2012/03/05

Yabadaba duuuu..


Kız çocuklarını ağırlıklı olarak sevmeme rağmen Çakıl'dan ziyade Bambamcı oldum hep. Belki de kendimi Bambam'a benzetmemden kaynaklanıyo olabilir bu ilgi alaka. O da cüssesinin gösterdiğinden daha güçlü çünkü.
Kıytırık iki market poşetini bile taşırken "aman kıyamam sen taşıyamazsın onu, bileklerin çıt diye kopuverir" diye nerdeyse insanlar gelip elimden poşetleri alacakken benim bir tüpçü edasıyla koca damacanayı sırtlayıp eve götürdüğüm de görülmüştür farz-ı misal :)
Ama herşey bi yana, Vilma ve Beti'nin elbiseleri bi yana 
Modası hiç geçmiyo bikere. Düşünsenize yıllarca taş devrinde aynı beyaz elbiseli Vilma ve mavi elbiseli Beti'yi görmedik mi? Renkler değişse bile elbiselerinin modeli hiç değişmedi. 
Etek uçlarındaki o muhteşem detayların çocukluğumdan beri bendeki yeri ayrıdır. Zaten o dönemin güzel olan tek yanı bu etekler ve lades kemiğiyle toplanan saçlar diye düşünüyorum. 
Bu kısıtlı imkanlara rağmen güzel olmayı başaran, kocasıydı kızıydı dinazoruydu derken kendini ailesine adamış, hem çalışkan hem zeki hem emekçi kadın Vilma da bu dönemi en iyi kotaran kadın olabilir bence.
Bu arada konumuzun taş devri olduğunu söylememe gerek yoktu diimi?


Bu vesileyle sizlere taş devrinden esinlenerek kestiğim elbisemi gururla sunmak isterim.
Yaratıcılığıma, iç dünyama, emeğime sağlık.





  




Yukardaki fotoğrafta diğer elimde mendil varmış da ben aslında halay çekiyomuşum gibi hayal edebilirsiniz, ben öyle düşünüyorum şu an:)  
  


Aman da kimler burdaymış ifadesiyle bir postun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Ne çabuk geçti yaa hiçbişi anlamadım.

Oldu o zaman.

Ceket: Herry / Elbise: Koton (DIY) / Kazak: Twist / Ayakkabı: Giovanna / Gözlük: Marc By Marc Jacobs / 
Çanta: Zara / Saat: DKNY / Yüzük: Annemin hediyesi / Kolye: Koton

86 yorum:

  1. ahahahah..delisin sen ya,peki halay başı mısın onu söyle sen :)))
    ya ne güzel akıl edip,ne muntazam kesmişsin bayıldım vallahi :)taş devri hala en sevdiğim çizgi filmdir şirinlerle beraber!!yabadaba duuuuu!!!ahahahah
    saçların fevkaladenin fevkinde,ilk fotoğraf için fazladan <3333
    kocaman öpüldün kuşummmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben halaybaşıyım kuzu, seni de kuyruk yapiyim madem, ikimiz de karşılıklı sallayalım mendilleri :P haftasonu için de kocaman bi öpcük yolluyom sana, hadi tut :)

      Sil
  2. yaa fikrini seveyim senin süper olmuş bu etek.zaten ayakkabının hastasıyım. severim seni de postunu da taş devrini de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe begendin mi ^_^ ne güzelmiş :) ben de seni severimki :)

      Sil
  3. kuzuuu harika olmuş etek vallahii, nasıl düzgün muntazam olmuş, 3. kare favorim <3 ceketinde harika, nasıl şirin nasıl şık, cekette gözüm kaldı vallahi

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzu, çok da muntazam olmadı aslında ama el kararı çizince bukadar oluyo :)

      Sil
  4. :)) Su senin yazilarini cok seviyorum ben, beni hep güldürmeyi basariyorsun canim, sagol yaa!

    Etek harika olmus! Outfitide yine cok basarili bir kombin :)

    Yeni gözlügüne hayranim <3 sana cok yakisiyor minikkusum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılarımı keyifle okumana cok sevindim güzel kız:) hihi güzel yorumun için de teşekkürler :)

      Sil
  5. Senin sıska kaslı kollarını severim beeeennn... bilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem miiii ^_^ sev beni, kollarımı sev, yanaklarımı sev :P

      Sil
  6. hehehee - yaa supersin!!! 'Scallop' kesim hayatimiza gireli cok oldu ama hic aklima tas devrinin emektar kadini Vilma gelmemisti :DDD Oysa ki ilk akla gelen isim olmali o yaaaa!!! ;)))
    Ellerine saglik guzel kus... Harika olmus... Kombin tum parcalariyla cok hos... Opuyorum xxx

    http://emilietrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bu kesimi kullandıgım bikac parca seyim daha var aslında ama ilk bunu göstererek başlıyım dedim:) çok seviyorum:)
      teşekkürler begenmene cok sevindim :)

      Sil
  7. öncelikle o çantanı al bakayım o yerden,bereketinin kaçmasını bırak içim gitti resmen hahahha....süper olmuş resmen bu etekkk ,hemen gözümde az önce aldığım elbise-makas-iğneiplik falan canlandı:))thanksler sana kuşum....bu arada arada sırada bloğumada beklerim ayıp yaniii nıck nıck nıck:))gelirsende şeref duyarım bebek farem benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de geliyorumki zaten senin bloguna aaaa ayıp ediyosun günahımı alıyosun :) bloggerın bu yeni hali yüzünden bi ton yorumum ulaşmadı ilgili mercilere.. sonra da tek tek herkese yeniden yazmaya üşendim..
      teşekkürler baktericim:)

      Sil
  8. Eteğinizi çok beğendim harika :)

    YanıtlaSil
  9. hahaaaa kıjımm seviyorum seni yaaa,yaratıcı kuşşş:)bi de wilma elbisesi dememiş miii:)ne güldüm:)kıjjj wilma milma hahaaa:)ama sen harika olmuşsuun ve de sexiii geldi bu hallerin bana,ilk poz nedir öyle wuhuuu:))
    halaya katılayım mı kıj ben dee:)iki delüüü takılırıızz,hooppaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe begendin mi beni bebeyim :) güzel yorumuna saglık kıjım ne tatlı şeysin öyle yahuuu ^_^ gel gel halaya adam arıyoz zaten fidoyla, gel sen de, deli deli oynayalım birlikte :P

      Sil
  10. yazı süper...yine söylicem saç kesimin de öyle.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) gecen gün rengini de koyulaştırdım, bakalım yeni halini de begenecek misinizi :)

      Sil
  11. hehheeh :) yine minikkus´a yakisam bir yazi olmus :) keyifle okudum bitanem <33

    ..kombin de tam senlik, cok sevdim etek detayini <3 ..bir de bu canta sana cok yakisiyor.. her seferinde icimden geciriyorum .. bugün yazim dedim ;)


    sevgilye kal minigim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy ne güzelmiş, severek okuduysan ne güzel ^_^
      ben de senin Celine e aşığım bitanem, o da sana cok yakısıyo <33 teşekkür ederim tatlı kuzum, seviyorum vede öpüyorum seni, güzel haftasonları dilerim..

      Sil
  12. tek kelimeyle harika olmuş, 10 numara durmuş desem :)
    post konusuna gelince pek eğlenceli geldi şu saatte :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, begenin için. ben de pek mutlu oldum ^_^

      Sil
  13. çok güzel olmuş gerçekten, bence de emeğine, iç dünyana, yaratıcılığına sağlık.

    YanıtlaSil
  14. canıım yine çok güzelsin, okadar da içtensin ki...bi dolu blog var ama senin gibi zeki, esprili, güzel, modern ama bir okadar da yurdum insanı halden anlayan bir blogger daha yok. o damacanayı sırtlama bölümüne bayıldım :) ben bile yuvarlıyorum senden cüsseli olduğum halde..aferin kız sana.. bu arada herry ceketinin aynısının bordosu bende var..beğenerek almıştım..ben yine aynı takıntımla, zayıflığına hayran kaldım, ve aylardır yaptığım diyet, pilates, fitness, spinning, kardiyo egzersizlerime küfrederekten sana hoşçakal diyorum, emeğine, yüreğine geri bildirimine(: sağlık tatlım...
    "zeren"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah be kuzum ne güzel şeyler söylemişsin öyle:) o senin içtenligin tatlım benim. şaka maka göründügümden cok güçlüyümdür, solak oldugum icin solum ayrı bi kuvvetlidir, spor salonundaki adamlar bile şaşırmıştı agırlık kaldırırken beni gördüklerinde :)))
      herry ceket kardesi oldugumuza da cok sevindim. ben de bordo ve gri arasında kalıp, herşeyime uysun diyerekten griyi alıp cıkmıstım:)
      öperim seni bu vesileyle :)

      Sil
  15. tanıştığıma memnun oldum canım
    çok hoş olmuşsun
    muhabbetle kal
    beklerim
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hosgeldin dünyama :))

      Sil
  16. Yaratıcılığına bikez daha hayran kaldım kujum...Çok tatlı olmuş eteğin...Çok güzelsin yine...Resimlerine bakınca keyfim daha da yerine geliyor desem inanırmısın? Enerjini hissediyorum resmen...kocamann öpüyorum bitanem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım, keyfini yerine getirdigimi duymak beni nasıl mutlu etti biliyomusun ^_^
      kocaman öptüm ben de seni bitanem. iyi haftasonları..

      Sil
  17. ceketle ayakkabının uyumu destansı olmuş :) gözlükle bambaşka olmuşşun..son kare favorim *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi cok destansı giyiyorum ben öyle böyle degil :P teşekkürler bebito, öperim bak! :)

      Sil
  18. Canım yaratıcılığını konuşturmussun gerçekten:) Dikkatle inceledim vallahi süper olmuş:) Yine çok tatlısın:))

    Çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek dikkatlı de inceledin:) begenmene sevindim ayça kuşum. asıl sen tatlısın, adına geçer ^_^

      Sil
  19. elbise harika olmuş o ayrı ama gözlüklerimiz aynı, pişti olmayalım mümkünse :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eneeee gözlük kardeşligi diyosun:) olsun anam nolcak, pişti olayım de senle olayım, benim için no problemaaaa :))

      Sil
  20. :))) çok güzel bir post olmuş okurken çok eğlendim :) ama gerçekten fikrine,yaratıcılığına,becerikliğine sağlık ne kadar da muntazam olmuş etek çok beğendim..çok yakışmış sana da :)

    Sevgiler,
    elipsworld-elipsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler, iyi haftasonları dilerim :)

      Sil
  21. Minikkuşum ayy ışınlandım resmen ben neden görmedim ki bu postu acaba:S Ayy etek çok tatlı yaa elbiseden dönüşme sanırım çok güzel ama:) Ve evet ceket hedefim altına girdi detaylı bir inceleme gerçekleştirmek için soluğu Herry de alıcam canım:) Fırlarıda pek şekermiş sende pek şekersin öptüm tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak gördün mü beni ihmal ediyosun:( ama iyiki de ışınlanıp gelmişsin :) evet kuzum elbisenin etek uçlarını böyle kestim :) herry de son bedenler kalmıştı acele etsen iyi edersin zetom ;) öperim biton *,*

      Sil
  22. senin postlarını okurken süper eğleniyorum.. yazılar harika :) kar-güneş ikilisi süper ama senin kombin ondan da güzel sen de oyle tabii. eteğine ayrı ba-yıl-dııımmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negüzelmiş bunları duymak ^_^ çok çok teşekkür ederim yaaaa, pek mutlu ben şüyanda :D

      Sil
  23. Minikkus:))blogunu cok begendim nasil gozumden kacmis anlamadim.ayrica bloguma ziyaretin beni ck mutlu etti.gozum uzerinde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha gözünün üzerimde olmasına sevindim:) hosgeldin, geç olsun güç olmasın diimi ama ^_^

      Sil
  24. kuşum elbisen süper olmuş emeyine yüreyine o süper hayal gücüne sağlik öptüm:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi pek çok teşekkür eder, saygılarımı sunarım. güzel yorumuna begenine saglık tatlıııım, öperim :)

      Sil
  25. your blog is amazing!


    jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    YanıtlaSil
  26. DIY fikri muazzam olmuş, çok begendim. Ellerine saglık muntazam bir kesim ama bayada yorucu olmuş olsa gerek:)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler begenmene sevindim:) aslında hic zor olmadı benim icin, daha once de bu tip şeyler yaptıgım ve bunu hobi haline getirdigim icin gayet kolay oldu. kalemle kumaşın üzerine direk göz kararı daireler cizdim, sonra da kestim :)

      Sil
  27. Nası yaa? gerçekten sen mi kestin eteklerini kuşum? e süper olmuuuş, ben yapsam yamuk yumuk olurdu kesin :)
    Çantan harika, çok beğendim. Fotoğraflara artık bişey diyemiyorum zaten, kelimeler yetmiyor :)) Kahkül dalgalı saçta da gayet iyi olmuş.
    Bu arada, Ankara'da hala kar mı var sahi??

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuzum ben yaptım hehe :) sevdiysen sana da yapalım, bidahaki gelisinde bi etegini daha getir yanında kobay olarak :)) ankarada karlar yavastan erimeye basladı tatlım, artık geldiginde üşümeden, karda kaymadan gezebilicez ^_^
      öpüyorum seni bolca.

      Sil
  28. Çok güzel olmuş kuşum eteğin! :) bayıldım ! çaldım fikrini haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çal tabi güzel annem, yeterki sen çal :)

      Sil
  29. bayıldım dıy ıne bayıldım...bısı sorucam pekı o etektekı dıkıslerde boylamasına olan :)) sonradan mı yapıldı:)) cok guzel ılham verdın bana..kendım yapamam ama terzım sagolsun:)) yamuk kesmekte ustume yoktur cunku...cantana papılerıne kı bu sene bu topuklar heryerde olacak bellı :)) herseyıne bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o elbisenin kendi modeli tatlım, yani ön kısmı 3 ayrı parcadan olusuyo, o dikisler de o parcaların birlesim yerleri, ben yapmadım yani heehe :))) etek uçlarındaki kıvrımlar bana ait, elimle cizip elimle kestim, baska neremle keseceksem o da ayrı bi konu tabi :))
      çok teşekkürler kokoşum kelebegim :)

      Sil
    2. yaaaaaaaaa harıkaaa ama,kesıp dıkmek gerekmeden sadece kesmekkkk superrrr ya:))

      Sil
  30. elbisen ve çantan bir harika, pozlar çok güzel :)

    YanıtlaSil
  31. etek uçlarını ne güzel yapmışsın. Ya senin fotolarında gözlerinin içi gülüyor ya en çok onu seviyorum:) Gözlükler de on numara ayrıca kahkullerle pek bir şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel yorumdur buuu ^_^ evet biraz fazla gülen bi insanım, hatta o yüzden 50 yaşıma geldigimde bu mimikler yüzünden nerden baksan 80 gösteririm diye düşünüyorum:))
      güzel yorumunu, tatlı suratını severim senin yaaa ^_^

      Sil
  32. Geldim geldim gelebildim:)) Baslik annesi oldugum(:P) bu post'a en son yorum yaparak ayip mi ettim bilemedim:D

    Konseptin her seyiyle tastamam bi kere kuzucum! Elbisen, tas duvarlarin, yazin, hatta renkler!
    Becerikli bicir seni! Saclarina ayri, sana ayri opucuk gonderiyor ve gidiyoruum;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında tam olarak başlık annesi sayılmazsın sevgi kuşum, yani ben bu başlığı verip postu coktan hazırlamışken sen "yabadaba duuuu" diyerek ermişligini göstermiş oldun bi çeşit :)))
      ne güzel yazmışsın beni, bıcır sensin tatlı kuzu, süt kuzusu seni ^_^ öpcem kaçma :)

      Sil
    2. Annelik hevesimi kursagimda biraktin be Mini Kusum;P Ama ermislikte guzel bi muessese, o da olur;*

      Sil
    3. kuzum benim senin o anaç hallerini yerim ulan! tamam anne ol sen, ermiş anne ol emi ^_^ ya sizin bebekleri düsündüm de şimdi, yapın da sevek yaa çok canım çekti. böyle minik minik sevgiler çok şirin olabilirler kanımca^<3

      Sil
    4. Hihi, sirittirdin beni sabah sabah:D (burda hala sabah cunku:P)
      Bi doktora programi bulayim, hemen bebek yapicam bak, planlar hazir:) Ama ben de mini Bambam'lar isterim senden. Yalniz mi kalsin benim mini Sevgi'ler Guney'ler:D
      Opuyorum seni anac anac:D

      Sil
    5. ya ne güzel yazmışsın kuzuuuu ^_^ evet bence de minik çakıllar bambamlar olmalı, ama biz ermanla birbirimizin yüzünü bile zor görüyoken bu şartlarda çok zor be anam :) en iyisi sen yap bi süre seninkileri sevelim biz ^_^ yirim onların yumuşak gıdılarını hem:) anaaaaam yine benim hormonlar tavan yaptı :P
      öptüm seni en bi annane halimle :)

      Sil
  33. çok şekersin minikkuşum...eteğin çok sevimli olmuş...ve de bu saç modeli sana çok ama çok yakışıyo haberin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nilay kuzum:) gerçekten yakıstı mı diyosun yaaa, ben hala zamanzaman yabancılık çekiyorum bu halimle :)

      Sil
  34. yeni sezonda taş devri modası başlasın , etek harika görünüyor çünkü :) ayrıca günlük hayatta topuklu giyinen kadınlara da ayrı hayranlık duyuyorum büyük mesele bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de taş devri modası başlasın, bütün etek uçları tisort ucları kıvrımlansın :) teşekkürler bide :))

      Sil
  35. Süper olmuş. Okadar çizgi film izlerim aklıma gelmemişti. Birde çocuk ruhlu olduğumu düşünürdüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bi anda geliyo insanın aklına, kendini suclama tatlım :)) begenmene sevindim ;)

      Sil
  36. ben çakılcıyım arkadaş! bi de çakılla bambam'ın bebeklerinin olduğu videoyu izledin mi? oy yerim ^.^ bu arada güzel ilham oldun bana saçımı çakıl turuncusu yapim ben ^.^

    sen o ayakkabıları karda giydikce ben burda ölüp ölüp diriliyorum, türk kadının kullanmaya kıyamadığı, vitrininde, sandığında sakladığı borcamlarla kurduğu bağı kurdum o papilerle.

    çok yakışıyor sana hatun, yakıstırıyosun! o koca gözlüklü sıfatını yerim! çok yakısmıs hem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf çakılı da çok severim zaten olum, kafasındaki kemik tokasının ve şirin suratının hastasıyım ^_^
      ayakkabılarımı bukadar çok seven bi sensin galiba bebeyim :) kıyıyom valla artık, baktım karların çamurların bitecegi yok. onu mu bekliycem.. :P
      beni beğeniyör müsün ^_^ ben de seni cok begeniyörüm cünkiiii <333
      turuncu mu yapacan şimdi sen kafanı? hüfff peki tamam yap.. :))

      Sil
  37. Ama simdi ben bu elbiseye & etegin uclarina bayildim! Harikalar yaratmissin canim benim. Bu tam benlik dedim. Sana da cok yakismis, öyle güzel kombinlemissin ki! Bunu süslü olsun diye degil, gercekten heyecanla yaziyorum! Güzel arkadasim benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim senin begenmen benim icni cok onemli biliyosun yaptıgın herseyi ayrı seviyorum. ivinden gelerek ve samimi bisekilde yazdıgını biliyorum bitanem, severim senin güzel yuregini de bastı bacak kızını da :P

      Sil
  38. Yaratıcı kuş seniii!!senin bu elbisen bi çok diy procesine vesile olur bence söyliyimm baştan.. hayır becerebileceğimi bilsem akşam elime almıştım makası.. ama benimki muhtemelen bambam yada çakıl elbisesi değil katliam olur;)

    Tek tek saymıorm, sadece elbiseyi değil herbişeyi çoook beğendim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  39. Ayy super olmuş canikom cok sevdim eteğini:)çantana bittim:)eee halay bası sensen bende kalkarım tey tey :)))muah:)

    YanıtlaSil
  40. Minik Kuşu'm ceketin, ayakkabılarının topuğu ve bilekliklerin beni benden aldı zaten eteğe ancak bunlardan sonra bakabildim kuzum :) gerçekten çok güzel olmuş, zaten çok yaratıcı bir şekilde ortaya çıkarılmış bu stil sahibi kombini bir de dalgalı saçların ve güzel yüzüne cuk oturan gözlüğünke harika tamamlamışsın tatlım :) taş devri bu kombinle çağ atladı bence :p öperim kocaman muuuuck ;)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^