2012/03/27

Püskülü ben olayım.





  





Soğuktan nefret ederim. Sütü hep soğuk içerim.
Rüzgarı sadece saçlarım topluyken severim. Saçlarımı toplamaktan hiç haz etmem.
Portakala bayılırım ama kabuğunu soyana kadar doyarım, yiyesim kaçar.
Araba kullanmayı çok severim ama sabah trafiğinde asla.
Beyazı çok severim ama ben beyazken patatese benzerim, bu hiç hoş değil.
Hardalı hamburger içinde hiç sevmem, salatamın içinde olmazsa eksik hissederim.
Becerikli insanları severim, ukalaları bir kaşık suda boğmak isterim.
Topuklu giymeyi severim, giydiğim her günü de kendime küfrederek bitiririm.
Saatsiz evden çıkmam. Bozuk bile olsa takarım bileğime, onun yeri orası.
Yoluk tırnaktan nefret ederim. Oje sürdüğüm an başlarım ojelerimi yolmaya, mıncıklamaya.
Bütün gün boyunca hiç su içmem, akşam yemekten sonra üst üste 5 bardak su içebilirim.
Camış gibi yerim, doyduktan sonra da tabağın dibinde kuş kadar bişey bile kalsa yemem.
Kabarık saç fobim var benim (herkes farklı şeylerden korkabiliyo işte), ama yanımdan krepe tarağımı hiç eksik etmem.
Komedi filminde ağlayıp, gerilim filminde saçma bi detaya gülebilirim.
Tatlıyı ve tuzluyu birbirinden ayrı severim. Nası olsa midemde karışıyo demem. Hepsinin bendeki yeri ayrıdır.
Güllaçtan nefret ederim! ama yufka böreğine bayılırım. Yufka dediğin ıslanmamalı arkadaş.
Yeşili severim ama yeşillikle aram hiç iyi değildir.


Konuşmayı da yazmayı da çok severim ama susmayı öğretmemişler, başlayınca susamıyorum iyi mi.

Püsküllü: Koton / Ceket: Mango / Jeans: H&M / Ayakkabı: Giovanni Giusti / 
Çanta: Guess / Kolye: Koton

77 yorum:

  1. Bir delirmiş minikkuşla karşı karşıyayız.
    Ankaranın ayazında kısa kollu tshirtle hoplayıp zıplamalara doymayan:)
    Griler beyazlar hep güzel,kolyeyi de hiç çıkarmasan bence olabilir <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha arada delirmek lazım funda kuzusu:) ama o gün o kadar da soguk diildi yaa, rüzgar çoktu :S

      Sil
  2. saçlar harika olmuş, çok sevdim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii teşekkürler, canlı canlı da söylemiştin. bigün yapcam sana da bak söz verdim :)

      Sil
  3. Cepten girdim umarim gelir bebegim hah delisin yemin ederim neler de yazmis bazen evet ya aynen aynen dedim cayi sutsuz icemem kokusu midemi bulandiri, saclarim uzasin koca kari topuzu yapicim len yillardir ayni ayrica beyazi ben de severim Ayse teyze tadinda ,) Al benden de o kadar susma sustukca sira sana gelecek deduler anarsik kisiligim susamaz zaar ,) Yine guzelsin zarifsin puskullum yirim mucxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e sen de manyak olduguna göre sende de en az bunlardan 2-3 tanesinin olması cok normalki bebeyim :P o kadın topuzunu biz hiçbi zaman yapamayız ben sana söyliyim :))

      Sil
  4. bayılıyorum yazılarına hiç susma sen bence kujum...çok çenem düşüktür benimde konuşmayı çok severim ama fenalık geçirmesin diye yanımdakiler arada susmayı tercih ediyorum...:) yazmayı daha fazla seviyorum birde şu sıkılganlıklarım olmasaymış keşke bu ara herşeyden çok çabuk sıkılıyorum bahar çarptı beni galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim teşekkür ederim güzel yorumun için, begendigin için ^_^ konuşmak güzel bişi diimi :) ama sen de yaz sürekli, içine atarsan için şişer zira :D dök içini gitsin güzelim, öperim seni :)

      Sil
  5. Yihuu Minikkus'um gul cemalli post'u gelmis. Gecen gunlerde bi panik olmustum, korkarak bekliyordum, biraz daha gelmese cemkirmeye falan baslayacaktim:P
    Ya ben giydiklerine bakmayi cok seviyorum. Ozenlisin, cicisin, kendinsin, fotolar da -Erman enistemin eline saglik- pek sahaneler, hep sahaneler!
    Bunu gectikten sonraaa, yazilarinin tadina da doyamiyorum. Acip bazen HAYAT'a falan da okutuyorum, kendim de bi kac kez okumus oluyorum, kihkih:D
    Ben o puskullu ustu sevdim, DIYlarim ki ben onu:P
    Ayrica o ayakkabilarin adi sani Italyan ya, bakiniyorum buralarda bulur muyum diye, bulur muyum?;)
    Sevgi ise donsun hadi, yakalanmadan:P Opucuk ustune opucuk sana;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. endişeye mahal yok kuzum, buralardayım. ermanın çektiği kadar foto paylaşabiliyorum ama sadece:) işte o yüzdendirki bazen fotografım olmuyo ama yazasım geliyo bişeyler, o zaman tutamıyorum kendimi :P konseptin dışına cıkıyorum bazenleri :)
      Sen yazılarımı severek okudukca ve okutturdukca ben cok mutlu oluyorum biliyo musun? :)
      sen püsküllü bişeyler yap da görelim o zaman biz de DIY kraliçem benim hhheeh:P
      ayakkabıları cok rahat bulursun oralarda bence. italyan tasarımcı bi amcanın eseri cünkü kendisi:)
      hadi koş bakiyim sen işine, öptüm hadi yolun açık olsun :)

      Sil
  6. çokk tatlısın canım ya senin yorumlarına bayılıyoruımm içindeki enerjin hiç bitmesin :-*

    ozlemlemoda@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi negzelmiş, teşekkürler :) hiç birimizin enerjisi bitmesin bence, gülelim eglenelim, oooooh hayat negüzel diyelim ^_^

      Sil
  7. şu kolyeyi her gördüğümde ağlama hissi geliyo niyeyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam sanaaaa :) bulacaz o kolyeden sana da, kararlıyım ben ;)

      Sil
  8. Rüzgar konusuna kesinlikle katılıyorum. Ben ne zaman pırasa saçlarımı azcık şekil versem ve sprey sıksam rüzgar tersten eser. Saç toplamakta ç ok saçma..hiç hiç hiiiiççç sevmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen aynen! :) çok sevimsiz oluyorum saçlarımı topladıgım zamanlarda ben :P

      Sil
  9. KAHKÜLÜN BEN OLAYIMMM... <3

    YanıtlaSil
  10. Tarzina ve yazdiklarina bayildim cok guzelsin..
    Benim blogumda denizindunyasii@blogspot.com
    Kendi yaptigim ve su ansa satista olan urunler var ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yine klasik mükemmel bir minikkuş postunun daha sonuna geldik.Bir dahakini sabırsızlıklar bekler kocaman öperim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o minikkuşturki yazmadan, bişeyler anlatmadan duramaz aslında, sürekli isterki post yapsın, herkese anlatsın bişeyler :)
      sevgiler saygılar öpenzi ^_^

      Sil
  12. tatlım saclar süper otesi fantastic olmuş. nasıl bizden gizlersin bu versiyonu . su 5. fotoyu al album cover yap yazın patlasın yani o derece:))
    puskullerini de cok sevdim gözlüklerine de bayılıyom zati.. sevindirik oldum bu postta yani:))


    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyooo begendin mi saçlarımı gerçekten? ben yaptımki ^_^ hatta dayanamadım bugün de çekim yapcaz diye saçımı maşaladım:)
      bu yoruma ben de cok sevindim, teşekkürler güzel kadın :)

      Sil
  13. saçlarına bayıldım. dalga çok hoş duruyor... kahkülü de zaten çok yakıştırmıştım... guessin çantalarına bayılıyorum seninki de harika.. sevgiler minikkuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum valla da billa da :)

      Sil
  14. bahar senınle bırlıkte gelmıs...aysuna katılıyorum saclar ve fotograflar tam bır maxı sıngle kapagına donmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e o zaman sizi mi kırcam, hemen bi albüm patlatırım bu gazla hehe :P

      Sil
  15. seni var ya seni her halinle severim ama blog dünyasını sensiz asla:)
    cicili bicilim benim çok öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ben de senin bebişini yiycem hele bi dogur :) çüğ çüğ yiycem hem de ^_^
      öptümki ben de bissürüüüüü..

      Sil
  16. yazilarin hic bitmese keske :) saclarin harika olmus , cok yakismis!
    Iyiki havalar isinmis, iyiki boyle kareler cekinmisin sende :D:D
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki sen de bu güzel yorumu yazmışsın, bak nasıl da mutlu oldum:) severim senin kedi canını ben, valla bak :)

      Sil
  17. Resimlerin çok ho$, sende çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek çok teşekkür vede sevgiler vede saygılar ^_^

      Sil
  18. yihhuu bunların aynısı bende de var kııı :) yerim la seni.guuşum.çok seviyorum la seni.nidendir bilmem.tanımam etmem.yazılarını da seviyom seni de seviyom.hadi bakalım.iyi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sana şu başvuru formunu veriyorum, hemen doldur, altına imzanı da at. kulübe hoşgeldin:P
      ben de senin manyak yormlarını seviyorum kızıııım, tanımaya gerek yok bence de :)
      oldu o zaman:P

      Sil
  19. ahahha öldüm yine okurken gülmekten yaaa,bayılıyorum sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheehe bayılma hele bi dur, daha neler anlatcam neler, ohooooooo :))

      Sil
  20. "Beyazı çok severim ama ben beyazken patatese benzerim, bu hiç hoş değil." :))))))) ya çok güldüm oklurken ,harikasın! takipteyim yazılarını bekliyorum :)
    Sevgiler,
    http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha teşekkürler, ilginç bi detaya takılmışsın :P
      ama hakkaten beyaz halimi hiç sevmiyorum hacı, az bronz olmalı insan yaaa :)

      Sil
  21. PÜSKÜLLÜ T SHIRRT HARİKA ...YENİ SEZON MU ACABA CANIM HEMEN ALMAK İSTEDİM :)ÇANTALAR SÜPER BEN DE GUESS ÇANTALARA BAYILIRIM...SAÇLARINI DA BEĞENDİM SÖYLEMEM GEREK!!SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama malesef 3-4 senelik bi t-shirt kendisi :(
      bence var olan bi t-shirtünün boyundan biraz kesip püskül yapıp koluna dikebilirsin, gayet olur yani :) al sana fikir ^_^

      Sil
  22. Yine bir Minikkus, oku, gül:) Hepsi güzel de ilk kareyi çok sevdim, içime bir mutluluk şeysi kaçırdı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içine kaçan tek şey mutluluk şeysi olsun tatlım heheeh :)) mutlu ettiysem seni, ne mutlu bana <3

      Sil
  23. Yazı cok hoş olmuş gercekten ;) cok hossun

    YanıtlaSil
  24. susma zaten :)
    çok sevdim bu yazıyı, çoğuna da katıldım.. çelişkiler yumağıyız vesselam :P
    beyaz cekete ihtiyacım var benim de :(
    ayakkabılarının rengini de topuklarını da çok sevdim <3

    öptüm kucakladım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaa aynen bebegim yaaa, kendi içimizde bile çelişiyoruz, nerde kaldı erkeklerin bizi anlaması :P
      beyaz ceket konusunda mango outletler feci hayat kurtarıcı aşkım, mutlaka ugramalısın ;)
      ayakkabılarım da seni çok seviyo biliyomusun <33333
      sardım sarmaladım öptüm doyamadım :*

      Sil
  25. ya ben seni çok seviyorum:)yazdıklarına bayılıyorummm yine yüzümü güldürdün böyle okurken aaa ben de diyip durdum:):):)öperim seni kocaman minişimmm:)saçlar ve gözlük harika olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esas ben seni çok seviyorum şapşirigim hep gülen suratlı sevimli arkadasım benim:)) okurken kendinden bişeyler bulup eglenmene cok sevindim :) teşekkürler bu güzel yorum vede öpücükler için. ama ben de öpçem :)

      Sil
  26. susma,üşütme,ağlama,tırnaklarını yolma..
    hep konuş,hep gül,hep oje sür,hep süt iç,hep topuklu giy ve hep yaz yaz yaz!!!!
    <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini bir bir yapcam hehe :)
      özellikle de yazma konusunda bu aralar über aşka gelmiş durumdayım!

      Sil
  27. Beyaz ceketinizi çok sevdim, yeni sezon mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceketimi geçen sene mango outletten almıştım. hala vardır belki de, bi bakmak lazım ;)

      Sil
  28. Fazla söze ne hacer: çok zarifsin ne giysen yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek teşekkür ederim o vakit bolat alemdar bey (tamam kabul ediyorum bu salak espriyi herkes yapmıştır, bide benim corbada tuzum bulunsun istedim:))

      Sil
  29. hiç susma.. her gün böyle konuşur gibi yaz bize:)
    güne enerji ile başlamama büyük katkı sağlıyorsun:)
    saçlarını da hep böyle dalgalı kullan lütfen,mükemmel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel şeyler duyuyorum beeeeen ^_^ yazarımki hep, yeterki siz begenerek okuyun, keyif alın..
      saçlarımı begenmen de ekstra teşekkürü hak etti biliyosun diimi? :) öperek diger yoruma geçiyorum o vakit ben :D

      Sil
  30. wauwwwww süpeeer bir post olmuş bu Minikkuşum fotoğraflarına kombinine bayıldım. O bukle saçlar sana ne yakışmış öyle! muhteşem görünüyorsun beybi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uuuu kimler burdaymış, hoşgeldin bebeyim gel otur şöyle bi :) teşekkürler kuzu beyendin mi saçlarımııııı ^_^ çok mutlu oldum bak şu an (u_u)

      Sil
  31. süper postlar ayakkabılara ayrı bir bayıldıııım=)

    YanıtlaSil
  32. vay enfes bır post..harıka ayakkabılar canta kombın...hepsı muhtesemmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokoşcum canım benim teşekkür ederim, o ayakkabıları herkes cok begeniyo ama gün sonunda onlardan ne çektigimi bi ben bi allah bide ayaklarım biliyo:( ama yine de güzeller diimi :))

      Sil
  33. Camış gibi mi yersin?! Sen camış gibi yiyorsan kendimi hangi hayvan kategorisine sokacağımı bilememenin verdiği eziklikle meşgulüm şu anda. Ulan tırtıklaya tırtıklaya bir tabak makarnayı zor bitiriyorsun zaten gagan da toton da müsait değil senin hepsini yemeye de her neyse saçlarını çok beğendim ceketini de, ayrıca o artiz pozları verirken içinden kıkırdağını hayal ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olum senle nezaman bi araya gelsek konuşmaktan yemegim soguyo, ki sogumus yemekten de hiç haz etmem. hal böyle olunca da anca tabagı kemiriyom. sen beni bide evde gör:)
      o pozları verirken kikirdedigim de yarıldıgım da dogrudur. ciddi bi insan diilim neticede. oluyo öyle :P

      Sil
  34. minikkuşumm=)çok talısın sen ya o püskülleri çok seviyorumm
    çantanda çok şekerrr bittim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. püsküllüleri ben de çok seviyorum, zıp zıp zıplamalık diimi :)
      teşekkürler :)

      Sil
  35. tarzın çok hoşuma gitti kıyafetleri çokda güzel taşımıssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin der teşekkürlerimi iletirim :)

      Sil
  36. işte sade şıklık böyle oluyo ya, harika harika ^*^ bu ayakkabını çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim hangi postta görsem ay bu o, o çok güzel olan ayakkabı diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o ayakkabılar, dışı seni içi beni yakan :)) sırf dedigin sebepten, yani benim de kalbimi fethettigi icin giyiyorum onları, yoksa selam bile vermem o kadar acı çektirdiği için :P

      Sil
  37. Ayy o püskülleeer, kıvrık paça skinnyler, statement kolyeleeer, doğal dalgalı saçlaaar ve kalın topuk papiler çok çok çok güzel olmuş tatlım benim ;) kocamaaan kalp ;)

    YanıtlaSil
  38. Püskülünü sevsinler senin yaa:) Beyazlarla çok güzel olmuşsun kuşum ben hala geçemedim o renklere:) Yine çok güldüm öperim:)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^