2014/10/09

Başlık bulamadım yine.


Meraba sanki 3 yıldır yazmıyomuşum gibi özlediğim bloğum.
Meraba canım okur.
Belki hatırlarsın ben Minikkuş. Ela doğduktan sonra o ünvanını da kaybetmiş ve artık her anlamda miniklikten uzak olan, yalnızca kuş :)

2014/06/16

Aylardan 5


Bugün ayın 16'sıymış. 
Yani, benim için 17 yada 29 kadar anlamsız bir sayının hayatıma anlam kattığı günün üzerinden tam 5 ay geçmiş!
Ve sen minik fasülyem;
Kahkahaların en şahanesini atan,
kendinden gıdısı giderek büyüyen,
uyanınca önce gözünü açıp sonra hemen gülen,
üç saniye bile yerinde duramayan, 
yoğurda deliren ama havuçtan nefret eden karakterli bebeğim!
Kulağımda mütemadiyen çalan oyun halının müziği ve aklımda hep "acaba doymuş mudur?" sorusu eşliğinde, her daim gülen güzel suratına baktırarak beni mest etmeye devam ediyosun...
Bu ayın da tıpkı diğer dört ayın gibi amaçsız, neşeli, uykulu ve bol butlu geçsin. 
Amin!

2014/04/27

İtiraf


Senden önce ne puantiye bu kadar sevimliydi,
ne de bu puantiyeli gömleğim bu kadar dar!
Sen hayatıma girdiğinden beri herşey aşırı pembe, kimi zaman kırmızı ama hep yumuşak ve mis kokulu ❤️
Tartıda yarım kilo ağır çıksam sinirden kuduruşum ve sen tartıda yüz gram fazla gelsen yüzümdeki gururla karışık mutluluk ise üç aydır sabit.

2014/04/07

Bebek odası ve diğer zıvırlar:)


Ela'yı evlendirmeden onun için yaptığımız hazırlıklardan filan biraz bahsetsem de sizin de sorularınıza cevap vermiş olsam diye bugünün konusunu Ela'nın odası olarak belirledim:) Duyan da Olivia Palermo giyinme odasını bizlerle paylaşıyo sanır :P

2014/03/17

2 ❤️


  
Bana hala minicik gelen ama artık saç bantları bile kafasına dar gelip ense eti katlanan bebeğim.
Yapışık ikiz olarak yaşadığımız ve bence dünyanın en şahane zaman dilimi olan 2 ayı geride bırakmışız seninle.

2014/02/26

Bir tatlı doğum hikayesi ^.^


Nerden baksan bir ay olmuş yazmayalı. Ama niye yazmadın diye bi sor sayın okuyucu!
Adeta beş yıldızlı otel rahatlığında, annemin kanatları altında, sonsuz şefkat, hizmet ve hürmetin tadını çıkarmakla meşguldüm Samsun'da. 
Bloga uzun süre ara verince de anlatacak şeyler birikti tabi haliyle.

2014/02/01

Meraba dünya, ben Ela!


Merhaba ben Ela. Doğduğum günden beri, yani tam 15 gündür, annemin hem göğüslerini hem de gecesini gündüzünü parça pinçik ettiğim için kendisi bugün aramıza katılamıyor. Onun yerine bugün sizinle ben konuşucam.