2016/08/11

Olmaz olmaz deme!



Bu fotoğrafları taaa Nisan ayında, Ela'yla ikimiz de bafra patatesi kadar beyazken çektirmiştik. Çektirmiştik dediysem, gönüllü ve mecburi fotoğrafçımız olarak Erman çekmişti:) Ela'nın hasta, dolayısıyla benim de keyifsiz olduğum bir gündü aslında. Ama sıkıcı hayatımıza hareket katmak ve biraz renklenmek ikimize de iyi gelir diye düşünüp, sarı elbiselerimizi giyip atmıştık kendimizi Odtü'nün kollarına yine bir cumartesi günü.


Size de olur mu bilmiyorum ama, yapmam dediğim birçok şeyi yapıyor, giymem dediğim şeyleri giyiyor, hatta hayatta yemem dediğim rokayı bile şimdilerde bayıla bayıla yiyorum ben mesela:) İlkokulda kullandığımız o kokulu silgiler vardı ya hani, ama güzel kokulu olanlar değil de böyle kokusunu içine çektiğin zaman garip bi şekilde başını döndüren keskinlikte kokanlar! Hah işte aynen öyle kokardı benim için roka. Erman mutfakta roka salatası yaparken resmen ortamdan uzaklaşır, arada "canım lütfen bi tadına bak yaa, valla çok sevceksin" şeklinde ağzıma her roka tıkmaya çalıştığında isyan eder kavga çıkarırdım.
Sonra bigün teyzem, bahçesinden toplanmış taze marul ve rokayla bol zeytinyağlı bir salata yaptı ve tabiki annem de gelip o salatadan bir çatalı zorla ağzıma tıktı. Erman kadar insaflı değildi annem, çünkü malını(yani beni:P) biliyodu ve emindi o tadı seveceğimden (ve hatta akabinde bütün tabağı bitireceğimden). Anne olunca öyle bi özellik gelişiyo sanırım kadınların bünyesinde yada zaten evladının neye nasıl tepki verdiğini gözünü kırpışından bile anlıyor olmasından da geliyo olabilir bu kendinden ve çocuğundan emin olma halleri.
Ben o salatayı bir sev, bir beğen! Sofrada nişasta böreği, sarma ve kafayı yedirten çeşitlilikte karbonhidrat olmasına rağmen salataya yumulmuş ve böylece keskin bir geçiş yapmıştım rokalı bölgeye:)
O gün bu gündür de pazarda markette her yerde ilk poşete attığım şeylerden biridir bir bağ taze roka! ❤️

Bir şey anlatmak için yazmaya başlayıp konuyla alakasız 180 tane şey anlattığıma göre esas söylemek istediğim konuya dönecek olursam :) Yemem dediğim rokayı bile besin zincirimin tepesine koyduğuma göre, şu şahane elbiseleri sırf anne-kız bir örnek giymeyi sevmiyorum diye es geçecek değildim heralde diimi ❤️
Aynı elbiseleri giymemize benden daha çok Ela'nın sevinmiş olması da beni bu bir örnek giyme konusunda heveslendirmiş olabilir tabi:) 












Asla yapmam dediğimiz ama özünde güzel olan şeyleri şahane vesilelerle yapabildiğimiz ve bu durumdan keyif aldığımız günlerimiz çok olsun iyşallah da^.^ 

Öperiz!

Güzel elbiselerimiz: Alchera'nın Floral koleksiyonunun anne-kız takımlarından ❤️
Bu arada yeri gelmişken söyleyeyim, Alchera Floral Dreams koleksiyonunun tüm anne-kız ürünlerini buradan inceleyebilir, hatta satın alabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Ama bu ne güzellik böyle. Giy giy çok da güzel oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsunuzz :))) Bayıldım resmen...

    Bu arada çocukların masalsı dünyası sloganıyla yola çıktığım Kids of City isimli sayfama sizi de beklerim. Sevgilerimle :)

    http://www.kidsofcity.com

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı o nasıl bir güzellik bu arada minik kuş ankarada haftasonu ebebeğin bebekoloji diye bir etkinliği varmış. Sanatçı özgünde orada yer alacakmış. Sen de orada olacak mısın

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^