2012/07/18

Bir Akyaka hikayesi

Şimdi ben size uzun uzun Gökova'da ne yapılır anlatmıycam, onun yerine sizi Fında'nın bloguna yönlendircem.
Ama biz de kuzu ailesi olarak boş durmadık, elimiz elma armut toplamıyodu sonuçta. Mesela sizin için bol bol yedim ve yüzdüm. Bunu da kimseye yapmam bak.

Ben size Akyaka'dan bahsedicem. Nerdedir, nasıl bi yerdir, denizi güzel midir, havası nemli midir, acaba nedir nedir?




Akyaka, Çeşme'den 3 saat uzaklıkta şahane bi yerleşke. Çeşme dönüşü buraya geçtiğimiz için yolu ordan tarif ediyim dedim:)
Muğla'nın Gökova körfezinde gizlenmiş bi cennet burası. Arabayla kocaman dağlardan aşağı, denize doğru indiğinizi hayal edin. Yolun bi tarafı yeşilin, diğer tarafı mavinin her tonuyla sizi kucaklıyo. Araba kullananlar çok sağa sola bakmasın tabi, yolların çok virajlı ve uçurumla kucak kucağa olduğunu hatırlatmak isterim bu noktada.
Denize ve oteller bölgesine inene kadar manzaraya doymadıysanız, hemen bavulunuzu otele bırakıp manzaralardan manzara, koylardan koy beğenmek için sizi Akyaka'ya alalım.



Hangi otelde kalıcam mı dediniz? Her yer alabildiğine otel ve pansiyon dolu ve en sıradan pansiyonu bile sevimlilikten bayılıyo. Size önerim, evet çok iyi güzel hoş olabilir ama Azmak nehri yakınlarında bi otelde kalmayın, zira odalarda yalnız olmayacaksınız bu durumda. Sinekler ve bilumum minik böcekler de size eşlik etcek, sonuçta onların mıntıkasında kalıyosunuz:) Sinek derken bile kaşıntım tuttu, gerisini düşünün artık.
Benim tavsiyem, hangi otel yada pansiyonda kalırsanız kalın, kahvaltılarınızı kesinlikle otelde almayın. Çünkü kahvaltı yapmak için yaratılmış çok sayıda restoran var Azmak nehri kenarında. Bi yandan ördekleri besler bi yandan çayını içersin. Ekmeğin kabuğunu reçele bandırıp yersin, içini de balıklara atarsın, onlar da sebeplenir.



Balık yemek isteyenler için adres Kordon Restoran. Bence kahvaltı için de en tercih edilmesi gereken adreslerden biri. Bir diğeri de Nadir Usta'nın yeri. O da aynı nehir kenarına konumlanmış bi başka kahvaltı cenneti.


Birbirinden leziz zeytinyağlıları hüpletmek, sadece mideni değil gözlerini de ziyadesiyle doyurmak istersen Kırmızı Mutfak. Özellikle de işletme sahibesinin spesiyali olan karışık salatadan yemeyi aman diyim unutmayın;)


Bol çilekli ve nutellalı waffle çılgınlığı yaşamak istersen o da Akyaka çarşısında plaj tarafında Waffle House'da mevcut.


Bide Muğla bitiminde, Denizli üzerinden gidenler için bi adres daha vermem lazımki, bu kısım Akyaka'yı hiç ilgilendirmiyo aslında ama maksat sevap kazanmak, maksat herkesin bu bilinmeyen ve keşfedilmeyi bekleyen mekandan haberdar olmasını sağlamak. 
Gerçi Vedat Milor bizden önce keşfetmiş, beş yıldızı da vermiş. Biz de Vedatcığımın ısrarları üstüne yıldızları görmeye gittik Süpüroğlu Restoran'a:) 
Adı üstünde, ne yersen süpürebileceğin lezzette bi mekan. Kapıda çiftliğin atı karşılıyo sizi.


Sac kavurması, ağızda dağılan dana eti dillere destan. Siz kavurmanızı beklerken önden bi karışık kızartma söyleyin, sarımsaklı yogurtlu olsun. Köy ekmeğini o sosa bandırarak yiyin ve her lokmanızda beni anın istiyorum :) 


Sonra kavurma gelsin. Sakin sakin, tadını çıkararak yiyin, acele etmeyin, hepinize yetecek kadar var. Ekmeği bu kez de sacın ortasında hala fokurdamakta olan yağa bandırarak hüpletiyoruz.


Burda kesiyorum. Yolunuz düşmese bile düşürün, buraya bi uğrayın, sonra yine konuşalım;)

Peki bu şirinlik abidesi şehirde nerde denize girilir?
Tekne turu yaparsanız bütün koyları tek tek görürsünüz. Yada bizim gibi bir saatlik yüzme molalarıyla tatmin olmayanlardansanız, hepsine arabayla gider, tadını doya doya çıkarırsınız.





Akyaka merkeze 5 km mesafede Çınar plajıyla güzel bi giriş yapabilirsiniz mesela. Denize akmakta olan buz gibi kaynağın sularında serinleyip, sonra da plajın ağaçları arasında nefis bir uykuyla ödüllendirebilirsiniz güneşten mayışmış bünyenizi.


Akbük koyu, işte bu tatilin en unutulmaz kısmı olabilir. Yeryüzünde cennet varmış da herkese haber vermemişler gibi sanki. Git git bitmeyen 30kilometrelik virajlı yoluna rağmen her defasında geldiğimize değdi dedirten bi doğal güzellik. Bembeyaz çakıltaşlarıyla parlayan her daim durgun bi deniz. 
Ama malesefki her güzel mekanda olduğu gibi burası da piknikçiler tarafından işgal edilmiş. İster havlunu çakılların üzerine bırak, elişi yapan teyzeler ve mangal yelleyen amcalarla denize gir, istersen biraz daha ilerde şezlong-şemsiye çiftiyle takıl. Karar sizin:)
Bide Akbük koyuna giderken durup durup yol kenarında manzara fotografı çekmeyi, hatta patikalardan aşağı inerek cam gibi denize atlamayı ihmal etme.
Kum sevenler için hem Akyaka'nın kendi sahili var, hem de tekne turlarıyla gidebileceğiniz İncekum, Sedir adası gibi bölgeler var. Üç tane beyaz kum görmek için Sedir adasına gitmeye değmez dedik Çeşme Altınkum plajında beyaz kumun alasını görmüş tatilciler olarak. Bakınız parmaklar :)


İncekum için yola çıktık bi sabah. Git allah git bitmeyen bi yolu var. Akyaka'dan tam 1 saat uzaklıkta. Bi otoparka aracını bırakıyosun ve geri kalan yolu traktörümsü bi dolmuşla gidiyosun sahile kadar. Toplasan 10 tane insanın rahatça yayılarak güneşlenebileceği bi kumsalda 150 tane insanın olduğunu düşünün. Hala gitmek istiyosanız siz bilirsiniz. Biz o kadar yolu gittik, sonra vazgeçip geri döndük ve kendimizi yine Akbük'ün cam gibi suyuna bıraktık. Sonra da İncekum için yolda geçirdiğimiz üç saate üzüldük!
Söylemeden geçemeyeceğim bir diğer nokta da Akyaka'da herşeyin aşırı ucuz olması. Yani yediğin içtiğin herşey marketten aldığın fiyata ayagına geliyo, ister plajda ister otel odasında, farketmiyo. 
Bizim beleşçi rus turistler henüz burayı keşfedememiş, en çok da ona şaşırdım..


Instagramdan beni takip edenler bilir, çeşmedeyken bikaç midesel fotoğraf paylaşmıştım. Onları da bu posta sıkıştırmam lazım, yoksa çok içimde kalcak:)
Çeşme'ye yolu düşenler, düşecek olanlar, hatta şu an orda olup acaba ne yesem diyenler! Alaçatı Furun'da çilekli kremalı pasta yemeden, Yusuf Usta'nın o şahane dondurmalı irmik tatlısının tadına bakmadan,
Ilıca'da Kumrucu Hüseyin'in çıtır ekmekli kumrusundan ve Dost Pide'nin fotoğrafını çekmeyi unuttuğum pastırmalı pidesinden yemeden dönerseniz yeminle küserim. 
Bak yemin verdim :)

Eveeet şimdi herkes güzelce bi yutkunsun ve sorusu olanlar parmak kaldırsın:)

97 yorum:

  1. Çok güzel Yazmışın Asiyecim. Çok beğendim herşeyi. Öyle güzel anlatmışın ki resmen yemek kısmını okurken yutkunmaktan bir hal oldum. Gezme kısmında ise tam anlamıyla mest oldum. Gelecek sene belki de daha yakın bir zamanda gitmek istediğim ilk yer :)
    Elini diline sağlık, eee tabi fotoğrafları çeken Erman'a da bir taktir ve tebrik lazım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii çok teşekkür ederim müjgan begenmene cok sevindim ^_^ bence de kesinlikle gidilip görülmeli oralar;) ermana da tebrikleri ileticem:)

      Sil
  2. okurken nefesim kesildi nan! :) Funday'la ikiniz sağlı sollu vuruyonuz sabah sabah,hayır Funda'ya gidiyorum İspanyol oluyorum sana geliyorum o koylarda yüzüyorum,mahvettiniz beni zabanan zabanan,bize de yazık ama :)))
    bence güzelliğin piksellerle alakası yok,safi güzellik dedikleri bu olsa gerek,ellerinize,ayaklarınıza,kulaçlarınıza sağlık bebeğim,ne güzel etmişsiniz de gezmişsiniz,görmüşsünüz,çekmişsiniz bi de burda anlatmışsın,ellerin dert görmesin,ayakta alkışladım seni,Erman'ı,tüm yöre halkını..şak şak şak :))
    tabi daha bitmedi di mi,devamı gelecek bunun di mi,ben ona göre nefesimi tutacam bak,haber ver bana :))
    o zaman gel de bi öpeyim seni,özledim gari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaah yerim seni yavru kuş:P bence sana ispanyolluk cok yakısırdı bak;) funda beni de delirtti dün sabah, resmen pılımı pırtımı toplayıp gidesim geldi.. :)
      senin de gitmen icin elimden geldigince en güzellerini secmeye calıstım fotograflar arasından:) yeme-içme kısmı bukadar beybi, bundan sonrası sokaklar, tarlalar, deniz filan :)
      ben de çok özledim bebegimi, cok yakın, belki yarın belki yarından da yakın <3

      Sil
  3. Bizde geçen hafta turunçtaydık. Önümüzdeki ay 10 günlük bir tatilimiz daha var.
    Şu an eşime koşturup ikinci tatil için nereye gideceğimizi bulduğumu söylemem lazım tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha kesinlikle eşine burdan bahset;) kafa dinleme yeri istiyosanız buraya gidin ama. yoksa hayal kırıklıgına ugrarsınız sakinligini görünce:)

      Sil
  4. off canım nasıl çekti herbişey harika görünüyor öyle güzel anlatmışsınki... resmen yaşadım hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında böyle sadece okumakla olmaz, hadi kalk da yerinde gör demek isterdim ışınlanma olsaydı ^.^ begenmene sevindim kuzum :)

      Sil
  5. bodrum tatilini çeşme'ye alasım geldi..o derece harika anlatmışsın..bayıldım kalp krizi geçirmek üzereyim buralarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda bi düzeltme yapiyim, yanlış anlaşılmasın:) çeşme değil Gökova Akyaka olcak:) yanlış yere gidip bana sövmeyin sonra hehe:))

      Sil
  6. sabahın bu saati fotoğrafları görünce acıktım , fotoğraflar süper

    hediye çekilişim
    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    YanıtlaSil
  7. magic!! ;)

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. MAHVETTİN BİZİ MİNİKKUŞŞŞŞ... OLUM BAK GİT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaahah valla giderim bak. daha yeni döndüm gerçi ama tekrar gidebilirim, bana uyar :P

      Sil
  9. Valla nerdeyse bilgisayarı kapatıp, çantamı alıp, alt kattan da seni önüme katıp tekrar bu muhtesem topraklara gözlemeci teyze olarak dönmek üzereyim. Yani nerdeysee, çok az kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah fında beybi kesinlikle giderken beni de al. valla bak gönül koyarım:D (direk limonatacı teyze agzıyla konuşmaya basladım bile:P)

      Sil
  10. Ayyyy.. Bu nasıl güzel bir gezi olmuş.. İçimde minicik tatlı bir kıskançlıkla daha çok gezmeni diledim.( valla diledim, sen keşfet gidip ben de gidicem buralara )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehe cok şekersin kelebek:) daha güzel yerleri sen keşfeder bizle paylaşırsın iyşallah :)

      Sil
  11. Şöyle güzeeel bir yutkundum vallahi :)) Hepsi harika gözüküyor sen zaten öylesin ve sonuc mükemmel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hii çok teşekkür ederim venüsüm :) aslında benlik bişey degil, ortamın kendisi başlı başına güzel zaten ^.^

      Sil
  12. Sanırım okumak yetmeyecek yine dinleyeceğim ve sanırım koşarak gideceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence birlikte gitmek lazım niyanım, sanki cok eglenceli olur gibi bi his var içimde :)

      Sil
  13. Ama hem yemek hem deniz biraz fazla oldu yaaaaa:)) Neye odaklanıcağımı şaşırdım arada kombinlere de takıldım bi şaştım kaldım heheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha şaşkınım benim yerim seni:) kafanı karıstırmak icin degil, kafanızda ışık yakmak icin yaptım bunu, valla bak ^.^

      Sil
  14. kuzum benım nasıl guzel bır post emegne saglık , işte budur doğal ınsan , oyle sonradan ay gezı postuda yapıyım atraksıyon olsun degılsın yeırm kı senı..hahhaa ıcımı doktum galıba:)) keısnlıkle bu post bır kenera not edıldı ve kuzuyla yapacagımız gezmelı tatıl ıcın not alındı sanırım 2 senemız var henuz malum kuzu mınık bızı otel tatılı paklar :) olsun bızde her sene gezenler ılk kez otelde tıkıldık degısıkmıs:)) hahhaaha:)) sımdı senın o atın arkasındakı gulen suratını , guzl elbısenı , sapkanı cok sevdım , kahvaltı harıka gorunuyor o sarelle mı tabakta kı heh onu alıp kasıklayacagım haberın olsun :)) erman yıne cosmus harıka gorsellerle ellerıne saglık.. bu arada yusuf ustaya gıttın ya sankı ben gıtmısım gıbı rahatladım hahhahahah :)) ay bıde o sevımsız ruslar kesfetmesın lutfen ıcıne eder bırakırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun bebegim sen de tosununu büyütünce gider, geniş genis her yerleri gezersin dibine kadar:)
      begenmene, keyif alarak okumana sevindim:) zaten tatil boyunca naklen yayın yaptım, çok yabancı degilsin sen de buralara artık ahaahaaha:)))
      yusuf ustayı iyiki söylemişsin tatlım yaa, gerci once yana yana ismail usta aradık biz ama olsun:P ahaahaahah:))))
      ruslara hayır, defolsunlar burdan, hicbiyere gitmesinler memleketimde. kafalarında kürkleriyle kendi ülkelerinde açsınlar totolarını yiyosa:P

      Sil
  15. Gökovayı çok özledim ya :( Orada yediğin balığı başka yerde yiyemezsin

    YanıtlaSil
  16. O Süpüroğlu restorana gitmek için saçımı az mı süpürge ettim ben, 3 gün Bahadırın başını yedim, Vedat gitmiş bak biz de gidelim diye, ama amcalar bize Vedata verdikleri eti vermediler herhalde, o yağlı et yüzünden bundan sonra gidelim dediğim hiçbiyere gitmiyor Bahadır!Ama kızartma güzeldi, 2 porsiiyonu nasıl yedim anlamadım:)

    Deniz de şahane gerçekten. Bu yüzden Akyaka olsun Gökova olsun Datça olsun Ege-Akdeniz birleşimi beldeleri seviyorum ben.

    Bu arada yediklerin nerede bebeyim? Akyaka kanalizasyonlarına olduğu gibi bırakıp gelmişsin anlaşılan, dirhemi sana kalmamış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy kıyamam ben size.. tamamen şanssızlık olmuş seninki bebeyim, yoksa biz bayıla bayıla yedik ictik orda ve okudugumuz yorumlarda da hep şahaneliklerden bahsediyolardı:) seninki bahadır ugursuzlugu olmuş sanki :P
      yediklerim özellikle can simidi olarak tabir ettigimiz bolgelerde ve basen dedigimz lanet yerde toplandı kuşum. kıyafetli oldugum icin anlayamıyosun tabi ordan :))) yannız kalınca gösteriyim sana aahhaha:))

      Sil
  17. Çeşme malesef artık çooook kalabalık ve pahalı, biz İzmirlilerin eski bildiği çeşme değil:(( Ama Akyaka harikaymış, bayram tatilim için düşünmeye başladım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok haklısın bence de. biz çeşmeden geçtik akyakaya, resmen herşeyi bedavaya alıyomuşuz gibi geldi:)))
      ama çeşmenin de denizi bi baska güzel be hacı <3

      Sil
  18. gokova baldan tatlıdır oyle bır yerdır kı sıkılmayacagımı bılsem yasama kararı verırım ama ıcımdekı kurt yerımde tutamaz enerjı patlaması yasarım dıngınlık benım ıcın sadece uc gun suren bısı :) ama o kavurma elbısen ayakkabın gokovayı tamamlayıcı eserler olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha ordan elbisemi nasıl gördün yaw:) bide sanki kavurma elbisesi gibi olmuş, sadece kavurma yerken giyiyorum ben onu ahahah:))
      demek sen de bir gökova tutkunusun. o zaman sana sıkıca sarılmam icin bir bahanem daha var artık ^.^

      Sil
  19. Sana bayılıyorum :) yazılarını okurken gülümsemem hiç eksik olmuyor :) içtenliğin ve gülümsemen hiç kaybolmasın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlı adsız:) hep gülelim, eglenelim iyşallah ^.^

      Sil
  20. ilk fotoda bacaklarım çok güzel, dördüncü fotoda da çok ağayımdır imajı var.. gizli mesajlar bunlar :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahaha resmen anlamışsın gizli mesajları:P senden başka kimse bilemezdi zaten ahahaha:))

      Sil
  21. Akyaka, görmediğimiz yerlerden biri. Bu posttan sonra kesinlikle listeye alacağım:)
    Fotoğraflar da şahane bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler begenmene pek bi sevindim. mutlaka gidip görülesi bi yer ;)

      Sil
  22. harika bir tatil olmuş görünüyor:) valla bende istedim banane yaaa bana da bana da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam tatlım seni de yollayalım o zaman, hepimize yetecek adar deniz ve güneş var orda :)

      Sil
  23. Henüz ayrılmadıysan, Cennet Restaurant'ta kalamar yemelisin ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ı ıh malesef su an ofisten bildiriyorum:( ama nası olsa bida giderim, o zaman cennet restorana ugrarım:) teşekkürler

      Sil
  24. ya minik kuşum yani nasıl bir posttur bu ışınlanma icat edilmiş olsaydı tanrı parçacığı yerine hemen atlardım yav ne kaa güzel bi yer burası... ama hiiiç özenmedim çünkü cuma günü ben de marmaristen bildiriyor olacağııımmm :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooohhh şahane! o zaman burası marmarisin dibinde olduguna göre, bi yarım saat yol alıp akyakaya da ugrarsın bence. daha dogrusu gökovanın koylarına ugramAnı öneriyorum şiddetle!

      Sil
  25. Akyakaya daha önce gitmiştim ama çok beğenmemiştim şimdi senin gözünden bakınca daha bir güzel geldi:)Ben de datçadaydım minikkusum çok yakınmışız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akyaka minik bi balıkcı kasabası gibi bi yer. cok begenilcek bi yanı yok genel olarak. ama yeme-icme ve doga anlamında sahane bi yer, biz ona aşık olduk zaten esas :) sana da begendirdim yani hehehe:)))

      Sil
  26. ay yerim seni ben yaaa... oraları azçok bilirim güzel yerlerdir... ama biz anca burdan bakmakla yetinecez...
    "Tatil beniiimm neyiiiimeeeee,
    anaaaammm anaaaaammmm gariiiibeeeemmm..."
    dizeleriyle sözümü bitirir seni sanal öpücüklere boğar giderim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazı stiline bakınca aslında senin bir ceren oldugunu tahmin etmiştim ki baktım sonraki yorumunda adını da söylemişsin:) çok tatlısın bence ^.^ iyşallah daha güzel bi tatil yaparsın sen de 3 vakte kadar:)

      Sil
  27. ismimi hep yazmayı unutuyorum ben bunu hep yapıyotum afedersin :( ceren ben...

    YanıtlaSil
  28. Sonunda herkes bi yutkusun dedin ya aynen oldu bilio musun, beynimde bi nokta "Akyakaya gideceksiiin" diye baskı yapmaya başladı bile. Pastırmalı pide görselin çok güzelmiş canım.p O deniz nasıl güzel ya, hoop atlamalık tam. Ördekli fotonun da tablosu alınıp salona asılabilir bence, uygun. Yemeklere değnmiyorum, zira kalpten gitmek üzereyim de.p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha pastırmalı pideyi öyle bi hüpletmişizki, fotografını cekme zamanım olmamış aajahaahaha:))
      yutkunduguna göre en yakın zamanda seni de buraya yolluyoruz demektir, nasılsa fransaya gitmiyosun :)

      Sil
  29. İşte beklenen post. Nasıl güzel fotoğraflar bunlar. Şüphelerim vardı ama artık kesin gideceğim. Bütüüünn bir hafta boyunca plajda yatmak için ideal bi yer gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım, şöyle yayıla yayıla plahda uzan ve her mayışıp esnediginde beni hatırla emi :)

      Sil
  30. 2-3-4 fotoğraf o kadar tanıdık ki :)))) Ama şöyle söyleyim tamam akyaka güzel ama fotoğraflar olduğundan daha alımlı göstermiş :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkkürler begenmene sevindim:) ama şimdi akyakaya haksizlik etmeyelim, o güzel olmasa fotograflar bi halta benzemezdi bence :D

      Sil
    2. Akyaka da yemek fiyatlari nasil acba

      Sil
  31. Görüntü kalitesine yandığımın fotografları ya :D hem karnım acıktı hem özlem duydum memleketime gene. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bi dakka yaaa olum sen gökovalı degilsinki diycektimki senin şu an bir gurbet kuşu oldugunu hatırladım, şöyle bi toparlandım ve sana resmen kıyamadım :)
      gelince sen de gidersin bebeyim, üzüldügün şeye bak ^.^

      Sil
  32. sımdı okuyunca bıle bır garıp oldum cok ozledıgımı farkettım. Akyaka turkıyenın en guzel yerlerınden bırı bence.. o sahılı kumsalı denızı hıcbır yerde yok :)aaah akyaka ah dıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün çeşmeden bildiren bi insan olarak akyakanın kumsalını seviyor olmana sasırdım zeynooom:) cünkü ben altınkumun plajını hiçbirşeye degismem:)
      ama burdaki koylar ve beyaz çakıltaşları da bi başka güzel evet <3

      Sil
  33. Kuşuuuuum, neden denk gelemedik oralarda bak üzüldüm şimdi. Biz de hep tekneyle çıkıyoruz Gökova'ya, gerçi Akyaka biraz dipte kalıyor aynı zamanda çakışsaydık, zorlardım oralara gelmek için. Fotoğraflara gene bak bak doyamadım, çok özlemişim seni zaten.
    Kendine iyi bak, öpüyorum

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gercekten mi yaaa:( olsun ama biz önümüzdeki yaz buralara tekne gezisiyle gelmek istiyoruz arkadaslarla. belki o zaman teknelerimizi tokuşturur, birlikte yüzeriz kuşum:) hem o zaman aramızda bitane de minik bi insan olur, onu suya sokar oynarız filan ^.^ ayyy nası canım cekti bak simdi, hadi cabuk dogur da sevelim yaaa <333

      Sil
  34. miniiiiikkkk, ama burası çok güzelmiş. üstelik bana da yakın, gitmek keşfetmek lazım tabi. çok cüzel ve bilgilendirmeceli bi yazı olmuş. ben de senin önderliğinde gezerim ki burayı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana yakın ve sen hala burda durmuş bilgisayar başında mı oturuyosun. hadi kalk cabuk minik bi bavul yap kendine ve kaç ordan, dogru akyakaya git :)

      Sil
  35. Ben bu sahane posta dun bakamamistim ama iyiki bakmamisim kusum ! Ofiste geberirdim acliktan ne yesem doymazdim :)) Simdi anne yazliginda ohh mis havada gerine gerine baktim.. hatta Alpcan'da bakti.. az sonra sana twitter'dan resim yolluycam dusup bayilacaksin salyalar icinde :)) yalniz adamin senin postuna nasil ilgi gosterdigini de gormen lazimdi :)) neyse gelelim gorsellere.. Akyaka'ya cok neseli bir cift arkadasimizla gocek oncesi altlik yapmistik.. tadi cidden damagimda kalmisti.. Resimler o kadar iyi geldi ki ! belki de yeniden bir seyahat dusunmeliyim buralara.. Her detay her kare icin hem sana hem de kocisine kocaman tesekkur.. harikalar yaratiyorsunuz... hele o ayak parmakli fotoya cok guldum.. ne alem kizsin ya ! Meshur ayak fotosu ancak bu kadar sevimli yorumlanabilirdi.. :)) cesme ile ilgili notlarimi aldim.. Otelimiz de ayni oldugunua gore senin tavsiyelerini takip etmem sart :)) opuyorum guzel fistik !

    YanıtlaSil
  36. Siz kalkın Çeşme'den gelin biz Marmaris'ten popomuuz kaldırıp gitmeyelim Akyaka'ya okurken kendimi ayıpladım şimdi :))) Çok küçükken gitmiştim ama hayal meyal hatırımda, bu güzellikleri tekrar hatırlamak gerek. Özellikle Çınar plajındaki soğuk suyun denizle birleştiği yeri unutamıyorum kuşum :) Süpüroğlu restaurantı yazdım bir köşeye kesinlikle gideceğim bir dahaki Marmaris tatilimize giderken :) Bir de suyun rengi nasıl berrak, sanki tatilden yeni dönmemişim gibi özendim eridim bittim ekran karşısında :) tatilinizin böylesine güzel dolu dolu geçmesine çok sevindim canım benim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte güzel Muğlanın Akyakası,fotoğraflar harika...ellerinize sağlık bayıldım bu fotoğraflara...mutlu günler ..

      Sil
  37. Okumadim son kisimlarini! Kalbim kaldirmadi artik! Kiskaniyorum be! Gidebilme ihtimalimizi kestiremiyorum bile. Halbuki simdi is yeri yerine, ayaklarimi suya sokmus bi halde ulkemin guzellik dolu bi kosesinde olabilirdim. Aksama yiyecegim baligi, meze tabagini dusunebilirdim. Hatta hizimi alamayip, soyle 2 saat surecek bi kahvalti hayal edebilirdim. Fotolara da bakamayacagim daha fazla!
    Ben gider Minikkus, alacagin olsun:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaah yapma bebişim böyle. benimki bi çeşit amme hizmeti. hani olur da birilerinin yolu düşerse diyerekten:) kıyma banaaa ^_^

      Sil
  38. Sen bizim topraklarımıza kadar gelmişsin.. Kordon restorantta kahvaltı yapmışsın keşke önceden bir haber verseydin oralara geldiğinede misafirimiz olsaydın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa orası senin memleket miydi yahuuuu:) valla haberim olmayınca ben de turist gibi takıldım, her gün bi yer keşfetmece tadında :D

      Sil
  39. sen yine mi alaçatıya gittin bakiiim?
    ben daha görmedim orayı ama:((
    gezdiğin yerler çok güzel kuşum...
    gez dinlen eğlen...
    fotoğraklarla serinledim inan ki...
    yüzün hep gülsün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alaçatıya gittim evet ama burası Akyaka:) bence sen de en azından bi kere gidip görmelisin burayı, safi huzur var burda elifim ;)

      Sil
  40. Daha tatilden donmeden seneye tatile nereye gitsek diye dusunmeye baslamis olan benim icin harika oldu bu post. Akyaka, Akbuk hayalleri kurarim ben simdi onumuzdeki yaza kadar:) Plajlar, yemekler, deniz hepsi cok ama cok duru ve guzel. Sevgiliye forward edicem hemen bu postu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok uzun soluklu bi hayal olmasın, yada cok elit bi tatil hayali olmasın bebişim:) buraya 2-3 gün yeterli. ve oldukca salaş bi bölgedir. dedigim gibi heryer piknikcidir:)
      ama muhtesem dogası ve denizi göz ardı edilemez, o ayrı bi konu ^_^

      Sil
  41. Minikkuş,
    yemek fotoğraflarına bayıldım, hemen gidilecekler listeme kaydettim. İlk fırsatta gideceğim ve yemeğimi yerken seni anacağım :)
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler oburcum bekliyorum o hslde yorumlarini:)

      Sil
  42. Harika bir gezi yazisi, fotograflara da bayildim!
    Bayram'da Bodrum'a gitme planima Akyaka'yi da ekliyorum derhal! :)
    Kullandigin kamera nedir bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim vede simdiden iyi tatiller dilerim:) makinemiz blogun ana sayfasinda sag kenardaki gibi Canon 5D markII ve canon 35 mm f/1.4 lens kullaniyoruz;)

      Sil
  43. şanslı günüm demiyim nedir? bu hafta sonu itibari ile tümyıl heyecanla beklediğimiz tatilimize gidyoruz. ancak kocişim gökova manyağıdır. bense ikinci kess gidicem. bundan önceki seferde yeni doğum yaptığım için pek bişi anlamamış otelin nimetleri ve dinginliği bana yetmişti ama bu sefer 2 canavar ve 1 deli kocayla gidiyoruz ki way halime! neyse bu post benim için yararlı oldu diycemde konuyu bağlayamadım hemen notları aldım apartta kalıcağımız için kahvaltı ve akşamyemekleri tamam da daha başka yerlerde yazıverseydin keşke :( sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yazdıgım en detaylı gezi postlarından biriydi bu, ona ragmen eksik geldiyse yapcak bişeyim yok :) bütün yedigimi içtigimi yazmadım, en begendiklerimi yazdım zaten;) ama plaj anlamında en az bir tur görevlisi kadar bilgi verdim, daha fazlası yok yani;)

      Sil
  44. mınıkkus pıknık yapanları garıpseyen bır halun var?Akyakada gormedıgın [kacırdıgın] ıncekun'un arka tarafında zararsız kopekbalıkları var orada plaj var denıze gırılebılıyor herkesın gormesını ısterım.

    YanıtlaSil
  45. akyaka konusunda az bilgiye karşılık çok teşvik almış bulunuyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. puff. yemeklerin anlatımı bu ramazanda da çok iyi gitti valla. iftarı akyakada yapasım geldiydi. ne zamandır araştırıyorum akyakayı. ne yapılır nereye gidilir falan. gayet başarılı. ağustos 2014 te oradayız inşallah. haa bak sen bu yazıları 2012 de yazmışsın. yıl oldu 2014. beğenmez memnun kalmazsak hesapları sen ödersin ona göre.

    YanıtlaSil
  47. Gördüğüm, okuduğum en güzel bloglardan birisi, tebrikler ve teşekkürler....

    YanıtlaSil
  48. Güzel bir yazı.. Zannediyorum bir aksilik çıkmazsa eylülün ilk haftası eşimle orda olucaz. ilk evlilik yıldönümümüz ve huzur bulacağı bir tatil hediye etmek istedim eşime. güzel bir tatil olsun istiyorum. 5 gün kalıcaz. Kalabileceğimiz, fiyatları da bir parça uygun olan bir butik otel tavsiye eder misiniz? Siz nerde kaldınız?

    YanıtlaSil
  49. valla bende 4 senedir gider gelirim. kışında ayrı güzeldir akyaka, hatta istanbuldaki ajansı kapatım marmariste açmayı, gökovayada yerleşmeyi düşünüyorum. yazıda ayrıca güzel ama, tanıdığınız varsa köylerede gidin müthiş ortamlar var. insanları harika. her gittiğimiz yerde yanımıza sebze meyve kekik vs tutuşturdular eşim dondurucuya attı, gelirken bal zeytinyağıda getirdik. bize kışında akyaka :)

    YanıtlaSil
  50. Akyaka için bahsedilenler artık çok da geçerli değil. Blog yazılarını okuyup geldik ve tam bşrt haayçt kırıklığı. Heryerde şişirilmiş fiyatlar. Akyaka merkez plajında insan kalabalığından kumu görmek bile mümkün değil. Incekum akyaka plajına göre çok daha sakindi ve dendiği gibi 1 saat sürmedi belki de yollar düzeltilmiştir. Örenin denizi muhteşem ve heryerde uzun kuyruklar olmayan sakin bir yer. Akbükün akyakadan da kalabalık olduğunu duyup gitmedik, onun hakkında bir fikrim yok. Ören de akyakaya dönmeden oraya gidilebilir. Mekanlar nezih ve fiyatlar uygundu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haklı olabilirsiniz, bir şey diyemiyorum:) Çünkü bu yazıyı tam olarak 4 sene önce yazmıştım ve o zaman hakikaten de keyif alınacak kıvamda bir tatil beldesiydi. Tabi son 4 yılda sosyal medyanın ne kadar yaygın kullanılmaya başlandığını ve insanların özellikle sosyal medya üzerinden yorumlara bakarak tatil yerlerini belirlediklerini de göz önünde bulundurursak, birkaç yıl içinde Akyaka'nın bozulmuş olması çok normal ve hatta sinir bozucu :( Ören öneriniz de benim aklımda olsun madem:)

      Sil
  51. Öyle bir anlatmissiniz ki... keşke yakagandan (sivri sinekten beter) bahsetseydiniz.
    Kalınır mi ? Hayır. Ben su an bu yorumu Akyakada lüks geçinen bir mekandan yazıyorum. Marmaris Datça tatilinin son gününü burada geçireyim dedim. Burada azmakta tekne turu-akyaka turu derken 3 saatlik bir ortam var. Üstelik Marmaris, Datça gibi geceleri serin ve istemediğiniz kadar güzel koyları olan İlçeler varken 3-4 saatlik gezi için burada kalmaya değmez. Şahsen ben kendim pişmanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam okumamışsınız o halde yazıyı, çünkü özellikle Azmak nehrinin civarındaki otellerde sineklerin çok rahatsız edici olduğunu yazmıştım;) kimseyi yanlış yönlendirmek istemediğim için ne gördüysem ve ne hissettiysem onu yazarım. gidip görmek ve karar vermek tabiki de tatilciye kalmış;) iyi tatiller dilerim.

      Sil
  52. Akyaka'da tatil yapacaklara gerçekten iyi rehberlik etmişsiniz. Akyaka'da konaklamanın yanısıra kahvaltı yapmak isteyenlere benim de tavsiye edebileceğim yer Kanatlı Bahçem. Hem uygun hem de otantik bir ortam. Ayrıca hayvanlarla iç içesiniz. http://www.kanatlibahcem.com/akyaka-kahvalti/ Akyaka'ya gidenler ve apartta kalanlar için kahvaltı yerleri sıkıntı olabiliyor. Bu yüzden Kanatlı Bahçem'i ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^