2012/03/04

Ivır zıvır











El blenderının garanti zamazingosu,
harddiskin bağlantı zımbırtısı,
kemer deliği açmaya yarayan edevat,
şarj hedesi, 
kablo toplama hödösü.
Hiç bakmayın öyle, gayet iyi biliyosunuz nelerden bahsettiğimi.
İnsan dediğin bi ilginç hayvanat aslında. Kendine ait bir dili ve kullanabileceği milyonlarca kelimesi hali hazırda duruyoken, o ille de kendi uydurduğunu kullanır, öğretir, herkese kullandırır. 
Sonra bi bakmışsın artık hayatımızda zamazingo diye bi kelime var. 
Tanımla deseler tanımlayamayız, ama "ay o kelimeyi nasıl kullanırımki şimdi ben" diye düşünmeden zort diye cümle içinde kullanırız. 
Adaptasyon sorunumuz yok, şıp diye alışıyoruz.

Öğrenme meraklısı ve gördüğü herşeyi "mune" diye soran çocukların ebeveynlerinin ne yaptıgını merak ediyorum en çok da.

Çocuk eline şarj aletini almış .
-mune?
-Yavrum o şarz aleti (düşün yani, daha şarj bile diyemiyo).
-şarz ne??
-Telefonu çok kullanınca hani şarzı biter ya, işte o.
-niye bitiyo şarzı???
-çünkü bunun şurdaki zamazingosunun bi ömrü var çocuğum (bataryayı göstererek).
-zamazingosuz çalışmaz mı şarzı???? (dikkatinizi çekerim, soru işaretleri katlanarak geliyo)
-hayır yavrum, bu zımbırtıyı çıkarırsan bu telefon çalışmaz. Ama sen şimdi böyle ıvır zıvırları öğrenmek için çok küçüksün.
..

Konuyu toparlayamıycam sanırım, burda kesiyorum. Zaten anladınız ne demek istediğimi.


O vakit haftanız güzel, günleriniz sıcak, işleriniz yolunda olsun bebeklerim benim.
Öpmüştüm diimi?


Kazak: çoooook eskilerden, ona vintage bile diyebiliriz / Şort: Polo Garage / Jean Gömlek: Zara (Erman kolekşın) / Ayakkabı: Asos / Çanta: Zara / Saat: Guess / Kolye ve bileklikler: Koton

57 yorum:

  1. saç modelin çok güzel canım...
    kazak da öyle.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ^,^ ama üç vakte kadar koyulaştırıcam rengini, çok kınaya bagladı bu hali:)

      Sil
  2. Hahaha, yine güzel bi yazi :)

    Kazak, jean gömlek kombinini cok seviyorum ben! Aksesuarlarda yine süper!

    Sanada cok güzel bi hafta dilerim Mucuxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi begenmene sevindim güzel kız:) öptüm seni muç muç *,*

      Sil
  3. bakıyorum yurdum bloggerları bir neon havasına girmiş :P ben de yanıma neon gömlek aldım, akım geçmeden giyip çekeyim bari hemen :)))
    cıvıl cıvıl kombinini, şahane saçlarını severim, güzel bir hafta dilerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaaha evet yaa, öyle bi neon olmuşuzki hakkaten aynı gün funda ben ve zeto neonlanmışız. ankara havası çarpmış demekki :P
      şahane saçlarımı begenmene cok sevindim kuzu, ama boyatıcam koyu renge, bide öyle not verin bakalım ^,^

      Sil
  4. o sarı kazak ne güzel birşeydir minikkuşumm!!
    bir de aynen öyle,insan dediğin bir ilginç hayvan bence de :)
    mutlu haftalar bebeğim,öpmüştün ama olsun gel bi daha öpüşelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diimi fidom, ben de çok seviyorum bu kazagımı, dokusu da cok güzel:)
      sana da mutlu haftalar bitanem, e hadi kop gel artık ankaraya hadiiii! ^,^

      Sil
  5. Çok tatlısı minikkuş:) ayakkabı, kazak, kolye hatta çanta da süper ama gözüm alışamadı şortla çorap giymeye bir türlü :( kızmadın di mi? yok yok sen kızmazsın bana:) öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne kızması seni yerim ben yer! güzel yorumunu severim senin. şortla giymezsin de etekle giyersin sen de bebişim. ben de zaten şortlarımı corapla giymekten sıkıldım, artık yaz gelsin de şu külfetten kurtulayım istiyorum ^,^ lahanaya bagladım iyice ankara havasında :P

      Sil
    2. haha o zaman biran önce yaz gelsin bu da benden sana :):)http://www.youtube.com/watch?v=QQkp22FnfeU

      Sil
  6. O ayakkabının "şeyini" genişletmen iyi oldu, yoksa "haybeye" almış olacaktın, Erman'ın "bıdı bıdısı" bitmeyecekti.

    Bu arada o "eciş bücüş" bileklerindeki "cıngıfıllı"bileziklerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha senden de anca böyle bi yorum gelirdi, normal bişi bekleyemezdim:P
      cıngıfıllı bileziklerim de seni sevmiş, tükmüklü tükmüklü ellerinden öpüyolarmış:))

      Sil
  7. oy civcivim çok güzel olmuşsunn yine.Allah yerimm senii haaa.suratını parçalarım yerken.:) çok şiddet içerikli oldu bu seferki.:) çok öptüm canımcımm.mucuxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen hep şiddet içerikli yazıyosun, böyle bi parçalama, bi agız göz kırma filan. cocuklugunda naptılar sana bebişim, bigün konusalım senle, anlat bana her bişiyini :P

      Sil
  8. Sarılar çok yakışmış canım kazak favorim:)
    Çok öptüm.
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi teşekkürler ayçacım, öperim ben de bolca :)

      Sil
  9. ahuhauha
    sabahtan beri şu zımbırtının yorum yapma zamazingosunu arıyorum ki suraya iki hödü hödü yazim! ^.^
    anlatıcakların hiç bitmesin insallah!!
    yine mi taktın o kadar!!! gözüm sabahtan beri bileğimdeki ince ip bilelikte çıkarttım çıkarıcam! kıskanıyorum seni.
    ayakkabı zevkine şapka çıkarttıgım hatunsun! harikalar..
    öpim mi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha senin hödü hödünü yirin!
      taktıklarım, takacaklarımın sadece bi önizlemesidir bebeyim. sen gel bana, ben sana da neler takar takıştırırım, çıkarasın gelmez, o kadar alışırsın takmaya :))
      öp beni öp öp öp ^,^

      Sil
  10. Sari kazak nasl guzel olmus boyle. Saha son postumda k partisinden bahsetmistim. Seninkiler de cosmus. Ozellikle altin kalin olana bayildim. Hemen kotona kosucam:) yazdiklarin yine bir solukta okundu, ilerde kitap yazmasan kuserim... Ne yazarsin bilmen ama i kitap yazilacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlı aysunum:) evet o takı partisini biliyorum ben, görmüştüm postunda:) altın kalın olan sanırım saatim bebegim, cünkü onun kalın iki zinciri var. guess'e bi bak istersen, bu saatin aynı böyle bileklikleri de gelmişti. onlardan alabilirsin ;)
      böyle her bişeyi anlatıp, ordan burdan bahsedip, konudan konuya atladıgım yazılarımı bi kitapta toplamak isterdim.. ama okuyan olur mu bilemem :))

      Sil
  11. minikkusum, özlemisim seni :)

    ..cok hos görünüyorsun yine ! sari kazak ile jean gömlek yikiyooo :D

    öptüm seni Sapur, supur <33


    iyi haftalar kusum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı kuzum benim teşekkür ederim, şımarttın beni valla da billa :)
      öpüyorum seni ben de sapur supuuuur ^,^
      güpgüzel bi hafta olsun emi

      Sil
  12. her renkte yakışır mı bir insana yaa..şu ayakkabıları üstüne para versen giymem ama sana ne kadar da yakışmış.. 'mune' ye ise koptum malum o dönemdeyiz biz.eğer çok merak ediyorsan beklerim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum valla bu ayakkabıları ben cok severek aldım aslında ama artık işkenceye dönüyo giyerken, zaten bi o gün giydim, sonra da kenara koydum:( çok sıkıyo..
      ama "üstüne para verseler giymem" lafına koptum ahahahaha :))) benim de o şekil söyledigim ayakkabılar oluyo, hatun bi kombinliyo, benim bile gözüme güzel görünüyo :))
      yakınlarda olsanız dakka durmam gelirim zaten senin fıstıgı mıncırmaya, ayıpsın bebek ;)

      Sil
  13. Sarılar pek yakışmış canıma,içimi açtın vallahi:)Ayakkabılara bayıldım...

    YanıtlaSil
  14. oooo kimleri görüyorum kimleri görüyorummmm minmini kuşum hoşgelmiş,sefa gelmiş....o sarılarla civciv olmuşda gelmiş.gömlek bu kadarmı güzel kombin yapılır yuh yanii,bayıldım tek kelimeyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi evet ben geldim sarı sarı:) gömlek ermanın, aslında tek giysem çuval gibiydi üstümde, ama kazakla giyince fena durmadı :P

      Sil
  15. mune diyişlerine bayıldığım bir canlıdan 4 ay sonra benim de olacak ama şimdi okuyunca yazdıklarını hakikaten çok da keyifli görünmeyecek bir yerden sonrası:):) Çok tatlı olmuşsun. Zaten sarı ve kot kumaşının uyumuna bayılırım, hepsi hepiciği yakışmışşşş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ne güzel yaa, allah bagıslasın analı babalı büyütsün şimdiden. bide zamanı gelince bize de versin mümkünse ^,^
      güzel yorumun için tşekkürler ilginc nickname li insan :)

      Sil
  16. kazağın rengine bayıldım minik kuşcum :)

    YanıtlaSil
  17. 'mune' yi iç seslimle seslendirdim ve pazartesi sendromumu atlattım:)

    saçlarının dalgalarına ve ayakkabılarına bittim.. cıvıl cıvıl görünüyorsun, 'mune' yi seslendirmiş olmasam bile bu görüntüler pazartesiye bi hayli enerjik başlamamı sağlardı zaten ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeh cok komik oluyolar yaaa. o "mune" sorusunu benim kuzenim yapardı yengeme, ayakkabıcıya girmiştik bigün. tek tek bütün ayakkabıları sormuştu. hatta öyleki, önce ayakkabının birini soruyo mune diye, sonra öteki eşini soruyo mune diye ahaahah :)
      teşekkürler bide, begenmene sevindim :)

      Sil
  18. neon renkler içinde 'mune' diyenler vardır :) Biz onlara bak minikkuşumuza ne hoş olmuş. İşte mu deyip yanıt verelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o benim, neonlu kuşum ben :) teşekkürler efem, teveccühünüz :)

      Sil
  19. Hey bebek guzel bi hafta diliyor, opucuklerimi gonderiyorum bi once;)
    Sonra, yorumlarda var mi bakmadim ama bi kere 'sari seker olmussuun' diye yorum yapmam lazim;) Her renk seker olabilecegini de belirtirim^_^
    Ben vintage kazagi sevdim, cok sevdim. Bir de malum bilek dolulugunu sende gordum, bana bulastirdin, o yuzden bakmadan edemiyorum, her seferinde 'nayiir benimki neden boyle olmuyoor' diye isyan ediyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum benim teşekkür ederim sana çokca. sarı halimi de begendin mi gerçekten ^,^
      bilek doluluğu olayı, eger o gün sabah geç kalmamışsam en ince detayına kadar ugraştıgım bi konudur, keyif alırım. sana da bulaştırabildiysem ne mutlu, boş bilek kalmasın o vakit w/

      Sil
  20. kazağın renginde bir çorap nasıl olurdu sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ı ıh bence cok cirkin olurdu.. o uyumu sadece siyahta seviyorum ben..

      Sil
  21. jean gömlek üstü kazak kombinlerine bayılıyorum seninkine bayım bayım bayıldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler rokokoşcum, bayılma yahu ^,^

      Sil
  22. haha kızım zamazingoyu yıllardır kullanırım bir sürü yazım var ve akabinde gidip biri bilmem ne zamazingosu diye dükkana sormuş yazdığım şeyi almak için .)))

    aynen abi ya çocuk olayı ayrı sabır o yüzden geri geri moddayım civcivim içimi açtın yine öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zamazingo zaten kelime olarak ayrı komik, cümle icinde kullanırken ayrı komik:P
      çocuk demek sabır demek, sinirleri aldırmak demek bebeyim haklısın. gören de beni 5 tane cocugum var sanır:) biz de o yüzden uzuuuuuuuuuun uzun düşünüyoruz olaya girmeden önce ahahah :P
      güzel yorumunu yidiğim, esas sen benim içimi açıyosun keyifli yazıların ve renkli kombinlerinle, özellikle de cağnım tırnaklarınla:)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. haahha ben de sana galp bebeeem, al bak hem de 3 tane <3 <3 <3

      Sil
  24. gerçekten çok güzel giyiniyorsunuz

    YanıtlaSil
  25. cok cokkkk guzel bayıldımmmmm

    selensstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim ben de o zaman ^,^

      Sil
  26. sdacların bıleklıklerınnn ppaılerın kazagın golegın :)) hepsı harıka yıne..bırde zamazıngotu cok kullanırım :))) bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamazingoyu kullanmayan bizden degildir zaten kelebegim cicegim :)
      beni begeniyör müsüüüün ^,^

      Sil
  27. Cantani ve kazaginin rengini cook sevdim:)

    YanıtlaSil
  28. Neon renklere bende hastayim ama daha cesaret edipte giyemedim birturlu :/ Kombinin cok guzel olmus !

    http://fifthfloorovergoldenhorn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç cesaretlik bi durum yok tatlım, zaten şöyle bi etrafına bak herkesin rengarenk ampul gibi giymeye basladıgını göreceksin, rahat ol ve giy çık :))
      teşekkürler :)

      Sil
  29. Tatlım arm party'nin en güzel uygulamalarından birisi olmuş bilekliklerin :) neon kazakla ışıl ışılsın kuzum, denim shirt de statement necklace ile ayrıca çok cool kuşum :)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^