2012/03/01

Zürafanın düşkünü

















Sizi temin ederim o laf öyle söylenmiyo. Zaten en başından belliydi bi gariplik olduğu.
Zürafanın düşkünü de nedir allasen?
Tamam kabul, ben de yıllardır böyle söylüyodum. 
Kış gününde abuk subuk giyebilen bi insan olarak sürekli bu lafı kendimde kullandıgım için, her defasında bi "zürafanın düşkünüyle beyaz giymek ne alaka yeeaaa" diye sorguluyodum boş bi duvara bakarak.
Ta ki her normal insan gibi(!) bilgisayar başına oturup da eksisozluk'e bunun ne olduğunu sorana kadar.
Bu araştırmacı ruhumu işimde de bu seviyede kullanabilmeyi isterdim.
Şimdi bi kere o zürafa değil zürefaymış, orda anlaşalım. 
Zürefa; zarafet anlamına gelen eski bi kelime.
Kur şimdi cümle içinde: zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü oldu mu sana.
Yani insan zarafet düşkünü olmayagörsün, kış ortasında beyaz da giyer, incecik çorap da, hatta bıraksan montsuz bile dışarı çıkar diyo adam. Bakın yukarı, nasıl da haklı.

Biliyorum hayatınızdaki herşey daha bi anlam kazandı artık.
Rica ederim, hiç önemli değildi.


Karman çorman desenli bluz: Park Bravo (en az 7 yılı var öyle söyliyim) / Deri şort: Darkolive / Ayakkabı: Top Shop / 
Gözlük: Marc By Marc Jacobs (evet yeni) / Çanta: Fabrika / Aksesuarlar: Çok karışık:)

49 yorum:

  1. yaşasın desen karıştırma cesareti!

    YanıtlaSil
  2. bende güccücükken düşünürdüm ,zürafanın düşkünü nedir derdim yahu,zürafaya düşkün olmak :) bu hayvana kim düşkün.cem yılmazın dediği gibi ben küçkken çok salaktım :) ahahah :)
    çok şahane olmuşşsun minik guşum,döktürmüşsün gene üşümeden.öptüüüüm

    YanıtlaSil
  3. Çok açıklayıcı olmuş canım bundan sonra bu sözü söyleyen olursa cevabım hazır hem de en detaylısından:)) Desenleri çok güzel karıştırmışsın çok beğendim ha bir de şortun muh-te-şem Darkolive'in ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuşsun canım.çok sevdim bluzunu ve leopar botlar harika:)
    bende Zürefa ile ilgli postum vardı :)
    çevremdeki insanlarda hep ZÜrafa diye düşünürlermiş o sözü:)

    http://pembefiyonk.blogspot.com/2012/01/zurefann-duskunu.html

    YanıtlaSil
  5. yavrum evladım (anayım yaa:))) donacan bu kış günü. Ama gömlek şahaneymiş:))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kızım senin makinan hiç bakıma gitmesin hiç bozulmasın, hatta ben sana sponsor olayım başka bir makina temin edem hemen, özledik yaa :)))
    lan o şort ne güzel olmuş olummm deliii, harika bir kombin yapmışsın, sonuna kadar haketmişsin yani azıcık görünsede anladım ben onu :)))

    erman yine harika bir iş çıkarmış eline sağlık

    öperim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bugun sana isyan etmek uzereydim: 'Nerede bu foto makinesi, ozledim ben seni, cilgin yazilarini' diye:)
    Neyse, ben zirlamadan dondun, seviyom seni<3
    Cok mutlu oldu rengarenk gorunce seni! Ustelik kara kisa kizilsa da, en guzel arka fonu o sagliyor;)
    Desen karistirma cesaretine yardim etmis hatta;)

    Ben senin bilgi kuplugunu yerim ya! Bence bu bilgi bizim gibi giyimine kusamina duskun zurefalar icin pek yerinde oldu;)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim, bundan sonra doğru kullanmayanları uyaracağım:)

    Çok eğlenceli post olmuş, karman çorman desenli bluz hoşuma gitti.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ahahahhaha ya ne komik bir yazı dilin var. Yazılarına güldüğüm sanırım bir Fırat Budacı bir de sen:):):) Çok güzel görünüyorsun zerafet akıyor tabiri caizse. Ben leoparı pek sevmem ama yakışana da yakışıyor hani. Bluzun şortun şahanee. Ama yazını ve bağlantılarını tek geçiyorum:):)üşenmiyor hatta tekrar gülüyorum

    YanıtlaSil
  11. Ben sana zürefanın düşkünü demiycem, hayır hayır o kadar insafsız olamıycam. Akıl yoksunu mantık noksanı falan diycem:))))

    YanıtlaSil
  12. ohh aydınlandım bir anda :D doğru tabi şimdi zürafa niye beyaz giysin neden birşey giysin yani:)) çok hoş görünüyorsun, zürefa akıyor heryerinden (öğrendiğim kelimeyi cümle içinde kullanma çabası:P)

    YanıtlaSil
  13. çok sevdim ben ama =) zerafa mürafa napalım yani sevdim :DDD sanırım bugün ben de aynı konuya deyinmişim :D

    YanıtlaSil
  14. heee ondan mütevvellitmiş demek:)) anlamış olduk şimdi.. :))

    YanıtlaSil
  15. zürafanın düşkünü diyormuşsun sen yine, Ben zürafanın düş günü beyaz giyer kış günü diye biliyordum. ta ki geçen yıla kadar =) düş günü ne yaa der dururdum. :)

    YanıtlaSil
  16. hahahah cok guldum ya cok sekersin(: ayrica gercekten cok begendim seni karlar icinde(:

    YanıtlaSil
  17. oleyss!!yupppiii!!heyyooo!!makina tekrar yuvasına dönmüş,baş tacı!! :))
    o ayakkabılarına bayılıyorum biliyorsun,bi de o yeşil şortu dar bir bluzla kombin edip de ucundan azcık yerine bir bütün olarak sergileseydin tadından yenmez miydi acebaaa :)) ama olsun döndün ya,karman çorman mı döndün,ortaya karışık mı döndün hiç farketmez!! :)
    severim ben seni,bi de kocaman öperim o elmacık yanaklarından :)) <33

    YanıtlaSil
  18. Heheheh - harika yaaa, kesinlikle bu konunun acikliga kavusup, kafa karistirmamasi gerekiyordu - arastirmalarina saglik kucuk kus ;))) Deri sort'un rengi harika... En kisa zamanda Darkolive'in kapisina dayanacagim ;))) Kocaman opuyorum xxx

    YanıtlaSil
  19. saçların ayrı güzel çıkmış bu postta:) gözlüklereyse woww diyorum :)

    YanıtlaSil
  20. yine çok şirin yine çok tatlı ve renklisin...şort ve bluz muhteşem botlarına zaten bitiyorum..

    YanıtlaSil
  21. Ayyy bu nasil bir donus , gozluk ve sort cicisleri cok sevdim. Darkolivden deri parca almayani bloggerdan saymatacaklar anlasildi hemen almali birtane:) renk sahaneymis.. Ozlemistik valla:))

    YanıtlaSil
  22. Ya su doze gelince ben de zurafayi siyle yorumluyordum, kedi kopek yerine zurafa sevecek denli absurt insanlar kisin da beyaz giyerler. Sanirim herkes oyle. Ama bu super oldu bu anlami daha kibar ve ram bliggerlik;)

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. bir blog kurdum.şimdilik kendi kullandığım çorap ayakkabı vs satıyorum.ama amacım her bayan arkadaşımın bu blogdan yararlanması.bloğuma katılmak istiyen eski sıkıldığı kıyafetleri değerlendirmek istiyen blogger dostlarım.arzu ederseniz bana ulaşabilir katılabilirsiniz.mailinize blogunuzun adresinizi ve resimlerini bana mail ile ulaşamak eklerseniz sevinirim tşkler.
    http://bunlarfazla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. en sevdigim kombinlerinden biri oldu diyebilirim :D renkler, parcalar... harikaaaaaa

    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  26. Heyyo kuş yuvaya dönmüş sonundaaaa!
    Ben biliyodum tabii ki zürefa olduğunu, eee bunca yaş fark boşa diil yani :)))ama duygu'nun yorumuna koptum resmen. Ben de yıllarca 'ay inanmıyorum' şarkısını 'ayran buyrun' diye dinlemiştim, o geldi aklıma :)) Karman çorman desenli bluzunu yerim senin, çok tatlısın gene, özlemişim bu güzel pozları şaka maka. (maka da neyse, ne garip geldi yazınca..)İkinci ve üçüncü fotoğraflara bayıldım. Leoparla çiçekliyi karıştırman da süper olmuş kuşum. Olivia Palermo'dan mı ilham aldın? Onun öyle bir fotoğrafı dolaşıyor ortalıkta. Görmediysen de, o benden ilham almış diye koy bence bir sonraki posta :)))

    Öptüm öptüm bi daha öptüm seni

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Gözlük pek güzelmiş Asiye güzel bol güneşli günlerde, tatillerde kullan işallah!
    Bi de şortu çok sevdim, kaynağını şimdi bi araştırcam:)

    YanıtlaSil
  28. minikkusum nasil güzel bir kombindir bu ?

    bluzun ayri güzel, sortun ayri <33

    özlemisim seni ;))
    öptüm :**

    P.S.: oralarada bir an önce ilkbahar gelmesini diliyorum o zaman :))

    YanıtlaSil
  29. sana da yorumlarınada BAYILIYORUMMM!!! çok şekersin yaw...
    hakrika görünüyrsun ve senin fotolarını çok kıskanıyrm çok başarılı!;)
    mcksss...

    YanıtlaSil
  30. yaprak şeklindeki bilekliklerin nerden acaba?

    YanıtlaSil
  31. Yine bir odtu postu, cok ozendim, biraz once de lifebook da gordum odtu stadyum fonlu postu. Minikkus fotolarin cok guzel cikmis, gozlugune ise bayildim, modeli cok guzel, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  32. ama beyaz yok .)
    kombide beyaz bekledim malum çiçeem
    yazı getirmişsin panpişim içim açıldı

    YanıtlaSil
  33. guşuuum sen nirlerdesin yahu?nie bizi kendinden mahrum bırakıon bakem cnmın içi?makina alasım geldi yemin ederim sana datlıım...bu ne şıklık guzeliim...desenler dans ediyur resmen ballım...bi daha etme bize böle şeler anaaammm...koyma bizi boynu bükük bebeğim...etme daha artık hemi miniğim guşum...bekliom şimdi hep seni ha
    hergün bi ayrı tamammmıı?öpt şimdilik peşindeyim....muck ZEREN

    YanıtlaSil
  34. Açıklamaya bittim. Ayrıca çokkk şeker olmuşsun. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  35. kuzu sana cevaben
    olur mu anam 2 satır bişi yazmışsın zaten ben bu tarz bir şey bekledim de http://www.stildirektoru.com/2012/01/zurefann-duskunu-beyaz-giyer-ks-gunu.html ondan zaar kapiş .) bu arada bana yorum yaz kısmına basınca bak ne yazıyor benim heç tarzım değil o şekil yorum yazmak bilesin mucx

    YanıtlaSil
  36. ben de giyinebilmek istiyorum ama tarzımı bulamıyrm nasl yapcam ben onu bide çok mu para harcysn minikkuş sen kıyftlere ya.yepyeni şeler istyrm been neden yapamıyroum :(

    YanıtlaSil
  37. "aksesuarlar: cok karısık:)" cok tatlısın yaa!:) ayrıca odtü'de cekilen fotografları gordukce mutlu oluyorum, canım okulum ^_^

    ankaradanefesalmarehberi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. hahahhahah yapmışsın yine postunu hahahah...koparttın yine beni kuzumm,bu arada saçlar değişmiş ve harika olmuş bayıldım bayıldım bayıldım....

    YanıtlaSil
  39. yerlerr!!

    çocuksu bir masumluk var sende hanım!
    bir şirinlik bir tatlılık!
    neyse,

    25 yıldır bu sözü böyle bilip, içindeki saçmalığı sorgulamamış olmama ne demeli!! utanıyorum kendimden!

    YanıtlaSil
  40. Ooow, tesekkürler minikusum :) Nihayet sende yine bizlere harika fotograflar postalamissin :)

    Karman Corman bluze bayildim ;) Deri sortlarda bi o kadar güzel, aksesuarlarda!

    Iyi haftalar dilerim sana :*

    YanıtlaSil
  41. ceren; yaşasın! :)

    JOY; ahaha yok canım estapiti piti:P bicogumuz öyle sanıyoduk kanımca:) teşekkürler bide, öptüm ben de..

    zeto; hehe işine yaramasına sevindim tatlım:) begenmene de ^,^

    pembe fiyonk; çok teşekkürler:)

    lolipu; ana yüregi işte kıyamıyo :P

    darkolivee; ellerine saglık bebeyim, iyiki de almışım bu şortu diyorum her giydigimde:)

    sevgi; geldim işte bak kuşum:) zırlamana gerek kalmadı ahaahah manyak seni :) desen karıştırmayı da, bilmişlik yapmayı da seviyor olabilir bazen :)) ha bide seni severim.

    kitana; rica ederim:) ben teşekkür ederim.

    stileo-elvin odabaşı pekiyi; hihi teşekkür ederim yahuuu, negüzel böyle şeyler duymak. ama hala birilerinin keşfetmemesi de çok üzücü, demekki hala yeterli diilim :P gül anacım gül sen, yazıma da gül fotograflarıma da gülebilirsin hatta:))

    reyhan; ahaha öyleyim evet bi sakıncası mı var:P

    yeni hayat; aydınlanmak iyidir, rica ederim:) çok teşekkürler güzel yorumun icin, cümle içinde kullanman da çok hoş oldu ama biraz daha çalışman lazım sanırım :P

    rococosh; hihi herkesin icine dogmus demekki bi zürefa şeysi, negzelmiş ^,^

    missinem; aynen öyle şekerim :)

    duygu; ahaahah en güldügüm yorum sanırım:) zürafanın düş günleri aahahaha:P

    zezee; ay ben de pek çok teşekkür ederim o vakit :)

    fido; hihooooo geldi de başladık bile çekmeye :) bu ayakkabılarım da seni seviyo kuşum, ortaya karışık öptüm sarıldım kokladım filan :)

    emilie trend; bilmemek degil ögrenmemek ayıp demiş büyüklerimiz, bir kafa daha aydınlandıysa ne mutlu bana heeheh :) deri şortun en çok bu rengi güzel bence ^,^

    gizemlihikayeler; uuu beybi, gözlükler de sana wowww diyo biliyo musun :) teşekkür ederiz biz ikimiz birlikte sana :)

    nilystyle; ^,^ teşekkürler cicim

    aysstyle; yannız senin zurafa hakkındaki yorumuna da bayıldım aysunum ahaahaha :P küçüklükten beri safmışız demekki yıllarca bu sözü böyle bildigimize göre :P
    begenmene sevindim kuşum, seni hemen darkolive'in tükanına yönlendiriyorum o vakit:)

    dilek öztürk; 2. el corap konusuna ben kesinlikle karşıyım, ama ihtiyacı olan, ilgisini çeken olursa zaten linkinizden size ulaşacaktır ;)

    küçük şeyler; hihi teşekkürler kuzu, sensin bikere harika ^,^

    deniz; eveeeet döndüm yuvayaaaa:) güzel yorumunu severim senin güzel arkadasım :) ben desen karıstırmayı zaten oldum olası cok sevmişimdir hep. olivia'ya bayılırım ama ondan ilham almamıştım, sadece sabah kalktım ve içimden bunları giymek geldi -,- öpüyorum seni bitanem, bi sonraki postta görüşürüz :)

    mylifebook; teşekkürler funda kuzusu, daha güzelleri senin olsun tez zamanda işallah:) hatta dur bi dakka ikimizin birlikte de olabilir bence :D

    YanıtlaSil
  42. civciv; hihi teşekkürler bebeyim begenmene nekadar sevindim ^,^ iyşallah duaların kabul olur da biz de baharla kucaklaşırız tez zamanda :) öptüm bissürüüüüü..

    ESRA; o senin şekerligin güzel insan:) çok teşekkür ederim güzel yorumuna saglık. eşime de bu takdirnameleri ileticem tek tek:)

    gamze; dedigim gibi o kadar karışık ki, hangisi nerden hatırlamıyorum:( ama cogunlukla Koton ;)

    Lulu; yaşasın odtü fonu, yaşasın odtü yeşillikleri ve karlı uçak müzesi :)) teşekkürler lulu:)

    stil direktörü; biliyorum bebitom, ben de senin gibi herkese tek tek yazarım ve aynı ilgiyi özeni beklerim ;) senin için ilk fırsatta beyaz giyecem, o kadar söyledin "beyaz göremiyorum çiçeeem" diye:)) öperim seni çatlak kadın :)

    adsız zeren; geldim işte sonunda :)

    suhuba; hihi negüzelmiş ^,^

    adsız; ayakkabı ve çanta konusunda iyi bişeyler kullanmak istiyosan para harcamak gerek, ama kıyafetler için aynı şeyi söyleyemiycem. çok güzel parçaları çok uygun fiyatlara da alabilirsin, yani güzel bi tarz oturtmak için ille de deli gibi para harcamak gerekmiyo ;)

    yağmur ç. ; hehehe ama hakkaten öyle, o kadar karışıklarki hangisini nerden aldıgımı hatırlayamıyorum o derece :D

    bakteriiii; saçlar bayadır böyle be kuzum, sen sanırım uzun zamandır gelmiyosun buralara hı? :) teşekürler begenmene pek bi mutlu oldum ama şaka maka :)))

    yeliz; ye beni yelizim güzel suratlı taş annem:)

    bouquet de flours; çooook teşekkür ederim güzel kız, ne mutlu ettin yorumunla beni ^,^

    YanıtlaSil
  43. Buraya yazılabilecek tek yorum: neden kansizsin acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet daha mantıklı bi cevap zaten düşünemiyodum ben de :P

      Sil
  44. do you read www.mogis.se blog?

    YanıtlaSil
  45. oncelıkle bılgılendırme ıcın cok tesekkur ederım..bende beyaz hastasıyımdır hıc anlamaz ama soylerdım hep bu sozu:)) suan aydınlandım sayende:))) tunıgın sortun cıvıl cıvılsın ...o parcaları bır araya getrmeyı dusunmezdım ben emınım :)) artık dusunebılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, yardımcı olabildiysem ne mutlu :)))

      Sil
  46. çok beğendim bu kombini, gözlüğünü güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi teşekkür ederim, daha güzelleri de senin olsun o zaman^_^

      Sil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^