2012/03/15

Çocukluğuma inmek lazım.



Diyolarki deli misin? Kafan mı iyi? Nerden geliyo aklına böyle abuk subuk mevzular, üstüne boya badana çekilmiş hatıralar?
Benimki çocukluktan gelen bişey aslında. 
Höyt diyince put kestiren bir babanız varsa, tam tamına 3 kardeşseniz, üstelik de aranızda ikişer yaş varsa yani eski toprakların deyimiyle doğumlarınız birbirine karışmışsa, bir çocuğun sadece koltuk tepelerinde zıplayarak mutlu olmadığını biliyorsunuz demektir.

Bide bu kadroya benzer yaşlarda kuzenleri dahil edin, oldu mu size koskoca bi müzikal grubu. Evet müzikal yanlış duymadınız.






Tabi o zamanlarda böyle bir sürü adı sanı belli olmayan popçu yok. Bi Kibariye, bi Orhan Gencebay bi Ferdi Tayfur :) Bülent Ersoy zaten her dönemin olmazsa olmazı. 
Şimdi bide 5 yaşında bir çocuğun arabesk söylediğini düşünün, mesela kibariye'den "Annem" gibi. Hah işte o çocuk ben oluyorum, orda bi dur :) 
Ben o şarkıyı her söylediğimde etrafımdaki en az 3 yetişkini ağlatmayı başarmış bi insanım. Hatta bunu oyun haline getirip gıcık olduğum misafirlerin yanında özellikle o şarkıyı söyler ağlatırdım. Bi çeşit intikam aracı:)
Kuzenim de benzer intikam aracı olarak "Emmoğlu" şarkısını kullanırdı ahaahaha :)) Şimdilerde kendisi ressam, sanatçı, özgür ruh, artık nasıl derseniz. Demekki çocuklukta yaşananlarla hiç alakası yok meslek seçimlerinin. Yoksa şu anda o kuzenimin Etlik-Keçiören dolmuş hattında çalışma ihtimali hayli yüksekti, üstelik de bayan olarak:)

Ama en komiği bu değil tabi, düğün salonunda "Oy tombulum tombulum, yoldan geldim yorgunum" şarkısını söyleyip onlarca insanı sahnede oynatmışlığım da var benim (evet yetişkinleri adeta parmagımda oynatırmışım o zamanlar). Alaylı ama yetenekliydim, bücür ama gururluydum, hiç gülmeyin:) 
Ama o zamanların insanları da ayrı bi mütevazıymış şimdi düşünüyorum da.. Kaç yetişkin, düğününde bacak kadar çocuğun şarkı söylemesine müsade eder ve bide üstüne bununla eğlenir coşarki? Bu sırada ben o şarkıyı söylerken bana eşlik eden piyanist şantör de annemin ilkokuldan müzik öğretmeni. Böyle de bir nesilden nesile geçme şeysi.. Annem de çok çığırtkanmış benim gibi, sürekli şarkı söyletirlermiş ona da okuldayken:) Hala da güzeldir sesi o ayrı.





 

Aklıma geldiğinde beni en eğlendiren şeylerden biridir kuzenlerle biraraya gelip, tabi buarada en büyüğümüzün yaşı 8 falan, büyüklerin yanında yabancı dil konuşuyo gibi yaptığımız zamanlar, ekseriyetle annane ve babannelerin yanındayken:) 
Küçük kuzen ve kız kardeşim bildiğin şakırdı. Bilmeyen doğma büyüme italyan sanır. Babannem "aferim yavrum ne güzel konuşuyosunuz öyle" diye desteklerdi, bunlar iyice gaza gelirdi. Benim italyancam çok iyi değildi ama. Ulan ben niye sadece türkçe biliyorum diye hayıflanıp hemen orda ispanyolca konuşmaya başlardım sular seller gibi.
Öyle de çılgınımdır :)















Bunları niye anlattım ben de bilmiyorum.
Şifon gömleğim, annane işi örgü yeleğim ve topuklu ayakkabılarımla her nekadar büyüdüğümü resmetmiş olsam da, şortumdaki hello kitty'lerle aslında içimdeki o manyak çocuğun hiç büyümediğini vurgulamaya çalışmış olabilirim bence.

Öyle yani.


Gömlek, Örgü yelek: Twist / Jean şort: Oysho / Ayakkabı: Nine West / Aksesuarlar: Koton

32 yorum:

  1. Allahım bu yazıya öldüm:):):) beni şu hamile halimle nirelere götürdün:) Demek ki tek değilmişim şarkı seçiminde hahah:) Çok şirinsin şekersin güzelsin komiksin daa ne olsun. Merak ediyorum acaba yazı dilin mi böyle yani zihnin mi komik, yoksa normal halinde mi:):)Tanımak istedim seni yüzyüze acaba bir araya gelsek sihir bozulur mu hahaha:)şimdilik böyle kalsın en iyisi. Bu arada 28 Nisan da İpek kadınlar adında bir etkinliğimiz var gelsen ya tüm şıklığınla:)www.ipekadinlar.com ben seni illa da bekliyorum bilgin olsun en sevimli kuş...

    YanıtlaSil
  2. Minikkuşcum o içindeki çocuk hiç büyümesin bence ve hep oralarda bi yerlerde kalsın:) Senin böle küçüklük anılarını okuyunca kendi yaşadıklarım aklıma geliyo ve bunları mix yapıp baya bi eğleniyorum:) Bu arada o nine westlerin nude renginde gözüm var gel gör ki ayaklarım 37 numara olmuş bulamadım:)) Benim için siyahlarını sen giy ben de böle hayran hayran bakıyım olur mu:)

    YanıtlaSil
  3. deli :)
    gömleğine ve kolyene bayıldım şekerim, donmana rağmen çok güzel kareler çıkarmışsın ortaya bravo! <3
    son fotodaki gülüş de tam mıncırmalık! :)))
    öpüyorum çok..<333

    YanıtlaSil
  4. Haha ben de su Fırat'ın suyu akar serindir diye cigirip bir de suratımı küçük Emrah gibi yapıp babannemi ağlatırdiim ya okudukça seni kendi çocukluğuma da indim es zamanlı
    Yasam enerjin her daim böle Yüksek olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ahahahah...senin kafan böyleyken bile güzel seni içince düşünemiyorum,annem şarkısını söyleyip insanları anlatırken hiç düşenmiyorum ama o ispanyolcayı merak ettim,yalan dünyadaki teyzem gibiymişsiniz hepiniz :))
    saçların rengi süper olmuş,sen gitgide zayıflıyorsun,bir deri bir kemik kaldın,kolyen,çantan,gömleğin süper!!bir de bu kadar farklı tarzı bir arada kullanmışsın,hiç sırıtmamış,alkış!!all in one olmuşsun bebeğimmm..yirim seni :)bi de sarılır,öperim :)

    YanıtlaSil
  6. ahahah :) okurken, çoook güldüm..asiye styla :) bu arada benimde çocukluğumla ilgili sıkıntılarm var sanırım...bende alt komsumuzun kızı, yaşıtım derya ile bakkala giderdik..bakkala giderken ben ona derdim ki, derya hadi yalandan ingilizce konusurmuş gibi yapalım, mahalledekiler!! (bakkal filanda yani)bizi ingiliz sansın :)))))

    ben salak,derya benden salak..biz başlardık a kofi,meli cavi de kopa,sondi? gibi saçma salak seyler sorar ve akabinde cevap verirdik :)

    aahh ahhh, güzel günlerdi...

    o zamanlar eğlenceler böyleydi caanım, dimi ama ? yoksa bizim ıphone umuz vardı da, biz mi bakkala giderken 4square den taglemedik ?

    bu arada kolye ve sapkana bayıldım, pozlar he

    çook öptüm seni canım, yüzümü güldürdün yine :)

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. içindeki çocuk hiç büyümesin bence, seni hep uyanık, dinç tutsun, enerji, keyif versin. fotoğraflarını çok beğendim, son kare doğrudan yansıtmış o minik çocuğun sevincini. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. allam yarabbim :) çok tatlı çok güzel olmuşsuunnn daa böyle tabi toton donar akıllımmm :)) şeker şeyyyy.yerim yerimm şortunu gömleğini kolyeni seniii. öyle işte :)))

    YanıtlaSil
  9. Kolyeyi sevdim asiş kız, sonra ayakkabıları, bi de mini kot şortunla yaza özlemini gördüm, artıyorum ve de tüm varlığımla katılıyorum.
    Sonra bak evdeyim, popom koltuk gördü, sana yorum yazıyorum filan ne muhteşem di mi:)

    YanıtlaSil
  10. mini mini bir kuş donmuştu, pencereme konmuştu.. ah kuşuuuum yapma etme, çekilir mi bunca eziyet blog için, bak tüylerin diken diken olmuş :) ama neyse değmiş, harika kareler, kombin de süper, yeleğine bayıldım. bu arada Asiye'cim tamam o zaman, bir dahaki buluşmamızda hiç kaçarın yok, şarkı söyleticem sana :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. yerim seni laaannnn,ağzını yediğimin kuşu,öldüm yine gülmeken okurken:))
    kombinde pek bi şirinmi desem,tarzmı bilemedim.e had ikisi birden diyeyim de yatağıma kıvrılayım:))

    YanıtlaSil
  12. her sabah işe gelince rutinim oldun.. acaba birşeyler karalamaş mı neler anlatmış minikkuş diye bir bakıyorum.. sabah neşe kaynağısın.. sevgiler... aylin

    YanıtlaSil
  13. Yeleğine bayıldım. Bilekliklerini çok beğendim. Açıkçası bütün kombine bayıldım =) Çok orjinal ve güzel =))
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. süper yaa..Tam cuma güzelliği oldu bana..Bi'de Ankaralı bloggerları takip edip tanıdık bi'şeyler (Etlik-Keçiören dolmuş hattı)okuyunca Ankara'yı güzel anımsıyorum,özlüyorum. Fotoğraflar ve anılar çok güzel. Bide o yeşil mercedese bayıldım. İlyas Salman'nın sarı mercedesi biran gözümde yeşil oldu :))

    YanıtlaSil
  15. Of be bebek, nasil da topladin sonunu, aferin icindeki cocuga, disindaki kadina;)
    Su dil konusma mevzusu cok bi komik; mini mini Asiyeler (kardesi ve kuzeni de bu ad altinda topladim) nerden akil edip de, Italyanca Ispanyolca falan konusursunuz ki!
    Bi sonraki gorusmeye senden bi kucuk konser bekliyorum ona gore;)
    Kombine bakiyorum; alttan kadin, ortada cocuk, ustten yine kadin;) Sevdim onlari, opuyorum;*

    YanıtlaSil
  16. Mıktanısım çalıştı yine hayat seni bana yolladı:)) İlişkimizi bir kere daha gözden geçirmenin vakti geldi bence:))

    YanıtlaSil
  17. sen ne tatlı bişeysin böyle ne güzel dile getiriyosun....valla tam bir pozitif kelebeksin ruha ve göze hitab eden....iyiki varsın Asiyecim...

    YanıtlaSil
  18. hello kitty sayesinde zamanda yolculuk :))
    çocukluğum gözümün önüne geldi, ablalı kuzenli kalabalık bir çocuk topluluğuyduk bizde :) şanslı güzel bir çocukluk geçirdiğimi düşünüyorum :D o yabancı dil oyununu biz de oynardık nerden aklına geldi :)))

    YanıtlaSil
  19. yine yüzümü güldürdün kuşummm...

    YanıtlaSil
  20. ahahahha o ingilizce olayını bizde çok yapardık kardeşimle
    herkesede yedirirdik :)
    gülümsemeyle okudum yazını, emmoluna geldiğimde çayımı ağzımdan püskürttüm gülmekten :)) yarıldım anlıycaannn

    süperdi yaa, kombinde çok hoşş, bu yelek ve gömleği kot şort harici başka şeylerlede giy...
    deri bir şort mesela çok hoş olur...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. fotograflara bakmaktan yazıya konsantre olamadım=) kolye de harika sen de=)

    YanıtlaSil
  22. canım yazını okuyunca kendı cocukluma dondum super bır post yıne:)) hele o yabancı dıl konudmanız ve oy tombulum beı cok guldurdu:))) bızde bır kuzenımız kıloluydu bızden dıye koskaca 5 katlı apartmanı 5 kez ın cık yaptrrrdık zayflasın dıye ve yas 9:) kıyamam o da yapardı:)) ay sımdı dusunuyorum da:))) bu arada twitterda yaseminiepk 7 yım canım..sevıglr..aaayy kombın yorumun; oyshonun herseyıne bayılıyorum bu sortu kacırmısım:)) twısttttt zaten supwr...papılerın cantan..kısacacı cok guzelsın yıneeee:9

    YanıtlaSil
  23. stileo-elvin odabası pekiyi; ya sen beni çok utandırdın ama şimdi -_- ben aslında deliyim:) yani hep böyleyim, yazarım, konuşurum anlatırım öyle alakalı yada alakasız farketmez :))) 28 nisanda Ankarada olursam mutlaka gelicem, websitesinden baktım Rixosta olcak sanırım.
    sana nasıl ulaşabilirimki acep?

    zeto; sen de gittin mi gerçekten cocukluk zamanlarına :) herkes böyle delilikler yapıyomuş, yanılmadım :)) nine westte bunların nude unu ben de begenmiştim ama giydigin zaman ayagının kenar kısımlarında potluklar olusuyo ve cok cirkin görünüyo kuzum;) o yüzden alamadım diye üzülme yani. ama siyahı güzel, onu alabilirsin tavsiye ederim ^_^

    wear a smile; teşekkürler bitanem begendiysen ne mutlu bana :) mıncır beni, cok ihtiyacım var bu aralar sevilmeye.. öptüm ben de bissürüü..

    serap tan; ahahaah fırat türküsü de iyi bi secimmiş :P çok teşekkür ederim güzel dilegin icin. keşke hep böyle enerjik kalabilsek..

    fido; o yüzden çok içmiyorum zaten fidom :) içersem fena sapıtabilirim bence :D aslında kilo vermedim, tam tersi giderek butlandıgımı hissediyorum ama bunları duymak iyi geldi, sagol kuzusu -,- öpüyorum seni koskocaman.

    gözdenin gözünden; aahaha demek sen de bizim gibi turist takılanlardandın :P valla salakmışız manyakmışız ama güzel günlermiş, düşününce dönmek istiyo insan bazen o günlere ^_^ seni güldürdügüme sevindim :) öptüm.

    ebygale; ne güzel bi yorum bu. hepimiz cocuk kalalım, kimse büyüyüp sıkıcılaşmasın bence :) teşekkürler vede öpücükler sana benden :)

    JOY; hihi evet bi toto donması durumu var tabi :) yiyebilirsin beni, biraz acıyımdır söyliyim ama :P

    mylifebook; hangimiz yazı özlemedikki funda kuzusu.. neyseki ankara ısınıyo ve bizim de içimiz ısınıyo ^_^ poponun koltuk görmesine en çok sevinen insanlardan biri olabilirim ben ;)

    YanıtlaSil
  24. deniz saatcioglu; evet biraz donarak cekim yaptık, dogru. ama alıstı sanırım bünyem, okadar sert tepkiler vermiyo artık bana hehe:)) güzel yorumunu severim senin, sen gel yeterki, ben sana ne sarkılar söylerim:))

    bakterii; hihi ne güzelmiş, pek çok teşekkürler sana. hadi kıvrıl sen yatagına :)

    aylin's; ne güzel bunları duymak ^_^ birilerinin rutini oldugum icin mutlu oldugunu duymak filan. cok teşekkürler aylin, severim ve de öpeerim beni mutlu ettin sen :)

    k ve a ile moda; teşekkürler :)

    yavruto; ahaaha evet ya ilyas salmanınki geliyo benim aklıma da onları her gördügümde. haydi aksaray akssaraaay diye bagırıyodu :)))

    svglove; valla biz biraz deliymişiz kuşum, anlatmakla bitmez yaptıgımız manyaklıklar ilginclikler. o yüzden zaten hep bunları paylasıyorum, gülüyorum cünkü hatırladıkca:) konser icin hazırım, sen gel yeterki ;) yannız şimdiden söyliyim aglatırım :P

    alısveris danısmanı; simdi hayat beni sana iyi anlamda mı yoksa kötü anlamda mı yolladı merak ettim:) iyiki de bulmuş musun beni yani :)))

    nly sytle; hihi teşekkür ederim bebişko :) o senin gözlerinin güzelligi biliyosun diimi? ^_^

    biyasimadahagirdim; herkesin böyle olmasa da buna benzer bi cocuklugu olmuştur eminim :)

    estasarımelif; bunu duyduguma cok sevindim ;)

    darkolivee; eeeheh sende de zaten hafiften bi delilik var görüyorum, yani cocuklugunda böyle seyler yapmassan şaşırırdım :)
    o deri şort yeşil olabilir mi mesela :P içine dogmus galiba, cünkü önce onunla giydim, sonra cıkardım çok mini oluyo diye niyeyse :P bidakine öyle yaparım bebik;)

    Bc; hihi ne güzelmiş yahuuu ^_^ çok teşekkürler:)

    kokosh kelebek; kıyamam kız siz de az cektirmemissiniz kuzeninize manyaklar sizi :P 9 yaşında neyin kilosunu vercekse artık yazık o da bişiy dememiş size, direk dinlemiş :)))
    güzel yorumun icin de ekstra teşekkürler kokoşcum, öperim bak :)

    YanıtlaSil
  25. ahanda yakaladım şapkanı mudo dimi ben aynı şapkanın sihay ve açık kahvesini aldım bu rengi görsem onu da alırdım.ama sor hadi bana mehtap hiç şapkanı taktın mı ya da takacakmısın.nerdeee benim böle işte manyak bir yanım var şapkaları acayip seviyorum ama bir kere bile takmıyorum şanslı olanlarda benim kuzenler oluyo onlara veriyorum .bu arada kısss senin o gömleğin ne öle ve de o yelek bayıldımmmmm da bayıldımmm.bi de o suratın pozlardaki mimiklerin ve yüzünü kullanışını çok seviyorum.kesinlikle klasik değilsin.yine bombasın kuşum.öptüm seni şapur şupr:)))

    YanıtlaSil
  26. kuzuuuummm bu şortun aynısından bende de var ama artık bol gelio giyemiyorummm:( sen tam fıstık olmuşsun yaaa çok seviyorum topuklularla seni bir arada:)öperimmm haftasonu yine seni görmek istiyorum haberin olsun:)muckkk

    YanıtlaSil
  27. mismet; şapkamı H&M den almıştım bebek ama sen mudo olmasını istiyosan ona kısaca mudo diyelim biz kendi aramızda:P o mimiklerki beni 40 yasıma geldigimde 70 gibi gösterecek mimiklerdir :)) napalım saglık olsun, kikirdemek kanımda var, yapcak bişi yok :)) yirim seni!

    gizzy; aa gerçekten sende de var mı? ama zaten bol gelmese şaşardım cünkü o gün de dedigim gibi gözlerimizin önünde eriyosun bebegim. dur artık zayıflama daha fazla :) ama cok güzel oldun bu halini cok sevdim ben;) bu haftasonu sehirdısına cıkabilirim belki, cıkmazsam mutlak suretle görüsürüz zaten :))) öptüm kobacan *,*

    YanıtlaSil
  28. tatlim, bu postunu simdi görüyorum.. o pozitif enerjin taaa bana kadar geldi biliyormusun ??

    cok keyifle baktim resimlerine .. hello kitty shortun da cok marjinalmis :D

    öperim cokkk <33

    YanıtlaSil
  29. Çekimlerin hepsi birbirinden güzel!! Takipteyiz yeni postlarını merakla bekliyoruz :)

    blogumuza da bekleriz xx

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. resimler çok hoş, kolyeye takıldım çok hoş..

    YanıtlaSil
  31. Wow ! You have absolutely fantastic legs; and this is such a great way to show them off. Sooo intensely sexy, but still classy and elegant.
    Kisses.

    YanıtlaSil
  32. civciv; oyyyy güzel civcivim benim, o senin gülen suratlı pozitif enerjili hallerindendir;)

    doganay/tugba; cok tesekkur ederim güzel yorumunuz icin, herzaman beklerim ben, buralardayım yani :)

    fashion mini; hihi teşekkürler:) kolyemi ben de cok seviyorum galiba ^_^

    karsten; thank you so much honey! you're so kind;)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^