2012/03/30

Cin cin çıkıcak.



Sen git odtünün uçaktan başka bişi olmayan müzesinde su yeşili araba bul, sonra da ordan transit geç. 
Oğğğ yooo! Hiç tarzım değil.








Bide şuraya dipnot düşiyim beğenen beğenmeyen herkes bilsin bu bence muhteşem şirinlikteki kolyenin hediye olduğunu ve nerden alındığına dair de en ufak bir fikrimin olmadığını. Balığından su kaplumbaasına herşey var kız çok tatlı. 
Bu arada yeri gelmişken lütfen bilinçsiz avlanmayalım arkadaşım, öyle havalar az ısındı diye hemen balık tutma atraksiyonlarına girip garibanların büyümesine engel olmayalım. Hele bi büyüsünler, bi sabredin yaaa. Adamı çileden çıkarırsınız valla.













İnsanın içinde sürekli bi konuşma, vik vik vik bişeyler anlatma ihtiyacı olunca ve aksi gibi bütün gün masa başından kalkmayıp tek başına kavun karpuz yetiştirircesine toto büyütmekle meşgul olunca o dünya tatlısı insan (bazen 3.tekil şahıs gibi kendimden bahsederken yanaklarımı sıkasım geliyo) aklına bişeyler geldikçe yazıp yazıp atıyo taslaklara. 
Ben bunu yaziyim şimdi, ilerde kesin lazım olur. 
Çünkü bu yazdıklarıyla dünyayı falan kurtarabileceğini, çatlayana kadar yiyerek kilo vermenin formülünün bulunmasına yardımcı olabileceğini ya da erkeklerin kimyasını biyolojisini fiziğini herbişeyini değiştirebileceğini, hiç olmadı oturdukça küçülen ve sıkılaşan bi toto teknolojisinin altına imza atabileceğini düşünmektedir. 
Kıyamam kız çok da iyi niyetlidir. Her saklanan samanın bigün nası olsa zamanı gelir diye düşünüp dünyasını kocaman bir samandan ahıra dönüştürmüş bile olabilir. 
Hesabını bilir. Bişey indirime girdiyse o alınmalıdır. Ama işte dedim ya iyi niyetli olduğu için, kalbinde kötülük olmadığı içindirki indirimdeki herşeyin alınması gerektiğini, ev ekonomisinin ancak böyle dönebileceğini düşünmektedir. Bu konuda hala eksikleri vardır.
...
Bazen ortada bi konu olmayınca nereye bağlayacağını bilemiyo insan. Öyle kal geliyo paragrafın orta yerinde. Hani boğazında düğümlenir de söyleyemezsin ya, hani karşındaki zırt bırt senin lafını kestiği için sürekli ne diyceğini unutursun ya, işte öyle bişey. Yani ben öyle düşünüyorum. 

Son dakkada hatırlanan: üç harfli diyince gelmez, cin diyince gelirmiş. Yoksa üç kere cin diyince mi geliyodu? Başka bi başlık bulsam iyiydi aslında.


Jean Gömlek: Topshop / Jeans: H&M / Jean Ceket: Mango / 
Jean Çanta: Lookat Milano / Jean Ayakkabı(şaka la şaka): Flo

65 yorum:

  1. yavru kuşummm, yerim seniiiiii....
    ayakkabılarına eridim şu anda...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi teşekkürler izlem:) iyi ama sen niye gittin onu anlamadım? :(

      Sil
  2. Hahahahahah ne eğlenceli kadınsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoh yaaa, kendi çapımızda egleniyoruz işte :P

      Sil
  3. aaa çantayı hatırladım, ilk gördüğümde de çok beğenmiştim, yine beğendim (durum sabit anlayacağın:D) buarada sezonun favori renklerinden su yeşilini dekor olarak seçmen de gözümüzden kaçmadı (bkz.araba!) O kolyeye de diyecek laf bulamıyorum o derece yani, acaip yaz mevsimi istetti bana! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o dekora görür görmez vuruldum ben bebeyim. aglardı peşimden onu es geçsem:)

      Sil
  4. Cok eğlenceli bir yazı olmuş minik kuş cok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene çok sevindim, teşekkür ederiiiim ^_^

      Sil
  5. Minikkuscum fotograflar ve arka plani cok begendim cok nostaljik olmus hele ki o kolye cok gosterisli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arka plan aslında benim herzaman fotograf cektigim alan biliyomusun?:) ama aksamustu olunca daha bi güzel, bi egzantirik olmuş ortam:) teşekkürler ^_^

      Sil
  6. Canım bayıldım yine posta. Sen yazıları taslaklara bende resimleri klasorlere kaydediyorum. Hatta extra bı hard disk lazım bana su ara :)
    Su yeşili dekoruna ve o cici kolyene hasta oldum. Optummm ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo taslaklarda o kadar cok fotografım var diyosun yani, ne güzelmiş:) ben aklıma geldikce unutmiyim diye atıyorum bi kenara. bazen yazmazsam şişiyorum, kaşıntı yapıyo bende o derece :P öperim ben de çokca :*

      Sil
  7. kolyendeki hayvancıklara bayıldım yaw.valla.senin güzelliğin şirinliğin şıklığın zaten bunu dile getirmeye bile gerek yokki.diiimi ama.yerim seni la.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ye lan beni, yemeyen nolsun? :P kolyemdeki hayvancıklar da sana bayılmış bu arada, öyle dediler :)

      Sil
  8. ooo üzerinde en dikkat çekici şeyin ne olduğunu sen de biliyorsun canım söylememe gerek yok ama yine de o kolyen nasıl bişi öle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm kolyeyi kastediyosun galiba, yoksa benim dikkat cekici bi yerim yok düşününce :)

      Sil
  9. cimbit misin sen ya?? beyazlar içinde melek gibi olmuşşsun :) bi de kafandaki makina hiç susmasın,işleyen demir ışıldar :)
    öperim kocaman :)
    <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cimbit ne yaaa? ama kulaga cok sevimli geliyo, güzel bişidir kesin:) kafamdaki makinanın off tuşu yok bebeyim, istesem de durduramıyorum zati. anca küt diye gidince bigün o da kapatır kendini heralde:) bide kapatmadıgını düşünsene:S
      öpmüştüm evet evet, demin öptüydüm hatırladım :)

      Sil
  10. :)) ya yine cok guldum okuyunca supersin :))) buarada kolyede pek sirinmis ;)
    Sevgiler,
    elipsworld-elipsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. bayılıyorum senin şu kendi kendine konuşmalarınaaa :)
    Ayrıca çok hoş bir kombinnn!!
    VE o kolyeye bende bittimmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah evet cok güzel bi noktaya deyinmişsin, resmen deli gibi kendi kendime konusuyorum ben:) yolda bazen görüyorum kendi kendine konuşan amcalar teyzeler filan, bi silkiniyorum, allah korusun diyorum ama dönüp kendime baksam cok da farkım yok haaa:))

      Sil
  12. Cırk cırk cııırk biz mint yeşilini giymeye bulamıyoruz kuşum oralarda dekoru hehe :p beyazın saflığı fonun renkleri ile çok hoş durmuş tatlım, kolye de çok hoş bir hareket vermiş kombinine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben su yeşilini cocuklugumdan beri cok sever ve kullanırım, gördügüm yerde de dayanamaz kıyafetse alırım, arabaysa yaslanırım hehe:))) teşekkürler bitanem, sen begendiysen olmuş demektir ^_^

      Sil
  13. hanaaaaammmm kolye meşhuur olmuş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abbaooooow kazınım sen misin yoksam o adsız? evet o sensen, bu da senin aldıgın kolye. valla meşhur oldu, bak herkes nasıl da begenmiş ^_^

      Sil
  14. Bu araba rengine uygun bir Türk filmi bulamadım bu sefer...Kolyen gerçekten çok güzel özelliklede denizatını çok beğendim.ayakkabılara da bayıldım.süper süpeeerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz buna filiz akın tarık akan filmlerinden birini düşünebiliriz bence:) ama adını getiremedim ben de şu an:D

      Sil
  15. Fondaki araba benim olsuuun, çok tatlı. Gömleğin çok hafif uçuk yeşil galiba di mi? Ne güzel uymuş yeşil araba ve duvarla :) Kot ceket, kolye, beyaz jean hepsi süper olmuş kuşum, tam formundasın gene. Özledim hadi geeel :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam kuşum senin olsun tabi:) aslında fotograflardaki gün ışığının etkisinden olsa gerek gömlegimi herkes ya beyaz ya uuçuk yeşil sanmış. halbuki o gömlek bildigin kot gömlek, açık mavi yani:) ama begenmen beni pek mutlu etti ^_^
      ben de özledim hepinizi, herkesi, istanbulu, gezmeyi filan.. gelicem, gelicem.. ama nezaman ben de bilmiyorum bebişim :0

      Sil
  16. ahahahhaha diye özetlemek istiyorum:):):) Senin dünyan sadece fotoğraflarının bakılası değil yazdıklarının da okunalısı bir dünya, cimcirmelik minik:)başlıkla alakasızlığa ise bayılıyorum bennn:) güzel bir haftasonuna başlangıç yazısı oldu bana:)Öperim çokcana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bu içten yorumlarını öyle seviyorumki.. ^_^
      ben de seni öptüm çift canlı şirin insan:)

      Sil
  17. Kombinine bayıldımmmm. Resimlerde moda çekimi gibi olmuş. Çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  18. Kombinine bayıldımmmm. Resimlerde moda çekimi gibi olmuş. Çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  19. hahahha sen 3. tekinci şahıştan konusunca kendini yemelisin bencede pek şirin şekersin çünkü kolyenin minnaklığı senin şekerliğin yerim seni:)
    Arabayı iyi bulmuşsun ama alnından öğerim hele kokmbinle uyumu inanılmaz:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe senin o sevimli yemelik yorumlarını napiyim ben bilmiyorumki -.-

      Sil
  20. yahu yine daldan dalasın, seveyrum bu halini :))) kolye çok güzel çok beğendim :) sende her zamnki gibi yine çoook hoşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daldan dala bi hayatım var ondan kaynaklanıyo bebeim :)
      o senin hoşluğun, güzel yorumunu sevdigim ^_^ teşekkür eder gözlerinden de öperim ayrıca.

      Sil
  21. Supersin yine! beyazlar cok yakismis, arabayida cok cok sevdim :):) Oyle bir arabam olsa keske...
    Sevgiler! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o arabayı gördügümden beri ermanı sıkıştırıyorum bana da alalım diye:P
      sonra bi adamakıllı oturup düşünüyorum o arabayı kullandıgımı, sanırım direksiyondan görünmem bile dışardan bakınca :P poz vermek için anca kullanabilirim :)

      Sil
  22. pretty clothes ;]]


    www.live-style20.blogspot.com


    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. ammaan ammaan amaaan, tam bir baslik bulmussun dedigin gibii =)
    Giydiklerin cok yakismis gene sana canim
    ve o araba ne oyle
    ben eski model arabalar asigim resmen ya muthis!

    Bu arada balik avlama konusunda kesinlikle haklisin,
    ama erken avliyanlarin fikirlerini degistirmek
    imkansiz gibi birsey geliyor bana
    aaaaaaaah nerde o gunler?

    sevgilerimle,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski model dede arabalara ben de aşıığım ama bu bi başkaydı yaaa, gelirsen beraber poz veririz kapısına yaslanıp :))) ona izin veriyolar ama bi tur atalım desek yasak :)

      Sil
  24. Kuşkuş bloglardan uzak kaldım ne zamandır bakamaz oldum ne de güzel olmuşsun beyazlar içinde sen diyesim geldi ama o arabayı alıp buraya gelsen ya iki tur atsak??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki tur attırmıyolar bebeem, anca kapısına yaslanmaya izin var hehe:) ama sen gel, bişiler düşünürüz :)

      Sil
  25. Minikkuş hazır mint modası varken o arabyı gelip kaçırsam mı :) Ayrıca o ne şirin bir koley öldüm bittim bana neden boyle hedıyeler gelmz böhööö :(

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de aldıgım en güzel hediyelerden biridir bu kolye, hem cici hem de cicilikten ziyade maneviyatı yüksek. canım arkadasımın hediyesi. tadından yenmiyo tabi öyle olunca:)

      Sil
  26. ya bi kerede kahkahayla kapatmayayım şu bloğu,vallahi seni yerim uleeyyn demekden dilimde kuştüyü bitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız gerçekten eglendin mi annem? vallaha mı? (yalan dünyadaki tülay gibi söyle ama bu cümleyi sesli sesli:P)

      Sil
  27. Kız Allah canını almasın;)Bu arabanın aynısının tıpkısının 100 de bi milyon küçültülmüş versiyonu dün bizim pazarda varıdı:)emme benim herif pintiliğnden 5 lirasına kıyıpta alıvermedi ahanda bana:( napıyım adamım bende bi vintıç sevdası gidiyo, bakem nereye kadar gitçek böle dio al arabayı bu son diom yemio tabi...neyse balım haftaya bakçaz şimdiden işleyim ben ona hatta senin bloğu açıp bak deyim ben yetinmeyi bilen bi hatunum asiye gibi araya araya gocumanınıda bulmuom...peki ozamatları haftaya haberdar ederim seni öptüm çook:)ZEREN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaah sen de az manyak diilmişsin yaa, adamın iflahını kuruttun demekki :P
      öperim seni zerencan :)

      Sil
  28. I wish you were a fish in my dish hehheeehhe!

    YanıtlaSil
  29. Şöyle tarif edeyim: Zarif bir kız, uyumlu bir kıyafet, iyi bir fotoğraf ve 10 numara blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o vakit teşekkürü bir borç bilirim bolat kardeş:) fotograflar konusundaki begenilerini de bizzat eşime iletiyor olucam ^_^

      Sil
  30. 'Herşey var kız çok tatlı' ben senin konusma dilini, yaziya dokmene bayilmayayim da ne yapayim:D
    Bi de 'jean ayakkabi-saka la saka', bi de 'Oğğğ yooo!' aklima geldikce sirittiyorsun beni, olur olmaz yerlerde:D Ha bi de 'Ben bunu yaziyim şimdi, ilerde kesin lazım olur. ' :D (Yorumcu burda artik bi kahkaha patlatir, kocasini korkutur:P)

    Ust beyaz, alt beyaz, duysam olmaz derim ama goruyorum ve oyle bir olmus ki sastim! Kolyeden mi, ayakkabidan mi, arabadan mi bilemedim, olmus iste, bal gibi hem de;)

    Yaziya ise deginmeyecegim, ben korkarim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya itiraf ediyorum o "jean ayakkabı-şaka la şaka" kısmını yazarken artık ben bile kopmuştum kendi kendime. böyle de manyak bi insanım:P
      kuşum herkese söyledim, sana da söyliyim içimde kalmasın:) aslında gömlegim acık mavi jean:) ama fotolarda beyaz gibi durmuş saglık olsun. bak sen begenmişsin mesela bembeyaz olmasına ragmen, daha nolsun ^_^
      gel öpecem kıvırcık kafanı *,*

      Sil
  31. bu ne zerafet kadın!

    sana benden kocaman bi OHANES! ^.^
    möcckk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihooooo! teşekkürler bebenk! yannız esas sana ohannesburgerking diyorum ben, adrianam limam ^_^

      Sil
  32. Gece gece koptum jean ayakkabiya :)) Yalniz arkadaki arabada da fena aklim kaldi, sirf onun icin gidilir Odtu'ye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha o jean ayakkabı kısmına yazarken ben de çok gülmüştüm yaaa :))) odtüye gel sen, götürürüz o arabaya da icabında:D

      Sil
  33. ay ne tatlısın ya ama olmaz kı...fonnnnnnnnnn harıka sen beyazları ıcınde super gorunuyorsun kolyen ıse harıka otesıı ay tamm seker serbet...

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^