2012/01/09

Kırmızı duvar


Bütün bir haftasonu deli danalar gibi ordan oraya koşturup alışveriş yapan, yemek hazırlayan, film izleyen, kahvaltının dibine vuran, püre'sini seven, rüyasında adam öldüren ben.
Saat 23:00 itibariyle evdeyim, günlerden pazar!
"eveeet artık biraz da dinlenme zamanı" diyerek ayaklarımı uzatıp koltuğa, kucağıma da püreyi alıp yayılma moduna girdim, tam da mesaiye başlamama bikaç saat kala.
Sana kızmıyorum pazar, bilakis bu botları almama ve bu güzel kırmızı duvarı keşfetmeme vesile olduğun için bugün seni acaip sevdim, gel öpecem 


    







  

Şu pozu vermeyeli çok olmuş, eski günlerin anısına olsun:)

Oldu o zaman herkese benden çay, bide güzel haftalar.
Şaka maka çarşamba günleri de tatil olsa var ya tadından yenmez..

Bot: Giuseppe Zanotti / Deri tayt: H&M / Kazak: Twist / Çanta: Fabrika / Mont: Bershka

38 yorum:

  1. Love it ;)))

    <333


    Mucuk ;)

    YanıtlaSil
  2. Minikkusum senin yazilarini okumayi cok seviyorum herzaman beni gulumsetiyorsun keske ist yine gelsen tanissak cok istyrmm:) operim cnm
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Arka plan harikaaaaaaaaaaaa bayildim bayildim cook hos gorunuyorsuun !

    YanıtlaSil
  4. Carsamba da tatil olsa kimse cennete gitmek istemez herhalde.. Ama ben ikisini de isterim ;) Birde seninle cay icmeyi tabii ;)

    YanıtlaSil
  5. hüsnü botların özellikle rengi şahaneee.ya ben de bugün alışveriş çılgınlığına katıldım ve bir milyon oldum.Benim koca da al sen al abakalım o ayakkabıları nereye koyacan diye laf vurdu.:)Ama sana dediğim hafta sonu araç gereç alacağım ve başlayacağım dediğim projeme başlayaöadım çünkü araçgerecim yokkkk.Alamadım.hııı unutmadan örümcek adam seni arkadan görmesin vallahi kapar :)çok hoşsun minicik kuş.öptüm seni kobacan:))

    YanıtlaSil
  6. Kazağın çoook güzell :)) ayakabılarını da güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili minikkuş;
    ben bu satırları yazarken büyük ihtimal sen 987543 uykunda yoğun geçip seni çıldrıtacak bir haftaya hazırlanıyor olacaksn.ben ise 2-3 saat daha oturup sonra telefonları sessize alıp beni 12 de bile olsa uynadırma gaflet ve de dalaletinde bulunacak insanları engelleyor olacağım.hahahaha...RUMUZ:gamlıbaykuş.....
    kuşummm...şaka bir yana(söylediğim her kelimemde çok ciddiydim hahahah) seni görmeden 2 gün geçiremez oldum,noolur beni sensiz bırakma:))ilk fotoda botlarını kahve görüp kendimi yerden yere vuruyordum bunu kuşum nasıl yapar diye ama 2. fotodan itibaren çok şükürki gerçekleri gördüm çokda beğendim,pek de beğendim:)) kazağın arka detayına vuruldum resmen sölemeden geçemeyeceğim.yarın yeni ostunu bekliyor olacağım.öpüldün mini mausem

    YanıtlaSil
  8. valla bu ocak ayı kredı kartının artık benı cok kullandın dıye mızmızlanacagı bır donem benımde yok blogun bırıncı yası benım bılmem kacıncı yasım yılbası o bu su derken mıllerımle usa ye gıdecek kadar oldu o denlı yanı:) kazagını salas tarzına botun femınen tarzına bıleklıklerının asılıgne kırmızının asıllıgıne bıttım mınıkkusum

    YanıtlaSil
  9. great look!!!

    very nice colors honey:)

    xoxo

    YanıtlaSil
  10. kırmızı yeşilin aratmıycak cınstenmiş:) ben de sevdim pazarı. cok tatlı olmussun cnm, o pozu ozlemişiz:))

    YanıtlaSil
  11. kırmızı duvar stüdyo efekti vermiş resmen :)

    tatlım taytını, kazağının arka detayını ve botlarının üst kısmında o hareketi pek beğendimmm :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Günaydınnn
    taytın süper durmuş üzerinde botların dersen rengi modeli şahane.ekstra çarşambası tatil bi haftan olsun =)
    Öpoommm

    YanıtlaSil
  13. Çokoş olmuşsun baaayan! :)

    YanıtlaSil
  14. sırt detayını sevdiğimin minikkuşuuu o her seferinde gözümün kaldığı deri taytınla ne de güzel olmuşsun seenn..botlar da boombastic fantastic olmuş beybii..çok da rahat görünüyorlar..ayağında paralansın kuşum,güle güle güy..
    10 numara bir haftan olsun :)

    YanıtlaSil
  15. ben mor sevmem bunlara bayıldım cok cok yakısmıs :) ıyı bak onlara sevgıyı ıltıfat etmeyı atlama :))))
    Iyı haftalar

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Minikkusum, bu kadar Cupcake kirmizi duvar kesfedilen pazar gunleri sevilmez mi?
    bu duvarin adresini de paylas bizimle nolur;)
    kazagin, deri leggings, takilarin hepsi cok guzel.
    botlarina ayrica bayildim. Giuseppe amca zaten en favori ayakkabi tasarimcimdir. Kendisini arada yad ederim blogumda bakiniz;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/2011/06/ayakkablar-ve-yastklar-shoes-and.html
    Cupcake tadinda bir hafta diliyorum!!!

    YanıtlaSil
  17. GORDİONUN KIRMIZI DUVARINA ÇOK YAKIŞMIŞSIN YİNE ÇOK ŞIKSIN CANIM BOTUNA BAYILDIMMMM

    YanıtlaSil
  18. maşaallah çok hoş görünüyorsun:)

    YanıtlaSil
  19. prensiplerin değişmiş...kıhıhkıhhı

    YanıtlaSil
  20. Minikkus'uum bu halinle ruyama konuk oldun bugun;) Ankara'da bir etkinlige gidecekmisiz. Sen aynen boyle giyinmussin, ne tesaduf:P
    Yalniz ben ayakkabilarina sulanmadan duramiyorum, sen de diyorsun ki 'dur sana da alalim':) Beymen'den almissin ama bir tane alma limitin varmis, alamiyoruz, agliyoruz falan:P
    Yalniz sen ne afili olmussun be Minikkusum! Erman'nin da bakmaya doyamamis ki, sahane fotograflar cikmis ortaya;)
    Ozellikle ilk pozun hastasi oldum!
    Kazaklarimdan birini parcalatacaksin bana haberin olsun;) Yok yok o ayakkabilar icin bir daha aglayacagim simdi (yani simdi is yerinde degil de, aksam evede:P)
    Kocaman mucuk sana;*

    YanıtlaSil
  21. kirmizi kirmizi ne guzel olmus hersey oyle :)
    harika gorunuyorsun & carsambanin tatil edilmesinde sana full destek :D
    Sevgilerimle
    http://kucukseylerr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. -mekan tam fotoğraflıkmış;)
    -astar ile ayakkabı uyumu süper:D
    -çarşamba tatilleri için imza kampanyası mı başlatsak :))

    YanıtlaSil
  23. Çok ama çokkk güzel olmussun minikkuşum. Kazak süper, Tayt çok yakışmış, bot desen çok şık.

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  24. minikkuşum çooook çok çok beğendim yaaa bu kombinini

    YanıtlaSil
  25. kazagina bayildim canim yaaa bu ne güzellik yine :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  26. minikim ısırcam bak bi gün seni...
    o yukarı yukarı bakan hallerini...
    iyi günlerde kullan canım herşeyini...


    şiir yazdım gibi oldu valla..:)))

    YanıtlaSil
  27. botlar ekrandan çıkıp karşımda "na na na naaa naaaa" diyerek ve arada gözüme gözüme yaklaşarak bir nispet dansı yaptılar, ohannesburg paşa diyorum onlara, 39 günlük rejimimde ne pasta ne börek aşermeyen bünyem bot aşerdi O_o kazak yırtıp pırtıklamaya gidiyorum ben...

    YanıtlaSil
  28. Like the back side of the blouse.

    YanıtlaSil
  29. botların penceresi ve topukları şahaneymiş, aynı şekilde kazağının arka penceresi de! :)))
    çok cool bi outfit olmuş, çok beğendim tatlım.. kırmızı duvarın önünde çekilen fotoğraflar da acayip estetik.. :)
    öperim çok..

    YanıtlaSil
  30. Kuş çarpmışa döndüm şüyanda:)) Bu arada Püre yüzünden de kedi sever olucam yakında. Kendimi zapteyliyorum:)

    YanıtlaSil
  31. Vay vay vay, o nasıl güzel bir kazak kuşum yaaa. Ah bir de içine bişey giymeden giyecektin ki onu, tam olucaktı :)) Tabii o zaman evde çekmen gerekirdi bu fotoları ki o zmaan da kırmızı duvar ayrıntısından yoksun kalıcaktık :)) Süper olmuş ama kırmızı fon, bayıldım.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. yaaa ben seni ısırıcam gerçekten:)bu nası bir şirinliktir:)bi kere botlarına bayıldımmm süperler rengi modeli güle güle kullan kuzucummm:)sonra bir de kazağının sırt kısmına bayıldımm böyle yırtık pırtık şeylere oldum olası hastayım ben zaten...son olarak da tayt mükemmel...eee ben sana tümden bayılmışım ki:)öperim kocaman

    YanıtlaSil
  33. Selam,
    Çok güzel bir uyum olmuş. Kazak ve bot hepsi çok güzel. Bayıldım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  34. Duvar guzelmis dermisim :)

    Tayt ve kazaga bayildim

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. kazagin mükemmel !!!! deri taytinla harika durmus !

    YanıtlaSil
  36. civciv; thanks my dear!<3 öperim:)

    khalesi style; teşekkürler kuşum, ben de isterim tanısmayı. belki bigün istanbula gelince tanısırız neden olmasın?:)

    stay on the fashion; hihi teşekkür ederim:)

    vintage duygular; kesinlikle burası cennet olur o zaman:) ve ben de seninle çay içmeyi, yanında gözleme yemeyi(şuan canım gözleme çekti feci), üstüne cheesecake yemeyi ve o arada da sürekli ordan burdan konusup gevezelik yapmayı isterdim kuşum..

    mismet; çok teşekkürler bebeyim, o senin hoşluğun;) ayrıca tembellik yapma, kır dizini otur kıçının üstüne de başla şu procene, giderek merak etmeye başladım iyice:)

    zeynep erkefeli; teşekkürler *.*

    pembebakteri; bagımlılık yaptım yani sende öyle mi? valla bunu duymak beni çok sevindirdi bakterim:) yeni postum çoktan çıktı bile fırından, koş bak hadi:)

    grace; hihi ne güzelmiş, begenmene çok sevindim çatlak grace'im:) teşekkür ederim, bil mukabele:)

    darkolivee; thank you so much honey! öperim muç muç:P

    aysun; diimi? ben de hayran kaldım bu duvara, daha ne duvarlar gördüm, hepsini göstercem size sırayla:D teşekkürler güzel yorumun için:)

    trendydolap; yeşil perde gibi olmuş diimi:) teşekkürler tatlım, sırf botlardaki o hareketi begendigim icin aldım desem:))

    xcelis; heyyoooo çok teşekkürler canım, günlerden çarşamba ve kıl payı kar tatilini kaçırdık bugün, ama dün yarım gündü buna da şükür:))

    bonbon; hehe teşekkürler bağyan:)

    fido; aslında deri taytlı bu kombini senin icin yapmıştım itiraf ediyorum:) hani biraz seksilik kat demiştin ya, anca bu kadar oldu kazakla giyince:) öper koklarım bebişim:)

    begum begum huu; moru sevelim yaa, bu senin bildigin morlara benzemiyo bence şans verebilirsin:)

    gonca; burası bi otopark:) demek sen de giuseppe fanısın:) hep takdir ederdim kendisini, ama almak yeni kısmet oldu papisini:) gördüm postunu ;)

    ayca; hehe hemen de anlamış ayça kuzusu:) teşekkürler cicim*.*

    isterenklihayat; teşekürler hihi şımardı ben ^,^

    nsysr; degisti tabi yaa:) o kadar paparayı sen yesen senin de değişirdi:P

    svglove; ahaahah demek sonuncuyu ben aldım, sana kalmamış:) aglama yahu, sana da başka model alırız, kökü orda nasıl olsa, daha ne modeller vardı aldıgım yerde;) hadi git şimdi kazaklarından birini parçala, akşam kontrol etcem:P

    küçük şeyler; hihi teşekkürler tatlım, çarşamba konusunda da giderek sendikalaşıyoruz gibi bi hissiyata kapıldım, herkes aynı fikirde zira:D

    biyasimadahagirdim; teekkürler:) imza kampanyası da olabilir mantıklı. ben de tam sendikalaşsak mı diyodum:P

    ayça; çok ama çok teşekkür ederim ayçacım, o senin gözlerinin güzelligi bence;)

    gülümse; oyyy teşekkür ederim bebek *.*

    guzelgul; yok canım estafurullah, öyle kendi çapımızda işte:)

    estasarımelif; hakkaten şiir gibi olmuş:) teşekkür ederim elifim, ısır beni parçala beni:D

    böyle buyurdu melenk; aahahah tepkiye bak:D kuzum daha güzelleri senin olsun, hadi git kazak yırt ozaman sen:P

    beauty follwer; thanks dear!

    ahsen; bugün çok pencereli giymiştim evet:D teşekkürler kuşum begenmen beni ziyadesiyle mutlu etti *.* ankaraya bidahaki gelisinde böyle otopark stayla çekim yaparız, senin de olur:)

    reyhan; hihi kuş çarpmaz bikere, olsa olsa cikler:) gel de yerinde sev reyhan teyzesi, o da bayılır zaten sevilmeye:)

    YanıtlaSil
  37. deniz; ahaaha denizim o kazagı icine bişey giymeden giyersem beni buralarda son görüşünüz olabilirdi, o yüzden biraz insaflı davrandım:) teşekkürler tatlım, öperim seni bisürü :*

    gizem kuşum ihihi herkes ısırıyo beni sanırım şu an:P ben de senin bu güzel yorumuna tümden bayıldım ve mest olmuş vaziyetteyim şu an *.* öptüm sarmaladım seni..

    suhuba; çok teşekkürler..

    ayshe rose; hehe dogru ama bence, duvar güzel:) teşekkürler *.*

    want more fashion; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  38. Çok kıskandııııım! :p bu posttaki her detaya bayıldım kuşum :p şaka bir yana o botların rengini, ,ayak bileğindeki dekoltesini, kolyeni ve bilekliklerini deri taytın duruşunu, sırtı cut off kazağı veeee o kıpkırmızı stüdyo çekimi havası veren duvarı çook kıskandım bi tanem :p bu aralar hiç çekim yapamamanın üzüntüsünü bu kadar güzelkareleri görünce bir kez daha duyumsadım, iyi ki böyle profesyonel tatta çekimler var blog dünyasında.. Bakınca bile mutlu oluyor insan. Yine yeni yeniden harikasın kuşum ;))

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^