2012/01/25

Little little in the middle.

Tutturmuşum illa Eyfel'i görücem iki haliyle de diye. Bi gece görüşü, bide gündüz yakından duruşu.
Tabiki düştük yollara. Git git bitmez. Ama neden bitmez bi sorun?
Adım başı gördüğü her otun püsürün önünde fotoğraf çektirmek isteyen bi minikkuş olursa yanınızda, o yolculuk bitmediği gibi çileye dönebilir sizin için. Ama yanınızda fotoğraf çekmekten hoşlanan bir Erman bulundurursanız ve o minikkuş da zaten sizseniz o zaman çok keyifli geçebilir işte:)






"Eyfel uzaktan iyidir, yakından bakınca bi halta benzemez, abartıdan ibarettir" diyenlerin alnını karışlamak için dibine kadar gittim, gördüm. Yaklaştıkça güzelleşen ve takdir edilesi ihtişama sahip, evet demir yığını gibi görünse de inanılmaz emek harikası bi eser bence. 


Denedim, hakkaten sağlam yapmışlar.


Buraya kadar gelmişken bi zıplamadan gitmek olmazdı. Gerçi ne zıpladım hopladım da siz sadece birini görüyosunuz çok şanslısınız :P


  
Bakın gece de ne şahane görünüyo..
O değil de çok içerlediğim bişi oldu o akşam. Biz sümküre sümküre eyfeli duman almış naralarıyla yağmurdan paçoza dönmüş parkın içinden yürürken tam o sırada parkın yanındaki o sanat eseri görünümlü evimsi şatonun içinde bi hanım ablamız eyfele nazır koşu bandında sporunu icra ediyodu. Perde kavramı pek olmadıgı için bu zat-ı muhteremlerde, evin bütün dekorasyonunu tüm alıcılarımı kullanarak ezberledim adeta! muhteşemden de şahane bi evdi hem içi hem dışı. 




Korku filmlerini aratmayacak cinsten bir kilise görüntüsü. Tam da "aaaa ne güzelmiş hadi fotoğrafını çekelim" dediğimiz sırada çalmaya başlayan çanlar.. Etrafta bir insan evladının olmayışı ve gecenin bir körü olması da cabası!



Paris'e gidecek olanlara iki çift sözüm var, özellikle de alışveriş amaçlı gidecek olanlar buraya baksın bi. Disneyland'e giden RER hattına biniyosunuz ve sondan 2. durakta yani La  Vallee'de iniyosunuz ve Paris'in en büyük ikinci outlet merkezini geziyosunuz. Dünyaca ünlü biçok markanın ürünlerini hatrı sayılır indirimlerle alıp keyiften dört köşe ayrılıyosunuz mekandan.
Tek katlı evlerden oluşan açık hava alışveriş merkezi oldugunu da söyleyeyim de sonra "vay efendim AVM dedigin kapalı olur, ona güvenerek t-shirtle gelmiştim ben" durumları olmasın.




Bu burberry trenchcoat'u çok beğendim ama bedeni biraz küçük geldi! 
o kadar sevimliydiki bütün parçalar.. Solumda duran elbiseyi de görüyosunuz diimi ^.^ yoksa sadece ben mi görüyorum?



Her yerde bir "soldes"tir gidiyo buralarda. Paris'te 11 Ocak-15 Şubat tarihleri indirimin dibine vurduğu dönem oluyo. Her yer, herşey indirime giriyo. Ben de zaten bunu fırsat bilip özellikle ocak ayını tercih etmiştim. 
Ama gel görki unuttuğum küçük bir detay vardı, buranın para birimi TL değil Euro!
Yani eline aldığın her ürünü 2,5la çarpıyosun, gerçekler de yüzüne çarpıyo böylece:)
Aaaa louis vuitton'da indirim varmış diye yaklaşıyosun mesela. Önce dur bi düşün diimi ne kadar inebilirki diye!
aaaa kemerler 1200€'dan sadece 600€'ya inmiş diye sevinmeye çalışıyosun ve ok bye diye terk ediyosun olay mahallini.
Ha bide Paris'in ara sokakları var mesela. Minik minik butikler var, ara ara vintage butikler var ki mutlaka gidip görmeli, almasanız bile bakmalı ve 70li 80li yıllara gitmelisiniz:) Fiyatlar da çok makul;)




Evet ne diyodum, size daha önce de söylediğim gibi, yemek fotoğrafı çekimi konusunda hala unutkan ve aceleciyim:)
Sunumu her ne kadar çorbaya dönmüş gibi dursa da, şiddetle tavsiye edeceğim bi yemek olduğu için paylaşmam gerekiyodu sizinle!
Herkes yabancı bi memlekete gidince önce bi ne yiycem derdine düşer.
Ama artık öyle bir probleminiz olmayacak:) Çok pis reklam yapıyorum da kıymetimi bilen yok:)
La Vallee Village yanındaki AVM'nin içinde Mezzo Pasta'yı buluyosunuz. Bardakta mısır misali adamlar kutuda makarna satıyo. Ama ne makarna! Özellikle parmesan soslu tavuklu veya napoliten deneyin. Lütfen!!


  
Gezdiniz gezdiniz yoruldunuz ve o sırada makarnaları erittiniz tabi. Midenizin tekrar kazınmaya başlamasından tam olarak yarım saat önce, yine aynı AVM'nin içinde bitane nutellalı gofret istiyosunuz yukardaki gibi. Hem iki kişi kafi miktarda tatlı ihtiyacını görmüş oluyo, hem de 10 kaplan gücünde alışverişe devam edebiliyosunuz ;)




Buda trende gördüğümüz yaratıcı bi sticker çalışması:)



Louvre müzesini gezdiğimiz gün dolgu topuk da olsa topuklu bi bot seçtiğim için otele dönüp hemen sevgili botlarını giyen ve adeta iş kıyafeti haline gelen taytını üstüne geçiren ben Seine nehrindeyim, yani kenarında:)
Tekne turu yapacaktık ama hava koşulları pek de elverişli olmadığı için kenarında takılmayı tercih ettik biz.
Bakın görüyosunuz yazın güzel havalarda gidin diye neden bi tarafımı yırttığımı. Herşey güzel havada güzel çünkü.



Her yerden sanat, her yerden tasarım harikası eserler fışkıran bi şehir burası. ve bu gördüğünüz ağaç da tamamen pet şişelerden yapılmış!



Champs Elysees'nin büyük bir kısmını kaplayan LV binası:) özel ilgiyi hak ediyo ama şimdi allah var;)



Karşılıklı iki geniş ötesi kaldırımlı bi cadde düşünün. Ortadan da trafik aksın o sırada. Hah işte tam orası Champs Elysees oluyo;)





Haagen Dazs delisi bünyemin brownili dondurmaya ihtiyacı vardı ve başka çarem yoktu 
Bu arada sadece burası için söylemiyorum, hiç çekinmeden bütün dondurmacılarda durup ve hepsinde kocaman külahlara top top dondurmaları doldurtup afiyetle yiyebilirsiniz, zira hepsi birbirinden lezzetli.




Bence burda bi duralım. Çok fazla fotoğraf oldu. Çok yoruldunuz biliyorum. Biraz mola verelim.





Önce bi kahvaltı yapıp, tabi kahvaltı derken fransızlar gibi kruvasan ve kahve ikilisi değil, dolu dolu omlet, patates kızartması ve çay eşliğinde bi kahvaltı tabikisi de:)





Tamam şimdi yeşil yandı tura devam edebiliriz.




Derken bi bakmışım Lafayette'teyiz. Her yer vıcık vıcık insan dolu, sanırsın mahşer yeri. Herkes deli danalar gibi alışveriş yapıyo. Büyük bir çoğunluğunu ünlü markaların işgal ettiği, dükkan dükkan değil de ortaya karışık markaların yayıldığı bi AVM düşünün. Bir kat komple aksesuar, iki kat giyim, bir kat bebeler için falan derken oldu mu sana dev gibi bir AVM. Ama sarayı bozup da alışveriş merkezi yapmışlar gibi bi mimari. Seyretmek için bile gidilir.




Şu ayakkabılarda, 



eteğini çekiştirdiğim şu elbisede ve yanındaki diğer tüm renkli elbiselerde kalbimden birer parça bıraktım ben.




Ayakkabı alası olmayan adama bile ayakkabı aldırır bu deneme koltukları.




ve yine sokaklarda caddelerde fink atmaya devam:)
Benim Paris'te hem yeme-içme, hem gezme alışveriş yapma, hem de mimari açıdan en beğendiğim bölge yada bana öyle gelmiş de olabilir, Rivoli oldu.



her yer böyle dede arabalarla dolu, gidip sevmişliğim bile var bazılarını park halindeyken:) herşeyin küçüğü seviliyo işte ^.^



Kürklü parizyen teyzeleri de unutmamak lazım. Kimse süsünden taviz vermiyo burda. Ona göre.

Anladığım kadarıyla orda bi ben dilsiz uşak misali ne bulduysam üstüme geçirip dolaşıyodum.


Christmas etkisi hala sürüyodu dışarda..



Rivoli'de şahane bir vitrin! önce "aaaa dikiş makinesi cenneti, hadi içeri girelim. belki güzel bi makine alırız bana, sonra da havaalanında gümrükte bırakmak zorunda kalırız" düşüncesiyle bi girdik ki içerisi kıyafet çanta dolu. 
Vitrin silme dikiş makinesi, singer'inden berlin'ine:) müşteriyi nasıl çekeceğini biliyo işte hınzır satıcı.


Resmen sabahlamışız da sabaha karşı eve dönüyo gibi olmuşuz. 
Çok yorulmuşuz, ayaklar bitik, başımız dönüyo ve herşey yukardaki gibi flu..


Sıkıştırılmış bir Paris postuyla sözlerimi burda bitiriyorum.
Hala nereye gidiyim, ne yiyip içiyim gibi soruları olan varsa ben daha ne diyim:)
şaka yaa şaka hemen sinirlenmeyin, siz sorun ben cevaplarım seve seve ^.^

46 yorum:

  1. Ne guzel fotolar sahanesin;)eyfelde harika aslı astarı varmı bilmem ama eyfel kulesi Demir haline veda edecekmiş yesillendiriceklermis .....güzelde olur aslinda;) muah

    YanıtlaSil
  2. Ankara'nın bu soğuk karlı gününde bi Paris'e gidip geldim sayende:)) teşekkürler:)) Fotoğraflar yine çok güzel. Erman bu işi biliyor:))))) Hele son fotoğraf çok güzel. Bence büyük boy poster gibi bastırıp evin bir yerlerine asmalısın:)))

    YanıtlaSil
  3. pembe Hunterlarin Parisi renklendirmis;)
    cok Cupcake fotolar bunlar. favorilerim Eyfel`e tekme attigin foto ve en sondaki flu foto.
    Lafayettede ben tavanlara bakmaktan alisveris yapamamistim. zaten fiyatlar da cok budget-friendly degildi;) en iyisi ara sokaklardaki vintage butikler.
    bu arada senin seyahat kiyafetlerine de bayildim. rahatliktan odun vermeden de cool olunabiliyormus, gosterdin Minikkkus;)

    YanıtlaSil
  4. tek kelime;
    HARIKA:D

    bayildim yine tum fotograflaraaaaaaa!
    cok sekersin,
    rengarenk:)
    yazilarin cok guzel

    YanıtlaSil
  5. yaa ben senin o tütü eteğini pembiş hunterlarını yerim dicem de yok yok seni yerim ben yaa:)ne şekersin sen minikkuşumm ne şeker bir post tam işlerden daralmıştım senin postunu okudum bir kendime geldim:)beni parise tekrar götürdün resmen teşekkür ederimmm kareler bir harika:)öperim ve kaçarımmm muckkk

    YanıtlaSil
  6. Kuş gözünden Paris işte böyle olur. Bayıldım tüm fotolara. Yalnız aklıma takılan bişey var? Onca mağaza gezip elin boş mu döndün yoksa? Bari bir magnet falan alsaydın bak aklıma taktım şimdi:) Ayy bu tüketim çılgınlığı ne fena bişey. Kız gitmiş taaa oraya tarih geziyo sanat görüyo falan benim aklım hala Ocak-Şubat arası soldes ve iki durak önceki outlette:))

    YanıtlaSil
  7. suskunlugumu bozdum :) fotograflar harika :)

    YanıtlaSil
  8. Senin rehberliginde Paris'i tekrar gezmekte daha bir farkli oldu :)

    YanıtlaSil
  9. okuyunca gitmek için daha da sabırsızlandım ;) ama not defterimi aldım tavsiye ettiğin her yeri titizlikle not ettim oralarda çınlatırım kulaklarını =)

    YanıtlaSil
  10. ayol o ilk resimdeki binada ne ölee:D kız böcek yapar o :P makineniz ne kadar kocaman resimler çekiyo bide öleee (foto makinesindn en anlamayan insan sorusu) göçmen kuşum benim parıs ne anlar minikkuştan parizyene doymuştur orası esas ilginç ve farklı olan sensin fırfırlı eteklerine yağmur çizmelerine şapkana falan filan kurban olsun onlar senin:))

    YanıtlaSil
  11. Bir 10 dakika içerisinde Paris'te bir tur daha attık sayende :) Gene çok güzeldi ama bir konuyu atlamak olmaz. Eşin Erman'ın şahane fotoğrafları yazının çekiciliğini ikiye katlıyor. Onunda hakkını verelim :)

    YanıtlaSil
  12. Tam düşündüğüm gibi muhteşemmmm bir gezi olmuş çok imrendim walla :) Kıskanılcak resimler bunlar, herşey harika görünüyor canım benim...Ne güzel enerji depolamışsınızdır...Püreyide senide kocaman öpüyorum!Hoşgeldin canım...

    YanıtlaSil
  13. Harika kareler cekmissiniz yine.Ama burada tek gördügüm: Paris seninle güzellesmis.. ;)

    YanıtlaSil
  14. harikaaaaaaaaa fotoğraflar ve çok eğlenceli bir post :)

    YanıtlaSil
  15. ermeni meselesinin canımızı sıktığı şu sıralarda senin o insanlara prim vermene hayran kaldım. bi de gitmişsin oraları övüyorsun. adamlar ermeni soykırımını kabul etmeyenleri cezalandırırken hatta ve hatta yarın bir gün topraklarımızı tazminat olarak elimzden alacaklarken sen gitmişsin hala laga luga hoplama zıplama hop oraya hop şuraya olacak iş mi?bari gittin parayı oraya gömüyon bunu bizden sakla da ya da postu 3 ay sonra yayımla.tam sinirler zıplamışken sende gittin orda zıplıyon. paran olabillir tamam ama çok duyarsızsın..

    YanıtlaSil
  16. şimdiye kadar gördüğüm en iyi posttu.
    fotoğraflar,anlatılanlar birbirini çok iyi tamamlamış :) kesinlikle sizinleyim gibi hissettim.
    gerçekten tebrikler..harika bir sunum!

    YanıtlaSil
  17. Minikkuşum öncelikle sana, giydiklerine, yediklerine gezdiğin yerlere heer şeye bayıldım. ADSIZ adı altında Ermeni meselesini böyle bir moda-eğlence bloğunda tartışan şahsı anlamadım aslına bakarsan, o zaman burda böyle bloglarda işi ne onu anlamadım, siyasi meselelerin tartışılacağı bir blog değil ki bu. Her neyse, böyle gereksiz olaylarla sen canını sıkma, komik yazılarınla güzel giydiklerinle ordan oraya hoplamaya ve bizi de oralara götürmeye devam et, seviyorum senii :)YARHAYDAŞ!

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar güzel bir post ama gereksizin biri anlamsızca seyler yazmıs. Yukarıda yorum yazanı allaha havale ediyorum ben, ne boş insanlarımız var. Allah bilir renault, citroen filan arabası da vardır bu insanın burada senin postuna laf söylerken. Yerimi ya bu konuları burada konusmanın. Bir fikir beyan edeceksen bari kimliğini adını filan yazsaydın.
    Eda Nur

    YanıtlaSil
  19. ilk fotoğrafa bayıldım yağmur botlarının pembe olması beni benden alıyor wallahülazim minikkuşcum =)

    YanıtlaSil
  20. Hahahahah koptummmmmm yorum super yaaa ermeni meselesi :))) bak ben bile 3 ay once gittigime pisman oldum:p

    Ya senin yazilarina kopuyorum ben:)) minikkusum ne guzel kAreler yakalamissin coook begendim. Ilk fotoya bayildimm ne guzel bina bnm gozlerden kacmis:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Sevgili minikkus, henüz bir bloga sahip olmadığımdan burdan yzıyorum ama adsız olmak istediğim için değil, aksine twitterdan bazen yazıyorum yorum sana, ne alaka deme diye burdan da yazayım :) Sayende yağmur altında Paris gördük bir de, anlatırken kullandığın dil de akıcı..tesekkür ederim kendi adımaa

    YanıtlaSil
  22. harika bir post olmus, ozledigim Paris'e hasretim dindi desem yeridir :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. coco-jelly; çok teşekkürler kuzum:) bence eyfel her haliyle güzel olur ama yeşillendirirlerse tez zamanda kurtlanıp paslanacaktır, yapmasınlar bence:D

    lolipu; begenmene çok sevindim simincim:) erman ciddi ciddi aştı kendini son bikaç senedir:) fotonun çözünürlüğü büyükse dedigin gibi poster yapılabilir :)

    gonca; lafayetteyi sadece gezceksin zaten:) bide arada çok begendigin parcalara dokunabiliyosun falan:P

    küçük şeyler; tek kelime: teşekürler *,* çok şkersin küçük şey seni :)

    gizem kuşum esas ben seni ve renkli ruh halini yerim:) parisi birlikte gezmiş olduk ne güzel ^.^ öptüm bissürü..

    reyhan bebeyim bi öpücügü hak ettim bence, hadi uzattım yanagımı:) bikaç bişi aldım ordan ama burdan sergilemiycem, sonra salak salak laf edip tepemi attırıyo bazı öküz kişilikli insanlar:)bilaara anlatır gösteririm sana:)

    gamze; hehe iyiki de vozmuşsun suskunlugunu, bak ne güzel konuşuyoz işte:)

    lily of the valley; bunu duyduguma cok sevindim, teşekkürler:)

    irem; aman diyim güzel şeylerle çınlat kulagımı olur mu?:))

    mamba; evet bebeyim ermanın bu lensi koskobacan çekiyo geniş açılı oldugu için:) sen gel ankaraya, senle de büsbüyük fotiler çekelim tağam mı?:) o güzel yorumunu severim senin seksi askerim benim:P

    gelin adayı; güzel yorum icin teşekkür edrim, iltifatları da bizzat ermana iletiyorum:)

    myprincess; kuzum benim pek güzeldi, tatilin kötüsü olmaz zaten bilirsin:) biz de püreyle seni öptük *,*

    vintage duygular; hihi teşekkürler kuşum, sensin güzel ^.^

    stay on the fashion; heyyooo teşekkür ederim, negzel:)

    YanıtlaSil
  24. adsız; sana biraz torpil geçicem cevap konusunda. ne hoş bi yorum bu böyle, tam da sinirlerimin çok bozuk olduğu bigünde! ancak sen ve senin gibi sığ düşünen insanlar bu posta böyle bir yorum yapabilirdi zaten. öncelikle benim paris planım taa geçen sene yapılmış, biletlerim alınmış ve otelim rezerve edilmişti. Yani "aaaa hazır ermeni meselesi de alevlenmişken bilet alıp parise gidelim, fransızlara para yedirelim" gibi bi durum yok ortada! kaldıki öyle bile olsa zaten bu beni ilgilendirir, kimseyi değil;)
    ben burda içimden geldiği gibi yazıyorum ve beni takip eden insanlarla keyifli bir bağ kurmaya çalışıyorum, hoplarım da zıplarım da kusarım da, bu da sadece beni ilgilendirir diimi sevgili adsız?
    türkün türke yaptıgını da kimse kimseye yapmaz onu da bil! 1 hafta sorunsuzca tatil yaptık, dönecegimiz gün türklerin saçma sapan apaçivari eylemleri yüzünden yaşamadığımız çile kalmadı. Oturdugun yerden ahkam kesmek ne kadar da eglenceli senin için diimi?
    bu arada bilgin olsun az parayla da parise gidip altını üstüne getirebilirsin, ama bunu yapabilmek için yeterli ar-geyi yapabilecek beyne sahip olmak gerekir ;)
    şimdi git bi kolaçan et bakalım blogosferi, daha kimbilir laf sokulacak kaç blogger vardır, vaktini idareli kullanmalısın:)

    beğenmeyen X butonuna basar ve sayfayı kapatır demiyorum, herkes güzel sözler söylesin beni pohpohlasın da demiyorum. eleştirin tabiki ama bokun içine sokmayın lütfen! bu sebeple bundan sonra bana sürekli çemkirip laf sokan, ezikliğini "adsız"lığın arkasına saklamaya çalışan kişilere cevap yazmayıp, onlar burda yokmuş gibi davranıcam. ha ille de "ben laf sokmak için yaradılmışım, bilip bilmediğim her boka maydanoz olmalıyım bu benim doğamda var" diye düşünenler varsa tabiki yazabilirler buraya, kapım herkese açık.
    ama sadece benim içimi bilenlerle muhattap olurum onu söyliyim;)

    yeliz; çok teşekkür ederiz bu güzel yorum için, mutlu oldu ben *,*

    adsız yarhaydaş; keşke bütün adsızlar senin gibi herşeyi olduğu gibi görebilse, her boku deşip altından kurt çıkarmasa.. teşekkür ederim güzel yorumun ve yaklaşımın için. baskılar beeeeni yıldıraaaamaz:)

    adsız Eda Nur; aynen ben de öyle düşünüyorum tatlım. kendilerine dönüp bakmadan anca böyle cahil cahil atıp tutarlar. onların da olayı bu, yapcak bişi yok:)

    rococosh; aahaaha vallahülazim kimin repligiydi yaaa? hah buldum muhteşem yüzyıldaydı:)) begendiysen sana da bi pembe alalım kuşum *,*

    trendydolap; evet kız ben de çok pişman oldum biletleri ve rezervasyon parasını yakmayıp parise gittigime:P kuşum senin o güzel yorumunu yerim ben! çok şekersin biliyosun diimii? *,*

    adsız; çok teşekkür ederim sevimli adsız insan:) hep beklerim, ben hep yazıyo olucam çünkü:)

    ayshe rose; gerçekten mi?:) bunu duymak güzel. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  25. Minikkusum, bebegim güzel güzel gezmissin;) cok begendim resimlerini <33 ve tabikii seni !

    Pembe hunterlerin yakmis Parisin sokaklarini !!
    Ayyy Ben de istiyorum, bir siyah Cift :D

    Burasi durmaksizin yagmurlu zaten..

    Cok Öptüm o tatli yanaklarini ;))

    YanıtlaSil
  26. Minikkus'um ya! Buyuk bir zevkle ailece post'unu okuyup, hem fotograflariniza, hem de yazdiklarinla uyumuna hayran kalmisken, ne idugu belirsiz bir adsizla karsilasmak hiic hosuma gitmedi! Du bi daha post'unun sevimliligine bakip, keyfimi yerine getireyim;)
    Ay ne tatli dilli bir blogger'sin sen, ne kadar cok yazsan da doyamiyorum post'larina;) O pembis cizmelerin gibi sekersin! O bordo coraplarin, sapkan gibi asilsin;)
    Bana trenckot olmus gibi geldi ama:P
    Eyfelin mukavetini olcus metodunu cok begendim (insaatci aciklamasi yapacaktim ama zor tuttum kendimi;)).
    Ay kus olmanin getirisi iste; agac, yesillik gormeyesin, kosuverirsin di mi;))

    Ben merak ettim ama, Eyfel'e nazir kosan hatunun evini:P

    Ay yemeklere bakmiyorum gece gece, hadi iyi geceler, mucuk;*

    YanıtlaSil
  27. YA NE DİYEYİMKİ BEN SANA...KALBİMDEKİLERİ SÖYLESEM EN AZ SENİN POST KADAR UZUN OLACAK...KISACA KAHKAHALARLA OKUDUM RESMEN VE YİNE KISACA YERİM SENİ BEN:))

    YanıtlaSil
  28. Fotograflar coook guzel senin anlatiminla birlesince gercekten gitmis gormus gibi oluyoruz sankii :) esinle cok iyi bi ekipsiniz bence ;) birde ilk defa gittigin bi yerde yemek konusunda iyi secimler yapabilmek ya buyuk sans ya ciddi bir on arastirma (yada her ikiside) gerektiriyor. Herbirsey cok leziz gorunuyor minikkuscum ;)

    YanıtlaSil
  29. Ay çok uzun yazasım var:)
    İlk önce unutmadan Erman'ı yağmur demeden soğuk demeden ay elim üşüdü, makinayı yeni atmıştım çantasına demeden her anı böyle güzel güzel çekip sevgi dolu bir eş ve başarılı bir fotoğrafçı olduğu için tebrik ediyorum:)(burayı Erman'a mutlaka okuttur, benim ağzımdan böyle güzel sözler duymaya alışık diil)
    Sonra da seni hem bu planı yapıp, keşfedecek çok sey var diye yollara düştüğün için, o soğukta pembe hunterlarla o pek güzel gri şapkayla(mudo mu o?sanki iki kere deneyip, bırakmıştım:)) blogger sorumluluğu üzerinde yine de şık olmaktan vazgeçmediğin için, uzun uzun emek emek yazıp bizi keyiflendirdiğin için pek çok tebrik ederim:)
    Çok iyi yapmışınız, iyi ki de yapmışınız, aferin size:)
    Hrrkes yapsın, atlasın uçağa toplasın valizini gezsin dünyayı, buna ilham ve cesaret veren herkes
    de çok yaşasın mutlu olsun!

    YanıtlaSil
  30. civcivim tatlı kuzum senin güzel yorumunu severim ben:) bebegim sen zaten iki günde bir düzenli olarak online alışveriş yapan bi insansın, hemen aç asos.comu bitane siyah hunter alıver gitsin *,* iki damla yagmurla sıçana dönen biri olarak senin güzelliginden hicbişi kaybetmedigini ve yagmurlu havanın sana yakıstıgını görüyorum:) öperim bisssürrrüüüüü :)

    sevgicim oyuncak bebegim:) ailecek begenmenize pek sevindim *,* adsızlar artık konu dışı zaten:)
    o hatunun evini ne sen soooor, ne de ben anlatiyim kuşum, oooof of diyim sen anla:) öptüm seni koskobacanından.

    bakteri; hihi istedigin kadar yaz bebişim, ben de seni dinlerim uzun uzun:) bakterim ol ye beni anam hehheehe:))

    newyork turca; eşime bu güzel yorumu ve iltifatları aynen ileticem cicim, pek teşekkür ederiz *,* yemek konusunda biz cok hassas davrandık, gerekirse bikac km yürüdük damak tadımıza uygun yemegi yiycek yere gitmek icin:)

    mylifebook; vuuuuuu beybi, senin o uzuuun uzun detaylı yorumunu severim ben :) ögle arası söyliycem hemen ermana bu güzel sözlerini:) ama bi yanlış anlama olmasın diye söylüyorum, ordan göründüğü kadar da pamuk gibi bi eş degildi kendisi, söylene söylene çektigi fotolar da olmadı degil hani:))) ama bi erman icin çok iyi performans sergiledi.
    şapkayı kentpark otoparkına dogru ilerlerken LCW vitrininde görüp koşarak almıştım, çocuk şapkası olur heheeh:))
    bu postu böylesine güzel bi yorumla taçlandırdıgın icin ben teşekkür ederim güzel kuzum sarışın bombam *,* gel öpecem yaaaa:)

    YanıtlaSil
  31. ay bişi diyim mi, şu eyfeli tekmeleyen fotona bittim, bittim :)) biraz da manidar mı oldu ne? bi de şu yeşilli, ot püsürlü dediğin binayı nerden buldun, ne güzel olmuş...ayrıca yanında böyle fotolar çekebilecek birinin olması da büyük şans

    YanıtlaSil
  32. gerçekten eğlenceli blog, tebrikler ama bir konuya değinmek istedim, yukarıda adı geçen adsız şahsın adını merak ettim hakkaten keşke adını da yazsaydı da halk kahramanı ilan etseydik, ama sen de fazlamı üstüne gittin ne,belli ki blogunu takip eden bir insan ve şu günlerde hakkaten küfrü hakeden pislik fransızlara haykırmak istemiş, ama senin postun üzerinden ama başka bir yerden, sen sonuçta 1 yıldır planlıyordun biliyorum, fundanın paris postlarına yazdığın yorumları bilirim, inanki boktan bir yasayı meclisten geçirip gözyaşı döken gereksizlere bende acayip sinirliyim, bu iletimi de gösterirsen sevinirim..canını sıkma ;)

    YanıtlaSil
  33. Fotolar süppeerr yaa özelliikle Eiffel'i tekmeledğine bayıldım. ben de isteriim ben de ben dee=P !! kombinin de çok güzeel çanta ve çizme cuk demiş oturmuş birbirinee.AAhh ahh sayende PAris özlemimi gideriyoruum uzun süre devam et olur mu bu fotolaraa =))

    YanıtlaSil
  34. Ohhh vol:2 gelmis ;))) Super yaaa, gezdim, gordum, yedim, ictim, alisveris yaptim; eee ben yeteri kadar eglendim - Fransa'ya gitmesem de olur artik :DDD Gitmis kadar oldum azizim ;)))
    Nasil keyifli bir insansin sen yaaa... Gunume cok iyi geliyorsun... Seviyorum seni kucuk kus, minik kus ;))) xxx

    Ben bu insanlara diyecek soz bulamiyorum... Kendi komplekslerini bu sekilde yansitmalari aci... Burasi yerimi simdi oyle birsey yazmak icin... Ne alaka yani... Bu kadar hersey basite indirilemez, boyle soylevlerle de bisey elde edilemez... Offf bu yurdum insani, bu enerjiyi daha pozitif, yapici seylere verse iste o zaman ulke olarak bu kadar cok sorunumuz, derdimiz olmaz...

    YanıtlaSil
  35. Minik kuşum kanatlarından Paris’i görmek nasıl mutlu etti beni anlatamam :) her yer o kadar güzel ki, sıcak havalarla ne demek istediğini çok iyi anlıyorum tatlım, Paris benim gözümde her mevsim güzel ama yazın tadı bir başka olabilir. Yine de soğuğa rağmen çektiğin o anı yaşatan kareler inanılmaz keyifliydi. “Yediğin içtiğin senin olsun neler gördün anlat bakalım?:p” dememize gerek kalmadan sen yiyip içtiğini gezip gördüğünü en güzel şekilde aktarmışsın bizlere, hele o trafik ışıklarının esprilerine ve outletteki bb bebe trenchcoat’una bayıldım bi tanem :) Eiffel en güzel gece ışılklarında, o koşu bandındaki teyzeye ben de taaa buralardan teessürlerimi iletiyorum bu arada! :p olmaz ki böyle de yapılmaz ki :))))

    YanıtlaSil
  36. okuduğum en güzel gezi yazısıydı.bir kelimesini bile atlamadım-ki bunu çok yaparım.sen biraz daha gez,kesmedi bu:)

    YanıtlaSil
  37. ohohhooo o nasıl bir tekme atmadır eyfel'e kuşummm :) uff ben sarsıldım burdaa.. :)senin o yuropyan teyzemin yanında verdiğin fransız mürebbiyesi pozunu severim.. :) harika kareler,o ilk karedeki bina nasıl bişeydir öyle yaaa..

    YanıtlaSil
  38. missinem; hehee hepimiz için tekmeledim orda eyfeli:) otlu bina eyfele giderken yol üstünde bi bina, allah seni inandırsın ne binası olduguna bakmadım bile:P

    adsız; teşekkürler:) yok aslında az bile söyledim, ben ne anlatıyorum onlar neresinden anlıyo.. takmıyorum zaten;)

    kubi; hihi teşekkürler cicim, seni de gönderelim o zaman? :) valla elimizde hiç foto kalmadı, bunlarla idare etcez artık:))

    emilie trend; heyyooo ne güzelmiş bunları duymak, demek o kadar faideli oldu :))
    bu insanların malesef kökünü kurutamayacagımız icin her nesil bunlardan olcak, onlarla yaşamayı ögrenmemiz lazım:)

    betwinus; bebegim begenmen beni cok mutlu etti, oraya gitmeyi düşünüyosanız sizin için de işe yarar bişiyler bulursunuz umarım burda.. o eyfele nazır koşan teyzeye, sen gittigin zaman selam söylersin benim yerime de :P öperim güzel suratını *,*

    pink princess; oyyyy senin yorumunu yerim pembeler kraliçesi:) paris postları bu kadar, ama sen hep bana ugra emi ^,^

    fido kuşum sonunda geldin demek, ne iyi ettin *,* çok mürebbiye çıkmışım diimi ahaha:P

    YanıtlaSil
  39. harika görünüyorsun.. sen parise cok yakismissin.. ya da paris sana cok yakismis =)

    YanıtlaSil
  40. ya cok sekersin ama sen ya(: ozellikle denedim saglamdi diye yorumladigin fotografa bayildim ve cok guldum(: sevgiler,gamze

    gamzezee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. want more fashion; sonuç olarak bu yorum iki türlü de güzel *.* teşekkürler:)

    zezee; hihi sensin şeker:) hakkaten saglam yapmışlar ama:P ben buralardayım, yine gel emi:)

    YanıtlaSil
  42. yaa seni uzun zamandır takip etmeyi unutmuşum neler neler olmuş blogdaa,parisler fln flnn:) ya bişi sorcm ama ben de hunter alıcam da netten ama bacaklarımın dizlerinin alt tarfı kaln ,burberry yağmur botlarm var,alsam hunterlar da olur mu bacağma yaa.pembesne aşıktm sende gördm daha da aşık oldumm;)),şimdiden teşekkürler,Sezi

    YanıtlaSil
  43. adsız sezi; valla burberry botların bacak çapı nekadardır hiç bilmiyorumki kuzum, hunter'ların baya geniş aslında. bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama cok kalınsa olmayabilir de.. deneyebilecegin bi yerde istersen önce bi dene, sonra al internetten ;) hunter satan bikac marka var bildigim kadarıyla.

    YanıtlaSil
  44. tesekkurlerrrr minikkus,cok sekersin:))Sezi

    YanıtlaSil
  45. Fotoğraflar..detaylar ve Paris muhteşem..

    YanıtlaSil
  46. adsız sezi; rica ederim :)

    Saadet; çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^