2012/01/26

Bağ(ım)lılık


Bi ben miyim acaba eşyalarına bu kadar tutkuyla bağlanan? 
aman o benim için çok önemli, yok bunun bilmem nerden hatırası var diye diye evin kocaman bir kiler olma yolunda ilerlediğini gördükçe korkuyorum gidişhattan.





Bide o şeye bağlanma kısmından öncesi var tabi. Alana kadar verilen mücadele kısmı.
Takdir edersinizki o kadar ara tara tırım tırıs hiçbir yerde bulamadığın bişey, birden karşında dikilince alasın ve otomatikman onunla bi bağ kurasın geliyo!
Tıpkı Zara'nın aylar önce lookbookunda görüp uzun süredir gelmesini beklediğim bu çanta gibi.



Yada hiç hesapta yokken karşıma çıkan ve beni al beni al onu alma diye dore rengini işaret eden bu siyah deri etek gibi. Ama ben kıyamadım ikisini de aldım 


  

Daha bunlar gibi o kadar çok şey varki bağlandığım..

Avuç kadar saksıda yaşayıp, aylarca sulamayı unuttuğum halde küsmeyen, bir damla suyla aylar sonra tekrar tekrar hayat bulan kaktüsüm,

Belirli aralıklarla alıp masamda biriktirdiğim, her gün bir azimle "bugün 2 litre su içicem" diye başlayıp günü hiç su içmeden bitiren bana kızmayan ve beklemiş suyla masamda pinekleyen sürahilerim,

sıkıldıkça peçetelerden, A4 kagıtlarından yaptığım garip şekilli, ama atmaya kıyamadığım çöplerim,

bundan taaa 4 sene önce jujumun yerde bulup bana verdiği ve hala anlamsız bi şekilde post-it'lerimin içinde sakladığım at kestanelerim,

hergün düzenli olarak eve götürmeyi unuttuğum ve aylardır masamda ikamet eden asetonum,

iğrenç kokulu silgim,

bütün ofis ahalisine hizmet eden mayonez görünümlü nemlendiricim,

"always believe in yourself and your dream" yazılı, bırak çayı su içmeye kıyamadığım kupam,



artık yazmayan, mürekkebi kurumuş olduğu halde hala kalemlikte takılan tükenmezler,

güvence olarak her daim elimin altında tuttuğum fındıklı hoşbeş, çilekli lila pause ve negro,

hala eski soyadımla panomda asılı duran kartvizitim ve yine panomdaki canım arkadaşımın yeğeninin fotoğrafı [yanıma gelip de kim olduğunu soran herkes önce bi dumur oluyo öğrenince:) illa kocamın fotoğrafını koycak halim yok sonuçta:P ]

ve sen, her yemek siparişinden sonra artan tuz ve karabiberden oluşan orta çekmece.




o kadar hayatımın içindesinizki birinizin bile eksilmesine dayanamam. hergün yoklama alıcam ona göre.
özellikle de çilekli lila pause sana söylüyorum fındıklı hoşbeş sen anla!

Çanta: Zara(yeni) / Etek&Eldiven: Paris'te bi butikten / Kazak: Koton / Bot: Markafoniden ama markasını hatırlamıyorum / Şemsiye: T-Box / Şapka: LCW çocuk / Atkı: Sarar(Erman'ın:)) 

33 yorum:

  1. canım artık bloga bir gün girmeyince acayip bi eksiklik hissediyorum. işte o zaman anlıorum hayatıma bloğumu ve izleyicilerimi nasılda kattığımı.

    bu arada 144-SWL burada hocaaammm:)

    YanıtlaSil
  2. çok parisien gördüm seni, pek tatlı olmuşsun. ben soğuk yüzünden tam bi domuzdum gittiğimde, fotolarda bile öyle çıkmışım. Senin her daim gülen hallerini severim. oldu ozaman. bye.

    YanıtlaSil
  3. aah ah mininkkuşum bi sen bi ben bide kızına 80'lerden kalan elbisesini çıkarıp veren ayşe teyze..bizi bizden daha iyi anlayan olmaz bu depolama sevdamızı..o çantanı iyiki almışsın da bu dertten kurtulmuşsun(alana kadar dert,şişme yapar insanda aklına koyduğu şey bilirim) şimdi o şime bende var siyah çanta arayışım devamm ediyo :( parisli eldivenine ve eteklerine selam eder elalemin yiğeninin resminin masanda durmasına herkes gibi bende hayret ederr:D mektubuma gözlerinden öperek son veririm..

    YanıtlaSil
  4. ben artık atmaya kıyıyorum ki yenilerine yer açılsın diye yoksa durum fena (:
    görsellerdeki kıyafetlerinin markalarına bakınca bu blogun iyi ki olduğunu düşündüm çünkü sadece 'dünya modası' markalar ile değil herkesin ulaşabileceği markalardan özenle seçilen ürünler ile ortaya nasıl güzellikler konulabileceğini insanlar görmüş oluyor (:

    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Evet evet bende de var bu takıntı. Bazen bende söyleniyorum kendime. Kurtulmaya çalışıyorum. Seni anlıyorum yani. Bu arada çok hoş olmuşsun.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel kombin de sende.şapka LCW çocuk reyonu yazmışsın ya :)) bende LCW nin 14 yaş pantolonlarından giyiyorum :))))

    YanıtlaSil
  7. çanta gerçekten güzelmiş, güle güle kullan, bir de saç rengine bayıldım desem, yani o saça o havayı vermekte beceri ister, yani tam olarak hangi renk çözemedim ışıltımı var??

    YanıtlaSil
  8. ben de kiyamayip biriktirenlerdenim. ama bazen bunalip -6 ayda bir falan- bir temizlik yapiyorum dolap ve cekmecelerde. ama atmak cok zor oluyor herseyin bir anisi var.

    PS. cantan cok guzel. Cupcake gunlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  9. Senin o güzel yüzüne ve resimlerine bakmaktan kombinle pek ilgilenemiyorum ben enerji veriyorsun bana canım!! Gerçi çantada görülmeyecek gibi değil çok hoş gerçekten iyi günlerde tak şekerim...

    YanıtlaSil
  10. Kuzum cantan hayirli olsun cok begendim:) operim

    YanıtlaSil
  11. haha alemsin valla :) Bende senin tam tersin bir tipim hiç umrumda olmaz valla. Hatıralarım beynimdedir derim atarım. Buna karşılık nasıl bir sevgilim var biliyor musun! Verdiğim çiçekleri kurutmayı beceremeyip küflendirdiği kutusunda o küfleriyle saklayan. Aldığım hediyelerin ambalajlarını biriktiren. Bana gelirken bindiği tüm uçak biletlerini, gittiğimiz sinema biletlerini biriktiren ve 2 büyük dolabında 1 tanesini bile vermeye kıyamadığı yaklaşık 50 adet takım elbise, 100 adet gömlek, 50 adet kazak, 40 adet pantolon ve onlarca kazak sahibi bir sevgilim var. Merak etme yalnız değilsin senin erkek versiyonların da var yani :))

    YanıtlaSil
  12. merhaba minikkuş,
    çok şeker görünüyorsun, çantana bayıldım ve fiyatını merak ettim öğrenebilir miyim sakıncası yoksa:)

    YanıtlaSil
  13. Benimde bağımlı olduğum şeyler çok fazla. Hatta lis eyıllarındayken ablamla birbirimize yazdığımız notları bile hala saklıyorum. Sanırım 14-15 yıldır duruyorlar :))

    YanıtlaSil
  14. Uzuuun süre beklenince hele bir de nasıl kıymetli oluyor o parçalar, kurulan bağın duygusal kısmını anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalıyor :)) ben de litalarıma yeni kavuştum nasıl değerliler anlatamam :) bu arada orta çekmecemde her daim hoşbeş, kırmızı gofretim ve milkinisim olur benim de :p minik kuşum şapkanın altından dökülen saçlarına, o caaaanım takılarına ve deri eteğine bayıldım tatlım, petit parisienne'im benim kocamaan öpüyorum seni ;))

    YanıtlaSil
  15. merhaba seker kiz :)
    fotograflar yine super yine cok sevimli:)
    cantan hayirli olsun, cizmenle birlikte cok guzel olmus ;)
    Hayatimizdaki hersey cok degerli gercekten, kucuk buyuk farketmiyor...


    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. merhaba seker kiz :)
    fotograflar yine super yine cok sevimli:)
    cantan hayirli olsun, cizmenle birlikte cok guzel olmus ;)
    Hayatimizdaki hersey cok degerli gercekten, kucuk buyuk farketmiyor...


    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Bende hicbirseyimi atamazdim, malimda pek kiymetlidir, hicbiseyimde kolay kolay eskimezdi dusun artik bunlarin hepsi birlesince bisuru esyam vardi taaaki buraya gelene kadar iki valizle gelmek saka gibiydi hic eskimememis senelerdir ayrilamadigim onca kiyafet aksesuar hooop gitti farkli kisilere. Ilk baslarda cok aklim kalsada iyi oldu artik malim kiymetli degil o kadar, daha rahat hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  18. süpersin herzamanki gibi! ikinci fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba minikkuş :) maşallah fotoları görünce ünlü bir firmanın katalok çekimi felan zannettim. :) Çok tatlısın Allah nazarlardan saklasın.Bu arada bloğuma uğramışsın teşekkür ederim canım. Her zaman beklerim :) kutuları sormuşsun.

    Takım olarak 45 tl
    Patateslik : 20 tl
    Soğanlık : 15 tl
    Sarımsaklık : 10 tl
    Kargo bana ait olsun (kdvyi düştük say :)))

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  20. bence onlar seni birakamiyorlardir da sen yanlis anliyorsun. Senin gibi sirin bir sahibeyi hic bir esya birakmak istemez... Cantan cokkk asil duruslu ve cokta yakismis, güle güle kullan minikkusscum. :-)

    YanıtlaSil
  21. çantana ve deri eteğine bayıldım,çantanıda güzel günlerinde kullan ;))
    http://hayatkayraylaguzel-esra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Sen aynı bensin o zmana, ah neler biriktiriyorum görsen, yaşlanınca evim çöp ev olur, belediye gelir herşeyimi atar diye korkuyorum :) Bir gün Rezzan Kiraz dedi ki, Yengeç burcu herşeye anlam yukler, atamaz, biriktirir, çöp ev sahiplerinin çoğu yengeçtir, oradan anladım sorunu. Bir de çöpçülük asıl taşınırken anlaşılıyor bir yılda 2 kez taşınınca şok oldum ben bunları nasıl sığdırmışım diye. SEvgilimle ilk zamanlarımızda bana aldığı sakızların kağıdına kdr biriktirrdim, şimdi biraz normalleştim. Yine de her cafeden kolonyalı mendıl alır, biriktiri, bakınca oraya gittiğim gunu hatırlarım. Böyle de tuhafım işte napayım neyse yalnız değilmişim :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. SWL; evet kuşum bu blog işi bağımlılıkların en başında geliyo zati:) 317 şeref burda mı peki? :))

    dilanoviç; hihi beyendin mi beni ^,^ yerim seni ulen, ayrıca o en domuz hallerini de biliyom ben senin, gayet yenilesi oluyo:))

    mamba; aahahaha komik insan özlemişim seni yaaa:) siyah çanta arıyosan zaraya mutlaka bak bebeyim, pek şık modeller var bu sezon. o bebişin fotosunu bi görsen bana hak verirdin! gerçi sen bebek sevmiyonki :P

    enda; güzel yormun ve olumlu düşüncelerin için teşekkür ederim cicim:) bi magazaya girip saatlerce vakit geçirince ister istemez bütün modelleri ezverliyosun ve en güzellerini seçip alabiliyosun:P

    suhuba; heheeh sen de takıntılısın demek, çok şaşırdım:P teşekkürler bide:)

    JOY; LCW evim gibi gördügüm AVM'nin otoparkına giderken tam karsımda oldugu icin vitrinde bişi gözüme kestirirsem girer ve bütün rafları mıncıklarım, yoksa aklıma bile gelmez içeri girmek:) çocuk reyonları hakkaten işe yarıyo:)

    adsız; çok teşekkürler:) saçlarımın rengi koyu kestane, kendi rengi. yıllar önce bakırımsı bi renkti ve sonra koyuya botamıştım, uçlarda onun etkisi var hala;)

    goncha goncha; hihi takıntılı arkadasım gel öpecem seni:)

    my princess; oyyyy yerim ben seni yaa. sen güzelsin, gözlerin güzel, o yüzden güzel görüyosun beni de;) teşekkürler bitanem;)

    khalesi style; teşekkürler kuzum, öperimki ben de *,*

    gelin adayı;ohooooo bebegim senin sevgilinin bağımlılık olayı biraz hastalık derecesine gelmiş sanki hı?:))) neyse evlenirseniz sana baka baka atmaya başlar belki tek tek:P

    seval; teşekkürler:) paristeki zaradan 50€'ya almıştım, türkiyede de yeni sezonda 140 TL gibi bişi sanırım.

    hande; aferim kuşum, sakla tabi ps. bende de kardeş çetleşmeleri hala durur:)

    betwinus; hem de nasıl kıymetli oluyo:) hoşbeş mi çok güzel, yoksa biz mi şeker manyagıyız gizem kuşum?:)) öperim seni bissürüsünden *,*

    YanıtlaSil
  24. küçük şeyler; o senin şekerliğin bence :) teşekkürler bebito;)

    mew york turca; offf nekadar zor olmuştur hepsinden ayrılmak zorunda kalmak.. ama güzel bişi tabi olumlu yönde etkilenmek, aferim sana:)

    özge bayrak; hihi teşekkürler o zaman sana :D

    hobi mutfagım; aaa hosgeldin cicim ne güzel bi surpriz bu ^,^ begenmene ve izleyicim olmana cok sevindim. siparis icin mail atıcam sana ;)

    seyyah; hiiiii ne güzel bi yaklaşımmış bu böyle :) ben onları çok sevip okşadıgım için onlar da beni seviyo olabilir aslında evet:))

    hande ne yapıyor; asiş de bu yorumu sevdi <3

    esra; çoooook teşekkürler:) daha güzelleri senin olsun o zaman:)

    bir alışverişkoligin itirafları; ahaahaha resmen her yorumunda bişeyleri itiraf ediyosun kuzum:) ama çok dikkat et çöplük evinle Cüneyt Özdemir'e konuk olma sonra bigün:P öperim takıntılı insan:D

    YanıtlaSil
  25. ama cantana bittim bittim !!
    güle güle kullan.. sen o cantayi hak ediyosun =)
    cok güzelsn.. cizmelerin de cok hos !!

    YanıtlaSil
  26. MinikKus'cum bizim bu yaptigimiz istifcilige girer mi? (Oyle bi ruhi durum varmis, House MD sagolsun, o ogretmisti:P)
    Girmez girmez, di mi;D
    Kucuk ama buyuk hatira, onem barindiran her sey benim de yanimda olsun isterim hep! O yoksa, o gunumun huzursuz gecer. O biriken tuzlar, karabiberler mesela; bi gun hepsine ihtiyac duyacagiz;)
    Ha bir de, aklimizda kalacagina dolabimizda olsun istediklerimiz, di mi;)

    Bordo-deri birlikteligini seviyorum;) Ne guzel orgu, krem rengi kazaklarin var senin yahu!;)
    Bir de semsiye<3

    Opuyorum seni bebek;*

    YanıtlaSil
  27. çok şıksın ve çok çok tatlısın canımmm :*

    YanıtlaSil
  28. Zevkimiz birmiş minikkuşş ben de tabasına hasta olmuştum, dün kavuştum:)

    YanıtlaSil
  29. Canım şu havada nasıl güzel oldu bu postlar bi bilsen ohh mis gibi PAris havası:) Bu model şaoka sana çok yakışıyo bu 1, etek gerçekten çok güzel bu 2, çantaya bayılıyorum zaten ah bu da 3 :) Resimlerde süper sende e daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
  30. want more fashion; teşekkürler kuzum, ne de güzel bi yorumdur bu *_*

    svgicim kuzucum bence hiç yorulma, biz istifçilerin en önde bayrakla gideniyiz:P ama olsun güzel bişi, ilerde bigün torun torba olunca bize küfretmek yerine dua etcek en vintıç kıyafetleri ona bıraktıgımız için:)

    moda kuşu; çok teşekkürler kuşum:)

    pellora; zevkler bir olunca samanlık seyran mı olurdu? :) iyi hadi gözünaydın kavuştun demek sen de çantana:)

    zeto; teşekkürler cicim bu şapka paris gezintimiz süresince resmen kafama yapıştı diyebilirim. begenmene sevindim. güzel yorumunu yedigim teşekkürler komple :)

    YanıtlaSil
  31. genel olarak çanta konusunda zevklisin.beklemeye değer bi çanta doğrusu...

    YanıtlaSil
  32. adsız; evet çok bekledim ama kavuştum teşekkürler :))

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^