2012/01/06

Dağbaşını duman almış!

Bugün pencereden bakınca bizde durum bu.

Sabah elini yüzünü yıkıyosun, sonra bi bardak su içeyim diye mutfaga girdiğin anda karşında böyle bi manzara. Gel de askerlik günlerini hatırlama:)
Dağbaşında da pek sayılmayız ama resmen bizim oraları bugün duman almış pus almış. Ferdi abimizi de burdan saygıyla anıyor, sizi bizim evin manzarasıyla başbaşa bırakıyorum.
Üstünüzü kalın giyin, bakarken üşümeyin:)






Bu arada 13. kattayız, bu kuş ciddi ciddi uçuyo mu diye düşünmeyin:)

Oldu o zaman hepinize sisli puslu keyifli bi cuma ve akabinde "aman allahım nekadar eğlendik, keşke hiç bitmeseydi" cinsinden bi haftasonu diliyorum.

14 yorum:

  1. enem bu neymiş ya la?ne biçimmiş sizin orda sis.bizde yoktu böyle.bi nevi bulutun içinde yaşıyo gibi olmuşunuz :)

    YanıtlaSil
  2. oyy kuşummm..fantastic filmlerdeki gibi olmuş buuu..o binaların arkasından her an bir yaratık çıkacak gibiii..ama aynı zamanda da çok sanatsal...tabi dışı sizi içi beni yakar misali de olabilir eğer bu sis dalgası dağılmaz ise :)
    fotoğraflar şahane,sen mi çektin erman mı,bak doğru söyle :)))

    YanıtlaSil
  3. Yavruum sen nerde oturuon böle anaaaaaaaaaam:( Sen Ankaralısın ahanda ben hiç görmedim böle Ankarayı gızzzzz bizimi kandırıon Uludağa katmı attırdın Ermana yoksam;)hı mucks

    YanıtlaSil
  4. yaaaaa ben bayılırım boyle egzantrık havalara keske orada olsam burada lodos esıyor ne ayaksa:)

    YanıtlaSil
  5. oyyy o nsl manzara:) cok mysterious..

    YanıtlaSil
  6. çekimler tek kelimeyle süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Birinci foto favorim. Bulutlara dokunucak kadar yakin ne guzel. Bir donem evimiz 45. Kattaydi, benden mutlusu yoktu sisli sabahlarda;) Satoda kapali kalmis Rapunzel gibi hissederdim bulutlarin arasinda.

    YanıtlaSil
  8. Yasamkent mi burasi ? Ben de orda oturuyorummm ay ne guzel takip ediyordum bir zamandir seni fidoland dan oturu...

    YanıtlaSil
  9. Yasamkent mi burasi ? Ben de orda oturuyorummm ay ne guzel takip ediyordum bir zamandir seni fidoland dan oturu...

    YanıtlaSil
  10. aaa ben bu postu görmemişim!!
    şahane kareler, çok etkileyici gerçekten..
    iyi yakalamışsınız..:)

    YanıtlaSil
  11. sezi; hihi bizim buralar sabahları hep böyle kuşum, bize gel beraber dans ederiz hem:P

    fido; aahahah ben daha cok frenkeştayn evine benzettim sisli halini:) fotograflar erman başkana ait tabiki:) bu fotolar yüzünden sabah işe geç kaldık o derece:)

    adsız; hehe:)) valla bildigimiz ankara burası, ama ermanı kandırıp uludağa gitmek de güzel fikir, degerlendiricem bunu:)

    grace; gel bacım buraya, bekleriz;)

    aysun; çok gizemlidir bizim buralar, öyle böyle diil:)

    gaye; teşekkürler..

    gonca; 45. kattaydı derken? amerikada oturdugun döneme denk geliyo olsa gerek:) o kadar yüksekte yaşayamazdım ben:S burda bile aşşa bakarken içim bi hoş oluyo:)

    ayça; ivit yaşamkent tabiki:) fidomun takipcisi benim dostumdur:) kız sen de mi burdasın, e gel bigün bize çaya, hem püre kızım da var seversin:)

    ahsen; teşekkürler tatlı kuşum, sabah uyanır uyanmaz böyle bi manzarayla karşılaşmak çok güzel oluyo gerçekten.

    YanıtlaSil
  12. oyy minikkuşum yerim seni yaaa..çok duygulandım bak şimdi :)bu ne güzel bir laftır ya!! :)çok teşekkür ederim :)
    Ayça da benim kardeşim gibidir,14 yıllık dostumdur,Ankara'ya ısrarla çağıran kişidir de aynı zamanda :) bu ne güzel tesadüftür ve bu dünya nasıl küçük bi yerdir ya!!ayy çok mutlu oldum,en kısa zamanda aranızda olacağım kızlar,işlerimi organize etmeye çalışıyorum :)

    p.s.Erman başkan is the best!! :)
    ikinizi de kocaman öpüyorum ve çok seviyorum :)
    bomba gibi,harikulade bir haftanız olsun :)

    YanıtlaSil
  13. MİNİKKUŞ ÇOK SEVİNDİM BEN DE YAŞAMKENTTEYİM. AY TANIŞMAYI ÇOK İSTERİM. ÇOK YAKIN ARKADAŞIM FİRDEVSDEN ÖTÜRÜ GİRDİM BLOG DÜNYASINA. ÖNCE SADECE ONU TAKİP EDİYORDUM SONRA SENİ DE GÖRDÜM TESDÜFÜN BÖYLESİ. KOMŞULUĞA HASRET ÇEKTİĞİM ANKARANIN KOMŞUSUZLUĞUNDAN NEFRET ETTİĞİM ŞU GÜNLEREDE KOMŞU BULDUM KENDİME. FİDO HEP HAYIRLI İŞLERE VESİLE OLUR BENİM HAYATIMDA ZATEN İKİNİZİ DE ÖPÜYORUM TANIŞMAK ÜZERE....

    YanıtlaSil
  14. fido; en yakın zamanda işlerimi yoluna koyup bi komşuculuk olayına girmek istiyorum zaten ayça arkadasımızla:) sen de hemen bi organizasyon ayarla tatlım, sana dokunmak istiyorum:P yani sarılıp kucaklamak, yanaklarını sıkmak filan:P

    ayca; fido ici dışı bir bi insan gördügüm bildigim kadarıyla, henüz cismen tanımamıs olsam da:) aynı semtte oturmamız beni de mutlu etti. başkent 1 sitesindeyim ben. inşallah yakın bi zamanda görüşürüz tatlım;) öperim ben de..

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^