2012/01/13

Uçan kuş!


(alıntıdır)

Şimdiye kadar sadece google mapste caddelerinde yürüyüp sokaklarını arşınladığım Paris'le aramdaki resmiyeti kaldırmak ve samimiyetin dibine vurmak, müzeler kuleler gezip şarap içmek, disneyland'de kusana kadar eğlenip moulin rouge'da travestilerle karşılıklı dans etmek, yağmuru sevmek ve soğukla barışabilirsem en parizyen halime bürünüp son kuruşuna kadar alışveriş yapmak için 1 hafta şans tanıdım kendime.
hemen gelcem sonra;)


oldu görüşürüz o zaman yakında.

36 yorum:

  1. aaaa superrrrrr bende bu sene parıse gıdıp dedıklerını yapmaya adamıstım kendımı ama benım kulturel tur olup sadece magnet turuyla sonlandı :)
    umarım senınkı oyle olmaz:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süperrrr:)))) güle güel git, eğlen, coş. Çok güzel vakit geçir, çılgın alışverişler yap, gel:)))

    YanıtlaSil
  3. Süpermis kusum :)) Senin adina Cok sevindim !! Bol bol gez sekerim, tadini cikar ;)

    Ben de mutlaka parisi canli canli görmek istiyorum <333

    Öptüm cooook

    YanıtlaSil
  4. haa şöyle yaa:) Sürekli beynini ofisteki masana akıt akıt nereye kadar. Neden çalıştığımızı unutmamak gerek, uça, kaça, güle, oynaya gezmek gerek. Çook güzel tatiller, aferin size:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle git minikkuşum,Eiffel-el sallama-fotoğraf üçlüsü diyorum,sen anlıyorsun ;)
    yürümekten ayakların,gülmekten yanakların,alışveriş yapmaktan kolların,eğlenmekten bacakların ağrısın :))

    avoir un bon voyage mme Minikkuş!!

    YanıtlaSil
  6. yaaaa bu yapılmas ki ama yapılmış o zaman dönüşte bol bol anlatırsın bol bol resime boğarsın bizi ona göre :) iyi eğlenceler.uç minik kuş uç parise uç!

    YanıtlaSil
  7. züppeeerrr :) iyi tatiller bol gezmeler. spor ayakkabı götür mutlaka benim ayaklar fena hale geldi tatil sonrası çok yürüyorsun...

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Iyi tatiller minik kusum;) Seine nehri kiyisinda romantik yuruyusler yap, usuyunce de her Parisienin yaptigi gibi bi cafeye sigin! macaron yemeyi de unutma!

    YanıtlaSil
  9. ayyy ne guzel:D
    bol bol eglen, fotograflari bekliyoruzz:D
    sevgilerimle!
    kiymet

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller tatlım, harika vakit geçirirsin umarım! :)
    yanında profesyonel fotoğrafçı olduğuna göre en güzel paris fotolarıyla da dönersin eminim!

    öpüyorum seni çok..:)

    YanıtlaSil
  11. AYYYY ne güzell Disneyland olayını çok kıskandım bebişim ben gittiğimde oraya gidememiştim hep içimde kalmıştı halada kaldı yani.Nolur oraya git ve benim içim mini mouse kurdalesinden kafana tak ve bir poz çektir bana da yolla.Bide Eiffel karşısında bir köprü var unuttum adını muhakkak orada fotoğraf çektir Eiffel tam arkanda kalıyor .Bideeeeeee Sen nehrinin üzerinde bir gezintiye çıkmayı ihmal etme.bu arada Bol Bol göz şenliği yaşayacaksın çiftler açısından:))bol eğlenceler minik kuşum Çabuk git çabuk gel özletmeeeee:))))))))))

    YanıtlaSil
  12. Ucan Minikkusum, Parisin tum sogugu seni bekliyor olsa da, sen o sicacik, bicir bicir halinde onu alt edecek, cok egleneceksin.
    Kocaman opucukler;*
    Dondugunde Ankara'da seni bekliyor olacagim;)

    YanıtlaSil
  13. Parisss harika bir şehir, kesinlikle dibine kadar yaşanmalı. İyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  14. kııız ne zaman?? ayy ne güzel fotilerle dönüceksin şimdi ordan bu harika bi haber su gibi git su gibi geel:D

    YanıtlaSil
  15. Süperrmiş çok güzel bol bol gez keyfine bak. sonra bize harika postlar yap :) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Harikaaaa bi haber bu çok sevindim senin adına... bizim yerimizede gez-dolaş canım! Resimleri sabırsızlıkla bekliyorum ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. C'est un beau romane c'est une belle histoire!!!!!Hain kuş gitmeden uğrayaydın sana bir Chanel çanta sipariş edeydim..

    YanıtlaSil
  18. Nispet die buna derler yaf:(duruoduk Ankara'nın suyumu çıktı ya;) Neyse biz beklios Ankara'yı:(
    Sen keyfine bak en çılgınından mucks...

    YanıtlaSil
  19. güle güle git anılarını bizimle paylasmayı unutmaa!!

    YanıtlaSil
  20. kuş arkandan dasu dökeydik iyiydii...
    ne güzel bir haber bu darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  21. sevindim senin adina canim bende parisi cok seviyorum eger suan secebilmis olsaydim orada yasardim kesinlikle sende ccok begeneceksin havalar suan orada cok soguk olsa bile eglenceli gececektir disneyland icin soguk olabilir ama yinede git :D

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  22. güzel dilekleriniz için çok teşekkürler kuzular:) 14-21 ocakta pariste olucam. ordan oraya pır pır uçup güzel anılarla dönücem :)
    oldu o zaman da cümleten öperim *.*

    YanıtlaSil
  23. Keyifli bir gezi olsun her şeyiyle :)

    YanıtlaSil
  24. merhaba blogunuzu çok begendim..

    tasarımlarımın yer aldığı bloguma beklerim ..

    sevgiler...

    http://pmkskr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. bu gün gidiyorsun...
    hadi bakalım sağlıcakla git sağlıcakla gel kuşum...

    YanıtlaSil
  26. iyi yolculuklar ...
    fotoğrafları ve paylaşımları beklicem..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  27. anaammmm minikkuşum uçankuş olmuşşş,
    parise doğru yol almışşş.
    gezsin tozsun eğlensin diyeee,
    özge kıj onun için dilek tutmuşşş :))
    hehee canım iyi tatilleerr :)

    YanıtlaSil
  28. fotoğrafları dört gözle bekliyorum, iyi eğlenceler ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Superr minikkusum benim yerime de eglenn:) benimde hayalim:))

    YanıtlaSil
  30. ben Paris'i sevemedim gitti balım biliyrosun inşallah sen seviyorsundur da güzelce eğlenirsin yavrum öperim

    YanıtlaSil
  31. bi gün ben de bunu gerçekleştirirm umarım keyifli yol


    http://breathtakinglife.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. ösledikkkk hadi gel be minik kuş.

    Ne kürk ister bu şen gönlüm ne bir han ne de saray laylalalayyy bir bloğum var ama çok eksik bu günnn
    çünkü minik kuşum sen yoksun oradaaaaa
    (lütfen bu cümleleri melodisiyle okuuu ahahhaha çok eğlendim;)))

    YanıtlaSil
  33. Ayy nekadar guzel canimm.. Okadar guzelde anlatmisinki okurken tamamiyla kendimden gectim kendimi paristeymis gibi hissetim resmen =) Bol eglencler ve muthis bir zaman diliyorum sana hayatim!!
    sevglrimlee

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. Hadi gel artık kuşum :) kim bilir Paris sokaklarında nasıl güzel gezdin eğlendin oooh :))) bol cicili, gezmeli, kombinli postlarını sabırsızlıkla bekliyoruz bi tanem :)))

    YanıtlaSil
  35. senin bu pmbe hunter larını her gördüğümde beğeniyorum canım... ayrıca çok sışsın her zmanki gibi....

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^