2012/01/23

Hop oraya, hop şuraya.

Ne giydim derdinden çok "acaba bu soğukta nereleri gezebiliriz, ayaklarımız nereye kadar götürebilir bizi, ay dur şurdaki Zara'ya da bakiyim, aaaaa burda da Burberry varmış" larla geçtiği için bu gezi, öyle grantuvaletlik bi post beklentisi olmasın, söyliyim de:)

Ha bide bir kez daha anladımki ben yediğini içtiğini öyle ballandıra ballandıra şahane fotograflarla anlatabilecek bi insan değilmişim. Bildiğin yiyiciyim ! 
Her gördüğü kapının bacanın önünde poz veren ben, yemeği gördümü bütün şartelleri indirip midesinden çalışan bi robota dönüşüyorum. Tam yemeğin ortasındayken de "tüh yaaa bunun da fotoğrafını çekemedik iyi mi!" durumu kaçınılmaz oluyo haliyle. 

İşte bu post da öyle bişi. Biraz müze, biraz kilise, biraz tablo, biraz kemirilmiş yemek, bol kaban-şemsiye-şapkadan oluşuyo, çok dikkat edin:)


Öhööömm şimdi rehberiniz konuşuyo, herkes buraya baksın bi. 
Şu arkamda görmüş olduğunuz beyaz kubbeli arkadaş Sacre Coeur tepesinin gözdesi olup, bizim parizyenlerin beyaz kilise dedikleri süper ihtişamlı bi kilise.




Evet ordaki kırmızılı benim.
Şimdi siz "ulan bizim de İstanbul'da böyle tonla camiimiz var, gidip onları görmezsin, elalemin kilisesini görmek, ayinlerini izlemek için kalkar parise gidersin" diyebilirsiniz ve evet aslında haklısınız da. Ama benim bigün İstanbul'a turist olarak gidip heryeri görmek gibi bi planım da var zaten, niye öyle dedinizki şimdi.



Adamlar herşeyi öyle detaylı düşünmüşki, "vay efendim ben çok yoruldum kilisenin etrafını tavaf etmekten" dediğiniz an önünüzden geçen şu arkadaşa binip, iki soluklanıp, kilise civarında müsait bi yerde inebilirsiniz. Bizde de yerliye 5 TL, turiste 40 TL ücretli taksi tarifeleri mevcut mesela:) bildiğin aynıyız.




Sere serpe her gördüğü duvarda yayılır, her bankta oturur mu insan? işte ben o'yum!


Sacre Coeur'un etrafında, her nekadar ressamlar kışın oralarda takılmaz diye söylenmiş olsa da, her yerde bir ressama rastlıyosunuz. "çiziyim mi abla" benzeri bi tavırla yaklaşıyolar önce. 50€ dan başlayan rakamı, "hocam bunun bize gelişi" muhabbetini açarak 20€ ile bitirebiliyosunuz. Sanatçıları bile pazarlığa açık:)

  
Her köşede böyle birbirinden sevimli ve Hansel&Gretel tadında ev görünümlü butik restoranlara rastlamak mümkün Sacre Coeur tepesindeki arka sokaklarda..







Evet siparişleri alayım, kimler hot dog istiyo bakiyim? :)





Sacre Coeur'dan azcık aşağı indiniz mi bi durun ve etrafınıza bakının. Her yerde sex shoplar, +18 sinema filmi afişleri ve erotik müze görüyorsanız doğru yerdesiniz, burası Moulin Rouge'un da bulunduğu Clichy bulvarı :) 
ve evet Moulin Rouge benim için ancak bu kadar şey ifade etti:) Arkamda bekleyen onlarca +50 yaş grubu amca ve teyzelerden oluşan turist kuyrugunu görünce topuklayarak uzaklaştık ordan. Hayır neye istinaden orda bulunduklarını da anlamış değiliz..
Görmedik demeyin diye değirmenin önünde size postun en başından beri görmekten artık kal getirten kırmızı halimle pozumu verdim, devam ediyorum.





Concorde meydanındaki London eye benzeri dönme dolap. Biz binmedik ama binmek isteyen olursa da karışmam yani:) Çıkın dönün, tepeden görün Paris'i. Ama yukarda gördüğünüz Sacre Coeur tepesi de kafi miktarda bu manzara ihtiyacınızı giderecektir ;)




 Keşke kokusunu tadını da burdan aktarabilsem size. Ama çok zor değil, nutellalı krep düşünün, aynen o:)
Paris'te her sokakta caddede krepçi var. İster tavuklu sebzeli sardır, ister nutellalı reçelli. 
Sunumu biraz garip olmuş bizimkinin. Krep gibi değil de sanki birazdan uçak yapıp Erman'ın kafasına atcakmışım gibi duruyo daha çok:)


Aaaa Louvre müzesine gelmişiz bile.




Herşeyi anlıyorum da, bizim ülkede markette bile fotograf çekimine izin verilmezken bu adamlar nasıl böyle değerli tabloların fütursuzca çekilmesine göz yumuyolar onu bilemedim..



Şimdi durup bütün tabloları sizle paylaşcak değilim, hemen öyle söylenmeye başlamayın. Sadece ilgimi çeken bikaç taneyi paylaşıyorum zira ben de müze insanı değilim pek.
Yukardaki tablo, yanındaki yazılar fransızca olduğu için anlamadığımdan mütevellit, bence Meryem ananın bir melekten falan hamile kalışını anlatıyo. Öyle fikir yürüterek gezdik biz bütün müzeyi :)



O kadar büyük tablolara bakarak gezdikten sonra bu kuş kadar Monaliza tablosunu görünce bütün hevesi kaçıyo insanın. Bu mu yani, e nesi varmışki bunun diye sorguluyo hemen benim gibi sanattan anlamayanlar:)


Halbuki Monaliza'ya bakarken tam da kıçımızı dönmüş olduğumuz şu tabloda kimbilir kaç milyon kat daha fazla emek vardır. Adamlar bi tablo içinde yirmi tane olay anlatmış resmen. Birileri kavga ediyo, adamın biri şarap fıçısından servis yaparken cüceler etraftakilere şebeklik yapıyo falan. Acaip sanatsal konuşur düşünürüm, öyle böyle diil:)


"E o kadar gezdik dolaştık, bi Croque Madamını yeriz" dediğiniz an, Louvre'un tam karşısındaki Le Palais Royal'e giriyosunuz, siparişinizi veriyosunuz ve bana hayır dualarınızı yolluyosunuz ordan:) Kendisi bildiğimiz kaşarlı tostun üstüne yumurta kırılmış hali. Tabi kaşarı da tostun içine değil üstüne eritiyolar, önemli bi ayrıntı. Fransız peyniriyle yapıldığı için de tadı pek bi güzel oluyo;)
Yumurta sevmem derseniz de Croque Monsieur isteyin. ama mutlaka Croque yiyin yani;)

kulağınıza küpe: Biz otel seçimini yaparken otelin lüks ve şehirdışı olmasındansa, temiz, uygun fiyatlı ve merkezi olmasını tercih ettik. Tabiki hem lüks hem merkezi olanlar da var, onlara da gidebilirsiniz yerse:) 
Bütün gün gezer tozar, küçük ve tertemiz bir odada uyurum, sabah kalktığımdaysa otelimin hemen önündeki metroya binip hooop istedigim yere çufçuflarım, o parayı da alışverişe ayırırım derseniz siz de bizim gibi yapın derim;)


Paris denen şehir zaten uçtan uca yürünebilecek kadar küçük. Hele bide hava da güzelse 3 günde bitirirsiniz komple.
Biz öyle yaptık, sonraki günler bi çeşit "okuduğumuzu anladık mı" çalışması oldu:)


E peki siz okuduğunuzu anladınız mı şimdi, onu diyin bana?

42 yorum:

  1. yerım senın kırmızı kabanını ah ah tekrardan gıttım oralara sankı zart zurt bır adımım orda degılmıs gıbı ıclendırdın benı :)sıklıgın zıplamalı o golgelı fotografın fılan mukemmel kuzum

    YanıtlaSil
  2. :)) Canim bizde Mona Lisa´nin tablosunu gördügümüzde SOK gecirmistik :) Bu arada St.Michel, St.German Paul´un kafesine ugrayin.O sokakda butik magazalar,genc tasarimcilar var,hemde ne tasarimlarla. Bende Paris seyahatini paylasicaktim ama bu aralar Sarkozý e sadece saplatmak istiyorum! Benim post beklesin artik ;)

    YanıtlaSil
  3. ben kendim gezip gördüğümde hiç beğenmemiştim biliyorsun ama şimdi senin (ve erman'ın) gözünden bakınca ciddi ciddi hoşuma gitti iyi mi.. :)))
    fotoğraflar son derece estetik ve yaratıcı, gerçekten hayranlıkla baktım.. geniş açı lensinizde de gözüm kaldı :P
    müzeyle ve tablolarla (ayrıca olmayan tercümelerle!!!) ilgili tüm hislerine katılıyorum, aynen böyle düşünmüştüm ben de gittiğimde.. çok tuhaf ve antipatik insanlar, o yüzden uzak kalmayı tercih ediyorum :P
    tabii tercih bana kalmıyor, sevgililer günü de dahil olmak üzere şubat'ta bir hafta oradayım..:(

    öpüyorum seni minikkuşum, tekrar hoşgeldin.. devamı da olacak mı bu postların ondan haber ver bakalım? :)

    YanıtlaSil
  4. Paris postlarina bayiliciamm anlasildii..cok seviyorum boyle postlari gitmis gibi oluyorumm:)Le palais royal e bende gitmistmmm dejavu oldm simdii ahh ahh:)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin minikkuşum:)Yedik içtiklerin senin olsun gezip gördüklerini anlat tadında bir post olmuş. Umarım devamı vardır:) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. anladıkdan öte sizinle birlikte gezdik:) süpersin yine orda da şıklığından ödün vermemişsin:)
    anlatımına zaten bayılıyorum!!
    süpersin..

    YanıtlaSil
  7. CANIM SÜPERSİN!!! KIRMIZILAR NASIL GÜZEL YAKIŞMIŞ!!!! SACRE COEUR'Ü BEN ÇOK SEVERİM ÖZELLİKLE AKŞAMLARI BİZİM ORTAKÖY VARİ... RESSAMLAR FALAN ÇOK HOŞ... DEVAM DEVAM BIKMADIK DAHA PARİSTEN;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim-train-station.html

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin yurda minikkuş:) En sevdiğim post türü gezmeli, tozmalı bol keşifli! Ve o butik restoran, onu bırakıp nasıl gelebildinizz:)))

    YanıtlaSil
  9. anlatıs tarzına hastayım ya resmleremi bakayım yazıyımı okuyayım önce karar veremyorumm:))

    YanıtlaSil
  10. MinikKus'um senden eglenceli bir Paris dinleyecegimi biliyordum;) Yanilmadim, cok eglendim:D
    Fotolarda goruluyor ki hava bulutsuz, of nasil soguktur oyle! Ama iste bir sehirde turistsen tum vazifeleri yerine getirmek lazim, kar kis demeden! Tarihi merkez, onemli muzeler, yerler, lezzet noktalari, her birine bi ugramak lazim di mi?

    Kirmizi giyerek Parizyenligin ilk kuralini yerine getirmissin bebek, sevdim seni;*
    HotDog o Italyan Trattoria'da yapilmiyordu di mi:P

    YanıtlaSil
  11. Harika yerker gezmissin canim:) bayildim kirmizi kabanina.sana fotolara herseyeeee

    YanıtlaSil
  12. bbayiliyorum senin postlarina:D
    harika yazi stilin var, fotograflar cok guzel cok samimi:)
    sevgiler canim:):)

    YanıtlaSil
  13. ya kuşum nereden başlayayım,neyi anlatayım şaşırdım..şimdi yorum sayfam bir tarafta,postun bir tarafta en başa geçip tek tek değerlendireceğim,hafızam hepsini aklımda tutacak kadar iyi değil maaalesef:)))
    BEYAZ KİLİSENİN DUVARLARINA,turiste 40 $ olan aygıta,GÜN BATIMINDAKİ KAREYE,sinek gibi duvara yapışmana,BİZİMKİLERDEN EKSİĞİ KALMAYAN KEMİRGEN SOKAK RESSAMLARINA,çiçekli böcekli restaurantın dışına, bayıldım ....
    o yediklerinde inşallah heryerinde löp lööp et olur:))
    meryem ananın üretim tablosuna koptum resmen hahahha...
    monalisada hakikaten anlattığın gibi böcek tadı verdi o devvvvvv tabloların yanında hahahah...
    yine sana yakışır postunu yapmışsın yaneeee...öpüyorum seniii kuşummmm

    YanıtlaSil
  14. herhalde hepsi bu değildir, cok cabuk bitt kabul etmiyorum ben, doymadım ki:)) valla hava soğukmuydu fotoğraflardan belli değil. günlük güneslik gorunuyor burdan, onemli olan o.. nsl ozlemişim onu gordum ben..

    YanıtlaSil
  15. Tatli tur rehberimizden hem gozumuze hitap eden fotograflar hemde modumuza iyi gelen yazisi esliginde gezdik gorduk Paris'i - memnunmuyuz??? Ben bu keyifli dakikalardan cok ama cok memnunum ;)))
    Minik kus'umuz cok eglendim ben, devami insallah gelir ;))) Italya'dan sonra gormek istedigim diger ulke Fransa... Simdi dibim dustu bu postu gorunce :DDD Kocaman opuyorum xxx

    YanıtlaSil
  16. Çok keyifle okudum canım, resimler harika, anlatımda öyle... Çoğu postun 3. cümlesinde bırakıyorum ama bunu yorum yazısını görene kadar okudum :)

    YanıtlaSil
  17. canım yaaa resmen görsel şölen olmuş bu post harikaaa,bayıldıımmm,zevkle okudum öğrendim,yorumlarına güldüümm :))

    ne demiştiiimmm sen giderken ?
    anaammmm minikkuşum uçankuş olmuşşş,
    parise doğru yol almışşş.
    gezsin tozsun eğlensin diyeee,
    özge kıj onun için dilek tutmuşşş :))
    hehee ee dileğim tutmuşş :))

    YanıtlaSil
  18. bu yıl paris yolcusu çok fazla ...ben de gitmek istedim ...ama yaza yakın...fotolar çok hoş sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. okuduğum en keyifli gezi postlarının başında yerini alıyor :):):)

    YanıtlaSil
  20. şimdi gitmek şart oldu :)

    YanıtlaSil
  21. Süper yerlermiş. Bizim içinde gez lütfen... Yanlız kaç bavul aldın merak ettim :)

    YanıtlaSil
  22. yahuu harikasın valla, gitmiş kadar oldum. Ama yetmez,bizzat gitmek gerek dersen listeye alınmalı o zaman:)) Zaten NYden geldiğimden beri aklım hep bir yerlere gitmekte. Bakalım hayırlısı belki bizimde yolumuz düşer bir gün buralara:)))Daha devamı var di mi? bu kadarla kalmamalı.

    YanıtlaSil
  23. kızımmm me güzel kocaman fotoğraflar bunlarr valla gitmiş kadar olduk ,ama yazın gitmek vardı dimi aslında? şöle kat kat değilde sere serpe minicik elbiselerle şıpıdık terliklerle gezmeli.. bende müze filan pek semem napim ama yalanmi sölim:D fekat o dev tablöleri otur izle 3 gün ,meryem anacımda kendinden geçmiş ee süt gibi oğlanmış melek oğlan hehee:D terbiyesiz kuş koyuyon öle resimleri bizimde azımızı bozuyon:DD

    YanıtlaSil
  24. Grace; hihi teşekkürler:) ne güzel zırt bırt yolun düşüyosa pek şanslısın, tadını çıkar:)

    vintage duygular; kuzum biz çoktan döndük bile:) ama hepsine ugradım sen merak etme:) Sarkozy deme hiç bana, zaten türkiyeye dönecegimiz gün eylemlerin arasında bavullarla kaç saat rehin kaldık, az kalsın uçağı kaçırıyoduk!

    ahsen; hadi yaaa, demek sana da sevdirdik parisi, heyyyyo ^.^ o zaman şimdi sen şubatta gidince napıyosun, şemsiyeni de yanına arkadasın gibi alıp, bu kez arabayla dolanmak yerine yürüyerek 3-5 sokak da olsa keşfe çıkıyosun tamam mı? kontrol etcem bak sonra fotograflarını:) devamı geliyo yolda kuşum:) ama 7 güne 7 ayrı post yapmadım, baymak niyetinde degilim, 2 postta biter bu iş:)

    zeys; hadi yaaa sen de gittin demek, ben çok sevdim orayı:) louvre manzaralı tost yemek pek keyifli oluyo diimi:P

    ayça; hoşbulduk ayça kuzusu:) devamı gelecek bitane daha;) öperim.

    adreferda; bu geziden keyif almana çok sevindim, yazdıklarım da bi anlam ifade ediyosa ne güzel ^.^ teşekkürler olsun ozaman sana..

    esra; editoristim sarışınım teşekkür ederim:) benim de en çok sevdigim bölge sacre coeur ve rivoli oldu:) son bi post var, hatta kal:)

    funda; hehe hoşbuldum cicim:) ermanı çekiştirip durdum zaten yanında onlarca fotograf çekmesi için. ama sadece birini paylaştım:)

    merve yıldız; o zaman şöyle yapalım, önce fotograflara bak sen şöyle bi, sonra dön bu kez yazılarla birlikte bak. özet geçmiş olursun:P teşekkürler tabi bu arada ^.^

    sevgi kuşum eglenmene ve begenmene cok sevindim. bulutsuzken hakkaten feci soguktu ama 2. günden sonra yagmur baslayınca ısındı rahatladık ailecek:)

    khalesi style; teşekkürler:)

    küçük şeyler; çok teşekkür ederim kuzum, böyle yorumlar okumak da bana cok keyif veriyo ^.^

    bakteri; bebişim resmen özetini çıkardın postun:) löp löp et kısmında her ne kadar sana katılmasam da:P
    güzel yorumunu severim, çok mercü, gel öpiyim bitane:)

    aysun; yok yok hepsi bu degil, bitane daha yapıcam:) 7 gün icin 7 ayrı post yapmıycam ama:) üçü biarada yaptım mesela bunu:) hava günlük güneşlik görünüyo evet, zaten o yüzden bukadar soguktu, allahtan sonradan bulutlar geldi de rahatladık:)

    emilie trend; uuu beybi ne güzel memnun kaldıysanız :)) mutlaka git ve gör, ama dedigim gibi sıcak havada:)

    gelin adayı; kız sen nezaman evleniyon bakiyim gelin adayı?:) begenmene ve sonuna kadar okumana çok sevindim ^.^ sen hep gel, ben hep yazarımki:)

    özgecan resmen iyi dileklerin kabul oldu, çok yorulduk ama çok gezdik eglendik:) teşekkürler bebito:)

    chfashiontrend; kesinlikle daha iyi bir tercih yaza yakın olması;) teşekkürler..

    nesli; ollleeeey ozaman eller havayaaa \o/

    gamze; git tabi:)

    suhuba; döndüm bile cicim:) çok bişi almadım aslında, bikaç aksesuar bikaç parça cici o kadar:) aynı bavulla gidip aynısıyla döndüm:) tabi giderken boş götürdügümü saymazsak:P

    lolipu; hihi teşekkürler, begendirdiysem ne mutlu:) bence kesinlikle gidilmeli görülmeli her sokağı tek tek keşfedilmeli diyorum;) devamı pek yakında :)

    mamba; aahahaha manyak kadın yaa, gittin o kadar fotograftan en müstehcenini bulduysan suç benim mi olum, bakma ozaaman sen de elalemin meleğine:P

    YanıtlaSil
  25. Harika, 3 günde iyi gezmişsiniz. ben 1 gün kalabildim paris'te ama hala tadı damağımda en yakın zamanda tekrar gitmek istiyorum. Gittiğim zaman sizin bilgilerinizden yararlanmayı ihmal etmeyeceğim:=)

    YanıtlaSil
  26. minikkusum bu fotolar ne böyle harikaa hepsi :) pozlar süper yaaa cimcime Paris'te :) bakıyorum hamaratlığını Paris sokaklarında da göstermişsin hotdog başında :)
    Paris postlarının devamını dört göz bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  27. canim cok güzel kareler fakat paris kücükmü?? 3 gündede gezilmiyor malesef :)) ben en son gittimde 7 gün kaldim ama yinede oakadar cok gezilecek yerler varkiiii.

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  28. necla şölen; bu post 3 günlük kısımdı aslında, biz 7 gün kaldık:) herzaman yardımcı olurum;)

    trendydolap; hihi beyendin mi ^.^ kezban pariste olunca hotdog da yapar, tost da yer tabi haliyle:))

    guzelgul; paris çok da küçük degil ama güzel havada bence 3 gün gezilir:) tabi ben merkezden bahsediyorum, kasabalar dahil degil:) biz de 7 gün kaldık ama son 2-3 gün genel tekrar oldu bizim için:))

    YanıtlaSil
  29. uzun ve yorucu bir gunden sonra senin Paris yazin ilac, pardon Cupcake gibi geldi;) cok keyif aldim okurken, seninle tekrar dolastim Paris caddelerini.
    hatta yarin kahvaltiya Croque Monsieur yapmayi dusunuyorum;)

    YanıtlaSil
  30. Louvre gönlümün orta yerindedir :)

    YanıtlaSil
  31. valla cnm harika anlatmışsın zaten bende gitmeden fotolarına bakarak az çok fikir veriyor insana parisle ilgili tam anlamıyla bir şehri keşfetmek ve alışverişe zaman harcamak için 1 hafta ideal diyorum . çok iyi yapmışsınız sindire sindire gezmişsinizdir her yeri

    YanıtlaSil
  32. goncacım begenerek okumana cok sevindim ^,^ hadi bi croque madame da bana yap yiyelim:))

    bolat; hadi yaaa:) ben pek müze insanı olmadıgım icin sadece mimarisinden büyülendim:)

    sonsuz dekorasyon; teşekkür ederim:) kesinlikle 1 hafta iyidir. koşturmacasız, geniş geniş gezip görmek için uygun;)

    YanıtlaSil
  33. Muhteşem resimler gidip görmüş gibi oldum walla...:)

    YanıtlaSil
  34. aa gecmis olsun.neyse evdesiniz artik geride kalmis kabus

    YanıtlaSil
  35. myprincess; teşekkürler güzel kuşum, begenmene sevindim:)

    vintage duygular; cok sagol kuşum, zaten eylemler o gün başlamış, o da bize kısmetmiş:) öperim çokca *,*

    YanıtlaSil
  36. Harika bir yazı olmuş olurda bir gün gitme fırsatım olursa aklıma kazadığım bilgilerle dolu. Daha oncede parıs yazıları okudum ama burada ki küçük ayrıntılar hayat kurtarıcı gibi duruyor.


    Birde yanlış anlamzsan fikrimi söylemek istiyorum
    "Bir melekten hamile kalmış" demek Sanki biraz ağır olmuş.

    Aziz Meryeme Hz.Cebrail gelir ve üfleyerek Hz İsayı getirir.
    Benim için sorun değil ama bir başkasını özelliklede hassas Hırıstiyanları incitebilir.

    YanıtlaSil
  37. milky; teşekkürler kuzum, begenmene çok sevindi ben:)
    buarada dedigim gibi, tabloların altındaki yazılar fransızca oldugu icin, resimlerden yola cıkarak yorum yaptım. e resme bakınca da kanatları olan bi melek meryem ananın yanından kalkıyo gibi duruyo:) kimsenin beni bu konuda yanlış anlıycanı sanmıyorum *,* ama işin aslını söyledigin için teşekkürler, bilmiyodum :O

    YanıtlaSil
  38. minikkuş ,
    açtığım parentezi yanlış algılamamana çok sevindim canım.

    Birde bu yazıya tekrar dödüğümde farkettimki muhteşem lezzetli yemekler yamişsin Franaya gidip aç kalıp dönen ve söven tanıdıklarım var. Demekki gezmeyi bilmemişler :)

    YanıtlaSil
  39. Bu postun bombası kırmızılar içinde Moulin Rouge önünde verdiğin poz olmuş kuşum hehehe, hele o 50’lik turist grubunun de gezmekte olduğunu okuyunca dumur bahçesinde ben de bir tur attım şahsen :p Louvre’da o güzel tablolar için biz herhalde 1 gün harcarız, piramidin önündeki karen, her sokağın, mimarinin bu kadar özenli ve güzel oluşu hiçbir şey yapmasa da insana sokaklarda yürümenin bile bir mutluluk vereceğini bir kez daha gösteriyor, hele sokak sanatçılarının eserlerine bayılıyorum. Her gittiğimiz yerden o yere ait bir sanat eseri hatıra olarak alıyoruz dilerim ilerie Paris’i de bu koleksiyonuma katacağım :) pembişler kadar kırmızı da çok yakışıyor kuzuma, öpüyorum kocaman!

    YanıtlaSil
  40. eveett iştre geldim kuşummm..fotoğraflara bakmaya doyamadım yine..o nasıl güzel bir geniş açı lenstir..Erman'ın ellerine senin pozlarına sağlık,hangi detayı beğendiğimi anlatacağımı şaşırdım..ama o ev görünümlü cafeye bayıldım..bir de senin güneşe karşı verdiğin poza..derin bir off çektim..
    bi de senin böyle içtenlikle anlatmana bayılıyorum,ben de pahalı oteller yerine daha küçük ve temiz bir yerde kalıp,o parayı yöresel tatlara ve gezmeye vermeyi tercih ediyorum :))
    öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
  41. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, eline sağlık :) Yorumları tek tek okudum, ama kimse sormamış, o zaman ben soruyorum: kaldığınız otel hangisiydi? Tavsiye edilir mi? :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^