2012/01/22

Deneme bir ki, sesim geliyo mu?

Parmaklar birbirine yapıştığı halde ısrarla her yeri yürüyerek keşfedicem diye direten ayaklarım, 
soğuğa karşı direnen ve zaten vücudumda ilk kan çekilen bölge olan burnumla yanaklarım!
her alışveriş sonrası eklenen poşet sayısına ve hali hazırda yağmur yağma ihtimaline karşı sürekli gölge olarak yanımda taşıdığım şemsiyeye bağlı olarak güçten kesilmiş ellerim!

O kadar yazasım, o kadar her gördüğüm şeyi ordan anlatasım vardıki aslında.. 

Otel odama döndüğüm an bi yatağa bi laptopa bakıp, sonra adeta bir patates çuvalı edasıyla yatağa kendimi atıp, "azcık dinleniyim, sonra yazarım bişeyler" diye karar verdikten yaklaşık 10 dakika sonra ilk rüyanın içinde kendimi bulmam bir oluyodu! 



Şimdiden söyliyim sonra arıza çıkmasın:) uzuuuun bi süre Paris kusabilirsiniz:) Ama şu açıdan düşünün bide, önceden gidenler caddeleri sokakları kafasında tekrar canlandırcak, gitmeyenler gitmiş kadar olacak yada ilk fırsatta gitmeye karar verecek;) Tamam çok iddialı oldu, geri alıyorum bu paragrafı:) 

Biz Paris'i kışın ortasında, soğuğun göbeğinde olmasına rağmen çok sevdik özetle. 
Belki de tatili özlemişiz de Paris kısmı bahane..


bide yazardan naçizane dipnot: siz siz olun kayak tatili dışında her yere yazın gidin, buraya da. kilometrelerce keşfedilesi mesafeyi soğukla akraba çıkana kadar yürüyerek katetmek zorunda kalmayın, emi:)


oldu o zaman çalsın sazlar, hoşbulduk ^.^

38 yorum:

  1. ahh ben de tam durduğun yerde fotoğraf çektirmek istiyorum =) nisanda gidiyorum ben de paris'e sabırsızlıkla bekliyorum paris yazılarını ;)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin balımm nassıı özlemişm seniiii :) ya ama ben il dışına bile çıkamıyorum rüyamda bile parisi göremem ki :( hunterlerin ve eteğini çooook beğendim güle güle giy çok yakışmışlar 40 yama şeklindeki vintage havasındaki şemsiyenle de aşk yaşıyorum şuan mucurdum kuşummm :)

    sedindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Paris güzeli senin pembe hunterlarını yerim:)

    YanıtlaSil
  4. Devamını merakla bekliyorum, hayatta sıkılmam :)

    YanıtlaSil
  5. canıımmm o duvar neci önünde, umarım daha çok daha çok foto vardır kulenin dibinde :))

    hem soğuk hem tütü giymişsin kuşumm, eminim uçarak ısınmışsındır sen, kusmayız kusmayız anlat sen hele...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin,(Erman da hoşgeldi:))Ayrıntılı ve bol fotoğraflı postlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Kusmak ne demek zevkle takip edeceğim:))) Hadi bir an önce dinlen ve anlat bakalım neler yaptınız Paris de:))))

    YanıtlaSil
  7. ayy cok seker bir fotograf olmus:)
    cok cok merakla bekliyorum diger postlari :):)

    Sevgilercanim

    YanıtlaSil
  8. hosgeldin bitanem <333

    özlemisim seni :))

    cok öptüm cokkkkk !!

    xxx

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin hunterlarla o tütü etekle pek bir şekersin=))

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldiinn :) Paris fonu bahane, sen neler giydin biz onu merak ediyoruz :P ihihi, yazıların bi ara önce gelse de okusak ;)

    YanıtlaSil
  11. Önce hoşgeldin deyip doğrudan step 2-paylama'ya geçiyorum. Donarsın tabi, burnun da donar kıçın da. Bi kere o incecik tül etek nedir, o hunterlar soğuğu doğrudan içine çeker. Giyeydin bir yün fanila, içlik, saraydın ağzını burnunu. Umarım kalıcı bir hasar (!) olmaz:)) Ama şu foto var ya şömine gibi insanın baktıkça içi ısınıyor. Hadi yaz, şu bir haftayı kalan 51 arasında eşit bölüştür bize de mubabbet çıksın azıcık. İçimiz şişti burda:)

    YanıtlaSil
  12. bu fotoğrafı çokkkkk sevdiiiim :) çok mu çok tatlısın ve sıradaki paris postlarını beklemedeyim , gitmiş kadar olmaya hazırıııım :)

    YanıtlaSil
  13. ay hele sukur bızde senı beklıyorduk ozlettın bızı bukadar yalnız bırakma mınıkkusum

    YanıtlaSil
  14. hoşgeldin tatlım!
    güzel bir başlangıç oldu bu, ben devamına hazırım :)

    YanıtlaSil
  15. Biz de Paris'i soğukta keşfetmistik. Buz gibi havaya ragmen, Paris cok guzeldi. Ben cok sevdim, istedigin kadar Paris yazabilirsin, seve seve okurum. Fotografin da cok guzel cikmis. Offf fena ozendim. Tekrar Paris'de olmak istiyorum soguk havaya da raziyim:)

    YanıtlaSil
  16. hosgeldinnn minikkussscum:-) sen bol bol yaz, biz sikilmayiz. :-) Belki yazdan önce bir paris bizde yapariz, ön hazirlik olur bize. :-)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Canım heyecanla bekliyoruz.Bu arada yazı diline bayıldım ne güzel yamışsın...sevgiler

    YanıtlaSil
  18. paris en çok görmek istediğim yerlerden biri diğer postlarını merakla bekliyorum cnm tavsiyelerin lazım olacak :))

    YanıtlaSil
  19. aa hoşgeldiiiin:) Parisi gezmeye hazırım bekliyoruum;)

    YanıtlaSil
  20. hoşgeldin, Paris umarım güzel hatıralar bırakmıştır.. ben de eyfelden başlayıp, şanzelize'den sonra büyülenerek kendimi notre dam'da bulmuştum, sonra dönmesi ise zor olmuştu... :)) mutlaka yaz, bekliyoruzzz.

    YanıtlaSil
  21. Aaaa delimisin ? Kusana kadar dinleriz bizzz..
    Ne derler? Yedigin ictigin senin olsun,gezdigin gordugunu anlat.demiycem ben.yediklerini de anlatabilirsin amaaa,once aldiklarini tabiii :))
    Biz arkadaslarla bole yapariz.once alinanlar cikar ortaya.sonra muhabbet...

    YanıtlaSil
  22. vallaa kuşum,ne anılarım canlanacak,nede hemen gidebileceğim parise ama sen yaz yeterki yaz hep yaz:)))
    heyecanla bekleyeceğim yeni postlarını,öpüyorum seniiiii

    YanıtlaSil
  23. CANIM ÇOOOOK ŞEKERSİN FOTO ŞAHANE!!!
    WALLA BENCE BOL BOL YAP SEN POST BIKMAYIZ DAHA BENİM BEKLEYEN BİNLERCE POSTUM VAR:)ARA ARA SUNUCAM HEHEHE:)
    PARİS ŞAHANEDİR AMA İLKBAHARDA DAHA GÜZEL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR O YÜRÜDÜĞÜN YERLER YEMYEŞİL HERKES KOŞUDA BİSİKLET TURUNDA... ÇOK DAHA GÜZEL AMA KIŞINDA YAĞMUR FALAN ROMANTİK OLSA GEREK;)
    BENİM VENEDİK GİBİ OLMASADA! EZİYET OLMUŞTU:) BOL BOL FOTO ÇEK TATLIM MERAKLA BEKLİYRM ÖZLEDİM PARİSİ;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim-train-station.html

    YanıtlaSil
  24. Botlarına ve eteğine bayıldım :)
    İyi gezmeler

    heshefashion.com

    YanıtlaSil
  25. Çok şükür bin şükür kavuşturuna:)Anaaaaaaam sen gitme daha beni bırakıp:( Ne sıkıcı bi haftaydı yaf sen yok iken;)Kuzuumm gözüm gönlüm açıldı... Bugün doyur beni kendine emi gurban olduğum:)Öpüorum seni en şiddetlisinden...bekliorum hadi daaa sabırsızlıkla Uçur bizide Paris'e senle daha bi güzelleşen... Zeren

    YanıtlaSil
  26. Hoşgeldin canım:) Hadi o güzel postu bekliyorum ben sabırsızlıkla:) Ayrıca bu resim süper olmuş yaaa bayıldımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  27. hosgeldin Minikkus;) merakla bekliyorum Paris yazilarinin devamini. cok ozledim Paris`i, yazilarinla birazcik olsun hasret gidericem. Cupcake tadinda bir hafta diliyorum;)

    YanıtlaSil
  28. kuşummmm hoşgeldinn:)) ben geçen kış romaya lastik çizmelerimle gittimde ayaklar soğuktan kangren oldu resssmenn ne çok üşütüyo bu cizmeler yaa:( anlıyorum senii parise gitmedim o yzden çabuk yaz bekliyorum heycanlaa:D bu postta görcem sandım zırt diye bitti ,aceleee eet!

    YanıtlaSil
  29. ah ah aynen yürüme olayı gebertir kuzum lakin gel gör ki şu Paris'i sevemedim gitti inan ambalaj gerisi tırt seni Amsterdam'a bekleriz fıstık. Bu arada cevaben ne yapayım kızım harbiden midem bulanii .)) Ahaha Ömi'de öyle der ama O'na kalsın hacı ahah .) Merci şekerim öperim çokca.

    YanıtlaSil
  30. Hoşgeldin minikkuş :) çok özledim bende yazılarını parise bende gitmedim ama gidilicekler listemde yok ama senin tatlı anlatımınla belki değişir fikrim :) yeni yazılarını hasretle bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil
  31. soğuğun belki de en çok yakıştığı şehir!! postlarının devamını sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  32. Minik Parisienne kuşum oralara kaçar uçmuş de geri gelmiş :)) bizim de görmek istediğimiz yerlerin başında geliyor Paris, sokak sokak bizi gezdireceğin postları sabırsızlıkla bekliyoruz :) bu ilk kare bile gelecek iç açıcı diğer karelerin habercisi adeta :) o renkli şemsiye, pembiş hunterlar arkada Eiffel gülümseyerek baktım durdum bi tanem :) (not: tavsiyen dikkate alınacak baby ben üşürük bir insan olarak yazın gitmek taraftarıyım :p)

    YanıtlaSil
  33. Hoşgeldin tatlımmm.. Hadi hemen postlarını bekliyoruz. Paris'e iki dafa gittim. Senin postlarınla üçüncü kez gitmiş kadar olmak istiyorum :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  34. irem; ozaman eyfelin hemen önündeki degil de bi yanındaki köprünün ortasına gidip pozunu veriyosun cicim:)

    SED; hoşbulduk sedoş:) öperim ben de.

    fido; hoşbuldum:) aahahah cimbit ne kız bu arada:P

    pink princess; hihi bence sana da alalım artık bitane şu pembe hunterlardan:) evrene (kocişine) mesaj yollayalım istersen :))

    aysun; hihi devamı geliyo zaten:)

    darkolivee; ah bebegim o gün sanırım en sıcak gündü, hiç üşümedim yagmurlu oldugu icin hava:)

    lolipu; hoşbulduk kuşum:)

    küçük şeyler; teşekkürler o zaman:)

    civciv; hoşbulduk civcivim güzelim, öptüm ben de bissürüüü ^.^

    sunshine; hihi teşekkürler ne güzelmiş:)

    whats next; heheehe valla kaban bot ve semsiye üçlüsü görmekten kusturcam sizi öyle söyliyim:)

    khalesistyle; ^.^

    reyhan; anca payla zaten sen beni. bikere beni üstümde o sırada 2 tane külotlu çorap bitane de tayt var, anlaşılmıyo olabilir:) tütü sadece totomu kapatmak icindi:P
    biz bi görüşelim kelimesi kelimesine anlatcam sana, kusucan hehehe:P

    stay on the fashion; teşekkürler :) o zaman ben yazmaya devam ediyim diger postları:)

    grace; yahu ne güzel bişi böyle güzel yorumlar okumak, özlendigimi duymak *,* öperim seni ama ben:)

    ahsen; :) teşekkürler kuzum.

    lulu; hadi yaa demek sen de bizim gibi kışzedelerdensin. ama olsun herşeye ragmen güzeldi diimi:)

    seyyah; hoşbulduuuum:) e ozaman ben yaziyim:)

    chfashiontrend; teşekkürler:)

    sonsuz dekorasyon; kesinlikle görülmesi gereken yerlerden de biri;) ama öyle 2-3 kere de gidilcek bi yer degil tabi, söyliyim:)

    pellora; aaa hoşbuldum:) o zaman şu koltuga aliyim seni, birazdan başlıycak film:)

    missinem; herşey cok güzeldi, ama her güzel şey gibi bu da bitti ve gerçek hayatta buluverdik kendimizi.. en acı kısmı da o oluyo zaten:( olsun yine giderizki başka başka yerlere diimi ^.^

    motto; heheehe kusmana gerek yok o zaman bebişim, gel otur şöyle anlatiyim sana ben:D sanırım aldıklarım için de bi post yapmam gerekcek:) gerçi öyle pek ahım şahım bişi de almadım ama, merak meraktır:))

    bakteri; oyyy kuzum benim, yazarım o zaman ben sana:) öptüm biton!:)

    esra; oh oh ne güzelmiş öyle, sen bol bol foto arşivle, sonra üçer beşer post yap diimi ne güzel fikir:)

    she; teşekkürler:)

    adsız; zeren kuzum ne güzel bi yorum bu, okurken mal mal monitore bakıp güldüm, demek o kadar seviliyorum:)) teşekkür ederim günüme renk kattın bu güzel sözlerle..

    zetom hoşbuldum:) teşekkürler kuzum, döncem ben sana:D

    gonca; çok teşekkürler gonca kuzum:)

    mamba; yok kuşum ayak dondurcak kadar soguk olmadı kar olmadıgı icin. o yüzden kalın kalın coraplarla bu yagmur botlarını giydim, cok da işime yaradılar:)

    stil direktörüm deli kadınım sen sevmedin şu parisi ama sanırım ben pek bi sevdim:)belki de cocukluguna inmemiz lazım senin, belki kötü bi anın flan vardır parisle ilgili :))) öper koklarım bebeem ^.^

    duru; hoşbulduk tatlım, o zaman gidilecekler listesi yaptıgın zaman parisi de ekle, bir kere de olsa git ve göre bence ;) öperim..

    SJ; :)) devamı gelecek..

    Betwinus; gizem kuşum geldim ben ^.^ eminim siz gittiginiz zaman, hele bide yazın giderseniz, ne şahane fotograflar cıkarır, ne keyifli kareler yaşatırsınız bize eminim bitanem;) gerci pariste yazın bile babet giyilmiyomuş serin oluyomuş, ama sen tedbirli gidersin:) üşürük halini severim senin ^.^

    buket poyraz; hoşbulduk:) oooo sen 2 defa gittiysen bence baya iyi biliyosundur oraları, bence sen anlat biz dinleyelim kuşum:)

    YanıtlaSil
  35. ya ben seni çok özlemişim be hüsnüüüü.İyiki geldin bebişim.Gözlerim postlarda kaldı.Hoş geldin sefalar getirdin.böyle kocamam sıcacık sıcacık öpüyorum seniiiii:)))

    YanıtlaSil
  36. mismet; ah bebegim ben seni hiç yannız bırakırmıyım bak hemen koştum geldim. hatta 2 tane post da koydum bile, koş bak onlara:) kucaklarım seni, böylece karşılıklı ısınmış oluruz, burası pek soğuk ve karlı bugün:S

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^