2012/01/29

Hayırdır inşallah.



Taşı bile yosun tutar demişler!
Hakkaten de ne iyi söylemişler. 
Herkesin bi tamamlayıcısı, hatalarını düzelteni, tam dibe vurmuşken yardım edeni, rüyasında bile olsa uçurumdan düşecekken elinden tutup yukarı çekeni yok mudur..


En kaygan zeminlerde bile sen düşsen de onun düşmeyeceğinden ve seni asla düşürmeyeceğinden emin olup koluna girdiğin değil midir o sevgili insan.


Tıpkı şıpsevdi sakızlarında da söylendiği gibi, 
"aşk; aynı şemsiyenin altında ıslanmamaya çalışmak" yada onun gibi bişi değil mi?

Şimdi bide gerçek dünyaya bakıyoruz.

Bizde şemsiyeyi Erman tutuyosa sen ıslanmaya mahkumsun. O yüzden sen sen ol kafandan bereyi, elinden şemsiyeni eksik etme sevgili ben.

Ayrıca ben rüyamda uçurumdan uçuyosam elimden tutup çeken de olmuyo. Bildiğin düşüyorum. Ama yükseklik ne olursa olsun düştükten sonra kalkıp yoluma devam edebiliyorum neyseki. Malzemem sağlam demekki.


Bide ben sıkça uçan ve ordan oraya ışınlanan bi insanım rüyasında. O yüzden uçurumdan düşerken bile kafam rahat, "amaaaan sonuçta uçabiliyorum, tam yere değcekken kollarımı açtım mı hop tekrar havadayım" diyorum.

Her nekadar babannem "yavrum rüyanda uçtuğunu söyleme, sonra bidaha göremezsin öyle rüyalar" diye ilginç yaklaşımlarda bulunsa da taaa çocukluğumdan beri, benim düzenli uçuş mesailerim var.

Ha bide rüyanın içinde rüya görmek diye bişi var, o hepsinden şahane. 
Hani derler ya dünya yansa bi kalbur samanı yanmaz diye, aynı o hesap, karşındaki seri katil senin kollarını bacaklarını falan poşete doldururken bile "ohooooo hiç umrumda değilsin, istersen al kulaklarımı da şu poşete koy" diye katile yardımcı olabilir, 
"bundan uyansam bile elimde hala bi rüyam daha var " diye kendine telkinde bulunabilirsin. 
Sıfır risk. Rahat ol, kendini katilin ellerine bırak:)

  


Hepinize ayaklarınızı mutluluktan yerden kesecek güzellikte şeyler diliyorum, artık ne isterseniz ^,^

Oldu o zaman. Bu vesileyle sizlere de artık kal getirten pembe botlu ve paris'li fotoğrafları bitirmiş bulunmaktayım. 
Hayırlı olsun.

Tütü elbise: H&M / Yağmur botu: Hunter / Bere: Tally Weijl / Şemsiye: T-Box / Eldiven: Paris'te bir butikten

48 yorum:

  1. canim senin bu hopladigin zipladigin resimlerin yokmu bayilyiorum :DD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. yiiaaaa rüyasında uçmasını annatmış kiiii ^_^

    YanıtlaSil
  3. bu seferde pembiş pembiş olmuşsun ^^ bi de tütün var ki ona bayıldıım ^.^

    YanıtlaSil
  4. yiiiaaaa rüyada uçmayı annatmışsın kiiii ^_^

    YanıtlaSil
  5. zıplamadığın yer kalmamış vallahi.:)) delüüüü

    YanıtlaSil
  6. bayram şekeri gibi olmuşsun minikkuşummm

    YanıtlaSil
  7. cizmelerini cok begendim pembe pembeeee! :D

    YanıtlaSil
  8. nasıl güzel fotoğraflar bunlar böle...foşur foşur botlarına ayrı,tülü eteğine ayrı,kadrajlarına ayrı bayıldım ve çoooook kıskandım ihihi^^...sevgiler^^

    YanıtlaSil
  9. son fotoğrafı yeriiim :)))))

    YanıtlaSil
  10. Ben senin o pembe papuclarini yerimm:)

    YanıtlaSil
  11. bu rüyada bilincin açık olma durumu ara sıra bana da oluyor.Bırak seni vursunlar birşey olmaz nasılsa bu bir rüya falan diyorum kendi kendime rüyamda :)
    Rüyada korku falan yok yani,nasılsa rüya olduğunu fısıldayan biri var :D
    Hunterlarına bayılıyorum,bu ayakkabı tam senlikk :)

    YanıtlaSil
  12. Fotograflarin hepsine bayildim. Atlikarincali olan da sahane. Pembe botlar super.

    YanıtlaSil
  13. hiç bitmeyebilirdi aslında iyiydi böyle =) ben de rüyalarına takık bir insan olaraktan zevkle okudum yazdıklarını =) bir de dünya üzerinde bu pembe hunter'ların en çok yakıştığı insan olabilirsin gibime geliyor =)

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  15. gagana sağlık yine koparttın beni akşam akşam:))
    ben kabusun en işlek yerinde amannnn nede olsa rüya 1 sn uyanmama bakar diye iyice korkmayı bekliyorum.sapıkmıyım neyim hahhha

    YanıtlaSil
  16. kuşum yazı çok güzel,fotoğraflar şahane de niye bitti ya Paris fotolarıı.. :(
    bi de son fotoğrafta botların suya yansımasını aynı karede yakaladığı için Erman'a kocaman bir alkış,sana da o kadar zıplayabildiğin için kocaman bir aferin :)
    süper bir haftan olsun bebitomm,öperim çok :)

    YanıtlaSil
  17. minniicikkk kuşşş.ben seni ham yaparımmm yaa nasıl tatlı cici bi kızsın sen zaten o pembe çizmelerine de bayılıyorum.feth etmişsin be şu hainn fransızların memleketinii.öpüyorum seniiiii hacııı:)))

    YanıtlaSil
  18. bütün paris fotolarına teeek tek baktım kuşum.
    öyle masalsı ki...
    her anın her detayın tadını çıkarmışsın ne hoş.
    özledim ben seni.
    yoğun günlerdi bu hafta içi ve sonu.
    ama bu hafta kendime ait.
    gezeceğim azıcık.
    yüzünden tebessümün hiiiç eksik olmasın kuşum...

    YanıtlaSil
  19. Siyah pembe uyumu süper olmuş. Tutu de ayrı güzel olmuş zaten uzun zamandır takip ediyordum benmoda uygulamasından. Fotograflarına da bayılıyorum. Hersey cok güzel. Takibe devam sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. tutu etegını yerım harıkaaaa...sende benım gıbı pembesıcınn

    YanıtlaSil
  21. cansın sen cannn, ne tatlısın ölee, hele ki son fotoya hayran kaldım şirinlik abidesi senii.seni tanımasamda çok seviyorum inanki, çok sevecen çok halktan
    "zeren"

    YanıtlaSil
  22. Yaaa ne tatlı olmuşsun minikkuşum yaa pembeler çok yakışmış tam bir minik kız modu süper:)

    YanıtlaSil
  23. Katil ne ya, poşete konulan kol bacak ne, nasıl bir hayal dünyan var senin, benden beter:)

    Bir de ışınlanmak deyince ne aklıma geldi, Ada her gece korkup bizim yatağa geliyor. Ben de geçenlerde "Ada'cım sen gelme anne diye çağır beni, ben ışınlanıp senin odana gelicem" dedim. "Anne ışınlanmak ne?" diye sordu, ben de "sen anne der demez kapıda belirmek" dedim. (Aslında tam olarak ben de ne olduğunu bilmiyorum) Neyse tabi gece ben en derin rüyamın 3. bölümünün en can alıcı noktasındayken Bahadır'ın dürtüklemesiyle yerimden zıpladım. "Kalk Ada bağırıyor". Odaya girer girmez Ada en tiz çemkirmesi: "annneeeee diye 3 kere bağırdım hani ışınlanacaktın?":)) "Yavrum annenin dötünde pireler uçuşuyor biliyo musun" demedim tabi:))

    Uçmak dedin ya ondan şeyettim.

    Neyse ben de böyle bir insanım, olduğum gibi seveceksen gel:))

    YanıtlaSil
  24. Daha önce sitemizde hep kitap ödüllü yarışma duyuruları yaptık. Bu sefer de sizlerden köy okulunda kurulacak kütüphane için kitap talep ediyoruz. Evinizde boş duran kitaplarınızı okulumuza yollamanızı rica ediyoruz. Aynı zamanda bu projemizin daha geniş kitlelere ulaşması açısında blogunuzdan duyurursanız çok memnun oluruz.

    Detaylı bilgi için: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-icin-kutuphane-projesi (projenin yürütüldüğü web site)

    YanıtlaSil
  25. Fotoğraflar şahane kuşum :) Hep güzel rüyalar gör tatlım ve o kadar mutlu ol ki ayakların hiç yere değmesin :)

    YanıtlaSil
  26. canm kabanın ne mrka tanıdk geldi bna ama. lcwaikikide buna çok benzer camel rengi görmştm???

    YanıtlaSil
  27. ahaha şimdi anladım lan yerim seni bak ne de güzel gezmişsin ama kızım dur sana da yazacam
    minikkus of kıyamam o durum aklıma gelmedi tabe ./ gel bens eni evinin bacısı yapaım bizimle çalış sen .O muahahhahaha muhahahah muhahaha sen var ya bin yaşa e mi? koptum kızım hala gülüyorum ahahah selamlar Erman'a .)))

    YanıtlaSil
  28. Yaaa bende öyle rüya lan bu duyup uyan deyip uyanıyor ama birlere sen uyandım sanıp başka rüyaya dal ondan da zor uyan sonra uyandığına inanmayip kocaya gercek mı bu uyandırmamı diye böğur ... Amanın kalsın cok korktuydum:( Neyse bu taşır hikayeden gelelim senin seker pembeyi boylu hallerine. Valla kuzum sen dunyayı gez biz de senle gezelim pek keyifli okuması:)

    YanıtlaSil
  29. guzelgul; heehehe teşekkürler:) ama artık öyle hoplayıp zıplamıycam, yaşıma göre davrancam :P adımız hoppala olcak soğra mazallah:)

    sezi kuşum şşşşşş aramızda, henüz herkes bilmiyo sırrımızı :P

    whats next; pembeyi seviyorum galiba derinlerde bi yerlerde, o yüzden böyle zırt bırt patlak veriyo:)

    JOY; he ya valla, ben de onu diyorum bidaa zıplamıycam öyle:) agırbaşlı göbel ördek olcam, söz :)

    gülümse; hihi teşekkürler kuzum.

    fashionmongo; teşekkürler, ben de çok seviyorum pembesini:)

    valki; bu da ne güzel bi yorumdur böyle, çok çok mercü sana ^_^

    stay on the fashion; hihi ye beni:)

    khalesi style; :)))

    aysun; aaahahha sen de aynı benim gibisin. ama nasıl süper rahatlatıcı bişey diimi "nası olsa bu bi rüya" diyebilmek :)

    lulu; çok teşekkürler:) atlıkarınca görünce dayanamıyorum zati:P

    irem; gerçekten miii ^_^ çok teşekkürler sana.. Hunter, özellikle pembe botların satışı konusunda benden sonra inanılmaz kar elde etmiştir diye düşünüyorum, zira benim aracılığımla alan 3-5 arkadasım var şu an:P

    NAGO; teşekkürler:)

    bakteriiii; hehe gagalarım seni görürsün minik bakteri, tek hücreli şey seni:P bide gördügüm kadarıyla sen de baya bi manyaksın:) son saniyeye kadar heycanla bekledigine göre:P

    fidom; bebeğim içiniz dışınız paris olmadımı, valla bana bile böyykkkk geldi :)) ama madem sen böyle severek bakıyosun, parisi aratmam ben sana diger postlarda da:) ermana da bilaare iletcem tebrikleri:) sarıp sarmaladım, üstüne bide kocaman öptüm seni kuşum.

    mismet; hehe hakkaten hainler :) ama admların memleket güzel anacım, biz napalım:)

    estasarımelif; begenmene çok sevindim güzel arkadasım. sen de artık şu yoğunluktan bi kurtulsan da rahat bi nefes alsan diyorum hı? artık zamanı geldi bence yan gelip yatmanın:)))

    alev özkan; aaaa hosgeldin kuzum, ne güzel bi surpriz bu ^_^ kalbini fethetmekten mutluluk duydum:) hep beklerimki ben:)

    kokosh kelebek; tütü elbise o aslında biliyomusun, hem de okadar sirin bi elbiseki.. ama kazagın içinde kaldı yarısı, malum soguk olunca:) hangimiz pembeci degilizki anacım:)

    adsız zeren; yahu bu ne güzel bi yorum, nekadar sıcak ve samimi:) ben de seviyorum bana karsı böyle candan davranan herkesi ve seni :)

    zeto; hihi teşekkürler kuzum, pembenin dozunu arada kaçırıyorum galiba, şu içimdeki cocuga bi şeker versem de işine baksa, bana bulaşmasa iyi olcak :)))

    reyhan; manyak oldugumu daha önce de söylemiştim, hatta daha ilk görüşmemizde karşılıklı olarak birbirimizin notunu vermiştik diye hatırlıyorm ben:P
    senin Ada da piskopat olcak ben söyliyim sana, resmen "Katya" muamelesi görmüşsün gecenin bi yarısı. Katya sabahlıgım nerde allahaskına! ahaahahah :))

    kitapkolik.net; bu tip projelere destek verebilmeyi çok isterim ama inanın okudugum kitabı saklama gibi bi huyum yok, hemen birilerine veririm.. ama kitapkurdu arkadaslarım var, onlara bu konuda bilgilendirme yapar, size yönlendiririm seve seve ;)

    YanıtlaSil
  30. yeşim; hihi teşekkürler bebitom:) hepimiz güzel rüyalar görelim, fırından yeni cıkmıs sıcacık ekmegin üstüne önce kaymak sonra bal sürdügümüz lezzetli rüyalar olsun, yada sek sek oynarken hooop birden ip atlamaya başladıgımız eglenceli rüyalar olsun:)

    cute; Kabanım Bershka:) LC'den siyah şapka dışında hiçbişi almadım sanırım, o da denk geldi:)

    stil direktörü; heheee a benim gezenti arkadasım, leylegi bi türlü yere inmeyen ama zorunlu hava kosulları sebebiyle günlerdir evinde mahsur kalan şekerparem:P sen beni bırak da cocuk faaliyetleri ne alemde onu söyle:)) anca film izliyon bütün gün, biraz icraat istiyoruz, minik ömiler ediler istiyoruz, burdan yetkililere sesneliyorum:P

    aysun karaalioglu aysstyle; bebegim sen nerden yazıyosun böyle? söylediklerin içiçe girmiş ve nerdeyse hiçbir cümleni anlamadım :)) bi son cümleyi anladım, onun icin de teşekkürlerimi sunmak istiyorum, yöneticim izin verse bi dakka durmam yerimde aaaah ah... :)

    YanıtlaSil
  31. Yağmur botlarına ayılsam mı bayılsam mı bilemedim tütü ve aynı şekerlikteki bere de çok yakışmış.. süper bir kombin olmuş :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. oooofff lan bu fotoğrafların ne kadannnn güzelllll :) 3.foti bomba! senin iç dünyana girmek istemiyorum ben zira tehlikelisin ..ruyaların malum.. seni uzaktan sevmek aşkların enn güzeli minnak kuşuum:D

    YanıtlaSil
  33. Sana cevaben kuzum; minikkus puhahahahahah günümün en komik olayı senin yorumun oldu! Dün gece tweet attım içine doğmuş bak. Dedim ki; "Bu havada yapılacak en güzel şey; sanırım bebek yapmak desemde yemeyin .O" Yavrus ne zaman yapsam mı diyorum, sonra tv'da, veya birinin ağlayan zırlayan bebeğini duyunca hala hazır değilim diyorum ./ Bilemiyorum bu sevgi ne zaman yüreğime düşecek veya rahmime .))) Yani kısmet ve istemek be cano bilemiyorum bu konu cidden şu hayatta kafama taktığım tek şey. Bebek şart mı acaba? Cevabı inan ben de bilmiyorum....

    YanıtlaSil
  34. yazdıkların ayrı güzel resimler ayrı...okadar orjinal kareler koyuyorsun ki çok sewiyorum böle hiç sıkılmdan bakıorum daha çok resm olsa die=) kıyafetinin de seninde şirinliğiniiii ham ham yerim=) çok güzel ici bi post bu<3 son dileğini bende senin için diliorum<3

    YanıtlaSil
  35. Fotoğraflarda ki netlik,açılar,kadraj ve konbinlere 10 sevgi puanı veriyorum :)

    YanıtlaSil
  36. Canim butun resimlerin muthis olmus cok guzeller, gornusu gore cok gezel bir tatil gecilmissin. Resimlerini okdar cok begendimki gecen annemede gosterdim annemde bana katildi kesinlikle, oda benim gibi yagmur botlarina bayildi muthisler gercekten!

    sevgilerimle optum,

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  37. Yine, yine cok sekersin :))

    Zipladigin resimlerin ayri bir seker !!

    Tam bir kus iste :D

    Pembis cizmelerini yerimmm :D

    YanıtlaSil
  38. Daha önce çok gördüm Outfit postu hazırlayan sırf bu konu için blog açanlar ama bu kadar doğalını ve yazılarla resimleri birleştirenini de görmemiştim açıkçası. Ne uzun bi cümle oldu bu böyle:) 600 muhteşem izleyicinin arasına ben de katıldım sanırım kaybolucam içlerinde:) ama seni takip edip yorumlayacağım,:)

    YanıtlaSil
  39. trendsum; çok teşekkürler, çok mutlu oldu ben:)

    mamba; sarışın bombam yorumunu yedigim, gel sen benim iç dünyama, ben sana ne güzel hikayeler yazarım lan korkma benden :)

    stil direktörü; aaahahaah resmen kararsızsın yaaa. yazına yolladıgım yorumumda oldugu gibi tekrar söylüyorum, o bebek yapılcak! okadar:) küçük ömiler ediler sevecez biz, anlamam laga lugadan:)

    coco-jelly; böyle güzel yorumlar okumak da beni nasıl keyiflendiriyo bi bilsen ^_^ güzel dileklerin için de ekstradan teşekkürler bebek! :)

    umar; ben de bu yoruma 10 kuş puanı veriyorum, teşekkürler o zaman:)

    zeynep; annenle ikinizi kocaman öper, teşekkürlerimi iletirim bolca. mutlu ettiniz beni ailecek postuma bakarak:)

    civciv; hihi o senin güzelligin taş bebek!

    hestia; işte bu yoruma bi sahlep içilir bence:) çok sevindim bunları duyduguma. hoşgeldin, iyiki de geldin beni buldun. sen takibe devam et bakalım, ben buralarda olcam :))

    YanıtlaSil
  40. Bence bi Paris daha yapin, sicak bir havada;) Ben doyamadim ki buradaki post'lara!
    Daha bi bicir bicir, daha bi feminen, daha bi neseli, daha bi eglenceli!
    Biraz fazlaca guzel fotolar oldu bu Paris'te!

    Iyi ki bir pembe botun ve beren var! Her gri gune ilac gibiler;)

    YanıtlaSil
  41. sevgi bebeyim keşke devamı var diyebilseydim:) artık devamını mümkünse şortlu ve t-shirtlü yaz tatilime saklamak istiyorum:) hem ozaman pembe botlarım olmayacak çok şanslısın :P

    YanıtlaSil
  42. yaa bitmesin ben çok sevmiştim paris ve delüüü sen ikilisini heheee :)

    ben de deli rüyalar görürüm kıjjj,korku filmi hastası ben,hiçbir filmde korkmadığım kadar rüyalarımda korkmuşumdur:)bir kıyamet günü görmüşlüğüm varkiiii amaniinnn film yapsam dünya sarsılırrr :))

    YanıtlaSil
  43. fashionözge; hehe bida giderim senin için :)
    ayy bazen ben e kıyAMETLi rüyalar görüyorum kıjjjj, bilinçaltımızda ne varsa artıkın :P

    YanıtlaSil
  44. O atlıkarınca önündeki pozunu yerim ben güzel kuşum :)) havalara uçuyor bizi de uçuruyorsun hehehe :))

    YanıtlaSil
  45. çok keyifli resimler.. pembe hunter ? evet iddalı ama çok başarılı: )


    sevgiler,
    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  46. Haberiniz var mı bilmiyorum ama bir site var. Ünlü blogerların yazılarını aynen (resimlerle beraber) kopyala yapıştır yayınlıyor. sizin yazılarınızı da görünce bildirmem gerektiğini düşündüm. Başka bir bloger arkadaşımız kendi yazı ve resimleri aynan çalınınca, bu sitenin sahibiyle 'bilişim suçlarına' bildireceğini söyleyerek iletişime geçti.

    cevap: sanal dünyada herşey copy/paste ile işliyor oldu.

    Lütfen emeğinizin çalınmasına sessiz kalmayın.

    http://hs.com.tr/2012/02/kadinca/hayirdir-insallah/

    diğer yazılarınızın da yayınlandığını gördüm.

    YanıtlaSil
  47. betwinus; teşekkürler kuşum, şimdi dönüp bakınca fotograflara, nekadar özledigimi farkettim o zamanları..

    saadet; hihi çok teşekkür ederim, ben de cok seviyorum onları:)

    Miss-Nefertiti; teşekürler bilgilendirme icin.. bu siteden haberim yoktu ama bunun gibi yapan baska bir site vardı bizim postları kendi postu gibi paylasan ve altına bizim adımıza yorum yapan. bu tip hareketleri şikayet edecegimiz yetkili bir merci yokki şikayet etsek..
    ben cok fazla önemsemiyorum artık, yapcak bişi yok. böyle bir blog zaten ne kadar ayakta kalabilirki ;)

    YanıtlaSil
  48. Pembe Hunter outfit'inizi tamamlamış, çok hoş olmuşsunuz!

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^