2011/06/15

Elbiseli ofis günleri




Bir türlü Ankara'ya gelmek bilmeyen yazla aramız bozuk bayadır. Ben ince giyiyorum, o da inatla mart ayını aratmıyo. Hadi bakalım hangimiz yaman!
Dikkat! Burası Anıtkabir değil peşin peşin söyleyeyim, sonra yok efendim gitmiş orda bile poz vermiş durumları olmasın :)


Hürremi izliyorum bi yandan postu hazırlarken. Nasıl bi kadınmış koskoca padişahı bile dize getirmiş! Osmanlı kadını olmak tabiri bu kadından geliyo sanırım. Bi hööööyyt demesi yeter.



Ama benim favorim Mahidevran sultan. Garibim, çilekeşim, sevdicegini göz göre göre her hafta birileriyle halvete yollayan:) ama yine de isyan etmeyen, son derece sabırlı, paylaşımcı(!), güzel ve alımlı hatun kişi.


Bu fotograflar da makinemize yeni bir nefes katan objektifimizin 2. varanı. Sonuç: mutlu bir minikkuş \o/ 





Bu duvarı çok sevdim. Kombinimin adını da 'pis duvar önünde belden oturtma' koydum. Biraz kebap adı gibi oldu farkındayım




Bu merdiven de öyle yolun ortasında amaçsızca duruyordu. Çıkıp poz vermezsem içime otururdu :)






Bu bilekliği almamdaki tek sebep olan gülen surat ile fotoğraf silsilesini bugünlük burada bitiriyorum.


Bol fotograflı günler herkese :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^