2011/06/06

Olivia Palermo'ya dair

Bu zarafet ve de endam abidesi insan için ne kadar şey yazsam azdır. Fiziğinin muntazamlığından mı, güzelliğinden mi, yoksa stil sahibi bi kişilik oluşundan mı girsem konuya bilemedim. Ben sizi bikaç fotoğrafla yanlız bırakayım, siz karar verin en iyisi.




 Başkası giyse hakkaten daltonlardan Joe dedirten cinsten bi ceket, ama deri şort ve o şeker babetlerle öyle güzel kombinlemiş, öyle yakıştırmışki güzel bacaklarına, pes demekten kendini alamıyor insan!


 Peki bu uçuş uçuş peri kızı elbisesinin üstüne giydiği color block hırkasıyla takındığı gündelik tarzın güzelliğine ne diyceksiniz? Ben yine susma hakkımı kullanıcam.


 Bu püsküllü eteğin 


ve şu çantan benim olabilir mi Oli?


Üzerindeki her bir parçayı ayrı beğendiğim ve beş yıldızı koyduğum bu fotoğraftaki en can alıcı şey doğal ötesi ve bir o kadar ben burdayım diyen saçları. Sana herşey yakışır, helal-i hoş olsun valla.

Olivia neyler, neylerse güzel eyler diyerek sözlerimi burda iç geçirerekten bitiriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^