2011/06/08

İştah kabartan renkler

Dikkat! Bu postun ne modayla, ne alışverişle, ne gezmekle, ne de güncel bir haberle alakası var. Sadece günün ortasında çalışmaktan ve sıcaktan bunalmış BENin, bugün üzerine giydikleri gibi rengarenk yemek fotoğraflarıyla hem midenizi bir derece şenlendirmek, hem de ruhunuzu ferahlatmak amacıyla yazdığı bir posttur.


Güne güzel bir wraple başlayıp,


öğle yemeğinde böyle rengarenk bi salata yediğinizi düşünün mesela. Tabi bunlar benim dişimin ancak kovuğunu doldurabileceği için takviye lazım biraz.


Frambuazlı cheesecake gibi farz-ı misal. Nasıl da akar ya üstündeki o sos aşağı doğru süzüle süzüle..


Pek tabi cheesecake sevmiyo olabilirsiniz. Sizi de unutmadım, bakın sizi burda birdirbir oynayan çikilatalı marşmelovlu hangi arkadaşlar bekliyo :)

























Yok efendim benim marşmelova alerjim var (?), ben biraz çikilatalı donat alayım, ya da benimki sade üstü şekerli olsun derseniz onlar da var yani. 



Ben meyveciyim kardeşim, her öğün olsa yerim diyenlerden misiniz yoksa? Olabilir yani insanlık hali, kimi sağlıklı şeylerle beslenir siz meyveseverler gibi. Kimi de benim gibi karbonhidratla çok samimi, en yağa doymuş yiyecekleri tüketerek yaşar. 
ki ben son derece memnunum bu durumumdan, yani en azından şimdilik :D Bikaç sene içinde ani bir kilo alma evresine girip 49 kiloyu 94 olarak görüp, kapılardan yan yan yürüyerek geçme ihtimalimi saymazsak :S


Ayyhh yine çok konuştum.. Hadi bakalım herkes yemeğini yediyse boşları kaldırıyorum. İş beni bekler, görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^