2011/06/29

Yeşil & Pembe


Yeşil ve pembe kadar birbirine yakışan ikili var mıdır acaba? Tamam itiraf ediyorum maviyle pembe de olabilir, sarıyla mor da, tabiki kırmızıyla lacivert de :)


Öğle yemeklerini yemişiz, göbekler davuldan hallice olmuş, üzerimize bir ağırlık çökmüş.. 
Peki bu durum minikkuşun poz vermesine engel olur mu? Tabiki olmaz w/



Çekim konseptimiz bol bol ağaçlara yaslanmak olsun, çimlere yayılmak olsun dinlenmeceli pozlardan oluşuyor, sebebi malum.


Totoyu çimlere bi koydum mu kaldırması hayli zor oluyo takdir edersinizki :)


Bu biiiiir,


bu ikiiiii,


bu da üüüüç \o/

Bu kılığımın adı "bir iki üç demeden sıçrayan pembeli çekirge"

Tabi bu kadar sıçrarsan hoplarsan o topuklularla, ayakkabının tabanı kalır elinde!

Bugünün en acıklı olayı bu olsa gerek. Sen ayakkabının tabanı tam arabadan inerken açıl, böyle kocaman dil çıkaran ağız misali.. Ofise bile gidemiyorum. Derken sevgili Ju'm imdadıma yetişir ve ofisine japon yapıştırıcısı almaya gidip Pritt alarak döner! Prittle ayakkabı yapıştırılır mı? Yapıştırırız dedik, yaptık, olacak :)



Kavun karpuz da yata yata diyerek kalkayım ben artık şu çimlerden. Annem olsa ya "altına bişey koy da öyle otur" derdi, ya da "kalk yavrum ordan, yer çeker" de diyebilirdi :) dünya meleği annem, bak yine özledim. En yakın zamanda bi Samsun turu düzenlemem lazım!


Güllerin içinden devam ediyoruz :)


Bluzun yakasındaki rengarenk parçalı taşlarla, haftasonu kardeşimle doğumgünüm şerefine gezerken bulduğum bu dünya şekeri bilekliğim(mecaz degil, gerçekten bonbon şekeri gibiler) sanki takım gibi oldular, yihhhuuuu w/


Bluzum, kemerim ve çantam da ben diyim sekiz yıllık, siz diyin on yıllık. Yıllara meydan okuyan bir sürü cicim var sanırım böyle. 
Eskidikçe daha güzel oluyolar sanki :) Bide 10 senede bir moda olması da ayrı bi avantaj tabii ;)


Umarım çekim hoşunuza gitmiştir canlar? 

Hepiciğinizi öper kucaklar ve giderim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^