2011/06/20

NEONizm

Bu sene neon renklerin hayatımıza ne kadar hakim olduğunu görmemek imkansız! Bikiniden ayakkabıya, bileklikten kemere kadar herşeyde fosforlu bir pembeyi cart bir mavi üzerine mor serpiştirilmiş, biraz da turunculaştırılmış bir şekilde görmemiz an meselesi.


Renkli giymeyi seven biri olarak tabiki yadırgamadıgım bir akım olsa da, bu kadar rengi bir arada kullanmak için biraz gözü kara, biraz da "eeeeh kim ne derse desin, bana her renk yakışıyo!" modunda olmak lazım :)

Şimdi sizlere güzel bir kendin yap elbisesi örneği vericem. Cesaret edip de rengarenk bi elbiseyi alıp dükkandan çıkamayanlar, ama içten içe neonlaştırılmak isteyenler için güzel bir çözüm:


Hepinizin dolabında bir yerlerde siyah bir elbisesi mutlak suretle vardır diye düşünüyorum. Tabi kesip biçmeye kıyabileceğiniz bir elbise olmasında fayda var ;)

Benim önerim, gidiyosunuz pazardan düz penye bi tane elbise alıyosunuz. Sonra elbisenin arkasını U şeklinde istediginiz derinlikte kesiyorsunuz. Penye oldugu icin, kestiginiz yerleri kenarlardan dikmenize gerek olmayacak, bırakın öyle kalsın :)

Bant şeritler için: Giymediginiz veya çöp olarak gördügünüz kıyafetlerinizden, evdeki artık kumaşlardan yararlanabilirsiniz. 
Bu kumaşları ince yada kalın şeritler yaparak elbisenizin sırtına gelişigüzel dikiyorsunuz ve işte bu kadaaaaar \o/

Çok fena gaza geldim şahsen :) Benzer bitane yapıp bikaç gün içinde sizlerle de paylaşırsam şaşırmayın w/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^