2011/08/20

Alaçatı & AquaNar



Bugünkü renklendirmemizin adı AquaNar.
Bu kapı Alaçatı'daki herhangi bir evin kapısı. 
Yanlış anlaşılmasın, normal şartlar altında hiçbir zaman komşumun kapısı önünde fotoğraf çektirmem.
Ama resmen eteğim beni buraya getirdi, çok uyumluyuz diye fısıldadı kulağıma, kıyamadım yazık!



Ne eteğim mi?
Çok mu sevimli? Biliyorum, herşeyin farkındayım. Bizim aramızda ayrı bir aşk var onunla 






Bu sokak ve bu kafe sanırım Alaçatı sokaklarının en sevimli dekora sahip mekanlarından biri.
O beyaz duvardaki sarı pencereler de nedir öyle yaaa, bu kadar da sevimli olunmazki ama!
İnsanın kafasını içeri sokası geliyo içerde kimbilir ne güzel şeyler vardır diye düşünerek. 
Halbüsü bildiğin taş duvar.



Sokaklardan birinde gezerken - herkesin ayrı bi derdi var işte -
biz acaba nerde, hangi kapı pencere önünde, hangi masanın kenarında fotograf ceksek diye gezinirken hayranlık içinde,
iki tane ablam evlerinin penceresinden kafaları sarkıtmak suretiyle camdan cama konuşuyolardı.
"Akşama taze fasülye yaptık, ama Ahmet pilav istemedi yanına. Salata yapcas heralde"
diyodu ablam öbür ablaya.
Öbür abla da
"Biz heralde balık yiycez bugün, hiç yemek yapacak halim yok" diyodu en miskin haliyle.


Yani Alaçatı, 
sadece pahallı restoranlar, butik adı altında cebinizi feci yakacak özel tasarım giysiler satan mekanlardan ibaret değil,
bi dükkana giriyosun 600 TL'ye pantolon satan dükkanlar,
hemen o sokağın devamında da bu camdan cama konuşan ablalar var.
Böyle de uçurum var.




Ha bide tabi cumbalar var.


İşte böyle canlarım benim. Anlat anlat bitmez. Çok şey anlatmiyimki seneye de anlatcak bişeyler kalsın bence.
Hadi bakalım.

8 yorum:

  1. bütün kombinlerin güzel minikkuş ama bence bu kombin gerçekten müthiş olmuş.senden öğreneceğim çok şey var:)

    YanıtlaSil
  2. evsenozgun pek çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renkler ile karısınca dahada cıkarmıs kendını :)ama utulemede sorun yasıyorum ya :)

    YanıtlaSil
  4. ben henuz birkac kere giydigim icin yıkamadım, ütüleme kısmına gelince napıcam bilmiyorum, şimdiden gerildim ama sen böyle diyince :)

    YanıtlaSil
  5. ayy o resimler,o satirlar beni de aldi götürdü oralara.. sen güzelsin,yüregin güzel..sonra canta,etek,kolye..diye gider bu liste ;)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^