2011/08/14

Fuchsiaqua!



Bizim oralarda her güzel şey biter der büyüklerimiz...

Tatile gidiyosun binbir hevesle, 
yüzüyosun omzun çıkana kadar, 
geziyosun gencim bana bişi olmaz nidalarıyla ayakların su toplayana kadar,
yöresel ne varsa yiyosun kilo alacağını bile bile, gözün görmüyo hiçbirşeyi,
Sonra. 
ne mi oluyo?
Puffff diye hayal kabarcığı patlayıveriyo, bütün masal sona eriyo ve kendini bavulu boşaltırken buluyosun.
Ne mi oluyo?
Ulan iki gün önce bembeyaz kumsalda denize giriyodum şimdi çamaşır yıkıyorum reva mı bu diyosun.
Olsun.
Bunu da bulamayanlar var diyerek saçma sapan telkinlerde bulunuyosun kendine.
360 gün sonra tekrar tatile çıkabilicem sonuçta :)/!#$?






Konuyu değiştiriyorum hemen şimdi!

Dünya şirini fuşya çantam, ne çok seviyorum seni bir bilsen..
Bide böyle parmaklarımı kulpundan geçirdiğim zaman yüzük takmış havası vermiyo musun 
Ve tabiki aqua elbisem, dantelli, fırfırlı, çiçekli, tiril tiril.
Çanta yeni, elbise emekçi :)
Tatilden dönmüşlüğün verdiği şu trajikomik ruh halimi canlandırdığınız için teşekkür ederim size.

Artık tatil fotoğraflarına bakar bakar huffflarım.

Bu arada postlar da peşpeşe gelecek, takipte kalın canlar ;)
Oldu o zaman gidiyim ben.

6 yorum:

  1. Elbisene bayildim, gercekten cok güzel. Ve sonunda yaziyida ekledim http://vintageduygular.blogspot.com/2011/08/vintage-duygular.html ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım benim. yazını okudum, çok haklısın, nerde o eski günler..

    YanıtlaSil
  3. evet ya elbise şahane :) çanta takıldığında yüzük gibi oluyor ya işte ona da vuruldum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Daydoo tesekkur ederim. bu elbiseyi gece gündüz giyesim var :)

    YanıtlaSil
  5. vay vay vay vay çantaya bak:))

    YanıtlaSil
  6. gülümse; güldürdün beni valla :)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^