2012/08/22

Bir garip gözlük hikayesi


Evet evet ben de senin gibi okulda göz muayenesi yapılırken şeşi beş görüyomuş gibi yapıp, o minik beynini aklısıra doktora "A aaaa bu çocuğun gözleri resmen bozuk! Buna kesin gözlük almanız lazım. Böyle renkli çerçeveli filan olursa da tadından yenmez hani" dedirtmek için kullanan bir çocuktum.
Söz konusu sınavda kopya çekmekse taa en ön sıradakinin kağıdını bile tarayabilen, hatta çoktan seçmeli sınavlarda hangi soruyu A, hangi soruyu C yapmış görüp, kendi kağıdına aktarabilen bi nesildendim. Ama işin ucunda gözlük varsa ve halihazırda gözlükçüye gidip annemize rengarenk çerçeveli gözlükler aldırmak gibi bir ihtimal varsa bu dibine kadar kullanılır, S'ler G, H'ler itinayla A olurdu bi anda.
Görmüyorum napabilirim yani, öliyim mi?
Hadi diyelimki bunların hiçbirini ne doktor ne de annen yemedi, o zaman belli aralıklarla evde gözler ovuşturulmak suretiyle kızartılır, gözüm çok kaşınıyo ayarı verilir, "en azından bi dinlendirici gözlük filan alsak da hiç olmassa gözlerim kızarmasa, yoksa bu koşullarda ders bile çalışamam allah muhafaza" ortamı yaratılırdı.
Bunların hepsini denemiş bi insanım ben. Yapmadığım numara, uygulamadığım taktik kalmamıştır. Gel görki gözlerim o kadar iyi görüyoduki, kazara gözlük konusunu unuttuysam hemen bir kartala dönüşür, taa karşı yoldaki bakkalın camekanında ne yazdığını okurdum. Kullanışlıydım bu konuda. Tabi hal böyle olunca da benim S'lerin G olması, ancak bülent ersoyun bu bebeği ben doğurdum demesi kadar gerçekçi olabiliyodu.
Öyle yani, buda bi anıdır sonuçta. 
Baktım içimde kalmış, niye sakliyimki şimdi sizden bunu dedim, hadi dedim, yaziyim dedim.










Etek: Twist
T-shirt: TopShop
Çanta: Guess
Ayakkabı: Flo
Gözlük: RB Wayfarer

89 yorum:

  1. payetli eteği spor giymek için gerekli ilhamı aldım ben ;) gözlük konusunda dertliyim ama gene alerjiler =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhamı verebildiysek hadi bide sonucu görelim hep birlikte :)

      Sil
  2. Asi kuzum sen gitgide afet bi hatuna dönüşüyosun,gözlerimle görebiliyorum bunu,ki benim gözlerim biraz bozuktur,ama bu konuda çok net görebiliyorum :))
    böyle pırıltılı etekle basic bi t-shirt giymişsin ya tüm kalpleri sana gönderiyorum bugün <333
    hıh şöyle,saklama bizden bişey,biz de bilelim yani çocukluk hikayelerini :)
    o birinci karede yanağından bi makas alabilir miyim,nütfeeenn?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki senin gözünde bir dirhem et bin ayıp örtüyo, yada yemegin salcalısı kadının kalcalısı seviliyo:) önce bi gel sarılalım birbirimize, sonra ben sana en salak cocukluk hikayelerimi anlatmaya devam ediyim olur mu?

      Sil
  3. Gozluklu boyle , boyle gozluksuz ! :) sevdim minikkuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah önce adına bakmadan okudum yorumunu, ohaaa nerden biliyo lan dedim, sonra bi baktım ayşe uysal:P

      Sil
  4. Gozluklu boyle, boyle gozluksuz !

    YanıtlaSil
  5. ne merakmışız hakkaten gözlük takmaya, ben ancak üniversitede dinlendirici kullanarak bu hevesi aldım, amma velakin bir gün gözlüğümü kaybetmemle bu maceram sona erdi... :))) tshirt çok hoş...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu nasıl bi meraktır hakkaten anlamış degilim ben de. ama anladıgım bişey varsa o da burdaki herkesin gözlük takmaya zamanında özendigi ahahha:)

      Sil
  6. yazıyı okurken resmen kendimi gördüm :)) tshirt çok şeker:)

    http://cmosundnyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben biliyodum zaten sende de bi delilik oldugunu, yanılmamışım :P

      Sil
  7. Süper kombin olmuş:) çocukken aynı numaraları ben de yaptım ve emelime ulaştım. Ama bu durumdan pek mutlu olduğum söylenemez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla o numaraları yedirip gözlük aldırabildiysen gel öpcem alnından, helal olsun ne diyim:)

      Sil
  8. en sevdiğim çantan ve yeni en sevdiğim tişöertün çok şekersin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha sen de çok şekersin yaa, yeni en sevdigim t-shirtüm haaa heeheh:P

      Sil
  9. cantana ve etegene bayildim =)

    YanıtlaSil
  10. Daha sık etek giymelisinnnn! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi diyosun zeynepim yaa? ben de çok seviyorum esasen ama niyeyse bacaklarım bi dombili gelmeye başladı bana bu aralar:D

      Sil
  11. bayılıyorum şu yazılarına yıaağğhhh:)
    Benim bu anlattıklarına ek olarak, kız kardeşime pembe çerçeveli gözlük alınmıştı ki bendeki numaralar tavan yapmıştı:P Ama sonuç hala gözlüğüm yok. Çok şükür ki yok;))

    Ayrıcaaa o çirkin eteğinin pullarını yolarsamm görürsün;)

    designbydg.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha ya sen ne tatlı dilli bişeysin öyle, agzının ortasına elimle şaplatıp burnunu sıkasım geldi desem çok mu şiddet içermiş olur bu mesajım? :)))

      Sil
  12. haa haaa en sevdiğim blog! neler de yapmış neler? gözleri bozuk biri olarak o camların arkasında kalmak beni mutlu etmezdi! böyle düşünene kadar :))yine eğlenceli bir yazı, içerik de var dışarık da :)) (dışarıktan kasıt görsel anlamda da, gözlüğü vurgulayabilmen:)) nedense şımarasım geldi ...

    sevgiler missinem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah dışarık da ne yahu?:P deli kız, benim izleyicilerim de benim gibi deli ya, çok hoşuma gidiyo bunu görmek :D hepimiz manyagız yaşasın \o/

      Sil
  13. fine look !!! ; ]

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. eteğe bayıldımm, çok şekersin.) gözlük meselesine gelirsek ben diğer taraftaydım. Gözlüklü takmak istemeyen ilkokul çocuğu .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öncelikle:) zaten bana bitane cocuk göstersene elindekiyle memnun mutlu olan. kıvırcık saclı olan düz ister, gözlüksüz olan gözlük ister, kısa olan uzun olmak ister falan filan diye uzar gider bu:)

      Sil
  15. bende gozluk takcam dıe yırtınanlardandım ozellıkle kemık kahverengı falan olsun ıstıyordum, gozumun bozuk olmadıgını ogrenınce bunalıma gırmıstım annemlerde uzulmeyeyım dıye almıslardı bı tane :) hey allahım ergenlık cıdden zor. Ya ama bısı daha var kı sen resmen bir afetsin burda! gozlerının rengı saclarınla nası guzel dogal. ucları denızden gunesten acılmıs sanırm ve cook yakısmıs. bu payetlı etekler ztn hep boyle tshırtlerle gıyılmelı senınkı gıbı.mınıkkusum ama cok guzelsın sen ozellıkle de 4 no lu fotoda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mehmet ali erbil yüzünden özellikle kemik cerceve özentim tavan yapmıstı da ısrarla almamıstı bizimkiler. cunku saglam göze takmaya baslarsan yavas yavas ilerlermiş numarası.. içimizde kalmış işte bak, taaa nerden nereye:P annem görse bu okuduklarımı üzülürdü heeeh:D
      bence sen çok güzelsin kuzum, hem de biraz fazla güzelsin. gözler ve saçlar konusunda özellikle torpil geçilmiş bilmiyorum farkındamısın? ^.^

      Sil
  16. ahahahaaa çok güldüm yaa kendim aklima geldim üstelik benim dişlerimde tel de vardi.çok komik gözüküyordum:))))eteğine bayildim harika gözüküyorsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy o tel olayı da ayrı bi olaydır, benim de küçükken bi dönem olmuştu. ama gözlük de olsa tadımdan yenmezmişim haa ahahhah:D

      Sil
  17. anını yerım kuzum ben ...bende herkes ebru gundes kırmızısı gozluk takarken hayattada takmam derken unlu populer ben ortaokulda bır partıde bayılınca ıkı gun hastanede yatmıs,sonuc oalrak ılerı derecede kor olmusun dıyerek elıme verdıler gozlugu takmak ıstemedım ama dıle kolay yedı sene taktım :(/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa sanırım sonra da çizdirdin gözünü ve şimdi hepsinden kurtuldun diimi? ben öyle anladım :)

      Sil
  18. hehee bende gözlüğü mecburiyeten takanlardanım... azıcık uzağı görememe sıkıntısı var bende...
    bu konuda en çok beni görüp de şükreden kardeşim. zira kardeşim görme engelli.
    "abla ya ben senden şanslıyım gözlük takma gibi bi derdim yok vallahi." demekle kalsa iyi adımızı da dörtgöze çıkarması "acaba hangimiz körüz körlüğüyle gurur duyup mutlu olabilen mi yoksa gözlükleriyle başı dertte olan ben mi" sorusunu sorduruyo bana...
    o tshortüne eteğine o bakışına gülüşüne yazına kısaca sana kurban...
    hani öpücük yok mu bana şimdi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın engelleriyle barısık olması kadar güzel bişey var mı şu dünyada be kuzucuuuum? kardeşin icin üzülmekten ziyade ona karsı ayrı bi saygı pıtırcıgı besledim şimdi içten içe ^.^ demekki neymiş, her halimizle mutlu olmayı bilcekmişiz. bide diyene bak allasen, sinir olmadıgı hicbir yeri yok kendinde, komple gıcık :))

      Sil
  19. İlkokulda baslayan gozluk istegim, cok kalpten dilemisim ki lisede gerceklesti ve cercevesiz gozluklerle gozluk dunyasina merhaba dedim. Ama hevesim pek surmedi ki lens dunyasina hizli bir gecis yaptim :) gozler lense de pek dayanmayinca careyi lazerle ameliyatta buldum. Artik bir seyi cok isterken cok kere dusunuyorum ;) bu etekle penye tshirt fikri harika olmus. Tshirt ayri guzel zaten :) bu postta saclarina bayildim. Sanirim bende boyle kestirebilirim saclarimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha senin de oldukca cetrefilli bi hikayen varmış, etkileyiciiii :) daha dikkatli kullanman lazım demekki dilek haklarını:)
      valla saclarının uzun halinden memnunsan hiç kestirme derim, cunku en az 1 sene geri dönüşüü olmiycak ve kestirdigin günden bikac gün sonra eski saclarını ozlemeye baslıycaksın. ben söyliyim de, sen istersen kazıt saçlarını heeheh:)

      Sil
  20. ooo nesildaşım kafadengim naber ya :)
    aslında hiç de sevmem biliyon mu biri bi hikaye anlatınca "bak bnde" diyerek aynısının benzerini anlatmayı ama gelip gidip bam teline basıyosun olmuyo... bende bende diye zıplıyo içimdeki göççük fuli...
    Lisede mehmet ali erbil sayesinde bi kemik gözlük modası fırtlamıştı. arkadaşın biri almış sahte gözlük lacivert ama nasıl yakışıyo kerata bana :p tabi serde gözlük sevdası da var... hergün birimiz takıyoruz gözlüğü... neyse dedim ki anaya babaya benim gözler nanay... annem beni götürdü asıl kendisi nanay bi doktora..
    La dedim işin ucunda rezil olmak var ama cidden görmüyomuşum ben haberim yok görmediğimden :)
    doktor F harfini gösteriyo bu kesin P harfidir diyorum meğer gösterdiğide "p" ben görüyom f sonuç: şahin gibi gözlerin var evladım diye ense sıvazlanması ve elde bi çift miyop göz... sonra isyan ettim görmüyom uleyn diye ortaya çıktı meğer miyop astigmatmışım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan senin anılarını yerim ben yaaa, demek körün önde gideniymişsin de habarın yoğumuş:P mehmet ali erbile özenmeyen varmıydı acaba ozamanlar, adam her gün baska bi renk cerceveli gözlük takıp arz-ı endam ederdi, dibimiz düşerdi. annem "kızım bak cağnım gözlerine yazık degil mi, durduk yerde niye dinlendirici alıp da gözlerini bozalım" diye teselli ederdi. zor bi dönemdi benim için:P

      Sil
  21. Daha dün Ayshe Rose sanırım bana bu konuyla ilgili bi yorum yazmıştı, çok güldüm ya. Ben daha 6 yaşındayken bardak altı gözlükler taktığımdan hacet hiç böyle heveslerim olmadı. Demek okulda bana dörtgöz diyenlerin hepsinin bilinçaltında bir barbaros şansal olma fantezisi yatıyormuş haa, ne kadar rahatladım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaa sen şişedibi gözlük mü takıyodun? yok artık? e şimdi nerdeler? lens mi takıyon da ben farketmedim? yoksa yoksa bi dakka yaa, bahadır çizdi mi gözlerini:P

      Sil
  22. Allahııım bu güzel gözlü kız gözlükle ilgili yzı mı yazmııış! sürekli bir şeyini beğenip duruyorum ama en çok gözlerini beğeniyorum biliyo musun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ela gözlü benli dilber diyosun hehe:P gizem tatlısı esas ben senin o şeker tipini yerim, haberin olmaz ^.^

      Sil
  23. ay ben de nefret ederdim gözlükten. gözleri bozuk bir insan olarak. hala hiç sevemiyorum. çok çabalasam da. sanırım insan hep kendinde olmayanı isteme meylinde. tıpkı benim şu an tshirtüne göz koymam gibi haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, insan hep kendinde olmayanı istiyo. düz saclı kıvırcık ister, kıvırcık saclısı keşke benim de düz olsa saclarım der:) uzun boylusu kısa olmak ister, kısası da topukluya boğar kendini uzamak icin:) böyle bi saçmalıklar silsilesi işte:P

      Sil
  24. ahahah keşke senin gibi görse gözlerim minik kuşum... öküz gibi kitap okumaktan mıdır nedir benim gözler lise sonda uzağı zerre göremez oldu, üstelik sadece miyop olduğumu düşünürken bir de miyop astigmat olduğum ortaya çıktı ki tadından yenmez... öğrenciyken annemlere süslü gözlükler aldıramadım ama paramı kazanmaya başlayınca ooo valla aldım taktım ikişer tane var ihihiih:) şimdi mesela siyak kemik takıyorum çok ciks :DD neyse bağlayayım: tişörtün çok güzel bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooh mis, hepsini güle güle süslü günlerde kullan beybi, kendi paranla bişeyler almanın tadı bi başkadır, heleki ilk maaşlardan biriyle alınan bişeyse:) sonra alışıyosun zaten kazandıgını harcamaya, ama o ilklerin tadı bi başka oluyo ^.^

      Sil
  25. Bende sadece benim sanıyordum bu numarayı yapan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok rahat ol yannız degilsin, gel otur aramıza sen de :)

      Sil
  26. Merhaba:)
    Kombinin süper olmuş çok beğendim.Ben aslında en çok saçlarına hayranım,tam istediğim ama saçlarımın hiçbir zaman uyum gösteremediği bir kesim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) ama biliyomusun şu son zamanlarda o kadar sıkıldımki saçlarımdan, böyle yorumlar duymak sanki böyle ummadıgın anda cebinden tadelle çıkması kadar mutlu ediyo beni :)

      Sil
  27. deli yaa, sanırım hepimiz yaptık aynı numaraları, ama ben başarmışlardandım,lisede koyu çerçeveli bir gözlük almıştım şekil yapacam ya, onu da git sen en ağır çerçeveyi al, 1 hafta zor dayandım :) kaldırdım atttım :p

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaah sen benden de deliymişsin onu bil yani :D

      Sil
  28. Bizim jenerasyon neden boyleymis acaba:) Ben de doktora bile gitmeden, bozuk gozlu olduguma inanip, cevremdekileri inandirip, hatta arkadaslarima duygu somurusu yapmistim, cevremde pervane olmuslardi;)
    Mini mini kusum ya, benim de gecenlerde aklima dustu bu etegim. Taa kis zamani giymistin bi kere. Acaba oturuken pullar batiyor mudur gibi abuk bir konu takilmisti kafama:D Bi aydinlativersen beni;)
    Bi yerden bakinca kokos, bi yerden bakinca salas gorunen Minikusumu operim de operim;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bebegim madem aklına düştü niye bi mail filan atmadın bana, ben de unutmuşum bunu kuytularda köşelerde, geçen gün gördüm de saklandıgı yerden cıkardım, oysaki haber versen 2 ay önce giyerdim hemencecik:)
      bugün böyle bi karışık oldum işte, sevdin mi beni kelebeyiiiiim, öperim ben de mucu mucu :*

      Sil
  29. evet evet bende içten içe istemiştim ...ne güzel özetlemişsin...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaah meraba, aramıza hoşgeldin o zaman:)

      Sil
  30. İyi ettin çünkü hala öğrenci olmasına rağmen birak taaa en ondeki sirayi,yandaki be yazmis diye gorebilmek icin sekilden sekle girip '8' olanlar var:) ne şans be!

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa demek sen de gözlüklü arkadaslardandın:) sıra arkadası olsak yardım ederdim sana da, valla bak :P

      Sil
  31. Kızım çok tatlısın! Hatta Güneş bu cümleyi şöyle söylerdi: Zira "k"ler "t" --> Tızım çot tatlısıN! :D Ay güldürdün beni! Neyse ki benim gözler essahtan kartaldan döndü de gözlük sahibısı bir insan oldum bir müddet sonra :D Şu an da lenslerimlen yazıyorum bu yazıyı :D Ama öyle çok vahim bir numara deği -1,25 Yani -1,5 da lens takınca onu -1,25 alabiliyorsun Odak meselelerinden ve daha bir sürü :D Ha bu arada bu ctesi de GÜNEŞ'imizi çocuk göz doktoruna götüreceğiz 300 lira canım muayenesi Kredi kartı da geçmiyor! İşte artık TT ne kadarını geri öderse o kadarını karşılayacak Ha yavrumun güzel boncuk gözlerine tüm servetimiz feda olsun O da aklımda kaç gündür Ctesiye 300 lira diye Onun için buraya da yazmam gerektiy :D Ha yüzük diyordum O uzun S şeklindeki yüzükten bana da alak mıııı? :D Çok beğendim kızım :D Onun markası, daha doğrusu kimin tasarımı olduğu ya da en azından nerden alındığı bilgisi eksik geldi bana Onu da bir yazarsan tam olucuğĞ! Öptüm mü ne? Bir de müzikal konusu var. Onu da kendi blogumda ele aliciiim cicim :D O konuda bir cevap yazmam evladır zira Öpmüştüm di mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy onun o boncuk gözlerine kurban ossunlar annesiiii.. iyşallah da bişeycikleri yoktur, nazarlar degmemiştir mavi güzelliklere ^.^ yüzügümü dedigim gibi bi takıcım vardı ondan almıştım, ama artık o amca yok yerinde, başkası var:(
      hadi gel öpiyim o zaman ben seni:*

      Sil
  32. Tişörte bayıldım :) Buarada blogunu yeni gördüm.
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  33. harika bir kombin olmus.. Demisik bir yorumlama.. Bir baska postta ayni kombini bir de spor ayakkabi ile yapsana.. ters kose olsun iyice :)) Sen zaten cok guzel bir seysin.. bir de boyle resimlerde gozlerimin icinde cin cin bakiyorsun ya iste o zaman sarilasim geliyor ! Keske gorussek hemen bugun is cikisi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da yapmıştım ama o gün cekim yapmamıstık kuzum, içine dogmus demekki:)senin icin ayfonla bile olsa ceker yollarım bidakine:)
      keşke görüşebilsek, hatta ben iş çıkışlarını geçtim, şöyle uzun uzun görüşebilcegimiz bi haftasonu istiyorum, olma mı? ^.^

      Sil
  34. hahahahha aynı seyı bende yapmıs hatta gpzume krem bıle surmustum :)) keza en son bılgısayar ve lens takmaktan ( lıseden unı sonuna kadar ) gozlerımı bozmayı azda olsa basarmıs ama gozluk alınca takmamıstım :)) hahaha :) ay varya cok fenayız:) sımdıkkkk canım boyle pullu bır etegım var ve senın tarzını alarak tısortle gıyecegım cunku dıger turlu gıyınce baloya gıder gıbı oluyrsun ama boyle harıka olmussun ya yerım senı bayıldım ınankı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yine de gozlük olayını hafife alma o zaman bebeyim, madem gözlerin bozukmuş en azından lensini tak:)
      o zaman sen de pullu etegini böyle kombinle de paylaş bizimle, biz de görelim begenelim, sana sarılalım sonra filan ^.^

      Sil
  35. Bu güzel giyinme olayı kesinlikle yetenek işi, çok hoş bir post olmuş yine bence :) tebrik ederim, tişört, etek, ayakkabı, aksesuar bu kadar mı uyar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ince insan, begenmene pek sevindim:)

      Sil
  36. ayy hep aynı şeylere mi heves edilir ki:))
    gülerek okudum al sana benden diye bende heves etmiş uğraşmış ama almayı başaramamış bir zatım:)
    alsam da kesin takmazdım her halde:)
    çok şıksın bu arada bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu blog artık öyle bi noktaya geldiki bütün izleyicilerle aynı frekanstayız, ben bi delilik yapmışsam nerdeyse hepsi yapmış oluyo. tıpkı bu meczudaki gibi:) sen de bizdensin, yannız degilsin, gel bi kucak yapalım o zaman kader arkadaşım :)

      Sil
  37. Şu gözlüklerden galatasaray -beşiktaş maçını yöneten hakemede bir tane yollasak iyi olcak.Haybeye penaltı verdi .Benim kombin yorumum da bu şekilde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahaha delinin önde gidenisin:) bu yorumunu eşime de okuttum ve o da katıla katıla güldü:P sen böyle kombin yorumları yapmak icin gelsene hep bize :D

      Sil
  38. ben dinlenrici gözlük aldırmayı başaranlardanım:P dinlendiri de neyse artık:)) senin o tatlı dilini de pembe eteğini de yerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinlendirici bi yerden sonra numarayı arttırıyo diye biliyorum, umarım seninkiler bozulmamıstır:) yerim ben de seni güzel insan, tatlı sarım benim <3

      Sil
  39. Postlarını merakla tak,p edenlerdenim. Bloguma uğraman beni mutlu eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgin için çok teşekkür ederim, şimdi gidiyorum bloguna, bakalım sen kimmişsin, tanışalım :)

      Sil
  40. tshirt'ün dokusuna da desenine de bayıldım, etek de çok yakışmış tabii ki gözlükler de <3
    öpüyorum seni çok, iyi haftalar şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahsen, şu son bikaç postundan beri sana ayrı bi hayranım bunu biliyosun diimi? <3333

      Sil
  41. Kuşuuum, özlemişim seni ben gene çok. Tshirtüne bayıldım, payetli etekle birlikteliğine de.. Öperim hasretle güsel göslüm :)



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım denizim güzel gözlü tatlı annem benim:) ben de çok özledim, keşke gelebilsen eskisi gibi, gülmekten kırılsak yine:) ben de öptüm seni ve ogluşunu kocaman gözlerinizden ^.^

      Sil
  42. inanmıyorum sana!! bu ne güzellik ya üstten 4. fotoya bayıldım.nasıl bir duruluk,doğallık.kıskandım seni resmen minikkuşum,maşallah diyeyimde nazarım değmesin,ama harikasın,saçlarına bayılıyorum yaa bunun sırrını vermedin gitti,ayıp olmazsa neyle yıkarsın ne yersin ne içersinde böyle duru duru olursun lütfen bunu paylaş bizimle hayranlarından biri olarak merak konum.gözlerin yeşil yeşil ne tatlısın sennnnnn,mıncırmam gerek güzel surat "zeren"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a benim tatlı kuzum zerenim:) saçlarımdan bıktıgım şu sıralarda bu yorumu almak ne mutlu etti beni bir bilsen ^.^ saclarıma hiçbişey yapmıyorumki kuşum, bildigin market şampuanıyla yıkıyorum, sonra da sac kremi:) güneş ve deniz suyunun etkisiyle yazın daha cok parlıyo ve uçları açılıyo, ondan sana farklı gelmiştir, yoksa bi numarası yok saclarımın yaaa:)
      böyle güzel yoruma bi öpçük az kalır ama elden başka bişi gelmez şimdilik, belki bigün buralara gelirsen bide sarılır koklaşırız hı? :)

      Sil
  43. Hahaha, minik kuşum sen çok yaşa e mi :))) bülent ersoy'un bu bebeği ben doğurdum gibi benzetmene büyük koptum :PP benim de gözlerim şahin gibi ama bir ara kemik çerçeveler modayken düz camla takmışlığımız da var Dilem'le hehe :)) tatlım kıyafetine gelince, hep frapan gördüğümüz sequin'i bu gözlükle casual tshirtle o kadar doğal kombinlemişsin nude papilerle tamamlamışsın ki payet bu posttan sonra günlük hayatta giyilable (bak kelime buldum :p) bir şey haline geldi benim için :) uçuk pembe pamuk şeker rengine ise ayrıca bittim bebeğim! :***

    Not: sen hep post yap biz hep bakalım, öyle güzel ki resimlerin pozların ben de bakarken katalog gibi hissediyorum kuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya işte annemle babam sagolsun onlar düz camla bile takmama izin vermiyolardı, neymiş bozulma ihtimali yüksekmiş, doktor öyle demişmiş:P siz de tabi iki süslü kardeş olunca kaçar mı sizden:)
      payeti günlük hayatta kesinlikle giyilable olarak sana da tavsiye ederim, hatta muhteşem outfitler yapacagınıza inanıyorum ben, yapın da bizim de gözümüz gönlümüz açılsın kızlar hadiii ^.^
      seviyorum ikinizi de, siz başkasınız;)

      Sil
  44. Ne kadar güzel olmuşsun sen böyle =)

    YanıtlaSil
  45. kujummmm nasıl özlemişim seni ve tatlı komik yazılarını...koptum yine günüme güzellik kattın...kombin gözlüklerinle çok cool olmuş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim demek döndün tatilden ve geldin buralara kadar, hoşgeldin öncelikle ^.^ ben de güzel yorumlarını özlemişim kuzuu, bide mayalı postlarını özledim tabikisi <3

      Sil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^