2012/08/13

Bakarak almak
























Bugün kafede kadının biri yanındakiyle kucaklaşırken aynen şunu söyledi:
"Ayten'ler gelene kadar sen kedilere bakarak ol dediler, ben de burda bekliyodum sizi o yüzden."
Evet böyle bi tabir var, zaman zaman benim de karşılaştığım. Neyseki şimdiye kadar böyle bi bakarak olma talebiyle karşı karşıya getirilmedim çok şükür. Zaten ne demek olduğunu anlayana kadar baya bi zorlanmıştım. Yine de hazırlıksız bi zamanımda "ya asiş sen şu yemeğe bakarak ol, ben iki dakka markete gidip gelcem" dese biri, öyle apışıp kalabilirim bi süre. O süre zarfında yemeğin taşması da, ocağın batması da kuvvetle muhtemel tabi.

Hani böyle indirim zamanları gelir çatar, bütün kadınların gözlerine perde inmiş, herkes birbirini potansiyel düşman olarak görürken ve beğendiği ürünün beden yada renklerini aramak amacıyla yanında en az bir yedek insan daha getirmişken, sen, neden bir ahtapot gibi birsürü kolunun olmadığının üzüntüsünü yaşarsın ya. Hem kendi kendine kabin sırasında bekler, hem denediğin kıyafetin bedeni olmayınca seve seve o kabini ellerinle başka bir canavara teslim eder, gidip diğer bedenini alıp tekrar aynı kabin kuyruğunda beklersin ya. Hah işte o zamanlar içindir bu tabir aslında. 
Bikere yanında mutlaka birini götürmelisin, ölçüsünün önemi yok, çocuk bile olabilir. İşte o yedek insan, sen fellik fellik reyonlarda o gömleğin S bedenini ararken kabinine bakarak olacaktır. Sonra zamanı geldiğinde aynı insan, kasa kuyruğuna girdiğinde kaçınılmaz bir durum olan ve sadece kasadayken gözüne çarpan ürünlere bakmak istediğinde aynı kararlılıkla kasa kuyruğuna da bakarak olacaktır.
İşte bu damatlık ayakkabılar da benim hayatıma böyle bir bakarak olma, bakarak alma olayları sonucu girdi. Onu söyliyim dedim, baktım yine uzamış konu.

Yazarın ekstradan açıklamaya lüzum gördüğü ve paylaşmazsa patlayacağı nokta: iş çıkışında fotoğraf çekecez diye bütün gün gömleğin kırışmaması için koltuğuma bile yaslanamadım, sopa yutmuş gibi oturarak geçirdim tüm iş gününü. 
Onu söyliyim de sonra yok efendim gömleğin kırışıkmış filan duymiyim, çok fena olur bak.

Gömlek: Bershka
Etek: Paris'te bi butikten
Ayakkabı: Yargıcı
Kolye: Hediye

122 yorum:

  1. sankim hafif kırışıklıklar görüyorummmmmmmmmm:) Şaka şaka... çok şıkız efenim her zaman ki gibi. Yalnız alısverişe giderken mutlaka bi "bakarakçı" götürmeliye katılıyorum.. kabin beklemekten imanım gevriyoo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesela bakarakçı diye bi meslek olsa ben kesin yapamazdım :) ama sırf şu kabin ve kasa kuyrukları için adam tutulabilmeli yaaa:D

      Sil
  2. yok yaa ne kırışması cillop gibi gömlek iste :)
    Zaten bence ayakkabılar bütün dikkati çekiyor sen merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeheh aslında hiç kasmama gerek yokmuş diimi, sabahtan aksama kadar anam agladı o gomlegi kırıştırmıycam diye:P

      Sil
  3. ahahah..ben çok kullanırım ki bu lafı,hatta mağazada hiç tanımadığım insanlara bile rica ederim,size zahmet şunlara bi bakarak olabilir misiniz,ben hemen gidip gelicem :)))) bişeylere fiili olarak bakarak olmuşluğum da çoktur,bakakalmışlığım da,misal ben şu anda senin şu maskülen haline bakakaldım,keşke kolye yerine siyah papyon da taksaymışsın,çok ciddiyim,süper olurdu :) hadi ben fotoğraflara bakarak oluyorum sen o kolye yerine siyah bi payon tak da gel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. papyonu kışın senin icin takcam bebeyim, hem de ceketle birlikte. maskülenin dibi olacam :P
      bide o baskalarına "bakarak olun" deme olayı da sanırım bi bizde yani türklrde var. nasıl güvenip başkasına emanet edebiliyosak:P

      Sil
  4. yok yok gömleğin ayarı iyi, foto.lar yine süper. arka plandaki de sanki benim yurdum, ah ah yine hatıralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa sen o yurtlarda mı kalmıştın:) ben de diyodum bu seferki mekanı tanıyan bilen çıkcak mı diye:) görmek istedigin yada yad etmek istedigin başka yerler varsa söyle bebişim, oralarda da çekim yapalım :D

      Sil
  5. seni o tum gun sopa gibi oturan, izleyicilerine kendini pek sorumlu hisseden halini severim ben.. Ne guzel olmussun.. Ayakkabilar olay :))) ben boyle basic ama aslinda pek sık halleri cok severim.. fistigim benim ! Simdi sen bu posta bakarak ol, ben bi kosu diger postlara da goz atip geri gelicem :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sorumlu bi insanım ebet, yada manyagım biraz, o da mümkün:)

      Sil
  6. Bu gömlek kırışsa nolur kii her haliyle çok güzel :) Aaa benim sevdiğim (ve kendim yapamadığım :D) saçtan yapılmış yine? yine mi güzel olmuşuz? Siyah beyaz kombinlere bir de böyle deri etek ve beyaz gömlekleyse nasıl bayılıyorum anlatamam, bak düştüm yine olduğum yerde. Ben bu posta bakarak olayım hadi o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeyim ankaraya nezaman geliyosun sen hı? geldigin zaman bana haber ediyosun, yanıma düzleştiricimi alıp geliyorum yanına. sonra da pıtır pıtır yapıyoruz senin sacları da böyle:)

      Sil
  7. ayakkabılar çook güzeeel^^

    YanıtlaSil
  8. harika çıkmışsın bebişim ya ne kırışıklık ne bişiy ayrıca parlıyorsun güzellikten. Yerim ben senin "bakarak olma" durumunu. Arada ben de ağzımdan kaçırıyorum hadi itiraf edeyim bari:P
    İyi haftalar olsun bebekim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaa sonuçta eski topragız artık bebişim, nekadar eski laf varsa kullanmamız normal:P bayramı ve tatilleri bitirdigimize göre, artık tatil tadında geçen günler dilemekle yetinebiliyorum niyanım:(

      Sil
  9. Bebişim güzel pazartesiler ve cabuk bir hafta dileyerek sözlerime baslamak isterim. Bu insanı yormayan, iki renk desensiz outfitler zaten basımızın tacı, seviyoruz ailecek. Ama bu sadeliğin yanında hınzır bir espri gibi duran ayakkabılar da pek sevimli <3 Güzel, bol komikli şakalı günlerde giymen dileğiyle, Fında:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahah yerim seni fında kız <3 siyah beyazı ben de cok seviyorum ama niyeyse araya bi renk sıkıstırmayınca çok ölü gibi geliyo, bi sarı pembe mavi bişey atıyorum hemen araya :D
      sana da gülmekten öldüren bi hafta diliyorum bebişko ^_^

      Sil
  10. Ayyy ayakkaplarnııı çok beğendim Kıyafeti de çok beğendim Saçları da Kolyeyi de 10 veriyorum 10 üzerinden :D Ha gülüm o "bakarak olmak" benim bizzatih kullandığım bir deyimdir -şaşırmayacağın üzere- ;P Pek severim :D Misal restoranda tuvalete gidiciiim Kocaya ya da yanımdaki aagadaşıma "telefonum, çantam burada bak, sen bakarak ol" diyen bir bünyeye sahibim Onu da diyim de içimde kalmasın O vakit her parçası ayrı güzel bu kıyafetini bence 'ep giy çok güzel ve çok yakışmış tü MAAŞALLAH ki Öperim yavrııs :D Çok güzel geçsin haftamız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen zaten kullanmıyorum deseydin esas şaşırırdım ben, çünkü senin yapında var bu, sen anadolu insanı bi gişiliksin, sıcaksın, anaçsın, yurdum insanısın felan:) o vakiT ikimiz de birbirimize bakarak olalım, ilk fırsatta da bayram anılarımızı çibörenk eşliginde paylaşalım migeli neşveli insan <3

      Sil
  11. ben hiç bilmiyorum o lafı, ilk defa duydum... :) çok şıksınız ayrıcana... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelime dağarcığına gereksiz bir kalıp eklemiş olmaktan mutluluk duydugumu belirtmek isterim o zaman misadenle:) bide teşekkür etmem lazım tabikisi ^_^

      Sil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. "bakarak ol" tabiri bizim memlekette,ailemde sıkça kullanılır o yüzden çok tanıdık.şuan aklıma gelmeyen ama benimde "ha,hönk..." diyerek kaldığım pek çok tabir var.kıyafetin çok şık ,o gömlek ne hoş,ayakkabı çok tarz,fotoğraflar zaten muhteşem keyifle takip ediyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında öyle düşünmeye kalkarsak içinden çıkılamayacak kadar çok ve çeşitli kalıplar bulabiliriz:) hepsi de birbirinden "haa? hönk?" dedirtecek seviyede:))
      ben de uzun zamandır senin yorumlarını göremiyodum, özlemişim yorumlarını evocum şekerim:) öperim gözlerinden :*

      Sil
  14. Miniğim bu güzel ayakkabılarına ben bakarak olurum. Bana emanet edebilirsin.Ne güzeller onlar öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam o zaman benim şu arka reyonda gözüme kestirdigim bi gömlek vardı, sen buna bakarak ol, geliyom ben hemen :P

      Sil
  15. Aman da aman.. Nasıl da güzelmiş o gömlek... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senedir dolapta giyilmeyi bekleyen bi gömlekti o üstelik biliyomusun kelebek:) çok nankörüz, hiç kıymet bilmiyoruz :)

      Sil
  16. Ya sen tam bir minnossun cok tatlısın bunu söyleyen cok olmustur ama:))
    Deri etek cok guzel kombinlenmis basit değil stil sahibi duruyor kesinlikle. Ben de cekimi nerde yapsam diyodum tabi yaa bizim koskoca ODTÜmüz var,hem de boşken okul.. tabi yaa:D
    Buarada tam olarak boyle bi gomlek arıyorum bershka'ya bakıyım eniyisi bidaha..
    yanaklardan öper kaçarım!! :*

    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı dilli güzel insan ne güzel kelamlar etmişsin sen öyle:)
      ODTÜ olmasa naparmışız hakkaten bilmiyorum ben de:)
      gömlegi geçen sene almıştım tatlım, bu sezon varmıdır bilmiyorum:( umarım bulursun;)
      öperim bak, bu konuda oldukça netim:*

      Sil
  17. Bakarak ama kusursuz olma durumu olmuş bu kombin :) Hehee kırışmamışta valla, delisin kıj sen :)

    Bu arada Guess çanta isteyenleri beklerim :)
    http://www.fashionozge.com/2012/07/size-hediyem-guess-marka-canta-giveaway.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heehehe hangimij deli diilijki öjgecan:) gel de bi öpçük aliyim tatlı yanaklardan o zaman:*

      Sil
  18. ölürüm sana ve de akkalarına:)Çokk beğendim.Hatta o kadar beğendim ki ayağıma olsa hemencecik alırım fekat yargıcının hiç bir ayakkabısı birisi dışında ayağıma olmadı şimdiye denk. Bir de şimdi sen de var gördük beğendik ikilemeye ne lüzum var değil mi fesatlık yapmanın lüzumu da yok yani ahaha:)(böyle üzerinde bir şey görüp direk gidip alan yakınları vardır ya insanın bir bakarsın bir çok gün pişti olmuşsun ve bırak onu sen vazgeçmişsin o severek aldığın parçalarından. İşte öyle olmaya gerek yok yani de ben niye bu kadar uzattım lafı çünküüü çokkk şahane bir kombin;) öperim yanaklardan sen de gel de öp Miramın tombul yanaklarından Midas'ın eşek kulaklarından:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha yerim seni ben ulaaaaan! bide akka demiş, ki bu benim kalbimi fethetmen icin yeterince sevimli bi kelime ^_^ Mira'nın yanaklarını öpememiştim pek o gün, cünkü cok minik ve masumdu. ama bu seferki gelişimde affetmem bilesin:)

      Sil
  19. bende ilk defa bir dizide duymuştum.Şaşkınlığımı gizleyemedim çünkü göz kulak ol denilen bir kavram var;O çok daha şık değil mi?ha şık dedik şimdi hemen kombine döneyim.Kasmadan son derece şık olmuşsun.
    Gömlek hiiiç kırışık değil not:minikkuşun gazabından korkan kız :p Sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle göz kulak ol cok daha şık ve anlamlı bi kalıp:)
      ahaaha gazabımdan korkmuş olman da beni ziyadesiyle güldürdü:P rahat ol bebeyim, henüz öldürücü seviyeye gelmedim :)

      Sil
  20. amazing skirt !! ;))

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. ya ayakkaplarının güzelliği nolcek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben de bilmiyorum yaaa, arada ben de soruyorum bunu kendime :P

      Sil
  22. bazen bende fotoğraf çekilicez diye dikkat ediyorum öff çok zor! anlıyorum seniiii:)) ayakkabı çok cici maskülen detaylara sahip olmasına rağmen:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özenliligine saglık arkadasım, bak nekadar titizlikle yapıyoruz işimizi:P
      ben de hem cici olup hem ciddi görünebilen bi ayakkabı olarak kendisini ilk görüşte takdir etmiştim:) teşekkürler :*

      Sil
  23. Azmine hayran kaldım doğrusu, ben daha evdev çıkmadan elbisem üstünden tır geçmiş gibi oluyor. Bir nevi sosyal sorumluluk seninkisi de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmen öyle reyyanım:) cok sorumluluk sahibi bi insanım:P ermana sabah ütülenmemiş t-shirt giydiririm, ütülemeye üşenirim o ayrı ama ahaahaha:))

      Sil
  24. Potansiyel bi sevgili adayı olsa "bakarak ol" dediği anda biter, o derece yani :) Soğuma sebebi ya nedir o oyle! Bi de "ev dandini" derler, onu da anlamış değilim. Bi de "annemgil, halamgil" var ki bu gillerin sonu gelmeyen cinsten, çok zıto lurum çok:))

    Ama etek ve gomlek ayakkabıyla cok guzel olmus kii <3 O gomleğin bende 3 rengi birden var, ööyle pratik ama ütülemesi bi o kadar işkence:)

    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet o "gil" ekine cok gülüyorum ve sırf eglence olsun diye sık sık kullanırım:P
      oy kıyamam sana, demek bide gidip bu gomlegin 3 rengini birden aldın, cok gecmis olsun tatlım :)

      Sil
  25. super super super outfit bayildim. papilerde muhtesem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmene pek sevindim güzel saçlı güzel yüzlü tatlı kız <3

      Sil
  26. Moda tutkunu olarak kombine bayıldığmı söyleyebilirim ama daha önemlii bir edebiyatçı olarak yazılarını çok beğeniyorum. Kombine bakmadan önce hızla yazıyı okuyorum.=) ''Bakarak ol'' tabirinide çok güzel anlatmışsın tebrikler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tip yorumları okurken ayrı bi keyif alıyorum. yani sadece outfit yada yazıyla ilgili degil de ikisini de ayrı ayrı yorumlayan yaklaşımlar ^_^ mutlu oldum bak şimdi, gördün mü sen ^_^

      Sil
  27. Yine cok güzel ciktin! Etegin cok hos ve kolye de güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim missy:) sen de cok tatlısın, türkçeni yerim senin :)

      Sil
  28. Sen eşofman falan giyceksen ben eteğe bakarak olurum, merak etme :) Gördüğüm en güzel eteklerden biri olabilir kendisi! (heycandan bayıldı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha dur bi dakka yaaa, o zaman şöyle yapalım, ben arada veriyim sana bu etegi, giy sen:) bakarak ol, giyerek ol, nasıl istersen öyle ol:)

      Sil
  29. o tabir "bakalak ol" değil mi yaa 25 yıldır yanlış mı biliyorum ben :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet bunu da bikaç kişiden duydum:) evet tatlım yanlış biliyomuşsun, ama neyseki cok da önemli bi kelime degildi :P

      Sil
  30. Ayakkabılar yeni sezondan mı ba yıl dım da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık indirim dönemine girildi biliyosun, hemen koşup gidersen belki bulabilirsin ;)

      Sil
  31. Ya sanki Ege'de de var öyle bir söylem ama bana sankli "bakalak ol" gibi bir şey diyoruz gibim geldi.

    Gene en birinci sen olmuşun bacım ya. Bu sevimlilikle, bu cıvıl cıvıl hallerle sen yürü biz arkandan geliyoz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egeden geliyo evet, ben de öyle biliyorum, ama bakarak ol diye söyleniyo:)
      en birincilik yüz puanını da bana verdiysen gidiyim o vakit ^_^

      Sil
  32. Haha bakarak ol cok guldum:) benimde bunla ilgili cok komik bi anim var ama anlatmim smdi neyse:) cok guzelsin minik kusum saclarinin uclarindaki acilmalar pek hos olmus, ayakkabilarina ise bittim. Herkes giyemez ama bu ayakkabiyi, sende pek zarif durmusss. Mucuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya anlatsaydın da azcık eglenseydik be zeynocuuum :)
      bence saclarımızı arada değişelim seninle, ben seninkileri seviyorum, sen benimkileri:) bu böyle olmiycak, bundan sonra senin adın kemal olsun bide:P
      öpeerim heeheheh:*

      Sil
  33. supersin, harika olmuşsun minikkuşum. yargıcı ayakkabılar çok hoş,%70 indirimde yargıcı şuan acaba ayakkabılardan kalmışmıdır.valla bana acayip moda rehberisin haberin olsun,hiç düşünmüyorum ne giysem diye kara kara, al işte deri eteğim var mini,demekki beyaz gömlekle giyecekmişim,teşekkürler kuşum çok yardımcı oldun.bir gün bir yerlerde pişti olmayız umarım,gönül güzelliği yüzüne yansımış insan öptm.
    "zeren"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %70 te kalcagını pek sanmıyorum canım yaa, cünkü ben %50de tek parcayı almıştım, başka da yoktu magazada:( fikir verebildiysem ne güzel, pek sevindim :)
      öperim bak, hiç bi yere kaçamazsın :*

      Sil
  34. gomlegın aynısından bende de var bukadar mı cabuk burusur bıde her rengınden gıttım aldım bakarak olma cakallıgı ıle :)derı etegın cok hosmus pekı damatlık yakkabılarna ne demelı :) mukemmeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya biliyomusun o hareketi tam ben de yapacaktım, sonra daha önce hiç sesini duymadıgım bi iç ses bana "bekle" dedi, "hemen atlama, önce bi şunu al, giy, bak, memnun kalırsan devamı zaten burda" dedi. iyiki de dinlemişim onu:P
      bize gelsene, damatlıklarımı da giyersin hem ^_^

      Sil
  35. Sen alışverişe çıkarken beni çağırsana ben bakarak olurum kabine, bedenlere falan filan :))

    YanıtlaSil
  36. Ayakkabılara bayıldım! Süper bir kombin olmuş, zevkine sağlık.

    sevgiler
    madamchic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim madam chic:) yorumuna saglık -.-

      Sil
  37. Kısaca ben buna kusursuz siyah beyaz derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey arkadaslar bolat gelmiş hiç haber vermiyosunuz:) teşekkürler dostum, bil mukabele :)

      Sil
  38. mihihihih:D gerçekten damatlıkmış ayakkabılar:))) çok sağlam bakarak olmuşssun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle bi bakarak ve tutarak oldumki, kadınlar benden korkusuna yaklaşamadı bile ayakkaplara :P

      Sil
  39. ay ben senı yerım ya cok guldum sopa gıbımı durdun ay ne alemsın:)) kusum cok ozledım senı vallahı :)) bırdeee o bankları nerden buluyorsunuz ya allah allah ıs cıkısı kombını..ıs cıkısı ben oyle gıyınsem ogun son cıkısım olur:)) hahhahaha :)) cok guzel ayakkabıların sacların luluk luluk kahkullerın ay ya masallah sana:)) bırde bakakal ne ıyyyy bak ve kalmı hahahahhahahahhah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odtünün her bi köşesi böyle banklarla donatılmış kuşum, o yüzden aramaya gerek kalmıyo, karşımıza çıkıveriyo ordan buran:) kahküllerimden sana da keselim bence, sen de kurtul ben de ahaahah:P

      Sil
    2. hahahhaha vallahı yapmak ıstıyorum ama bu kadar uzatıp yıne pısman olacagım bılıyorum ya cokta sevıyorum ama yakısmıyor ay berbat bır cumle oldu:)

      Sil
  40. Bence, bakarak olcularin en iyisi erkektir ve kuvvetle ihtimal sevgilidir, estir. Zira, iki kadin ciksa alisverise ikisinin de gozu donecek, onlara baska bi bakarak olcu gerekecektir.
    Ya da ben buralarda mecburiyetten kocami boyle bir zulme dahil ediyor olabilirim:D

    Demek bu kirismasin diye gun boyu cebellestigin gomlek;) Ben diyorum hep, artik her is yerine bir utu odasi sart!:))
    Tabi sen demesen, biz su an gomlekte kirişik aramayacaktik:P

    Damatlik ayakkabilari gorunce, icinde DIY canlari caldi, susturdum, bundan guzeli olamaz, Yargici da buralarda olamaz, bos ver dedim;)
    Operim MiniMinikus;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam ben senin kocişine yaa, bide allahın mazlumu, sesini de çıkaramazki sana, mecbur bekliycek yanında:)
      iş yerlerine bir çamaşır odası şart bence;)
      şu DIY çanları çaldıgına göre bi dıy patlat da görelim bebek, halledersin sen bu işi de alnının akıylan:)))
      öperim sevvgi kelebegimi, tatlı kuşumu:*

      Sil
  41. Benim bakalak ol diye kullandigim soz dizimi:) gene bizim oralar yuzunden olabilir.. Alisveriste bir arladas sart izellikle indirim donemlerimde o kesin, ornegin 3 cif ayakkabi 2 elbise, 1 sort ve sksesuarlar kucaklayip kabine giderken gordugum etegi slivet diyebilirdim;) siyah beyazim asaleti ve pabuclarin sirinligi. Cok seker olmussun tatlim. Saclar harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalak ol diyen bissürü insan varmış, bence siz bi dernek filan kurabilirsiniz, o sayıya ulaştınız cünkü ehehhe:)))
      ben de senin saclarını cok begeniyorum ve benim olsun istiyorum, napsakki aceba? ^_^

      Sil
  42. o ayakkabılar bana yar olmadı ama sana daha çok yakışmış güle güle giy kuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu ayakkabuıları ilk sende görmüştüm zaten tatlım, ama nerden aldıgını bilmedigim icin belki bigün bi yerlerde karşılaşırız ümidiyle onları bekliyodum. kısmet işte:) ama 37numara giyiyosanız arada degisik degisik giyelim, köpeeeniz olsun tızlar :)

      Sil
  43. selam minikkuş,kombinasyonu başarılı buldum,saçlarını kendinmi yapıyorsun?kolyenin markası varsa ne?çok enerji dolusun,deri eteğine de bayıldım,ama eğer üzülmezsen bişey söylemek isterim bir kaç kilo alsan daha güzel görünürsün,bazen fazla kilolu olmak kadar fazla zayıf olmakta insanı hoş göstermiyor,sen kötü görünüyorsun demek istemedim tabiki,sadece yüzün biraz küçük olduğu için böyle bişey söyleme gereği gördüm.burcu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saclarımı düzlestiriciyle dalga vererek yapıyorum;) hatta bu yataktan kalkmış, bozulmuş hali:) aslında ben kilo aldım belki fark etmemiş olabilirsin ama:) yani 2 kilo filan aldım. Alınca da hemen yüzümden anlaşılır oysaki, elmacıklarım dolar, yanaklı bişey olurum, ki fotograflarda da gayet elmacıklıyım aslında:) kilo almiyim artık yaa, böyle sevin beni, bu kilo yetsin, olmaz mı? ^_^

      Sil
  44. 1.ayakkabıya bayıldım *_*

    2.o tabirle bende karşılaştım 1-2 kere :D bunu diyenin 1sn yüzüne bakıp sonra idrak edip dediğini yaptım.Bunun gibi insanlar ney diyerek bakacağı bir çok tabir var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha? hönk? dedirtecek tonla tabirimiz var evet, çok haklısın :)) kıçımızdan uydurup halka mal ettigimiz bile bissürü şey var:) o kadar da yaratıcı bi milletiz:P

      Sil
  45. ay bizim komşu kızı o lafı çok söyler. mesela çok beğendiği elbiseyimi arıyor mağazada. "burcu kuzum sen bi bakarak ol emi" :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah işte misal bu örnekteki bakarakçı sensin :P

      Sil
  46. bebitooom mukayyet olun değişik bi versiyonu o zaman bu... bakadur bakarakol mukayyet ol vb...
    eteğin ayakkabıların ne tatlı öyle...
    her halinle güzelsin sen minikkuş cero'n kurban olsun sana...
    kollarını mıncırır ince beline sarılır o tatlı yanaklardan 6 defa öper giderim... :* :* :* :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tatlım, mukayet ol gibi bişey. cerom senle başka bi hayatta yada bu hayatta bi yerlerde karşılaşmış olma ihtimalimiz sence yüzde kaçtır? bence yüzde çooook ^_^

      Sil
  47. AYAKKABIYA BENDE BAYILDIM.
    KONBİN HARİKA OLMUŞ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadasım <3 ben de senin yemeklerinin hastasıyım napcaz? ^_^

      Sil
  48. maskülen bir ayakkabıyı mini şort veya pantolonla kombinlemek her zaman doğru olacaktır,ama mini eteğinin deri olması bu durumu pek de göze batmadan atlatmana neden olmuş, bence bir dahaki kombinlerde bu ayrıntıya dikkat et. gömleğinde maskülen bir kesim olduğu için saçlarınla bütünleşmiş ve ortaya hoş bir tablo çıkmış, diğer postlarını da incelediğimde eyeliner dan hoşlandığını düşündüm, 20 li yaşlarda insanlar için eyeliner kullanmak onları olduklarından yaşlı göstermekten başka bir işe yaramaz,yarım çekilmiş göz kalemi her zaman gözlerini daha anlamlı ve büyük gösterir ve tabi yaşını da olduğundan büyük göstermez.son postlarında cildinde lekeler ya da tarif edemediğim bir yorgunluk var,umarım halledersin.bye m.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın pantolon giymeyi pek svmedigim icin deri etekle giymeyi uygun gördüm, kışın ceket ve pantolonla ekstra maskülen yapabilirim tabi o ayrı:) deepliner yada göz kalemi, zaten baska da bişey kullanmam makyaj malzemesi olarak;) ama yaşlı gösterdigini ilk kez duyuyorum. yorgunlugun sebebi işler güçler ve tatil sürecinin bitmiş olması. lekeler de var yok edemedigim, güneşten çıkmış ve kışın azalıp yazın artan lekeler. tedavisi de yok, yani ne yaparsan yap o pigmentleri dağıtamıyosun eşit olarak, onu da biliyosundur sanırım, bukadar öneride bulunduguna göre;)

      Sil
  49. Ayakkabılar harika.Bayıldımmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ahucan, sana da alalım ozaman :)

      Sil
  50. yesinler senin gömleğini,o mini mini eteğini, maykıl ayakkabılarını.. bu ne güzellik şekerimm. gözlerimi alamadım.. her yerin bi stil kokuyor buram buram..

    buarada blogumda çekiliş var teşrif ederseniz çok bahtiyar olcağımm sevgilerrr :)

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha maykıl ayakkabısı diyerek olaya yeni bi boyut kazandırdıgın icin tebrik etmek istiyorum seni öncelikle :)) çok şekersin:)

      Sil
  51. Saclarının bu haline bayılıyorum sana cok yakışıyor! :) kombinde favorim gömlek, ben de massimo'dan aldım benzer bir model, giymek İcin sabirsizlaniyorum :)
    Kolyeni de ayrı bi sevdim, bana lazimmis o aslında, teknede ne guzel fotolar cekerdim :P
    Optum sekerim, iyi bayramlar şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman saclarım özensiz olsa begeniliyo, demekki hakkaten dogal olan güzel oluyo:) teşekkürler güzel yüzlü bebeyim <3
      kolyeyi istedigin zaman yolliyim tak takıştır, ama sonra geri yollamayı unutma, hatırası var heeheh:)
      öptüm tatlı yanaklardan:*

      Sil
  52. kombin çok güzel olmuş, senin bu bıcır bıcırlığın nereye kadar :)çokk şekersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıcır bıcır olmayınca ermandan dayak yiyorum resmen, niye fotograflarda somurtuyomuşum diye kızıyo aahahah :) sensin şeker, adına geçer bikere ^_^

      Sil
  53. Bayıldım! Ayakkabıların başına bi iş gelmesin dikkat :)))

    YanıtlaSil
  54. Ayakkabilarina bayildim : ) Ve de gomlek kirisik falan degil, sopa gibi oturma olayina da cok guldum : ) Resimler her zamanki gibi cok guzel : ) Ucundan gec bir iyi bayramlar bu arada : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler lilayı seven ve sevdiren arkadasım:) geçmiş bayramını kutlarım ben de;)

      Sil
  55. ay ayakkabılarına bittim ben de topuklusu var çok benzeri ama bunu bulursam alırım bak ona göre=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al tabi tatlım, bak ben de topuklusundan bulursam alırım onu söyliyim:P

      Sil
  56. ayakkabılara bayıldım hangi mağzadan aldın ben de istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarda aslında yazmıştım nerden aldıgımı;) Yargıcı'dan aldım:)

      Sil
  57. Saçlarına bayıdım, çok yakışmış, kombin de çok hoş bluz da hiç kırışmamış. Ayakkabılara ben de bakarak olmuştum ama alışveriş limitımı cok aştıgım ıcın alamamştım, çok guzellergule gule giy :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim alışverişkolik:) limit aşımı zor bişey, bilirim, geçmiş olsun heeheh:))

      Sil
  58. Ahh bu ne hos kombindir tatlim oyle ;)) Hele ayakkabilar bayildimmm ohh pencereli mencereli :))

    YanıtlaSil
  59. Ayakkabılar gerçekten çok cici kombini çok güzel yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  60. Kuşum bu papiler Ankara'ya dar gelir, arada gönder İstanbul'da bizde post yapalım da güzelliğinin tadını burada da çıkarsın (yoksa biz hiiiç beğenmedik giymek falan da istemiyoruz bak) :pppp oldu mu şimdi, papiler zaten güzel üstüne bir de deri etek ve gömleğin rahat şık duruşu, o takıların zarifliği ve her şeyden çok postu aydınlatan gülüşünle ruhumuzu şenlendirdin bebeğim :) koskocaman öpüyorum su dalgası saçlarından :***

    YanıtlaSil
  61. özlemişim seni ben...uzun zamandır bakamıyordum kimselere... gecenin bir yarısı oturabildim başına bilgisayarın. okulum da açıldı. yoğun günler başlıyor... bir selam edeyim dedim kuşuma...

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^