2012/08/01

Pencere















Güzel pencerelere karşı bi zaaf benimkisi.
İster mavi, ister kırmızı, ister su yeşili çerçeveli. O pencerelerdir eve bakınca "acaba bu evde nasıl insanlar yaşıyo, oturma grupları ne renktir, bebekleri var mıdır, evin ortasında bütün odaları ısıtan bi soba mı vardır yoksa salonun köşesinde bi şömine mi?" diye kafamda merak uyandıran soruların yürüyüşe çıkmasına sebep.
Güzel şeylere açıldığı sürece her pencere güzeldir benim için.


Genç çift yeni evlerine taşınmış.. Sabah kahvaltı yaparlarken, karşı komşu da çamaşır asıyormuş. Kadın heyecanla kocasına:
- Bak hayatım, çamaşırları yeterince temiz değil, çamaşır yıkamayı bilmiyor, belki de doğru sabunu kullanmıyor.
Kocası eşine bir süre bakmış sonra da hiçbir şey söylemeden kahvaltısını sürdürmüş.
Komşusunun çamaşır astığını her gördüğünde kadın aynı yorumu yapmaktan da geri durmamış. Bu durum bir ay kadar sürmüş.
Bir sabah, komşusunun çamaşırlarının tertemiz olduğunu gören kadın çok şaşırmış, hayretle kocasına dönerek:
- Bak! Sonunda çamaşır yıkamayı öğrendi, çok merak ediyorum! Kim öğretti acaba?
Kocası gülmüş:
- Tatlım ben bu sabah biraz erken kalktım ve penceremizi sildim.

Demekki neymiş sayın seyirci, her fıkra komik değilmiş, bazıları güldürürken düşündürür, bazısı da sadece "haaaa demek öyle" dedirtirmiş.
Demekki neymiş, bazı pencerelerin sık sık silinmesi gerekirmiş.
Demekki neymiş komşu komşunun külüne muhtaçmış.
Bide bazı elbiselerin penceresi diğer pencerelerden daha güzelmiş  

Bu da böyle bi anımız olsun. Hadi iyisiniz anlatcak bi fıkranız daha oldu eşe dosta. 
Rica ederim:P

Elbise: Asos
Ayakkabı: Zara
Çanta: Adsız çantacı
Kemer: H&M çocuk

82 yorum:

  1. yahu bebişim eş zamanlı post konusunda uzay olduk az önce:P
    Nese onu bosverelim de o ilk fotoğrafın tatlılığını napcaz onu düşünelim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahha hakkaten de icimiz kalbimiz kaderimiz hepsi bir :))

      Sil
  2. Elbisenin güzelliği!

    Senin sempatikliğin!

    Allammmmm! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim seni bak gurbetçi tatlı kız cocugu ^_^

      Sil
  3. fıkraya hihihi yapıp senin şirine olduğunu düsünüyorum :)

    ve kabul edersen kocamaaannn merhaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa nedemek her zaman kabul ederim, hoşgeldin der içeri buyur ederim. lütfen :))

      Sil
  4. Elbise çok yakışmış, rengi de nefis:)

    YanıtlaSil
  5. Evet minittuş bir kez daha güldürürken düşündürdü, mesajını verdi, arkasını döndü ve kahkahasını atarak gitti.. Bakalım bizi daha ne maceralar bekliyor gelecek bölümlerde. Coming soon! (umarım yani ^^)
    penceresini yidiim demek istedim, o nassı bişiy ya :o bayıldım hatun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha güldürürken düşündüren ben diilim bebişim, cmylmz o :P
      cok yakında devamı gelir, hatta kal, bekleme yapma ticari, devam et :D
      penceremden vücudumun yarısını dısarı sarkıtıp böyle muç muç öperim seni :*

      Sil
  6. şimdi ben bu posttan önce laciyle sarının ne kadar güzel olduğunu,pencere detayının bi elbiseye ne kadar hareket verdiğini,gülmenin bir fotoğrafın enerjisini nasıl değiştirdiğini,begonvillerin,taş duvarların,ne kadar güzel fon olduğunu,kendi bakış açını temizlemedikçe dünyadaki en güzel şeyleri bile ne kadar çirkin görebildiğini,o yüzden önce kendi gözlerinin camını silmek gerektiğini anladım,pekiştirdim,bir de seni ne kadar özlediğimi farkettim <3 bilmem anlatabildim miiiğğ?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşumsun cağnımsın tatlımsın, ondan mütevellit de her bişeyimi beğenmişsin <3
      bakış açımızı temizlemedikçe herşeyin cok pis görüncegini de anlayıp mesajı vurgulamışsınki bu bi aferimi daha hak ediyo bence:)
      bide ben de cok özledim esasen. belki şu bayrma tatilinde bile rastlaşırız ha, ne dersin? biz kendimizi tutamayıp çeşmeye tekrar ugrayabiliriz zira:) belkim orda denk geliriz, allaaaam negzel olardı ^_^

      Sil
  7. Elbisen cok hosuma gidiyor! Bayildim! Bende bu elbise hemen giyerim! Fotograflarin da yine cok güzel olmus! sen cok fotojenik sin! masallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkkür ederim missy, bence sen de çok tatlısın. o zaman bu elbiseden bi tane de sana alalım hı ^_^

      Sil
  8. Pencere önünde çekilmiş fotoğraf, pencere fıkrası ve sırtı pencereli elbise. Daha güzel bir post sunumu olamazdı herhalde :) Son günlerde sitenin havuzu pek bulanık görünüyordu gözüme, önce odanın camlarını bir kontrol edeyim ozaman :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konular arasında baglantı kurmayı seviyorum galibası biraz:) begenmene pek bi sevindim.
      hadi sen bi camları temizle de bi daha bak bakalım havuza, belki daha temiz gelebilir bukez :P

      Sil
  9. Yok ben bıktım sana iltifat etmekten.
    Vucut tipine uygun nası da hanimiş minimiş hahaha bu nası bi tatlılıkmıs!
    kemeriyle ayakkabısı da uyarmışş:)

    O zaman bi sarkı da benden gelsin;

    Penceeerenin perdesini, ac bana göster sırtınııı ( evet biraz değiştirmiş olabilirim)

    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahah sarkıyı bana uyarlamana bayıldım. görmek icin gül yüzünüüüğğğğ, penceremi açtım da geldiiiğm diye cevap veriyorum ben de sana :)

      Sil
  10. Ben senin pencereni çok beğendim <333 diğer pencerelere daha sonra baktım. Ah o koca bana da gelse ya cam silmeye, belki benim gözümdeki perde de kalkar:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla da ben de ilk o fıkrayı okudugumda öyle söylemiştim. sonra düşündüm de, arada erman çok sıkılınca cam siliyo, evi süpürüyo, toz alıyo filan. bende sanırım bitane var ondan:) sana da arada yolliyim günlüge :P

      Sil
  11. yavyuuuuuğ ne güzelsin yine elbiyese öldüm bittim resmen =) pencereni aç perdeyi arala diye bi şarkı vardı o geldi aklıma hahah muuuuaaacx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah teşekkürler rococoshçum:) ben de sana "nihansın dideden"i armagan etmek isterim, lütfen kabul et ahahaha:))

      Sil
  12. harika bir elbise, acaba kalmışmıdır sitede miniğim bir bakayım, malum benim tatil yaklaşıyor. sanada çok yakışmış, zara ayakkabılar zaten favorim biliyorsun, kemer takmasanda olurmuş (kemer ayakkabı aynı renk sevmiyorum) bileklik gözden kaçmadı hoş, saçlar, gülüş herşeyinle 10 numarasın ancakk çantayı hiç yakıştıramadım miniğim hiç almasan o çantayı yanına daha mı iyi olurdu ne...
    "zeren"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecen gün indirime girmisti bu elbiseler, bunun nude rengini de aldım hatta:) bence bi bak tatlım belki bulabilirsin;)
      dedigin gibi kemersiz de olurdu ama kemer takmayınca belimde hafif bi potluk oluyo, o yüzden taktım;)
      çanta icin de şunu söyliyim, uydu diye degil, malzemeleri koymak icin yanıma aldım bu çantayı. her kıyafete uygun çanta taşımak gibi bi huyum hic olmadı bavul yaparken:) o yüzden uysada uymasa da en rahat cantamı taktım:)

      Sil
  13. Albisen çok güzelmiş ve de sana ÇOK yakışmış MinikiM :D Fıkra da ayrı iyiymiş Bir de komşu deyince de bizim önceki evdeki balkonu balkonumuza bakan, karşı apartman komşusu geldi aklıma Gecenin 1'i, 2'si demeyip halıdan ayakkabıya eline ne geçerse silkeleyen "enteresan" bir gişiydi kendüsü Neyse ki bu evimizde en azından öyle silkeleme yaşamadık henüz günde 18 postaya tekabül :D Burada da kavgacı ve terlikle hizaya sokulmayı bekleyen üst kat komşularımız oldu nurtopu gibi! :D Ancak komşu önemlidir SAğolsun çaprazımızdaki komşumuz hemen elinde tabağıyla geldi biz taşınınca :D Ve fekat benim pamuk nenemle dedem vardı önceki evde üstümüzde DUR ben bir arayayım onları, hatırlarını sorayım Bir de kimse helva yapmıyor burada kandillerde ne de aşure! Yapsa da dağıtmıyorR! Nerde kaldı geleneklerimiz! Bu yorumu ben artık bitireyim di mi Minnakım? :D Yoksa bayağı "komşularımız" başlıklı bir blog yazısı oldu :D De haydi kaçtım, gittim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben senin o bambık nenenle dedeni severim, ellerinden öper başıma da koyarımki en saygılı halimlen ^_^ komşuluk güzel şeydir, eski komşulardan kim kaldıki a benim migelim, ha gülüm benim. sen bana yaptıgın kekten getirmessen, ben sana bi kap aşure vermezsem, öteki kısırını bizle paylaşmazsa nasıl devam etsinki komşuculuk oyunları:( ben de eskileri özledim senin post niteligindeki yorumunlan beraber:)
      hadi o zaman bu noktada bi sarılıp koklaşmamız lazımki bitirelim şu işi :)

      Sil
  14. Sen bu giyim kuşam işini biliyosun :) Bak herkese söylemem bunu kıymetini bil :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey dostum, teşekkür ederim, nekadar da ince bi kişiliksin, adın üstünde adeta :) o zaman bu kez 100 puanımı alırım, affetmem :D

      Sil
  15. Elbiseye bayıldım, hikaye ye ayrıca bayıldım, elbiseye göre konu bulabilme yeteneğine zaten baygınım:) Hikaye çıkarımı, Her insan önce kendi kalbini temizlemeli ki karşısındakinin niyetini temiz görebilsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah bunu farketmene ve özellikle de begenmiş olmana cok sevindim:) hikayeden de güzel şeyler cıkarmışsın, a benim kuzum afferim sanaaaa ^_^

      Sil
  16. elbisene bayıldımmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok bayılınası diimi, ben de sepete eklerken aynı baygınlıgı gecirmiştim:) teşekkürler

      Sil
  17. bu sefer tek cümlede özetleyecem:
    anlatımına fıkrana teşekkür ederek başlar, bu tatlılar tatlısı güzelliğe hayran kalarak devam eder, geçenki postdaki yorumda "sen beni seviyosun galiba" cümlene kocaman bi eveeeeettt der, o güzel suratları sağlı sollu 3erden 6 defa öperim... :* :* :* :* :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek cümlede özetledigin halin bile birbirine baglı cümlelerden oluşuyo ahaahah:))) güzel ve her daim enerji dolu yorumların icin tesekkürler cerenim, gel bi öpüşelim bu sefer yaaa:) kız sen nerden geldin buraya, nası buldun beni anlatsana yaaa:)

      Sil
  18. Pencereni sevsinler:)) Elbisene bayıldım kusummm:)) Çok güzel gözüküyorsun:))
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. penceremi sevsinler ebet:) heheh teşekkürler güzel yüzlü arkadasım benim, öperim seni bissürüüüü :*

      Sil
  19. ay harıkaymıs bu dusunduren fıkra hemen kendı pencerelerımı dusundum :)) sende farklı bır zeka var sekerım bı fıdo bı sen sırrınızı vermıyorsunuz bana:)))

    bak sekerım senın o fıyonklu elbısen varya o fıyonkkkklar gıbısın sende ne guzel guluyorsun bakıyorsun, sırt detayı her zman favorımdır :)) adsız cantacı ve hm cocuk da super:)) ya mınıkkusum hadı yıne gel ıstanbula olmaz mı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafamız bir calısıyo bizim fidoyla, ondandır kokoşcum:))) istanbula yolum düşerse mutlaka aklımdasın kuşum, hiiiiç merak etme sen:)

      Sil
    2. beklıyorum bakkk ona gore yasasınnn :))

      Sil
  20. fıkra ne kaa komikmiş ya mal kadın kaynana kılıklı şey nolcak :D:D ayrıca senin elbisenin penceresi de pek şık cillop olmuş sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah sinir yapmışsın yannız, orda ablaya sinirlenmene gerek yoktu esasen:P ablamız örümcek kafalı ve öküz beyinli insanları temsilen orda duruyo zira :)))
      teşekkürler tabikisi bide, cillop mu? ahaahah yerim!:)

      Sil
  21. bu elbıse ne kadar sahane bır elbıse bayıldımmmmmmmmmmmmmmm! nasıl yakısmıs sana sankı uzerıne dıkılmıs gıbı. dıger pencereler gıbı senın penceren de cok guzel canım.dedıgın gıbı yeterkı guzel seylere acılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tanıdıgım en güzel zeynep insanı :)) hepimizin pencereleri güzel şeylere açılsın, karşmıza da öyle güzel insanlar cıksın hep ^_^
      bak mesela benim pencerem sırtıma açılıyo hehe:P

      Sil
  22. hem pencereli hem fiyonklu. tam da minikkuşa yakışır cinsten. Gerçektende çok güzel olmuşsunuz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet ben de görünce öyle dedim. e bunun penceresi var, fiyonku da var, etegi de kabarık. ne duruyorsun helvaağğğ yapsana dedim kendime :)

      Sil
  23. Pencereyi elbiseye bağlamanın en güzel yolu. Süper anlatmışsın yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, begenmene cok sevindim ^_^ bişeyleri bişeylere baglamayı seviyorum biraz galiba :)

      Sil
  24. Kusss ! Bugun fena bi is gunu oldu benim icin.. Hakkatem postuna gelmek icin can attim.. :) Bi kere herkes gibi bende o pencereye hayran oldum ! En tatli en sirin cerceve bu olabilir mi ? :)) Cok sirinsin.. Alacati gunlerine nefis bir ozlem yaratmis olmali bu postu hazirlamak.. :P neyse uzulme ben 15 gune oradayim heheheh.. operim kocaman !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebegim güzel yorumunu yerim senin yer! evet hem de nasıl bi alacatı özlemi olusturdu anlatamam.. hatta öyleki, bayram tatilinde kendimizi tutamayıp yine bikac günlügüne kaçabiliriz çeşmeye:) bellimi olur belki orda rastlaşırız seninle de ^_^
      öptüm seni sevimli vede taş anne:*

      Sil
  25. delisin delisin delisin dınınım dınınım dınınım:) öperim güzelliklerden;)

    YanıtlaSil
  26. Sen tam bir kelebeksin özellikle 4.karede! Ben bu elbiseyi çok merak ediyordum ilk gösterdiğidnen beri çok değişik gelmişti, nitekim öyleymiş de, değişikliğinin yanında şirin sempatik ve güzelmiş de, rengiyle olsuun biçimiyle olsuun :) Ben de severim pencereleri, seni de severim ve öperim kalp xoxo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu elbiseyi ilk gecen sene atlantic pasific hanım kızımızda görmüş ve kendimi koşa koşa asosa atmıştım. ammaaa befeni kalmamıstı. sonra nerdeyse hergün ziyaret ettim belki bedeni gelir diyeerekten. gel zaman git zaman bi baktım ahan da gelmiş:) öyle yani, bu da böyle bi anımdır:)
      ben de seni ve yorumlarını ve renkli kişiligini cok severim. bunu biliyosun diimi gizemli kuzum <333

      Sil
  27. kuşum sırtındaki pencereyi yesinler o elbise ne güzel yakışmış öyle:) ♥

    YanıtlaSil
  28. elbisenin modeli çok orjinal tam senlik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de görür görmez işte buuu! demiştim sepete atmadan hemen önce :D

      Sil
  29. izninle seni tatile en çok yakışan blogger seçmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyyoooo \o/ işte o ben olabilirim. yani ben bi tatil kuşu olabilirim. böyle ordan oraya uçan, hayatını yüzerek ve gezerek, tabi bide yiyip içerek geçiren insan suretinde bi kuş. evet evet o ben olmalıyım ^_^ teşekkürler:)

      Sil
  30. Elbiseyi ilk gördüğümde zihnimde bir pencere belirdi:
    Elbise: Asos
    Fiyat: 25 Dolar
    Renkler: Nude, pembe ve lacivert

    Artık bir fotodan alışveriş künyesi çıkaracak kadar kafayı tırlatmış durumdayım. Evet evet kesin tırlattım. Zir son zamanlarda blogundaki tüm fotolarla aşk yaşamam falan da hayra alamet değil. Acilen gerçeğini görmem kendime gelmem herek:) (herek ne yaa, gerek değil miydi o, olsun böyle de yakıştı bence kalsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahah öldürdün beni gülmekten yaaa. bi sen bi ben zaten asosun bütün ürünlerin künyesini ezbere bilen:P yannız bu elbiseye ben cok para vermiştim. sonra gecen gün indirime girince aynısının nude rengini aldım 25 dolara:)
      gerçegini özlediysen, ki ben de manyak arkadasımı özlemiş olabilirim :) haftaya görüşürüz ^-^

      Sil
  31. bi elbisede hem sırt dekoltesi olacak, hem böyle tatlı bi rengi olacak, hem şirin mi şirin fiyonk desenleri olacak, hem önünde öyle şahane bi detayı olacak... beğenmeme şansım yokmuş zaten ama bi tık ötesi bayıldım ben buna! <3 içine bikini neyin giymemiş olmandan dolayı +10 points, beline yine kemeri kondurmandan dolayı -5 points! :D ama sende bu kemer olayı olmazsa olmaz olmuş, o yüzden bişey demiyorum, erman gibi de bi fotoğrafçın olduğu için seni kınayarak ve kıskanarak yorumumu bitiriyorum :P
    kal sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaaha resmen puanlamışsın yaaa:) cok insafsızsın:P
      bebişim kemer olmazsa olmazım hic olmadı aslında, sadece beli gercekten pot duran şeylerde, egerki ısrarla unutup terziye de götürmüyosam, her giydigimde mecbur beline kemer ttakarak acıgı kapatmaya calısıyorum. bu elbiseyi de daraltmış olmama ragmen potlugu gitmedigi icin kemer taktım:P
      ben de seni hala görüşemedigimiz, yolunu bi türlü ankaraya düşüremedigin icin eshefle kınıyorum. hatta öyle bi sinirleniyorumki böyle totona şaplak atıp seni denize atıyorum:P

      Sil
  32. pencere başlığı gorunce bile zıpladım zaten, emindim alacatı sokaklarında mavi bir pencere goreceğime ama burda elbisede de varmıs mavi pencere:)
    cok güzel bir elbiseymiş bu penceresinden asos olduğunu anladıydım zaten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyooo o zaman, seni hayal kırıklıgına ugratmadıgıma sevindim. zaten pencere diyince alaçatıdan başka insanın aklına ne gelebilirki diimi:) asos forever aysunum;)

      Sil
  33. merhabalar
    çok güzel bir kombinasyon ve çok tatlı pozlar fakat ben sizi bu outfitle o topuklularla alaçatı sokaklarında yürümeye çalışırken bizzat gördüm:) tüm bloggerlar lütfen alaçatıda sandalet giyin rahat edin:)) izmirdesiniz yaw daha fazla teferruata gerek yok (umarım kimseyi kırmamışımdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. yalnız şu noktayı düzeltmek isterim. ben güzel oldugu icin ayagımın rahat etmedigi yada yürüyemedigim bi ayakkabıyı para verip almam;) bu ayakkabım da topuklu olup en rahat giydiklerimdendir. hatta o gün şu alaçatı sokaklarında bile nekadar rahat giyiliyomus diye notunu yükselttim o ayakkabılarımın;) yürümeye çalışan başka birisidir, ben koşuyorum çünkü genelde;)

      Sil
  34. Fiyonklu kıyafet çok güzelmiş :) sen de çk güzel taşımışsın yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, güzel yorumuna saglık bolat:)

      Sil
  35. yine gülerek ve beğenerek okuduğum bir post olmuş ellerine sağlık :)
    ayrıca elbiseni de çok beğendim <3 sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^_^ ben de cok severek almıştım:)

      Sil
  36. elbiseye,rengine,fiyonklarına ve penceresine bayıldıım çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler mini:) o fiyonklardır beni benden alan <3

      Sil
  37. Asiyecim elbisene de mekana da bayıldım.. Çok seker bir post olmuş :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler buket:) alaçatıdan kalma fotograflar bunlar;)

      Sil
  38. Bu da unuttugum fikralardan, yine unutacagim ki!
    Ama senin bu sirine hallerini, pencereli elbiseni, renk cumbusu cantani unutmam!
    Asos sana baska bi site falan mi sagliyor kuzum, ben boyle bi elbise gormedim hic! Ki gunde bi kac kez Asos tavafi yaparim:P
    Operim minimini Minikkus'u;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben her asosa girdigimde en az 3-4 parca buluyorum kendime ve hemen atıyorum sepetime:) canta tam senlik zaten, begenmene şaşırmadım:) özledim kelebeyimi yaaa, gelsen de kaynatsak ya yine saatlerce :)
      öptüm şimdilik :*

      Sil
  39. Ben böyle güzel bir pencere görmedim arkadaş, düz bir elbise de olsa daha bayılacağım bu detay bir de elbisenin önündeki ek parça ile arkadan daha da egzotik bir şekilde birleşince hayran hayran bakakaldım :) minik fiyonların tatlılığına peki ne demeli? ehem şey madem sende 2 tane var bundan, ankaraya çok birini istanbul'a yollasan bu şehir de sevinse böyle güzel bir elbiseye :ppp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaah senin o "arkadas" diye verdigin tepkini sevsinler:)) istedigin elbise olsun gizem kuşum, gel birini al o zaman:) ps: yazar burda elbiseyi vermek istiyor ama aynı zamanda gizemi ankaraya da getirtmek istiyor, baska türlü elbiseyi vermiycegini vurguluyor:P

      Sil
  40. Elbisenin güzelliğine ne demeli? :)

    YanıtlaSil
  41. elbise cok guzel sizede cok yakismis.ne kadar profosyonel fotolar.tebrikler..

    YanıtlaSil
  42. çok çok çok güzel bir elbise, ama senin üzerinde oldugu için bu kadar güzel durmus olmasin ? :D Yalniz bisi sormam lazim, o ayakkabilar, bende bir vuruldum aninda kasada buldum kendimi laaakin, çoook rahatsiz ediyor önündeki iki bant... Ayni sorunu sende yasadinmi, anormallik benim ayaciklarimdami çok merak ettim, sormadanda duramadim :D sevgiler :*

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^