2011/10/03

"Miş gibi"


önce bir dipnot verelim; fotoğraflar biraz çamur gibi evet. bide Ju'mun dediğine göre f değeri yüksek çekmişiz fotoğrafları. o yüzden de net-flu olayı yok:(
fotoğrafları o çekmeyince hep böyle bi eksiklik ve eziklik yaşıyorum.
 ofisten kaçıp 5 dakkada ne yapabilirizin derdindeyiz biz aloooo(burda eşe sitem var)! nerden bilebilirdikki f neymiş, neresine ne ayar çekmek gerekirmiş!

Peki miş gibi yaşamakla ne alakası var şimdi bu postun?
demezler mi adama.



Yazın ne ara geldiğini farkedemeden gidişini izlemek ve yaz bitmemiş gibi çıplak bacaklarla gezmeye direnmek.

Bütün gün ofiste saatlerce masa başında oturup yorulmamış gibi pozlar vermek ve bunun her dakikasından keyif alabilmek.

Yağmur yağabilirmiş, her yer çamur içinde kalabilirmiş gibi en yağmurluk çizmeleri giymek. Ama illa renkli olcak, önkoşul bu:)

Ofiste çalışıyormuş gibi yapıp arada bloguna girmek ve gelen her bir yeni yorum için ayrı olmak suretiyle kalbi küt küt atmak.

Sanki hiç giyecek kıyafeti yokmuş gibi "Ama o bana çok lazım, kesin şunla birlikte giyerim, hiç olmadı şöyle kombinlerim" gibi sözlerle önce  kendini ikna edip, sonra hiçbirşeyi gardroba sığdıramamak.

Topuklu giyebiliyomuş gibi görünüp platformun ve dolguların arkasına sığınmak.

Toplantıda can kulağıyla dinliyomuş gibi yapıp acaba o ayakkabıyı yeşil eteğimle giysem nasıl olur diye aklından geçirmek, ama ciddiyetinden taviz vermemek.

Sayabileceğim o kadar çok şey varki hergün miş gibi yaptığım, bazen bilerek, bazen farkında bile olmadan.


Mesela şu yukarda görmüş olduğunuz minikkuş, harikalar diyarındaki Alice görünümlü tam zamanlı teknokent insanı!
Yani diğer bir deyişle, 
Alice'miş gibi hisseden ve poz verirken ODTÜ'nün otları arasında bile kendini mutluluktan kaybedebilen insan suretli kuş :)



Sanki dünyayı kurtarmış da madalyon kazanmış gibi poz vermek:)





Balon elbisesiyle her an havalanıp uçacakmış gibi mutlu olmak.


Botlarıyla uysun diye pembe gülün yanına gidip poz vermek ama cami avlusu konseptinden kurtulamamak! buraya mişli bişi bulamadım:)


Ve son fotoğrafta farkettiğim üzre, yemek yiyomuş gibi yapıp aslında üstüne başına dökmekten öteye gidememek (bakınız: elbisenin etek ucu)

Dudağımdaki uçuğum ve eteğimdeki çorba lekesiyle doğal bi çekim olsun istedim :)

oldu görüşürüz o zaman;)

38 yorum:

  1. minikkusum cok güzel yazmissin :) okurken büyük keyif aldim :D üstüne bir de güzel resimler gelince, sahane birsey olmus <3

    ..pembis botlarin harika !

    öptüm seni canim

    YanıtlaSil
  2. yağmur botların çok şeker yaaa

    YanıtlaSil
  3. Pembişş hunterlara bayıldımm :)
    Çok tatlı olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  4. ahhahah okurken bir sonraki mişe meraklanarak füze gibi okudum, çok eğleceli yazmışsın kuşum :))) bugün formundasın yaa :))

    oldu görüşürüzz :))

    not: ahsendeki tanıtımın harikaydı, ordaki görseller hele o gölge oyunlu fotoya hayran kaldım, eşini tebrik eder, kendi eşime birazcık bu ruhun bulaşmasını ümit ederim :))

    YanıtlaSil
  5. E ben bayildim resimlereee. Tabiiii yagmur botlarinada. Rengi harika, acep nerden diye sorsam.

    Birde bu yediklerini bir yerlererine dokme olayi dersen karsiliginda tek kelime ahu de yeter. Beterim beter bu konuda :)

    Sevgiler

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  6. gayet güzel fotoğraflar canım, niye değil miş gibi yapıyosun ki...:))

    Gene çok beğendim ben, ge çok tatlısın, hadi bakalım..

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba cnm :) Ben almanyadan Ayse! Moda sayfami coktan belli kurdum ama malesef hic fazla türk okuyucum yok. Böyle herkeze yaza yaza inshallah türklerde benim sayfami okur. Eger beni takip edersen, gercekten Cooook sevinirim ve mutluluk duyarim. kocaman öptm.:))))

    Sevgilerle, Ayse

    thebeadayse.blogspot.com

    <3

    YanıtlaSil
  8. kızz sen ne tatlısın öyleee :D

    bende balon elbisemin içinde havalara uçuyorum psikolojik galiba :P

    hunterlerine bittimm yaa güle güle kullan =) mucurdum

    YanıtlaSil
  9. Sevgili minikkuş,

    Fotoğraflar süper, sen süpersin, esprili yazıların ayrı bi güzel...

    Ellerinize,emeğinize sağlık..

    Fotoğraf makinenizin markası nedir?

    Fido :)

    YanıtlaSil
  10. Evet miş miş.... Keyifli yanıda bu belki. Çok hoş olmuşsun.Botların rengine ben cesaret edemezdim herhalde...

    YanıtlaSil
  11. civcivim teşekkür ederim canım. ne güzel bi yorum bu ^.^ öperimki ben de:)
    gülümsecim teşekkürler;)
    Aysun kuşum sana da teşekkür, şeker gibi yiyesim geliyo benim de bazenleri :)
    darkolivee; sürükleyici bulmana sevindim aahhaha :) teşekkürler bu arada. bide benim eş de çok severek ve isteyerek çekmiyo aslında fotograflarımı, yani 123. pozdan sonra sıkılmaya başlıyo adam :))
    Ahu teşekkürler canım:) Asos.com dan almıştım canım, yurtdışından geldi yani. türkiyede satış yerleri var;)
    Denizcim beğenmiş gibi yapmadan direk beğenmen ne güzel^.^ teşekkür eder kocaman öperim seni:)

    YanıtlaSil
  12. Ayse; merhaba, gelirim tabiki ;)
    SED; teşekkür ederim kıııı :D bi balon elbise giyince uçabilcegimi hissediyorum, bide karpuz kol giyince kolluk takmış gibi hissediyorum:P ben de öptüm:)
    Adsız; bu ne güzel adsız bir yorum böyle Fidocum:) begenmene sevindim, teşekkürler:) makine Canon550d, ama dedigim gibi bu posttaki fotolar çamur gibi, çünkü ayarsız çekmişiz:(
    Suhuba; herkesin hayatında mutlaka miş leri vardır:) çok teşekkür ettim güzel yorumun için;)

    YanıtlaSil
  13. Canımm ne güzel o botların öle Hunterların bu renkleri süper gerçekten ve çok yakışmış:) Hahah üstüne sen yemek mi döküyosun ay çok alemsin:) Bence resimler süper miş muş gibi yapmana gerek yok:) Çiçekle aynı renk olan botlarının olduğu resim ise favorim oldu:)

    YanıtlaSil
  14. hiii ben seni yerim ki:)o pembiş hunterlar balon etek elbisen pozlar hepsi harika olmuş çok çok şeker:)öperim kocaman muckkk diye:)

    YanıtlaSil
  15. Tatlışım sen nekadar şeker olmussun aynı pamuk şeker gibisin. Hunterların gözkamaştırıyo. Bu mevsimde çok güzel yakıştırmıssın kendine.

    çok çok öptüm...

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Bugün blogumda renk renk hunterlar beni fena halde kandırıyor derken bu pembişleri görünce çok fena kıskandım. Cıvıl cıvıl bir post olmuş her zamanki gibiii üzerine dökme konusu da çok şekermiş hehehe:)

    http://shoendrella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Sizin oraların bir lafı vardır bilir misin ? '' la bebe sende hiç akıl yok '' :D Buarada bak mailde yazmayı unuttuğum bir detay daha var benim ünide ev arkadaşlarımın 3 'ü de Angaralıydı :)
    Neyse velasıl, herkes neden -miş miş gibi yazıyorsun demiş ya, aksine hep öyley -imiş gibi varsaymak en akıllısı... Hemde herşeyi ... Çok fazla ciddiye almadan, kendine öyle olduğuna çok inandırmadan, dümdüz yürümek :) Bu arada bu fotografları görünce hani ben diyorum ki, ''f'' değeri yüksek olsaydı da olur istediğim fotoğraf :) Neyse ben kestim biçtim yaptım bir şeyler :)

    Sevdiceğim, çoook öperim :()

    YanıtlaSil
  18. tam ısırmalık olmuşsun...
    böyle belinen sarıp havalara uçururcasına döndürmek lazım seni...
    asişşşş...
    .çok seviyorum seni yaaa ...
    wear senden bahsetmiş. o kadar güzel ifade etmiş ki...
    aynen katılıyorum bende...

    YanıtlaSil
  19. çok tatlısın.bence blog adını minik ve tatlı kuş olarak değiştir.
    her postunla bana ilhamların en sevimlisini veriyorsun,haberin var mı:)

    YanıtlaSil
  20. ha bu arada elle oyum sadece sana,bilesin tatlı kuş

    YanıtlaSil
  21. cnm bootlarini cok begendim <3 resimlerde harika olmus :-*

    YanıtlaSil
  22. ayy sen ne sevimli olur-muş-sun.:) pembe botlarını yesinler.. ben bu cekimi cok sevdim, cok güzel pozlar var içinde...

    YanıtlaSil
  23. zeto kuşum ne güzel de beğenmişsin:) benim içime sinmedi ama, sen güzel diyosan güzeldir:)
    gizim asıl ben seni yer, yanaklarını mıncırırım:)hihi begenmene sevindim^.^
    AyÇacım teşekkür ederim canım, öptüm ben de bisürü.
    shoendrella ilahi bi güç olsa gerek bu,demekki bi şekilde alman gerekiyo artık bi hunter :D
    nimo şebeleği dogru dedin valla:D zati ben de miş gibi yapmaktan keyif alıyorum, eylenceli bişi hacı:) postunu bekliyom hadi ;)
    Elifcim en güzel yanı da aynı duyguları benim de sana besliyor olmam. öyle sıcak bi insansınki,tanımadan sevdim seni:)teşekkür ederim güzel düşüncelerin için..
    ayşe; oyyy teşekkür ederim canım, ne kadar mutlu oldu ben yahuuu ^.^ bide oy için teşekkür, ama coktan kaybettim bile :P
    passion for fashion; teşekkürler kuzu:)
    Aysunum canım benim teşekkür ederim,çok sevindimki beğenmene :) öperim.

    YanıtlaSil
  24. günaydın minik ve tatlı kuş! :)
    balon elbisen, dizaltı çorapların ve hunter'ların çok hoş bir uyum içinde, bu outfit ve pozlarla en fazla 17 gösteriyorsun bilesin! :))
    ben de gülün yanındaki fotoğrafını çok sevdim, 2. poz da çok güzel olmuş.. yazı da her zamanki gibi çok eğlenceli tatlım, gülümsettiğin için teşekkür ederim.. :)

    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  25. ahsen kuşum sen ne şeker bi insansın yaaa ^.^ senin gözünle ordan güzel görünüyosa ne mutlu bana!:) yazımı begenmene ve gülümsemene cok sevindim, hep gel, her zaman beklerim canım;)

    YanıtlaSil
  26. sevgili minikkuş:)
    çokk hoşş bu kareler...
    ve senn tabiki:)
    hele ki o pembiş botların aldı beni benden:)
    güle güle giy...
    takipçiyim bu güzel sayfanın:)
    bende beklerim sayfama.
    cici kalın...

    YanıtlaSil
  27. Minik Kuş’um mış gibi yapan postunu okurken ben de mail yazıyor-muş gibi yaptım :) hayatın içinde ne kadar çok –mış gibi anı yaşadığımızı düşündüm sonra. Bu post görsel, zihinsel ve tinsel olarak ne kadar tatmin edici diye geçirdim içimden. Ne kadar yorulursa yorulsun insan sevdiği şeyi yaparken keyif alıyor, çok güzel demişsin. Ben pembiş botların gri etekli elbise ile uyumuna ve Alice pozlarının içten, naif havasına bayıldım tatlım çok çok güzel her bir kare! ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  28. birtutamkekik; teşekkürler ve de hoşgeldin ^.^
    gizemcim yada dilemcim:) ne güzel bi yorumdur bu böyle:) miş gibi de olsa keyif almak ne güzel, hele bu yazıyı okuyup içinde kendinden bişiyler buldugunu görmek daha da güzel. teşekkürler güzel insan;)

    YanıtlaSil
  29. Hunter alırken ilk önce pembesine gitmişti aklım, her zaman olduğu gibi. Sonra ördek yeşilini daha 'hunter' bulduğum için onu seçtim :) Ama şimdi fotoğraflarına bakınca ikinci bir hunter için dolabımda yer var mı acaba diye düşünmeye başladım! Harika fotoğraflar, blogunu da çok beğendim. Takibe aldım bile !

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. PD; dünyanın en rahat yagmurbotu oldugunun altına imzamı atarak pembesini de al derim :)

    YanıtlaSil
  31. Pamuk şekerim benim :) Benim yerimede giyinn pembişlerii.Bizim gıcık işyerinde Ugg ve bu cicişleri giyince dalga konusu yapıyo millet,giymemeyi tercih ediyorum :( Çok güzel olmuşsun yinee

    YanıtlaSil
  32. ezgi kuşum teşekkürler ihihih :)

    YanıtlaSil
  33. cnm o çorapları nerden aldın bana söylüyebilirmisin ? bende almayı düşünüyorum da..

    YanıtlaSil
  34. corabın sadece 3 cmlik bi kısmı görünüyo aslında. almayı düşündügün model olmayabilir belki de :) pentiden almıştım geçen sene.

    YanıtlaSil
  35. evet ama ne olduğu belli.sanırım tamamı öyle deliklidir diye sordum.

    YanıtlaSil
  36. bi kısmı delikli, bi kısmı düz örgü şeklinde;) benzerleri pentide var.

    YanıtlaSil
  37. buçorapla yeni bir kombin oluşturabilirmisin? ben böyle çizme yokta?nasıl kullanabilirim diye..tşkler

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^