2011/10/15

Akşamın körü

Evet gündüzler malesef çuvala girdi. 
Sokak lambaları, spot ışıkları ve projeksiyonla aydınlanma, güneşli günleri özleme zamanı artık.


Bu aralar; 
en sinirimi bozan şey, ofiste çalışırken ayağıyla yere sertçe vurmak suretiyle kendince ritim tutan arkadaşlar!
en mutlu eden şey, yeni ciciler almak.
en içimi ısıtan şey, hatta kucagımı da ısıtan şey şu an bunları yazarken bile kucağımda oturan ve mırıl mırıl ses çıkararak mutluluğunu bana da bulaştıran kızım Püre.
en güldüren şey, How I Met Your Mother.
en iştahımı kabartan şey kadayıflı muhallebi.
en şaşırtan şey, haftalardır sulamamama rağmen hala yemyeşil dimdik ayakta duran salon çiçeğim.
en yaz-kış tiril tiril gezen bana bile evde çorap giydiren şey, Ankara soğuğu!


En huzur veren şey, Göksel Baktagir parçaları. TSM sevenlerin, kanundan hoşlananların, hele bir de yanında ney ve keman olursa tadından yenmez diyenlerin mutlaka ama mutlaka dinlemesi, ama önce keşfetmesi gereken bi isim. 
Hatta EN'lerimi burada bitirip, biraz daha bu konudan devam edesim geldi.
Tamamen enstrümantal parçalar.
Her birinin gerçekten ayrı bi hikayesi var.
Yani mesela Hatıra Defteri'ni dinlerken önce bi hüzün kaplar içinizi, birisi böyle içinden ağlıyomuş da dışardan kimseye belli etmiyomuş gibi bi hissiyat verir. Sonra birden içiniz kıpır kıpır olmaya başlar, sanki biraz önce o herşeyi içine atan insan hayatının en güzel haberini almış gibi.
Masum Aşk'ı dinlerken -ki bu parça favorimdir- dalar gidersiniz.. En çok hafızanıza işlemiş olan  şey neyse onla ilgili türlü senaryolar yazar ve içinde başrolde oynarsınız.
Yani tamam ilk dinlediğinizde ağır gelebilir biraz.
Ama zaman tanıyın, bi şans verin, göreceksiniz enstrümanların sizinle nasıl konuştuğunu.




Şimdi diyceksinizki noluyo Minikkuş aloooo, bunlar nası sözler böyle, nerde o eğlenceli yazılar, komiklik şakalara ne zaman geçicez? :)
Bugün böyle ruhumuzu besleyelim diye size güzel bi referans vermek istedim aklıma gelmişken.



Gelelim gün ışığından mahrum, sıcak havaya hasret ve nerde çekim yapacağını şaşırmış minikkuşun hallerine.
Allahtan ODTÜ müzesi var da trenimiz olsun, uçaklarımız olsun, jetlerimiz olsun emrimize amade. 
Tabi renklerin birbirine girmiş olması, "ay o eteğin rengi tam olarak neymiş anlayamıyorum, yeşil mi yoksa içinde biraz lacivert de mi var?" gibi potansiyel soruların beraberinde gelmesi de kaçınılmaz olacak artık.
En iyisi siz şöyle bi bakın, hııı diyip geçin bence:)

  
İşte bu da o belki hiç gelmez dedikleri kara trenin ben bildim bileli ODTÜ'de pinekleyen versiyonu. Gündüz gözüyle ama özellikle kar temalı hallerini paylaşıcam sizle üç vakte kadar (Ankara'nın hava gidişhatına istinaden).


Şimdi gidiyorum.


ama önce biraz saçmalıyoruz komik bi silüetimiz olsun diye:)


Bim bam bomla başlayıp, kör olası çöpçülerle devam eden geleneksel 45likler gecemize,


hoş gör sen affet gitsin aldırmayla son veriyor ve herkesi piste davet ediyorum, oturan kalmasın:)
herkesin haftasonu 45likler tadında keyifli ve eğlenceli olsun bide.

oldu yine görüşelim :)

30 yorum:

  1. bayildim bu kombine,sana da cok yakismis..Özellikle cantann cok hosuma gitti ama nereden aldigini yazmamissin:(( sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ama sen yine çok tatlı görünüyosun yaaa,renk uyumu müthiş olmuş...ben de HIMYM'ye bayılıyorum ama House M.D. 8. sezon 2. bölümünde ortaya çıkan House'un yeni asistanı da beni gülme krizine soktu resmen:))hem yeni ciciler almak gibisi var mı yaaaa.Bir sıkıntı çıkmazsa haftaya pazar ordayım yeni ciciler almak için,madem hava buz gibi sımsıkı giyineyim ben de,malum Ankaranın soğuğu çok meşhur:))ben de huzuru bir blogger sayessinde öğrendiğim Buika'dan ''No Habra Nadie En El Mundo'' şarkısında buldum,şiddetle tavsiye ederim.öpüyorum seni tatlım,xoxo

    YanıtlaSil
  3. Dört dörtlük bir post olmuş

    YanıtlaSil
  4. okurken çok keyif aldım...bi daha bu kadar ara verme olur mu?
    özlüyorum sesini...

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuşsun yine çanta da gerçekten konuşuyor:)bu arada bayılırım Ankara soğuğuna.Ankara'da geçen 9 yıldan sonra hala alışamadım Karadeniz havasına hem de 11 yıl oldu.Gözünü seveyim Ankara'nın.kuru soğuğunu bile özlüyorum.burada soğuk olunca insanın nemden kemikleri bile sızlıyor:(

    YanıtlaSil
  6. buuuuu neee şiiriiinnliiikk buuu neee güüüzelllliiikkk :) çantan zarif ellerinde çok hoş durmuş eteğin de çok cici harika bir kombin ve harika bir fizik çok güzelsin balımm :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ne guzelliktir hayatimm! =) Bootie'lerin, kemerin, kazagin kombinledigin herseye ayri ayri bayildimm! =) Iyi haftasonlari, oldu yine gorusuruz ;) operimm senii :)

    YanıtlaSil
  8. sabah akşam farketmezz.Minikkuş şıklığını kaybetmez diyorum ve oldu o zaman kocaman öpüp gidiyorum diyorummmm :)

    YanıtlaSil
  9. güzel çekimler, uyumlu kombin..

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. çok cici bir kombin olmuş bu şekerim, çiçekli eteğini gri triko ve çorapla kombinlemeni sevdim, çanta da harika zaten, kemer olmasa daha iyi olabilirmiş sadece (ya da daha ince ve koyu renk başka bir kemer..??)

    how I met your mother'a hep denk gelirim cnbc'de ama hiç cazip gelmedi bana nedense, oturup izlemişliğim yok gerçekten o kadar güzel mi?? :)
    bu arada gülümse'nin yorumunu gördüm, house benim de favorimdir.. şekerim 2. bölüm oynadı mı bile?? hemen atlıyorum merak ettim o asistanı da! :)) bu arada buika'nın en sevdiğim şarkısını yazmışsın, tek kelime ispanyolca bilmem ama o şarkıyı o kadar çok dinledim ki ezberledim artık :)))

    öpüyorum ikinizi de :)

    YanıtlaSil
  11. nazan yılmaz caktı; teşekkürler:) Asos tan almıştım, hala satışta var, bakabilirsin;)
    gülümse; teşekkürler canım, house ben de izliyorum ama 1 sezon geriden geliyorum:)bahsettigin parçayı hemen dinliycem şimdi, öperim kuzu:)
    mayka; cooook teşekkürler ^.^
    elifim kuşum yirmilik diş operasyonu geçirdim, o yüzden bikac gün ara verdim mecbur.. severim seni ben:)
    evomania; çok sağol evo:D karadenizin neresindensin sen bakiim, benim de 18 senem samsunda gecti, bilirim nemli havasını memleketimin;) ama kuru soguk da bi yere kadar çekiliyo hacı yaa :D
    Bolat; teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. Sedacım teşekkürler kuzum, şirin misin? :)
    Sedy style; hihi teşekkürler, oldu ben de öpiyim seni madem :D
    ezginin günlügü; vaaauuu, ozaman da ben de öpüyor ve teşekkür ederek gidiyorum:)
    pinky fashion; teşekkürler..
    ahsencim, postta da belirttigim gibi renk karmaşası olmuş belliki:) öncelikle üzerimdeki kalın kumaşlı bir elbise üzerine giyilmiş koyu yeşil bir kazak:) kemersiz takınca kazık gibi duruyo elbise biraz:) bide aslında kemer tarçın rengi ve elbisenin icindeki bi renkle birebir aynı:) göz yanılması işte:)begenmene sevindim. hemen o şarkıyı dinliycem şimdi;) öpücükler yolladım.

    YanıtlaSil
  13. kdz.Ereğli'deyim ben,her ne kadar kimileri Sinop'tan ötesi kadar gerçek karadeniz saymasalarda burası da karadeniz işte:)öptümmm..

    YanıtlaSil
  14. Minikkuşum en son fotoda kafanın üstünden çıkan baykuş mu kartal mı ne olduğunu tam anlayamadığım şey süper çıkmış,sanki kafanın üstüne kondurulmuş bir kuş gibi :)

    Kombin bahane 45 lik şahane..Ankara'da da olduğunu bilmiyordum,süpermiş :)

    YanıtlaSil
  15. mrb elbise yenı sezon mu ;?

    YanıtlaSil
  16. Minikkusum benim aksamın köründe bile iç acıyorsun.etegi çok beğendim.cantaya bittim tam asostan mi diyecektim sonra yorumlarda gördüm:) su 75 Euro sınırından sonra elim gitmiyor yurtdışı alisverisine:(

    YanıtlaSil
  17. şirineyim şekerimm :)

    YanıtlaSil
  18. Hahaha yaa eski parçaları dilime doladım şu dk itibaren gün boyu devam eder artık:) Çanta kardeşi nasılsın yaaa:)Çok güzel olmuş ben gece çekimlerini ayrı bi sevdim böle gizemli puslu falan yalnız donarsın öle minikkuşum sen dikkat et kendine öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  19. fido; biliyomusun ben de fotografı koyarken acaba bunu farkeden olacak mı demiştim:) aferin senden kaçmıyo:) ankaradayım ben, sen de mi burdasın?
    derya; ben diyim 3 yıllık, sen de 5 yıllık elbise:)
    pink princess; teşekürler canım benim, begenmene sevindim. 75€ sınırına takılma bence yaaa, 20-30 al bişiler. 5 parcadan fazla alamama gibi bişi yok cünkü. fasafiso ;) benim bu kacıncı alısverisim, hala geliyo :D
    SED; peki:)
    zeto kuzusu sabahını 45liklerle şenlendirdiysem ne güzel:) bide evet haklısın, çekim bitene kadar soğuktan kalıbım çıkmıştı :) oldu öperim ozaman ben de:)

    YanıtlaSil
  20. Yok minikkuş ben Ankara'da değilim, 45'likten bahsetmiştim,Ankara'da da olduğunu bilmiyorum derken,İstanbul'da da var ya,ordakini çok sevmiştim,keşke buralarda da olsa :(
    Ankara'daki nasıl bilmem ama İstanbul'da 10 kişilik yere 50 kişi sığarak,böyle parmak uçlarında falan geziyorsun :)

    YanıtlaSil
  21. ay pardon ficocum yanlış anlamışım ben:) valla Ankara'da Nefes Bar var, bu konuda yıllardır rakip tanımıyo! bahsettigin kadar dipdibe bir ortam olmuyo burda, ama kalabalık oluyo tabi baya. olsuuun, tanıdıgın tanımadıgın herkesle karsılıklı oynamak da keyifli oluyo yaauu:)

    YanıtlaSil
  22. yapma yaawwww...Ankara'ya gelindiğinde gitmek için listeye alınır o zaman kuşum ;)

    YanıtlaSil
  23. cok cici olmussun boyle renkler harika kısa uygun ama flaral desenler içimizi ısıttı(tabi corapla giymenin bu ısıtmada payı var)
    ben ahsene katılmıyorum:P (kaçsam iyi olur) bence ksinlikle kemerle giymelisin ama katılıyorum ince bir kemer daha şık olurdu:D
    cok eğlenceli bir gece olmus belli, eller havaya. house nsl başlar da haberim olmaz. hemen bu hafta telafı etmeliyim. bu arada benim doğum doktorum vardı housun turk versiyonu diyebilirz. Süper adamdı..

    YanıtlaSil
  24. Söyle bı bakayım dedim blogunda kayboldum. Ne kadar sempatik bir anlatmış şeklidir bu yahu:)) bayıldım .

    YanıtlaSil
  25. aysuncum aahhaha bence de kaç ahsen'den:) teşekkür ederim tatlı yorumun için. bidakine ince kemerle yapayım madem bukadar çok istiyosunuz:) senin doktoru da merak ettim hee :D
    moda sihiri; öncelikle fakirhaneme hoşgeldin der, bütün postlarımda aynı keyfi almanı dilerim efem:) şu an çok mes'udum ^.^

    YanıtlaSil
  26. i love the red clutch! This picture are amazing

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    YanıtlaSil
  27. Minik kuşum açık hava müzesindeki bu çekime hayran kaldım ben! :) o uçak ve tren ne kadar güzel bir arka plan oluşturmuşlar, gecenin renkleri, soğuğu, kombinin güzelliği harika bir bütünlük içinde tatlım. Çiçekli eteğin desenleri yazdan kalma bir mutluluk yaşatırken insana içindeki gri tonları sonbaharın göz kırptığını da haber veriyor adeta :) gri kaza üstüne bel kemeri çok başarılı bir seçim, botlara ise ayrı bir bayıldım bebeğim :) silüetli resim açık ara favorim! Öpüyorum çok tatlımı ;)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  28. britt+whit; thank you so much honey ^.^
    Gizem kuşum senin o güzel yorumunu severim ben:) beğenmene çok sevindim. bundan sonra böyle garip mekanlarda, soguk havalarda, evin kapısının önünde çekilmiş fotograflar olacak mecbur:) iyi bak kendine tatlı kadın, öperim yanacıklardan:)

    YanıtlaSil
  29. yine cok eglenceli fotograflar;) floral desenlere bayliyorum ben. sen de cok iyi kombinlemissin. 45lik calan mekan da kaydedildi ajandama!

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^