2011/10/06

Okuduğumuzu anladık mı?


Öncelikle belirtmek isterimki bu pozu verirken, o elleri birleştirip en annane havasına bürünürken aklımdan ne geçiyodu, ne yapmaya çalışıyodum sizi temin ederim bilmiyodum!
Bide bu sizi temin ederim lafını söyleyen film yıldızlarına da hep özenmiştim, yeri gelince kullanıyım dedim:)


Diyorum ya pembe giyince ruh hali değişiyo insanın diye,
sabah kazağımı giyerken uykusunu alamamış ve "şimdi kim kalkıp taaa işe gidecek" diye somurtan suratımı "sen şöyle dur, ben yarın tekrar giycem seni" diye teselli ederek rafa kaldırdım.
Bide ne kadar alakasız olsa da en sevdiğim takılarımı biarada taktım bugün.
Kalp kolyem, kalp kabartmalı bilekliğim ve neye benzediğini hala çözemediğim yüzüğüm.
Olmuşken hepsi birlikte olsun, güzel olsun istedim.



Ne diyodum?
Hah, yırtık pırtık:)


Arkadaş dediki "hergün aynı şeyleri giyiyo gibi giyinmekten, başöğretmen kılığında dolanmaktan bıktım hadi kalk gidelim bana ciciler alalım!"
Yani körün istediği bi göz, allah vermiş iki göz hesabı hiiiç itiraz etmeden pıt pıt düştük yollara.
Neymiş efendim H&M'de %50 indirim varmış, kime göre neye göre dedim gidince.
Ana gibi yar, Zara/Mango/Twist gibi diyar olmaz diyerek, hazır da outletine yakınken Mango'ya gitmeye karar verdik.
Yani bi pantolon hikayesi anlatacam diye taaa nerelerden girdim konuya biliyorum ama böyle detaylı anlatmaktan öyle keyif alıyorumki, bazen Ju'mun "hadi canım artık sadete gelsen de cümleten rahat etsek ben kulaklarım ve diger tüm duyu organlarım" diye içini okuduğumu bilirim:)




Hemen toparlıyorum.
Mango'ya girince ben bi yana arkadaş bi yana dağıldık. Sözde ona ciciler alcaktık, ben nereye dalacağımı şaşırdım:)
Bazen kendimi o kadar başarılı frenleyebiliyorumki.. 
İşte o zaman da öyle oldu ve "hayır asiş dur, o elindekilerin hepsini almamalısın" dedi bıyıklı bi teyze:) (bıyıklı teyze, ak sakallı dededen daha sempatik geliyo bana evet)
Sonra doğru olanı yaptım ve etiketini gördüğümde beni şoklara sokan bu yırtık pırtık jeani alıverdim w/


Bide şöyle bi özelliğim var ilginçtir, çok sevdiğim birşeyi ucuza alınca böyle acaip salak bi gülümseme alıyo beni, kasadan gururla geçiyorum ve bir kahraman gibi dönüyorum evime :)






Jean konusunda sorusu olan yoksa yeni üniteye geçiyorum arkadaşlar:)


Konumuz: 
fotoğraf makinesini yalnızca poz verme aracı olarak kullanmaktan sıkılan bir insanın doğayla yüzleşmesi.
Evet konu başlığı biraz uzun ama ana hatlarıyla anlatıcam, panik yok:)




bişeyleri başka şeylere benzetmek gibi bi huyum var.
Bazen fayansın üzerindeki bir şekli Orhan Gencebay'a benzetirim,
bazen ayak başparmağımı bi akrabamıza benzetirim,
bazen bi arabayı dedeye benzetirim.
çok var örnek, ayrı bi post çıkar bundan:)
Misal şu yukardaki ağaç.
Her ne kadar fotoğraftan anlaşılmasa da sanki "gel yavrum diye kollarını açmış ve düğmeli gömlek giymiş kabarık saçlı bi teyze"ye benziyodu. valla bak :)




İncir yaprağı dışında hiçbir ağacı yaprağından tanımam.
Bu ağacın da meyvemsi şu idüklerini sevdim. Gülle gibiler ^.^
idük: ne olduğunu bilmediğimiz şeyler için kardeşimle aramızda sıkça kullandığımız bi kelime.




Bunların da kiraz olduğunu düşündüm. 
Bir ağaç meyvesi yokken o kadar değersizken, meyvelenince nasıl bu kadar güzel ve dikkat çekici olabiliyo diye anlamsız bi şaşkınlık yaşadım kısa bi süre.
Bodur olmasaydı gölgesinde pozlar vermek pek renkli olabilirdi..






Şimdi bi tekrar yapalım, hangi konuları işlemişiz gözden geçirelim:)




Yırtık kot güzeldir, güzel bişeyleri indirimde almak daha da güzeldir.








Pembe giymek pozitif enerji verir, ruhu dinlendirir. 



Nesneleri bişeylere benzetmek akıllı bir insan işi değildir. 
Mesela yukardaki ağacın dallarını da yumurta çırpıcısına benzettim.




Siz aslında bi rüya gördünüz, bunların hiçbiri gerçek değil
Yukardaki konulardan sınav falan yapılmayacak :)


Ya bide aklıma bişi geldi, onu da anlatıp gidicem hemen:
Biz küçükken kız kardeşimle birlikte uyuzluklar yapıp hep minik erkek kardeşimizi kandırırdık.
Babam sadece evimizin olduğu sokakta bisiklet sürmemize izin verirdi, sakın sahil yoluna çıkmayın diye tembihlerdi. Biz kaçak kaçak gider, sahil yolunda iki teker döndürüp tekrar sokağımızın sınırlarına girerdik. Minik erkek kardeş de hep bizi görürdü bunu yaparken.
Sonra gidip babama söylemesin diye bunu köşeye çeker,
"nünü, aslında bu gördüklerinin hepsi bi rüya, sen şuan rüya görüyosun, biz aslında hiç sahilde bisiklet sürmedik" der, kendi yalanımıza kendimizi bile inandırırdık:)


Bu da böyle bi anımdır:)


oldu o zaman yine görüşelim.

32 yorum:

  1. Hahahah delisin sen yaa çok keyifle okudum ama ben bunların hepsini, hatta pür tebessümü geçip güldüm baya baya:)) O bişileri bişilere benzetme bende de oluyo ama genelde yolculukta arabayla camdan dışarı bakarken:) Bu arada bu kotu almakla süper bir seçim yapmışsın en sevdiğim yırtık kotum olur da kendisi:) İlk resme koptum ben ellerin duruşu kısmı açıklama çok gerçekçi olmuş:)) Oldu o zaman ben de gidiyim bari öperim:)

    YanıtlaSil
  2. Pardon bayan siz nerede yaşıyorsunuz ? Gülme kızım harbi soru bu yani bana geçen biri böyle yorum bıraktı devamı da varda, bloğuna cinsel uyarı tablosu asman gerek benim yazmam seninde yayınlaman için :) Tabii tabii şimdi sık sık fotoğraf çek, çektir buralarda görürüm seni ay sonunda Angara soğuğunda :D Ne idiğü belirsiz yüzüğüne bayıldım :) Ayırca sana pembe neden bu kadar yakışıyor sormuş muydum :) Nyese boşver :)
    Bana da beklerim diye blog linkimi de copy-paste yapmıcam işte :)
    yazacaklarım bu kadar, annegillere selam söyle .D

    YanıtlaSil
  3. haha çok güldüm okurken:))o salak gülümsemeden bende de oluyor özellikle outletlerden bişeyler alınca,çok iyi anlıyorum seni minikkuşum:))bi de ben de erkek kardeşime küçükken seni çingeneler kapımıza bıraktı aslında sen benim kardeşim değilsin,bak ben annemin tıpkısıyım,sen hiçbirimize benzemiyorsun deyip ağlatırdım hahahaha:)yaşasın kötülük:)))))

    YanıtlaSil
  4. hahahahah ayhhh nasıl eğlendim yanlız belli değilll :) ya varya sırf içim açılsın diye bile okurum seni yemin ediyorum ne giydiğin ikinci planda yani :P :P bu arada kotuna bayıldım hatun yaaa :O insan kaç kaymeye aldığını da yazar :) bi de hangi outlet bu taksim mi olivium mu yoksammm kadıköy mü ?


    muckkkkkk

    YanıtlaSil
  5. ahahahahhahah...çok tatlısın ya..

    Bu arada minik kuş eşin profesyonel fotoğrafçı mı? Portfolyosunu çok beğendim...

    Fido :)

    YanıtlaSil
  6. :):) çok tatlısınız benide gülümsettinizya şimdi kalk yemek yap bunalımlarındaydım :D süper geldi :):) idük'e bayıldım ben bide

    YanıtlaSil
  7. ağaçta yetişen ve kırmızı olan herşeyi reçel yapabilme kapasitemle o kiraza benzeyen japon elmalarından reçel yaptım ben:) biraz da Gürcü bakıcımız Madonna'nın eli değdi tabi. çok lezzetli oldu, valla!
    Bu senin postun kokulu gibi, ha bir de iştah açıyor. ya da benim iştahım bir tırnak darbesiyle bile açılmaya müsait bilemedim.
    herneyse güzeldi eğlendim:)

    bana da beklerim
    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. heheh:) sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün minikkuşumm:) bloguma kimse yorum yapmıyo diye de moralim yok zati.. yırtık kot ve pembe çok güzel uymuş oje falan.. balımm ne balsın sen ya :D
    yüzüğünü ve kolyeni istiyorum ona göre :) burda h&m zara falan yok sen bana alcan he mi? :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, çok cici bir bloğunuz var, çok beğendim ve ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  10. keyifle okudum :)) Yazan eline,yüregine saglik

    YanıtlaSil
  11. Kombin harika, anlatım harika, hele Orhan Gencebay hayranı olarak muhteşem kişilikten bahsetmeniz çok daha harika :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. :D cok güzel yazmıssın gene, ama okuduğumu anladım mı belli diil, allak bullak oldum:P cok güzel tum fotoğraflar, kot harika gercekten...

    YanıtlaSil
  13. LOVE your sweater! The color is perfect.

    Stop by some time at http://stylelustpages.com!
    xo,Cortnie

    YanıtlaSil
  14. zeto kuşum nekadan güzel bişi biliyomusun böyle kahkahalarla güldürmüş olmak^.^bizim zevkler o kadar kesişiyoki seninle, pantolonun aynısından sende de olmasına hiç şaşırmadım.bu arada çantam yola çıkmış geliyomuş w/ ben de öperim :)
    nimo manyagı öncelikle kollardan ısırırım:)yarışmaya ankaradan katılıyorum ben:D sana pembe çok yakışıyo diyollardı, ben de giydim, teşekkür ederim ihhihi ^.^ anamgillerin de sağa selamı varımış:P
    gülümsecim gülmene eglenmene cok sevindim. yaşasın kötülük bence de:) ama kıyamam yaa, salak salak herşeye kanarlardı küçük kardeşler:P
    heels are my drugs; ahaahaha bunları duymak negüzel kuzum:)buarada kac kere söyledigimi bilmiyom ama ben Ankarada yasıyom hacı, optimum outletten aldım kotu, gel sana da alalım:)) öperim.
    Fido; teşekkürler ^.^ profesyonel dügün fotografcılığı yapıyo eşim, evet:)

    YanıtlaSil
  15. duru; gülümsetebildiysem ne mutlu bana:) teşekkürler..
    Alışveriş Danışmanı; her an herşeyin reçelini yapabilme potansiyelini sevdim, böyle anaç insanlar candır!:)iştaha getirdiysem atla gel hacı, bende de taze çilek reçeli var, kaymaklan yeriz :))
    SED; teşekkürler canım.
    Deniz; beğenmenize sevindim, teşekkürler.
    Vintage duygular; kuzum teşekkür ederim, zevkle yapıyorum ben bunu ;)
    Burcu Kuran; aahaha orhan gencebay benzetmeme kızmadıysanız teşekkürler:) ama napiyim çok benziyo :D
    Aysunum bebişim çooook teşekkür ederim, yerim:) kafan karışmasın diye konunun tekrarını da yapmıştım aslında ama, sen bikaç kere daha oku ozaman:))
    Cortnie; thank you so much honey!

    YanıtlaSil
  16. yine yapacağını yapmışsın minik kuş, kırdın geçirdin ortalığı! :))) beni en çok güldüren de nesneleri benzettiğin şeyler oldu, yumurta çırpıcısı ve kabarık saçlı teyze çok yaratıcı hahaha :))))
    idük de süpermiş, kullanırım ben bunu söyliim :)
    ayrıca o kendi yalanına inanma hikayesini küçükken birebir yaşamışlığım da var, bizim sokaktaki terkedilmiş evin perili olduğunu uydurmuştuk da sonra önünden yalnız geçemez olmuştuk, nasıl salaklık ama?? :))

    bu kazak sana çok yakışıyor, yırtık kotun da çok cool tabii ki..
    öpüyorum tatlım..


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  17. minikkkuşşş dün o pantolonu denedim bende ama düz siyah aldım işyerinde daha kullanışlı olacağına kanaat getirdim dahaa neler neler aldım manngo outlet candır can:))

    YanıtlaSil
  18. ahsen kuşum benzetme yapmaya bayılıyorum ben yaa:) bide şoklardayım şuan çünkü bizim de perili ev benzeri bi hikayemiz var kardeşimle kendimizi inandırıp yanından bile geçemediğimiz ve bütün mahallenin cocuklarını da korkuttugumuz :D ne salakmışız o zamanlar yaaa aahahaah :)
    bide teşekkür eder, yanacıklardan öperim seni.
    sarışın mamba olmaz mı? kesinlikle mango outlet candır:) hele 9.90, 19.90 TL ye alınan ciciler daha bi candır :D

    YanıtlaSil
  19. Bu jean gardrobumun favori parçalarından minik kuşum..! Hatta eskidi, gittim bir tane daha aldım :) Sana da çok yakışmış.
    Öperim,
    Bloguma beklerim,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. pembeler sana ne kadar yakışmış öyle :)

    YanıtlaSil
  21. sena şensöz; teşekkürler sena!:) öperm ben de.
    bonbonum çok teşekkürler ^.^ öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  22. Blogunu çok samimi buldum :) Anlatımın çok güzel, çok keyif aldım..

    Ben de bloguma beklerim, ayrıca yorumlarını da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. ahahha kandırıkcılar sizi:) cok güzel resimler canım pantolonunda hayırlı olsun güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
  24. sevgili minikkuş yine harika görünüyorsun ve yazın tam okunmalık:)valla kimsenin blogunu seninki gibi dikkatle okumuyorum desem yeridir.jean çok güzel kazağıda yakıştırmışsın.alışkanlık yaptın bende açar açmaz senden bi gönderi varmı diye bakmadan edemiyorum,seni tanımadan seviyorum kendine bizim için de iyi bak sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Great jumper ! Come to see my page and if you love it follow me
    kisses

    YanıtlaSil
  26. lunapark queen; teşekkürler;)
    essu; eyvallah cicim :) teşekkür ederiz:)
    helena; thank you so much;)
    evomania; oyyyy bu ne güzel bi yorumdur^.^ yazılarımı keyifle okuman, merakla yen, postları bekliyor olman, bunları duymak ne güzel.. ankaradamısın? gel görüşelim canım;) öperim kocaman.
    DailyGlamour; thanks honey!

    YanıtlaSil
  27. :)) Duygularıma tercümandır bu yazı.Ellerine sağlık bayılıyorum postlarına minikkuşum,öpüyorum kocaman pek çok severim seni ben :))

    YanıtlaSil
  28. ezginin günlügü; o zaman izlemeye ve okumaya devam ediyoruz cicim :) teşekkür eder öperim seni ben, valla bak :D

    YanıtlaSil
  29. Tatlım yine çok keyifle okuduğum bir post oldu :) en çok benzetmeler kısmına ve de kandırılan küçük kardeşe koptum (abim de bizi kandırırdı ondan sanırım :p). Dikkatli bakınca o ağaç cidden kollarını açmış bir nineye benziyor ama :))) pembiş kazağın yırtık jean ile kullanımı süper olmuş, canlı kıpır kıpır bir hava vermiş sana minik kuşum, o kazağın mavisini çok sevmiştim bende ama bu şekilde yakışmadı üzerime. Aksesuarların kullanımını da ayrı bir sevdim kalpli kolye çok naif bir şıklık katmış canım benim :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  30. gizem kuşum beğenmene, keyifle okumana çok sevindim^.^ herkesin geçmişinde böyle bi kandırılma yada kandırma hikayesi oluyo demekki:)güzel yorumun için teşekkürler tatlım, öptüm bissürü.

    YanıtlaSil
  31. hiç yazı okumayı sevmeyen bana bile sıkılmadan okutuyorsun ya bunca yazıyı helal olsun sana valla minikkuşum :))
    Ya o nesneleri benzetme huyu bende acaip var, bulutları, camdaki yağmur tanelerini, duşakabindeki figürleri, dağları, ağaçları herşeyi birşeylere benzetirim, insanlara söyleyip, onlar göremeyince de çok şaşırırım, sanki herkes benim gibi manyak olmak zorundaymış gibi :) Neyse en azından sen öyleymişsin, çok sevindim :)

    Yırtık kotun süpermiş bu arada

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Deniz;yazdıklarımı severek ve begenerek okuyan insanlar oldugunu bilmek okadar keyif veriyoki Denizcim, bunu okumayı sevmeyen biri bile söylüyosa değmeyin keyfime:) ben çok eglenerek yazıyorum, sen de aynı şekilde okurken egleniyosan süper \o/ benzetmeler konusunda ikimizin manyak oluşunu da sevdim :) öptüm seniii.

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^