2011/10/30

Kiğğğ üç, kiğğ üç :))

Gören de böyle yıllardır günlük tutup birileriyle bişeyleri paylaşıyorum sanır.
Nasıl bi bağımlılık, nasıl bi alışkanlık yaptıysa şu meret, bi süredir yazmıyorum diye resmen kendimi çocuğuna bakmayan ana gibi hissettim, ki bu duyguyu Püre'nin suyunu ya da mamasını vermeyi unutup yattığım zaman gecenin bi yarısı uykumun en tatlı yerinde uyanıp onun karnını doyurduğum zamanlardan biliyorum.

Bakın ne diycem.
Hergün çatlayana kadar yiyip, bütün gün masa başında oturup, bide üstüne ayda birden daha sık yürüyüş bile yapmayarak kendimi o buhran senin bu buhran benim yıprattığım günlere bi nokta koyayım dedim ve
nedendir bilinmez 3 yıllık ara verdiğim spor hayatıma dün itibariyle başladım.
Valla bak, ciddiyim.


Yukardaki özgüven ordan geliyo:)
Heheyt be dedim şu yağ, kas, metabolizma, protein bilmem nesini hesaplayıp sana "ahan da sen böyle bişeysin" diyen aletin üstüne çıkınca bugün:)

O kendi kafanıza göre ölçtüğünüz boy ölçünüz kesinlikle yanlış, onu öncelikle belirtiyim bi kere.
Hani evdeki tartınız sizi hep doğru tartar, ama ev sınırları dışındaki bütün tartılar sizi mutlaka kilolu gösterir ya, bunda öyle bişi de yok.
Santim bildiğimiz santim, "ama o eczanedeki santimler daha büyük, o yüzden boyunu kısa gösteriyo" da diyemezsinizki.

Üstümdeki kıyafetler zaten 2 kilo, e biraz önce yemek yemiştim ordan da düş 1 kiloyu ettimi sana 3 kilo.
Tuvalete gitmeden tartıya çıktığım için bi yarım kilo da ordan düşebiliriz, sonuçta su içsem yarıyo bana dediniz mesela:)
Yani en iyi ihtimalle o tartı sizi 3,5 kilo fazla tartıyo size göre.




Ama boyunuz ölçülürken durum hiç de öyle değil canlarım:)
Neysen osun.
"E ama benim 1.80 falandı boyum, ne 1.68i" sesleri yükseliyo birden.
Kendinizi 12 cm küçülmüş hissediyosunuz :)
Yukardaki bakış o ruh halini simgeliyo.
Nası yani yaaaa, ama ama.. :)



Nispet yapmak için söylemiyorum, litfen yanlış anlaşılmasın :P
Yakacak bi gram yağım yokmuş:)
1 kilo kas fazlam varmış, ne demekse:)
Hatta diyetisyene göre biraz yağa ihtiyacım varmış.
Hö?
Yani doktor bey, affınıza sığınarak ve diplomanıza güvenerek yorum yapmıyorum bu konuda, siz öyle diyosanız tabiki de öyledir.(şaşkınlık içinde can simitleri bölgesine bakılarak)
Çok kısa zamanda Temel Reis gibi olabilirmişim.
Bide spor yaptıktan sonra camış gibi yemezsem şirinleri bile görebilirmişim:P


Hayatımda insanlık için küçük, ama benim için köklü bi değişiklik yapınca böyle anlat anlat bitiremedim işte. 
Bundan sonra kiğğğğ üç, kiğğğ üç nidalarıyla tempolu bir hayat süreceğime and içerim:)
İyice görmemişe bağlamadan sözlerimi burda bitiriyor ve şu birbirinden sevimli ihtiyar dede arabalarından bahsetmek istiyorum azcık da.

Hani hep diyorum ya bişeyleri bişeylere benzetme huyum var diye.
En çok da arabaları insana benzetme huyum var, aklı başında olmayan herkesin başına geliyodur bu:)
Eski ve tombul görünümlü, hele bi de rengi böyle yeşilse, o araba direk Dededir bence.
Hani mesela bazılarının ön farları kocaman olur, çerçeveli gibi, onlar da burun üstü gözlük takan dede oluyo mesela.


Bu pembe dev araba ise kesin yıllar yıllar önce ne düğünlere eşlik etmiş, ne gelinleri gezdirmiştir.
Bide en sevdiğim yanı, eski  arabalarda koltuklar tek parça oluyo, boydan boya.
Yani bitane şoför için, bitane de yanındaki için degil. 
Şöööyle kolunun birini sevdiceğinin  omzuna atmış yanyana oturarak araba süren bi Tarık Akan&Gülşen Bubikoğlu filmi düşünün, onun gibi :)


Bide yeşil mi yeşil bi fon buldum kendime.
Çeşme Marina pozlarıma benzer bi hava çıktı ortaya. Tabi o zamanlar deniz havası, şimdilerde "hadi çabuk fotoğrafımı çek de ceketimi montumu giyiyim" havası.




Bilekliğim nişan sandığı ganimetlerimden biri :) Çengelli iğneyle bağlanmış zincir. 
En altın sevmeyen halimle beğenmiştim bu bilekliği ( ve tabiki kolyesini de:) )


Fondaki yeşil, bordo deri görünümlü pantolon, lacivert ceket ve beyaz gömlek. En sevdiğim renkler bir araya gelmiş. Hal böyle olunca minikkuşun da bu post içine sinmiş:)






Uzun zamandır hiçbir çekimden böyle keyif almamıştım ben.
Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir hı?

O diil de çok soğuk çok, gidiyim de 2 kat daha çorap geçiriyim ben ayağıma.
Ozaman geçmiş cumhuriyet bayramınızı kutlar, herkese şimdiden tatil psikolojisinden arınmış ve pazartesiye bomba gibi hazır bir ruh hali dilerim :)

32 yorum:

  1. Fotograflar harika minikkus bayildim:)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. mekan ayrı süper fotoğraflar ayrı süper:)

    YanıtlaSil
  3. Kuşum döktürmüşsün yine ama şu 34 beden halinle kilondan büyük işlere girişmesen diyorum:) yani diyorum ki ne sporu haciiii, otur evinde kedini sev, hasta etme adamı...

    YanıtlaSil
  4. yine benim sevdiğim bluzu giymişsin!!!!bayılıyorum ona:)

    YanıtlaSil
  5. Yakacak bir gram yağım yok, 1 kilo kas fazlam var ne demek yahu? Allah aşkına ne demekkk:))) Nese renkler güzel, fotoğraflar harika, sakin, nefes, sakinn:)

    YanıtlaSil
  6. ACİİLLL....
    ya minikkuş,postunu gülümseyerek okuyup,fotolara imrenerek baktıktan sonra iki sorum olacak:
    1. si pantolonun nereden?? (yani yanayakıla bordo pant. arıordum)
    2. si bluz nereden :)))
    sevgiler
    p.s. fotolara bayılıorum...

    YanıtlaSil
  7. Canim benim, harika gorunuyorsun... Kirmizi pantolon, blazer super!!! O cici botlari da unutmamak lazim ;)))
    Ben de 3 hafta basladim tekrar spora!!! Dizimi sakatladiktan sonra korktum tekrar baslamaya ama artik korkunun ecele faydasi yok diyerek attim kendimi spor salonuna :DDD Tabi en onemli etken homini girtlak yiyip 12 kilo birden almam :((( Ahhh cok dertliyim bu konuda - yarami daha fazla desmeyim!!! Insallah biran once atarim o tonlarca olan kiloyu uzerimden!!! ;))) Senin fizigin burdan gayet super gozukuyor!!! ;))) xxx

    YanıtlaSil
  8. hiiiii!!!!(el şaşkınlıktan ağza götürülür) :) bu nasıl bir mekan yahu..neresi burası,mekan süper,fotoğraflar süper,renkler süper,model süper...off ya çok kıskandımm...ganimetin de çok güzelmiş canım..güle güle kullan..
    erman beye selamlar,yine harikalar yaratmış vallahi...:)
    iyi haftalar..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Çekim ve fotoğraflar süpeer =)Pantolon ve ayakkabılara ayrıca bi bayıldıım =)mekan neresi ?? :P
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  10. ah kırmızı arabanın onundekı resme bayıldım ayrıca resımlerın hepsı bırbırınden guzellll

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Yine herzamanki gibi harika görünüyorsun hele o güler yüzün yokmu :) resimlerde yazilarda cok güzel olmus keyifle okudum herzamanki gibi :)
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. ooo süper olmus gercekten, nasıl güzel arabalar onlar, süper mekan... be bu vernished kaplama pantalonları cok seviyorum kırmızıda en güzeli sanırım.. dediğin gibi yeşille harika olmuşş.. bu arada sıfır yağ ne demek , insan yazmaz bari, acır biz diğer fanilere:P Senin temel reis hallerini merakla bekliyorum ayrı, bakalım şirinleri görebilecekmiyiz:))
    çok opuyorum cnm, gene şahane bir posta imza atmışssınız.. ikinizi de tebrik ediyorum.. süpersiniz..

    YanıtlaSil
  13. çok eğlenceli bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. gözlerin harika görünüyorr!! çok beğendim güzelimm :) arabalar da şahanee! =) :*

    YanıtlaSil
  15. Yaa hikaye okur gibiydim. Yağ fazlası olmayan biri muhteşem. Ben yanından bile geçemem artık :) Birde bu gömleğine bayılıyorum. Çokk şık :)

    YanıtlaSil
  16. Minikkuşum off ne güzel resimler onlar öle burası neres kuzum yaa:)) ahh ahh ben yeniden başlıycam spora şu üstümdeki misklinliği atarsam kilolar geri dönmeden dur demeli:) Ben o bir ki üç nidalarınla senle eşlik edicem keşke benimde yağım az olsa kasım çok olsa boyumda 1.80 olsa :)) Çok şey mi istiyorum yani:)Bu arada gömleğine ba-yıl-dımmmm

    YanıtlaSil
  17. Minikkusum harika olmussun yinee :) Ahh ahh su spor olayi benide bitiriyo, simdi biraktim baslamam gerek ama pek vaktim de yok :) Bulucaz biseyler :) operimm senii :)

    YanıtlaSil
  18. kız nerden buldun dede arabalarını? yada onu geçte 'yakacak 1 gr yağım yok'ta ne demekk?? kem gözlerimi üstüne bi atarım senin görürsün gününü:( pis kuş ama çok güzel kuş:) (bu yorum spor salonuna gitmezden az evvel yazılmıştır..)

    YanıtlaSil
  19. hayy allahım nasıl bir anlatım o yahuu :)
    bir yandan güşümserken bir yanda da harika fotolar eşliğinde postun tadını çıkardım...
    mekan da harika...

    ama ne sporu yaaa 2 kilo daha verirsen yeryüzünden silineceksin vallahii...

    YanıtlaSil
  20. way way way, film tadında bir post görüyorum yine! :)
    harika kompozisyonlar, renkler şahane, yine çok güzel ve özenli bir minikkuş, daha ne olsun ki, insan inip çıkıp yeniden bakmak istiyor walla, süpper! :))
    bluzunu daha önce görmüş ve çok beğenmiştim, pantolon ve blazerla çok hoş olmuş.. bir tek bu topuklu sneaker'ları sevemiyorum ben yalnız, eşyanın tabiatına aykırı geliyo ://

    spora başlama konusunda geç kalmışsın hakkaten ama canım, hem hepimiz de zayıflamak için yapmıyoruz ki zaten.. ben bir gün aktivite yapmasam kendimi çok kötü hissediyorum, ne olursa olsun en az 30dk ayırmam lazım hergün, bana çok iyi hissettiriyor :)
    bu arada style by buett de (ki benim uzaktan personal trainer'ım olur kendisi :)) bugün bu konuyla ilgili süper bir post yapmış, görmediysen tavsiye ederim..
    kocaman öperim canım :)

    YanıtlaSil
  21. Asiyecimmm.. Blogun oldugunu ne zamandir okuyordum ama inceleme firsati ancak bulabildim.. Tek kelimeyle harika, ne kadar guzel fotograflar, anlatimlar.. Bu sekilde gecen gunleri olumsuzlestiriyorsun, bence cok da harika yapiyorsun.. Boyle devam et bence, yurtdisindan da takipcilerin var artik :)

    Kocaman opuyorum seni canim,

    Sevgiler,
    Cigdem

    YanıtlaSil
  22. hiii sahane bir cekim olmuş! Her şey yıkılıyorr bayıldımm!

    YanıtlaSil
  23. sen harikasın bi de botlar çok güzel markası ne?

    YanıtlaSil
  24. tatlım yine çok şıksın, kırmızı ve lacivert benim içinde ayrılmaz ikili, çok hoş olmuşsun! Pozlarında bayılıyorum, şu hafiften gülümsemen çok hoşuma gidiyor VE şunu da söylemek istiyorum artık, uzun zamandır yazacaktım ama kısmet bugüneymiş; elmacıklarını çok sevdim, özellikle güldüğün zaman çok sexy ve cool görünüyorsun! :)

    öptüm
    duju

    YanıtlaSil
  25. trendydolap, pembe gönlüm sende; hihi teşekkürler:)
    Reyhanım danışmanım öncelikle teşekkür eder, zayıflamak için degil sıkılaşmak ve piskolojik olarak kendimi mutlu hissetmek icin spora başladıgımı belirtmek isterim. kızma yani :)
    gülümse; bu bluz sanırım bi arkadaşımın da dedigi gibi üzerimde paralancak, an meselesi :) teşekkürler:)
    funda; kuzum valla doktor öyle dedi, ben de şaştım kaldım. kilo bile alman lazım dedi yok artık dedim:O renkler güzel diimi hiihi ^.^ teşekkür.
    motto; 1. stradivarius'ta bulabilirsin mesela:) 2. koton ama eski sezon, bulma ihtimalin düşük olabilir:/ bide teşekkürler:)
    emilie trend; çoook teşekkürler:) 12kilo mu dedin? hemen spora başlıyosun ve burdan bana rapor veriyosun, kontrol etcem bak seni:)
    fido; teşekkürler canım güzel yorumun için. mekanımız tabiki odtü:) odtü kampüsü içinde çalışınca mecbur ögle aralarında odtüyü dibine kadar kullanıyoruz. ermana ilettim tebrikleri :)

    YanıtlaSil
  26. kubilay; teşekkürler begenmene sevindim:) mekan herzamanki gibi odtü:)
    guzelgul; hihi teşekkürler, ne kadar mutlu oluyorum böyle güzel yorumları okurken:)
    aysun bebişim; tatlı yorumun için teşekkür eder, yanaklarından mıncırırım seni:) bide ben sıfır yağ falan degilim yaa, alet öyle söyledi, sacmaladı aslında. "hayvan gibi can simitlerim varken ne sıfır yağı" diycektim, doktora ayıp olur diye sustum:))begenmene sevindim tatlım. teşekkür ederiz:)
    pembebakteri; hihi ne güzelmiş ^.^
    maceraperest; teşekkürler:)
    SED; teşekkürler sedacım.
    suhuba; hikaye gibi okumanız, keyif almanız beni nası mutlu ediyo anlatamam:) teşekkürler..
    zeto kuşum da gelmiş sonundaaa w/ elleri göremiyorum:) çok şey istemiyosun tabiki, gel bak birlikte gidelim senle kiiğğ üç kiğğğ üç tempo tutarız, gaz veririz birbirimize ahaha :)

    YanıtlaSil
  27. sedy style; teşekkürler canım. spor şart :P
    mamba kıııı valla doktor öyle dedi, yoksa alakam yok, her yerimden simit pırtlıyo:( ama güzel kuş demişsin o kısmını gördüm şimdi, teşekür ediyim madem:)
    darkolivee; ben de bu yorumu okumaktan cok keyif aldım ^.^ bide yanlış anlaşılmasın kilo vermek amacıyla kesinlikle bişi yapmadım hayatım boyunca, umarım yapmak zorunda da kalmam:) sadece sporu hayatımın rutini haline getirmek istedim, geç bile kalmıştım aslında:(
    ahsenim canım yorumunu yidiğim güzel kadın, teşekkürler:) ama o begenmedigin sneakerlar dünyanın en rahat papilerinden biri. alıştım ben, yadırgamıyorum artık onları:) spor konusunda da haklısın, cok fazla ara vermiştim, artık düzene sokucam;) style by buett e bakmıştım zaten. ona diycek hiçbişi bulamıyorum. vücudunun her yerinden spor akıyo hatunun. moralim bozuluyo ona bakınca:)
    çidoşum güzel yorumun için teşekkür ederim. blogumu begenmen, keyif alman beni çok mutlu etti. hep gel, ben hep burda olucam elimden geldigince hep bişiler yazıyo ve paylaşıyo olucam. hep beklerim^.^ kocaman bi kucak gönderdim sana..
    yasemen; hihi teşekkürler o zaman:)
    adsız; teşekkürler, Marc O'Polo.
    dujucum; bu ne güzel bi yorum yahuuu:) teşekkür ederim, ve de elmacıklarından bıkmış birine bunu söyleyerek nası sevaba girdigini anlatamam:)elmacıklarımla artık daha mutluyum o zaman^.^ öperim kocaman ben de ;)

    YanıtlaSil
  28. Minik kuşum ama böyle yapılmaz ki! :) şimdi benim içimde iki zıt kutuba yol açtı bu fotolar :p bir yanım hayran hayran ağzı açık bakıyor, diğer yanım arka planın güzelliği o kapılar, eski arabaların oluşturduğu fona karşı dehşet verici bir şekilde “bizde niye yoooook” nidaları atıyor heheh :Pp tatlım benim, her postun birbirinden güzel ve keyifli. Sundukların, çekilen kareler profesyönel, hele o ilk karede duruşunu yerim senin alsınlar billboardlara, kataloglara bassınlar hiiiç durmasınlar daha güzel açık hava çekimini nerede bulacaklar :) bi tanem topuklu spor ayakkabı konseptini harika taşıyorsun, blazer ile verdiğin spor şık hava şifon gömlekle zarif şıka doğru da kayıyor. Hele sezonun gözde rengi bordoyu (ben de aldım böyle bir pantolon ama giyemedim henüz) o kadar güzel kombinlemişsin ki hem outfitin diğer parçaları ile hem de arka plan ile muhteşem bir kontrast oluşturuyor :)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  29. harika bir kombin olmus bayildimmmm :)

    YanıtlaSil
  30. Minik kuşum ne iyi etmişsin de başlamışsın spora gene. Süper fit ve ince görünüyorsun ama onun için değil, sağlık için yapmak lazım zaten. Yalnız ben anlamadım, nasıl 3 yıldır spor yapmıyorsun ve yiyiyorsun da yağın olmuyor, sen asıl bize onun sırrını versen diyorum :))
    Kombinine gelince, zaten bu gömleğini çok beğeniyorum, kırmızı pantalonla a harika olmuş. Bir de o fiyonklu yüzükten ben de istiyorum banane, banane...

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. Gizemcim canım benim senin yorumlarını okumak nasıl keyif veriyo bana, nasıl mutlu ediyo beni anlatamam. begenmene cooook sevindim. bu mekanı ve fotograflara verdigi havayı biz de çok sevdik. bundan sonra orda daha sık vakit geçirecegimiz kesin:) öpüyorum gıdıdan :D
    passion for fashion; hihi ne güzel, teşekkürler:)
    denizim aynen dedigin gibi, tamamen fit kalmak için gidiyorum. metabolizmam biraz fazla hızlı çalışıyomuş benim, sanırım ben yerken içerde öğütmeye başlıyo:) güzel yorumun için teşekkürler, begenmene pek sevindim^.^ o fiyonklu yüzüğü Samsundan almıştım, bida denk gelirsem söz sana da alıcam ;)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^