2011/09/26

İnsanoğlu kuş misali


Aslında o kadar hazırdımki 
"ay acaba bunu mu koysam, yok yok şu fotoğraf daha güzel onu koyayım bloguma" diyip ama hiçbirini ayıramayıp gigabyte dolusu post hazırlamaya.
Nerden nereye işte! 
İnsanoğlu kuş misali diyesim geldi ama konuyla alakası yok bunun.



Taa yazın başında aldığım, her ne kadar kış gelmesini istemesem de, bi ara havalar soğusa da giysem dediğim pembe kazağımın günü bugün.
Bide örgü olduğu için tek başına giymeye pek cesaret edemediğim elbisem vardı yıllardır dolabımı süsleyen ve 
"ya beni giy ya da giycek başka birilerine ver, çok zoruma gidiyo burda askıda durmak" diye çığıran.



Tamam dedim, söz giyicem seni ama bi şartla!
önce etek olarak kullanıcam seni,
beline de kalınca bi kemer takıcam.
Anlaştık mı?

Olur dedi çaresizce.



Bi saniye yaa ne anlatıyorum ben böyle?

Örgü modasının tavan yaptığı bi sezondayken,
halihazırda örgü elbisem ve şeker pembesi kazağım varken 
ve tabiki Ankara da serinlemeye başlamışken en örgü giyen bayan halime bürüneyim dedim. 
Üç vakte kadar ören bayan halime de tanık olacaksınız, şşşşşştt ;)



Herşey konsepte uymuşken örgü çantamı takmasaydım o kadar ayıp olurduki ona!
Lacivertsin, alakasızsın, ama pembeyle tadın bi başka olur gel bakim şöyle dedim ve taktım koluma.
Not: Yazar yukardaki cümlede Şahika'nın "ucuzsun, basitsin" kalıbından esinlenmiş ve içten içe Avrupa Yakasını özlemiştir.


Kılıkla alakalı mani; 
kazak olayım ör beni
elbise olayım giy beni
Teknokent'ten sor beni
İnsanoğlu kuş misali



Derken çaat diye önce renkler gitti.
Sonra bi baktık makinenin şarjı bitti.
e hani gigalarca fotoğraf çekecektik? :(
Bugünlük bu kadarmış yapcak bişi yok.

Demekki neymiş tedbirli olmak ve ofise giderken bile yanında yedek batarya taşımak lazımmış!
dünyanın binbir türlü hali varmış.
Bide insanoğlu kuş misaliymiş :)
40 kere söylersem belki bi yerlere uçabilirim diye tekrar ediyorum..

Oldu iyi günler ;)

32 yorum:

  1. Ne eğlenceli bir post böyle :) Kombinin çook hoşş ellerine sağlık minik kuş ;) Banada beklerimm

    www.esraezgiyaman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir kombin olmuş,anlatım tarzına bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  3. Cok mutlu olunuyor degil mi, kullanilmayan parcalar kullanima acildiginda;) Pembe pek guzel pembe, griyle de hep iyi gider zaten. Lacivert tamamlamasi, sirine ayakkabilar, bej (ya da nude) aksesuarlar; her sey pek yerinde;)
    Orgu bayan'i cok sevdim ben. Oren bayan'i da merakla beklerim; kis orgu sezonu acilsin da secimlerimizi yapalim;)

    YanıtlaSil
  4. canım iyi haftalar diliyorum, bugün içim çok üşüyor bu sabah hava çok soğuktu hala ısınamadım ben :) kış kapıda yine...

    YanıtlaSil
  5. anlatım çok keyifli...

    trikonun rengini ve eteğini çok beğendim.

    BLOGUMDAKI HEDIYE CEKILISINE BEKLERIMM

    http://trendydolap.blogspot.com/2011/09/my-first-giveaway-trendydolap-hediye.html

    YanıtlaSil
  6. okurken cok keyif aldim ve kombinde cok güzel sana cok yakismis cnm :)

    YanıtlaSil
  7. ince fiziğine çok yakışmış tatlım

    YanıtlaSil
  8. ezginin günlüğü; teşekkürler, geldim bile :)
    aysun; yazarken ben de gülüyorum çoğu kez :) teşekkürler.
    svglove; örgü bayan Ankaradaki hava gidişatına bakılırsa çok yakında sizlerle olcak, takipte kal şekerim:)
    myprincess; katılıyorum cicim, totolar donmaya başladı yavaştan yavaştan:S
    trendydolap; begenmene cok sevindim, teşekkürler:)
    guzelgul; :) teşekkürler kuzum.
    gülümse; uuuu teşekkür ederim bu güzel yaklaşım için :)

    YanıtlaSil
  9. bu pembe kazak, zara yeni sezondaki pembe pulloverı anımsatıyor sanki minikkus. Sandığın da değerli bir arkadaş olabilir kendisi:)

    YanıtlaSil
  10. mylifebook; Zara ama bu sezondan degil geçen sezondan. lisedeyken bunun çok benzeri vardı, saklasaydım onu da giyebilirmişim :)

    YanıtlaSil
  11. Pretty colour, and such a delicate knit!

    YanıtlaSil
  12. haha sezonum şaşmış benim:)olsun anladın sen beni:)))

    YanıtlaSil
  13. çok eglencelı olmus :)


    ama ben orgu elbıse gıyemıyorum tenım o kadar garıp kı kırmızılıktan gecınmıo:(


    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  14. onların sözünü dinleyip giyimen cok iyi olus, yazık onlara askıda kalmasınlar artık. sonbahar tam onların mevsimi.. elbiseyi etek giyimen cok hos elbise halini de merak etmedim değil..

    YanıtlaSil
  15. Andrea; thank you so much:)
    mylifebook;aahahah:)bazenleri ben de şaşırıyorum hangi sezondayız, ben nerdeyim:)
    Grace; teşekkürler canım:)
    Aysuncum begenmene cok sevindim, yakında elbise halini de gösterelim o zaman sana :) öperim.

    YanıtlaSil
  16. cute outfit! Love your skirt!

    YanıtlaSil
  17. Sevgili örgü giyen bayan, çok hoş olmuşsunuz :) Elbiseleri etek veya bluz olarak kullanmayı ben de çok seviyorum. O pembe kazakla da harika olmuş senin elbise. Ne kadar yakışmış sana bu renk bu arada, çok tatlısın her zamanki gibi

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. tatlım süper bir fikir olmuş elbiseyi etek olarak kullanmak, triko üzerine triko fikrini de çok orijinal bulduğumu belirteyim :)
    elbisenin dokusunu ve formunu çok beğendim, ayrıca ayakkabıların da çok tatlıymış ayrıca! :))

    yazılarını her zamanki gibi gülerek, keyifle okudum.. bunu senin gibi yapan yok biliyorsun di mi?? :)

    öpüyorum tatlım, sevgiler


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  19. India; thanks honey!
    Denizcim teşekkür ederim, pembe sanırım benim rengim, mutlu oluyorum pembe giyince^.^
    Ahsenim bebişim hep güzel şeyler söyleyip beni şımartıyosun kuzum:) ilham verdiysem ne güzel. yazılarımı ben de çok keyifle ve gülerek yazıyorum, begenerek okuman beni çok mutlu etti. öperim ;)

    YanıtlaSil
  20. really pretty top! love the pink colour :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. woooow pembeeeeee çok hoş olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  22. Thank you for your comment! I really love your blog, especially your stunning outfit! Now you have a follower more!

    Your welcome to visit me and be my follower:

    http://yourloveandbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Natalie Leung; thank u so much!
    stay on the fashion; teşekkürler :)
    loveyourself;you're welcome dear;)thanks for your lovely comment. welcome to my world:)

    YanıtlaSil
  24. .) sevdim anlatımını ayrıca zarif bir halin var kuzum senin .)

    YanıtlaSil
  25. stil direktörü; senin gibi anlatımı pek keyifli insan begeniyosa büyük keyif alırım ben de ^.^ bide utanma efekti var burda, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Minik Kuş'cum pembenin gri ile uyumu harika gözüküyor. Kış gelsin örme giyelim, kazaklara bürünelim istedim bu keyifli posta bakarken :


    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  27. Great blog *

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Betwinus teşekkürler güzel kız, kışa heveslendirmek gibi oldu biraz evet:)
    Raquel; thank you so much.

    YanıtlaSil
  29. pembe kazagin cok güüüüüzel !!! dantel tarzina bayildim, cok degisik bir sey :)

    zaten gri ve pembenin uyumu tartisilmaz..

    sevgiler cnm <3

    YanıtlaSil
  30. civcivim teşekkürler canım, begendiysen ne güzel ^.^

    YanıtlaSil
  31. esprili paylasimlarina hayran kaldim..Giyim tarzinda hem sade hem de sana cok yakismis,bana ga beklerim;) sevgiler azatingunlugu-nznylmz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Nazan Yılmaz Cakti; :) teşekkür ederim, fakirhaneme hoşgeldin bu arada :D

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^