2011/05/15

Puantiye aşkı

Bu sevdayı pembe dünya çizmelerimle birleştirince pek mutlu oldum ben.
dipnot: bu tabiri çok sık duyacaksınız. dünya elbisesi, dünya kolyesi gibi. dünya ön eki, çok güzel anlamına geliyo. iyi bişi yani :)


pembelerin en güzeli bu çizmeleri bana bahşeden ve daha bir çok cicimde bana kapılarını seve seve açan asos.com'a da burdan kucak gönderiyorum.

 
 


Pek sevgili Ebuşumun ve bizzat kendi şahsımın hazırlamış olduğu bileklikler silsilesi. duyan gelmiş konsepti, ama bence hepsi bi arada çok güzel görünüyolar kardeş kardeş ^_^




Bu poz güzel olmuş. Kız kardeşin evinde ziyafetli mutlu son pozu hobaaaa elleri göremiyorum \o/


1 yorum:

  1. Bir puantiye hayranı olarak puantiyeli her pozuna sevgiyle baktım. Bu durumda benimde bloğumu seveceğini sanıyorum.
    Sevgilerimle.
    www.puantiyem.blogspot.com

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^