2011/05/30

Bi yaz, bi kış, bi yaz, bi kış..

Ay bi gelemedi şu yaz. Ne giyceğimizi, ne hissedeceğimizi, karamsar mı iyimser mi takılcağımızı şaşırdık resmen.


Bu haftasonu Samsun'da olduğumdan ve ondan öncesinde de işlerimin yoğunluğundan mütevellit bloğu da aksattım..


Evet aksattım belki ama boş durmadım tabi o arada. Her türlü öğle arası olsun, eve dönüş saatleri olsun itinayla değerlendirildi.


Ankara'da kış varmış perşembeden sonra, biz denize giren insanları izliyoduk Samsun'da:)
Neler mi yaptım orda? Samsun'a gidince yapılması gerekenler listesi bir bir checklendi, her bir checkte ayrı bir keyif alındı. 




- Çalıkuşu ziyaret edilip soslu döner sevgiyle kucaklandı.

- Atakum sahili dibine kadar gezilip, Samsun'un bir sene sonra Karadeniz'in Bodrum'u olacağına bir kez daha şahit olundu (aslında bu maddenin içinde 20 tane alt madde var, yazarsam uzar. Gidin ve kendi gözlerinizle bi görün bence ;) )

- Baumax arşın arşın gezildi. Bahçe bölümünde alışveriş çılgınlığına kapılan minikkuşun annesi birbirinden cicili bicili bütün saksıları arabasına doldurdu :) Bu arada Baumax Bauhaus tadında bi yer. Ama çeşiti daha çok, fiyatı daha uygun, çok saatlerce gezilesi bi yapı market. Biz genelde böyle yerlere Ju'mla gidince tornavida ve matkap bölümünde takıldığımız için çok şey kaçırdığımı farkettim annemle gidince :D


- Oxxo'nun Ankara'da bile olmayan outletine gidildi tabiki de. Pek sevgili kardeşimin pek sevgili eşiyle birlikte altını üstüne getirdik hatta o derece. Bişeyler almadan orayı terk etmek olmazdı tabi. Biz de ayıp olmasın diye! aldık bikaç parça bişeyler.

- Listenin en kabarık kısmı olan annemin spesiyalleri bölümünde uzun uzun molalar verildi, hamurişleri, tatlılar, börekler afiyetle yendi, yendi, yendi... Sonuç +1 kg


Bu poz da sanki "buyrun bakın ne kadar kilo almışım" der gibi olmuş :)

Samsun dönüşü otobüs yolculuğum ve yanımda oturan ilginç kadınla çocuğundan bahsetmiycem bile :S

Dönüş buruktu tabi... 

Ama beni karşılamaya gelen mutlu bir Ju ve evde beni bekleyen günlerdir gözümde tüten tosuncuk bir pisi olunca çok çabuk atlattım şoku ^_^ kızım büyümüş mü ne 3 günde..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^