2013/08/28

Velinimet


Elini havalandırmak için camdan dışarı çıkaran taksi şoförünün el hareketlerine anlam vermeye çalışan arkadaki aracın şoförü gibi hissediyorum kendimi bi süredir.
Acaba bana bişey mi demek istedi, acaba noluyo orda, benim de el sallayarak tepki mi vermem gerekiyo? Kafamda bir sürü soru.

Evet sayın seyirci, yanlış duymuyosun. İçerde yaşattığım ve her geçen gün kıpırtılarının biraz daha şiddetlenişine sabah öğle akşam demeden şahit olduğum muhteşem canlıdan bahsediyorum. 
Dışardan bakanlar "sen hamile olduğundan emin misin? Manyakça bi ruh hali içine girmiş ve sana daha hassas yaklaşılsın diye böyle bi yalan uydurmuş olabilir misin? bize göbek lazım, arkadan baktığımızda paytak paytak yürüyen birini görmek istiyoruz artık, ne malum bizi kandırmadığın?" deseler de, ben eminim içerdekinin kendine yetecek kadar yeri olduğuna.
Ama yine de, bu bana göre erken başlamış olan kıpırtılar, hatta zaman zaman Erman'ın sesinden sonra gelen şiddetli patırtılar acaba içerde sıkıştığı için bir serzeniş midir diye düşünmüyo değilim.
Neticede ultra herşey dahil bi hizmet veriyorum burda. İsterimki müşterimin her istediği olsun, odasında rahat ve konforlu günler geçirsin. Yediği önünde, yemediği arkasında olsun. 
Sonra otelden ayrılırken "müşteri memnuniyet anketi"ne ağzına geleni döşemesin. Yok efendim yemek çeşidi azdı (bilhassa her sabah haşlanmış yumurta yemekten içim kıyıldı), yatak çok sertti, klima çalışmıyodu, allahtan sular hiç kesilmedi de sıcak bastıkça duşa attım kendimi demesin.
Müşteri velinimettir sonuçta, en iyi koşullarda bakmak ve memnun etmek boynumun borcu 

ve şimdi beni bol kabaklı, ıspanaklı, yoğurtlu ve tabiki tam haşlanmış yumurtalı hayatımla başbaşa bırakın lütfen, müşteri yemek bekliyo:P










Öperim! yada öperiz, ne farkederki :P
Dipnot: ballı kaymaklı bi bitiş olsun diye hayatımın esas oğlanını sona sakladım farkettiyseniz. Herkes yediyse sofrayı kaldırıyorum:)

Etek: Koton / Tshirt: Zara / Ayakkabı: Mango
Saat: Emporio Armani / Kolye: Stradivarius
Mekan: ballı kaymakla bezenmiş Alaçatı 

69 yorum:

  1. Allammmmmmm son karede kim var? yok yok dayanamıyorum ben artık. Bu kadar tahrik fazla <333333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahaha damardan bitiriş yapmayı seviyorum bazenleri :))

      Sil
  2. Allahımmm sana geliyorum o içerideki afacan var ya bilsen ne şanslı senin gibi cicianası olacak ve tabi ki sofrayı da kuran kaldıracak.
    Çok çok ideal gidiyorsun herşey harika. Sonuçta şurada işin uzmanı olan bir ekibin yöneticisi var hafife alma. Topacık miroştan da tatlı bir yavruşun olacak.
    Kızım seviyorum len seni. Bordo piticik eteğin ve ketenimsi olan o Tshirt in ise gözlerimi şenlendirdi de o ayakkabılara bayılmadan geçemedim. Ne diyordum haa öpüyordum son olarak muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topacık miroşumu cok özlemiş olabilirim ben mesela! bence o konuya odaklanalım derim ve en kısa zamanda sizi ziyaret edecegimi bilmenizi isterim:)
      haaa gözlerinden yanaklarından da öperim, öpmem mi hic? o apayrı bi konu sonucta:))
      seviyorum çokca <3

      Sil
  3. hey şu müşterinin oda numarasını alabilir miyim please ???? Göremedim de kendisini fotolarda bi türlü, kapıyı bi tıklatıp kaçcam :)))
    Bu ne güzel hamilelik minikkuşum yaaaa, elinede bebik yakışıyo yalnız :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha oda numarası yok bebişim, biz tek odalı butik bi oteliz:P bitane jakuzili kral dairemiz var o kadar:) müşteri cıkınca bi gezip dolasmak istersen bekleriz ahuahauaha töbestrafurullah ne diyorum ben yeaaa :))))

      Sil
  4. Sağlıkla tamamlarsın inşallah :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Tüm içtenliğinle yazdığın yazıların beni benden alıyor. Gülümsemeden okuduğum tek bir yazını hatırlamıyorum. Ve artık yorum yapmanın vakti geldi dedim :)Öncelikle geç oldu ama çoook tebrik ederim, inşallah her şey gönlünüzce olur, sağlıkla kucağına alırsın bebişinizi :) Eşlerimiz aynı yerde çalışıyorlar, umarım bir gün yüzyüze de görüşebiliriz. Güzel enerjin hiç bitmesin, hep mutlu ol ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa soyadından farkettim zaten sen öyle söyleyince Mustafanın eşi oldugunu:)
      cok teşekkür ederim güzel dileklerin icin:) bi gün görüşmek isterim ben de! ben İnnova'dayım, yani Sebitin dibinde. gelsene bigün bu tarafa:)

      Sil
  6. ahahhah deli yaa
    dur kaldırma dibini sıyıriciizz :)
    halinden memnundur o memnundur sen hep böyle gülümse yeter :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahahah tamam hadi cabuk tut o zaman elini, bulasık makinesini calıstırcam :P

      Sil
  7. Maşallah minikkuş seninki gibi bir hamilelik diliyorum, bir ara nelere dikkat edip ne yiyip ne içiyorsun yazsan da bizde nasiplensek hamileyken dikkat edilmesi gerekenler listesine eklesek olma mı acabası :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla tatlım özel bi diyetim yada uyguladıgım bi programım yokki ondan bahsetsem size:)
      saglıklı olsun diye sebze yemeklerinin, omegasından da olsun diye balığın, o benim kalsiyum stoklarımı tüketirken ben kalsüyumsuz kalmayayım diye süt,yogurt ve peynirin dibine vuruyorum.
      tabi ara ögünlerde de (evet ara ögün diye bişey yapmak lazım;)) meyve, ceviz, kuru incir gibi şeylerle atıstırıyorum:)
      sen merak ettigini sor, ben hr zaman cevaplarım;)

      Sil
  8. Ayyy çok tatlımış Bir çırpıda okudum :D Biz de öperiz ki o velinimeti :D Yerini, yurdunu sevmiştir ooo minnaaak :D Uykudan kalktım da bir ayılamadım O zaman öpeyim ben Ya ne deseymiş yaani?! :D :D :D NOT: Nazar duamızı hep edelim içimizden boncuğuna inanmasak da her türlü kemden, şerden korusun VeleddÂlin AMİN!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. velinimetler öpülmek icin degil midir zaten migelim:) hankimizin öpesi gelmezki onnarı ^.^
      nazar duası edenlerin cok olsun, uzat alnını çabuk, öpçem :*

      Sil
  9. Canım ben şimdi öğrendim. Hayırlı olsun!! Harika bir haber.

    Ben yedim ama henüz doymadım, maşallah çok tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) doymadıysan biraz daha yemen icin sana zaman veriyorum:)

      Sil
  10. bu göbeğin çıkmamış olması ve kıpırtıların erken gelmesi bence normal, kendinden göbekli ve kıpırtıları hissedemeyen insanların oluşturduğu bir kıskançlık hikayesi gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında dogru diyosun:) kendinden göbekli baslayınca hissetmemek yada gec hissetmek normal:) benim göbek oldukca minik oldugu icin en ufak bi kıpırtıyı bile hissedebiliyorum bu aralar ^.^

      Sil
  11. ben yedim ama doymadım nolcek şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman şöyle yapalım, sen biraz daha oyalan masada, ben bi tabak daha koyiyim sana :)

      Sil
  12. cute; DD

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. anlatım diline bayılıyorum fotolar çok güzel ama onları geçtim sadece yazmanı bekler oldum hihihii :) yazar olabilirsin hadi lütfeeen :) sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim bu teşvik edici yorumundan ötürü:) ben de cok isterim tabiki, ama o kadar kolay olmuyo böyle şeyler;)
      bi köşe yazarı olmak iyi olabilirdi ama, buna hayır demezdim:)

      Sil
  14. Heheheeh ne uzel anlatmissin yahu :) Iceridekinin memnuniyti sart efendim arada aburcubur da ye cocugu protein kalsiyum postasyum yagmuruna sokmayin :D Buarada Alacati'nin o guzel mavi pencereli sokaginda ikimizin de resminin olmasi ne hos tesaduf olmus :) Opuyorum bolcana seni ve icerideki musteriyi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada yaptıgım kaçamakların haddi hesabı yok zaten bebegim. ben öyle saglıklı olsun diye midesini vitamin deposuna ceviren tiplerden olamıyorum:) mutlaka icerdekini memnun ederken kendimi de mutlu edecek bişeyler yemem gerekiyo:)
      biz de seni öperiz saglı sollu :)

      Sil
  15. çok tatlısın!!! şimdiden çok tebrik ederim, bir çırpıda kolayca geçer umarım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ cok tesekkür ederim:) vede Amiiiiiin!

      Sil
  16. Canım ben senin bu anlatım tarzına bayılıyorum.çok ama çok sürükleyici ve bir cümle biterken diğerinden neler çıkacağını sabırsızlıkla bekleyen bir halde okumaktayım yazılarını.Çok ama çok cici bir anne olacaksın :)) etekinde çok sevimli ...

    sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) yazılarımla ilgili böyle güzel sözler duymak beni cok mutlu ediyo biliyo musun ^.^ pek çok teşekkür ederim:)

      Sil
  17. Ha hahhah ha ya bayılıyorum senin şu benzetmelerine, anlatımına, diline. Bizde sizi öperiz amaaaaaa Mumu ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben de öperim sizi Bozcaada kuzuları:*

      Sil
  18. Hahaha fıstık gibi hamilesin, maşallah. Müşteriye genetik miras bırakıyorsun, daha ne ister ki ? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy cok teşekkür ederim kendim ve müşterim adına:)

      Sil
  19. Aaaa, kaldiriyor muyuz? Bitti mi? daha karpuz kesmicek miyiz??:)

    Tipki Merve gibi, ben de nezamandir bu güzel ve keyifli blogunu ayila bayila okuyorum ve artik bir yorum birakmanin vaktidir diye düsündüm. Gec bile kaldim aslinda. Hani o hamile oldugunu acikladigin yazin var ya? o yazini agzim kulaklarimda okumus ve cook sevinmistim senin adina.

    Sadece buradaki yazilarini degil, baska yerlerdeki yorumlarini da hic kacirmiyorum gördügüm zaman, cünkü cok icten, sana özgü bir tarzin var. Severim orjinalligi ve ictenligi:)

    Yani diyecektim ki, burada ses vermese bile, her yazini büyük bir keyifle okuyan, senin adina cok sevinen, bundan sonraki o henüz görünmeyen göbecigindeki minik "müsteri"yle ilgili tüm yazilarini büyük bir merakla ve keyifle okuyacak olan bir kisi daha var. (Allaam ne dedim ben? o nasil bir cümleydi öyle? neyse sen onu anladin ki) :)

    Neyse, ben kirintilari topladim, kaldirabiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa bu ne güzel bi yorum, bu nasıl içten bi kalptir böyle! çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin inanki ^.^
      kırıntılar köpegin olsun yeaaa, gel ben sana börek mörek açayım, kısır yapiyim, boş göndermek olmaz sonuçta:)

      Sil
  20. birincisi, sen nası kafata bi kadınsın ya :) bebeye müşteri benzetmesini anca sen yapabilirdin. hayır düşününce çok da yerinde bi benzetme gelmiyo mu, işte orda bu kadın valla zeki diyorum :D

    ikincisi, daha önce de demiştim benziyosunuz kızım siz ermanla. o gülüş, o bakış aynı diyom sana!

    üçüncüsü, sen bordoyu daha sık giy. hıhı. evet.

    dördüncüsü, içindeki bebeye söyle göstersin bize artık ne oldugunu! :D

    beşincisi, öperim kaçarım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa inanır mısın aklıma otel-müşteri ilişkisinden başka bişey gelmiyo:)))
      sen beni seviyosun yaaaa, işte o yüzden sanırım seni görünce yada yorumunu okuyunca böyle bi salak gülümseme yerleşiyo yüzüme ^.^
      kocaman öperim, ama öyle böyle kocaman degil yani, onu söyliym:*

      Sil
  21. pin'e katılıyorum zeki kadınım benım :) oncelıkle ermanla yakısmaktan otesıne gecıyorsunuz aman nazarlara gelmeyın dınımız subhaneke :) aminnn. ama ben en sondakı ballı kaymaklını yerım yerım bızxım nehırın kerti ya o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman nazar degmesin o zaman ^.^ cok tesekkur ederiz Cerenim! siz de benjiyle o kadar tatlısınızki, aynı dilekleri ben de hep sizi görünce diliyorum!
      ve evet, Kaan&Nehir kertti diimi yaa, allam ne kadan sahane bebekleri olur bunların heheeheh:)))

      Sil
  22. nefis kadinim benim ! kafanin icini opmek istiyorum.. o derece ! seni pohpohlamiyor, guzel kelimeler yazmiyor ya da pek de guzel olmayan pozlarina alkis tutmuyorum.. aksine yazdigim her kelimenin daha abartili versiyonu olsun da onu yayinlayalim isterim... (aslen kimseye yapmiyor daha ziyade sessiz kalmayi, hoslanmadigim goruntulerden bahsetmemeyi yeglerim her zaman..) neyse diyecegim seni ve pattis kafayi cok sevdigim.. Boyle guzel mutlu bir bebek sahibi olmanin ince farkini bilirim.. yuzunden okunuyor sipanin.. bakalim senin sahane varligin ne renk olacak.. cidden merakla bekliyorum ! operim kuzum ! x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahaha gel o zaman birbirimizin kafasını öpelim, bu konuyu da böylece kökünden halletmiş olalım bence bebegim <333
      güleryüzlü ve yakısıklı bebek yapma konusunda bir dünya markası oldugunu göz önünde bulunduracak olursak, bu konuda senden ögrenecegim cok sey var:) umarım benim bebişim de seninki gibi, Kaan gibi, rengarenk ve neşeli olur <3

      Sil
  23. Minikkuş abla diyorum ama ablaya benzer hiç bir halin yok. Allasen nasıl bi hamilelik içindesin. Kaç kilosun abla sen. İsmi bi insana bu kadar yakışır. Ablamsın ama alıp mıncırasım gelmiyor desem yalan olur. Çok tatlısın ve çok tatlı bi anne adayısın. Bayıldım. Yazılarınız ise muhteşem. Bu bunaltıcı iş yeri günlerimde yüzümü güldürenlerdensiniz. Rabbim yüzünüzü hep güldürsün hamileliğiniz kolaylıklarla geçsin ve sağlık ve sıhhatle bebeğinizi kucağınıza alın. Rabbim sarsın sarmalasın sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 54+4 diyebiliriz an itibariyle:) teşekkürler tatlım, ne güzel bi yorum yazmışsın öyle ^.^
      güzel dileklerin icin de kocaman bi amin!

      Sil
  24. Kafadaki sorular hiç bitmez... Kafa Dergi ve Ters Düz’e beklerim. :)

    YanıtlaSil
  25. yeni post olunca sevinerek okuyanlardanım bakalım bu sefer neler anlatmış diye adeta koşarak geliyorum,
    çok tatlısın eşinle uyumun ise harika! nasıl bir bebek olacak bu tatlı anneden merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim, bunları duymak cok güzel benim icin ^.^

      Sil
  26. Ne kadar güzel bir yazı :) ve allah analı babalı büyütsün şimdididen :) çokk çokk güzel bir haber :)

    beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Müşterini de seni de o son karedeki ballı kaymağı da yerim :) ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ballı kaymak konusunda ben de aynı fikirdeyim melegim:) ama biz de seni yiyebiliriz, o konuda ayagını denk almanı öneriyoruz sana <3

      Sil
  28. kombinine bayıldım öncelikle ne kadar güzel renkler. sade ve şık...
    tatlım göbek olayını katma kafana ilerleyen zamanlarda illaki kendini belli edecek :)
    yemek konusu evet sıkıntı biraz onun için fayda olsun diye diye yediğim o güzel kahvaltılarla dr suan kilolarını kontrol altına al ültimatomu verdi :) sen de harika görünüyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkürler kuzum:) begenmene sevindim..
      göbek olayını artık takmıyorum, zira hızla büyümeye basladım:))
      yemek konusu ise hala kocaman bir muamma! saglıklı saglıklı nereye kadar beslenicez arkadasım böyle:) arada kaçamak yapmak, bencil olmak da lazım bence ^.^

      Sil
  29. Resimler mükemmel de ayakkabıları beğenmedim :( sadece benim görüşüm belki beğenen vardır. bloğunu takip ediyorum... Muhteşem saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim görüşünüzünü belirttiginiz icin:) ama ben bu ayakkabılarımı cok seviyorum ^.^

      Sil
  30. Canim velinimetin super bir anket dolduracak sana kesin, bir kere en cok eglenen bebek olabilir, onu da bizi gulumsettigin gibi hatta o sansli 24 saat eglendirirsin sen : ) Ve hayatinin erkeginin capkin bakisini yerim : ) Ve ikinci esas erkeginle olan renk uyumuna da laf atmadan gecmem : ) Sen de bordo beyazlar icinde isil isilsin her zamanki gibi, kolyene ayri bayildim. Beyaz stiletto trendini de cok guzel orneklemissin. Alacatinin herseyi ayri guzel zaten, mavi mint kapilar falan : ) Ve cok optummmmm. Gideceginiz zaman daha cok otel bilgileri veririm : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım o dogduktan sonra da hayatımıza böyle neşeyle ve keyifle devam ederiz, ben hic susmadan size anlatırım, bi yandan da onu eglendiririm ^.^
      güzel dileklerin yüzümü güldürdü Aylinim <3
      olur da bi gün o bölgeye gidersek, seni mutlaka sıkıştırıcam, aklımdasın;)

      Sil
  31. çok tatlı olmuşsun yine, bordoyu sana cok yakıstırıyorum. umarım sorunsuz ve saglıklı bir doğum gerceklestirirsin ve saglıkla kucagınıza alırsınız bebeğinizi... bu arada yanlış hatırlamıyorsam "alışverişdanısşmanı" reyhanı iyi tanıyorsun acaba yeni bir blogu var mı ben kacırmıs olabilir miyim? umarım öyledir. öyle keyifliydi ki onu okumak kaçırmak istemem. bu konuda herhangi bir bilgin varsa paylaşırsan cok sevinirim
    sevgiler,
    serpil...
    dytserpil@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..
      reyhanla uzun zamandır görüşemiyoruz, benim de cok fazla bilgim yok ne yapıp ettigiyle ilgili. ama bildigim kadarıyla baska bir blog acmadı, mutlaka haberdar ederdi o zaman bizi ;)

      Sil
  32. resimler çok güzel.Bu arada blogunda çok güzel
    http://warezkusu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. ahahahah..minikkusbutikotel.com :) benim de hamile görünce aklıma ilk gelen şey, dünyanın en özel ve güzel butik otelleri <3 ben en çok müşteriyi merak ediyorum, şöyle bi kapı deliğinden baksak da çıksak :)))
    Bi de Kaaaan bu kadar yakışıklı ve çapkın olma yavrum, seni ham yaparlar <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diimi yaaaa, resmen benim de aklıma bu ikili ilişkiden başka bişey gelmiyo Fidom:))
      müşteri kapıyı vurup kaçmaya başladı valla, bekleriz:P
      Kaan konusunda yorum yapmıycam, adını bile anınca kalbim bi hoş oluyo, özlemim tavan yapıyo zira :(

      Sil
  34. Taşın tanımısın.

    YanıtlaSil
  35. Önce esas oğlanı sonra da eteği yerim ! Bloguna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  36. O musteriyi senle isi bitince bana gonder bence, malum hala elimde musteri olmayacak o zamana kadar :D Ha cok zor olmayacaksa, su hali hazirda bulunan oglan musteriyi de alabilirim (sahibi farkli ama bisiler ayarlarsin sen bana artik)
    O degil de, cok guzelsin, cok guzelsiniz, yerim ulen sizi! <3

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^