2012/11/26

Kaptan mağara adamı

 

90'larda, beziyle oynamayacak ve yerde yuvarlanmayacak kadar aklı başında bi şekilde çizgi film izleyen herkes hatırlar Kaptan Mağara Adamı'nı.
Türk erkeklerinin de tek avuntusu olan bu kıllı kahraman aynı zamanda sakar, hantal ve halk arasında gürbüz olarak tabir edilen dombili cinsten bi kişilikti.
Birinin yardıma ihtiyacı olduğunu hissettiği anda, hiçbir fiziksel ve görsel kurala uymayacak  şekilde incecik elbise askısının arkasına geçer, o şişko vücudu görünmeden kostümünü giyer çıkardı ortaya. 
Seslendirmesi türkçe olduğu için bizim çok yaratıcı türkler tarafından "anacııııııım" hönkürtüsü üstüne yapışmıştı garibimin. Ama neyseki biz onu zaten her haliyle seviyoduk. 
Bir numaralı savunma aleti olan kütük sopasını çıkarana kadar neler çıkmazdıki cebinden:) Bir dinazoru da, bir şapkayı da aynı cepten çıkarıp yine aynı cebe geri sokabilen eşsiz bi doğası vardı. Ki kendisi bu yönüyle bizim tam teçhizatlı kameraman cevat kellemize çok benzemekte olup, bazı kaynaklara göre cevat kellenin atası olduğu düşünülmektedir.


İşte tıpkı bir kaptan mağara adamı gibi, tıpkı bir halk kahramanı gibi düşünebiliriz aslında kadınları da.
Onlarki minicik bir çantanın içine kozmetikten sağlığa, gıdadan plastiğe, sigara içmese dahi çakmağından sakızına herşeyi sığdırabilme ve yeri gelince her türlü yardımı ihtiyaç makamına ulaştırabilme gücüne sahip gelmiş geçmiş en kudretli canlılardır.
Siz bakmayın öyle çelimsiz göründüklerine, benim diyen yetişkin bir türk erkeğinin bile 5 dakikadan fazla taşıyamayacağı kadar ağırdır çantaları. Benzer şekilde bebek sahibi olunca saatlerce o şişko patatesleri kollarında pışpışlayacak olanlar da yine onlardır!
İşte bu yüzdendirki bir kadın, istediği şeyi elde edecek güce doğuştan sahiptir:)
Ve kadınları diz çöktürecek bir şey varsa o da sadece ve sadece mağazadaki alt raflardır.










  

Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun diycekmişim gibi oldu sanki:)
Bugün böyle kadınları bi yüceltesim, bi yere göğe sığdıramayasım, bi hepsini sarıp sarmalayasım geldi. 
Etrafımda sonsuz sayıda hamile olmasının da bundaki payı büyük olabilir 

Bluz: H&M Trend
Deri ceket: Paris'te bi butikten
Pantolon: Stradivarius
Çanta: Zara
Bot: Giuseppe Zanotti
Şal: Aşırı eski
Mekan: Hamamönü

111 yorum:

  1. Nasil baglantilar kuruyorsun ki boylee:)) bide bide ayakkabini cok sevdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyin bedava olunca böyle şeyler oluyo sanırsam :P

      Sil
  2. Şal: Aşırı eski :)) cok iyisin sne ya..
    sekerim o cantalar valla tasınmaz. hamileyken kocama kitlemitim cok iyidi. simdi ise kayranın ıvır zıvırlarlıyla X2 oldu ağırlık.
    borda pabuclarına ceketine sana bayıldım tatım..cok güzel gülümsemişsin yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo çanta konusu açıldığına göre boşver sen agırlık magırlık detaylarını, bize paristen getirdigin güzelliklerden bahset, onların bol bol haklarında konuşulmaya ihtiyacları var cünkü ^.^

      Sil
  3. Canım aşırı eski markasını nerede bulabilirim, üstündekini nerden aldın???Hahahahah :D Geçen günkü instagramda ünlülere üstündekini nerden aldın diyenler konulu tweetine atıf yaptım burda.p Yalnız resmen aklımı okuyup da bitirmişsin yazıyı, dünya kadınlar günü aklımdan geçmediyse ne olayım! Zara çantanla deri montunun uyumunu seveyim senin :) Hadi çok güzel bi pazartesi olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalı çoook eski zamanlardan birinde Zaradan almıştım bebeyim, ama şimdi göstersen Zara'nın tasarımcısı bile hatırlamaz, "ben mi tasarlamışım la bunu" der:P o zaman ben de sana gecikmeli bir cevap olaraktan güzel bi haftasonu diliyorum şimdiden ^,^ öperim uleeeen :*

      Sil
  4. Sanırım bütün blogger'lar hamile. bir sen bir ben kaldık. Benim teknik açıdan mümkün değilde, bari sen şu sıra düşünme bebişi. Vallahi depresyona filan gireceğim :D

    Kombin bütünüyle güzel ama ben en çok ceketi sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy evet yaaa, biz de çok seviyoruz bebişleri, istiyoruz da, ama şimdi degil, biraz daha zamana ihtiyacımız var (gezilecek ülkeler babında ahaahaha:P)

      Sil
  5. sabah sabah hem kombinle hemnde yazıyla içim açıldı şimdi onyüz milyon kaplan gücünde çalışabilirim huaaaaa:))))
    pantolonu ne çok sevdim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mihihih ne güzelmiş, gazı aldıysan yürü be koçum, kim tutar seni :P

      Sil
  6. Yazı şahane! Fotoğraflar da öyle. Özellikle de pencere önündeki çok güzel...
    www.fashionizelife.com

    YanıtlaSil
  7. pis gaza geldim valla, allah allah sesleriyle önüme geleni yere yıkacak güce sahipmisim gibi hissediyom sayende minigim :) yalnız tikat edelim, yersiz gaza gelmeyelim, ama seni de yiyelim :)
    ps. hamile sezonu hızlı açıldı bu yıl valla, benim de sardilar etrafımı. yalnız bu yıl erkek yılı sanırım. duyduklarimin çoğu erkek. geçen yıl kızdı misal :) hayır bu hesapla ne dogurmak istediğinize karar veririz ki! şehir gibiyim leeee?
    imza: pın the destan yazan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he yaa sorma pınar kuzum, her yer pipi doldu, herkes erkek yapıyo, bizim de munasip zamanda birer tız cocugu yapıp bunların ogullarına dünyayı dar etmemiz gerekiyo farkındasın diimi:)
      destanını severim, seni de öperim:*

      Sil
    2. Pinaaaaar bak ne buldum mesajlasmalarımız arasında :))) Resmen dedigimizi yapmışız kızım! Yani senin de az kaldı yapmana ^.^

      Sil
  8. Kareli pantolonlarla beni barıştırmış olabilirsin minikkuş şu an :o Çogzelll (gözünden kalp çıkan surat)
    O diil de, ben senin blogunu ilk okuduğumda bu yönünü sevmiştim işte biliyo musun! "Normal" insanlar da kişisel stil blogu yazabilir fikrini süper yansıtan bi insansın. Şal: aşırı eski nedir ya :) Kendiyle barışık, elindekini kullanılabilecek en güzel şekilde kullanabilen, bide aşırı şirin bi insansın, daha noolsun. Yirim senin o zibidi suratını gadın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıııız ben de çok seviyorum bu pantolonumu, alırken benle dalga gecen arkadaslara kapak olsun bu begeniler:) palyaco muamelesinden tut da hokkabaza kadar olmadıgım tip kalmamıstı:P
      moda insanın gönlünce herşeyi yiyebilmesi, pardon giyebilmesidir bence ahahaaha:P
      öperim bak, bu konuda şakam yok! <3

      Sil
  9. Gunaydin fistigim... Ne de eglenceli bir hatiradan gidip guzel bi konudan cikmissin sen aradaki canta meselesinde kali oldugun cok asikar ama etrafindaki sonsuz hamile ile yaziyi bitirmen cok hosuma gitti benim ! Asiri eski salini, guzel botlarini, mis gibi saclarini bi de o tatli gulumsemeni yiyebilir miyim ? bana izin var sanirim.. sonucta ucunda Alpcan var :P hehehhe Iyi haftalar guzel fistigim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuşum, özellikle senin tavsiye ettigin konuya deyinmek icin biraz ıkındım:)) sonra bi baktım kadınlar gününe baglamışım:P hemen toparladım akabinde:))
      sana her konuda izin var, Ankaraya da gelebilirsin mesela, o konuda da sınırsız iznin var, ama hic gelmiyosun bi kere bile:(

      Sil
  10. pretty pics; DDD


    www.live-style20.blogspot.com

    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Hepimiz o magaradan gelmedik mi bebegim? Magara adamlarinin ardini toplayan magara kadinlariyiz biz:)
    Ya ayrica orasindan burasindan her turlu ihtiyac malzemesi cikaran BugsBunny degil miydi? Ben bunca zaman kendimi mi kandirdim, piff:/
    Ayh pantolonun cok guzel olsaymis, cok sahane dursaymis diyerek konuyu degistiriyorum hemence. Zara cantayi bi sure zulada beklettikten sonra hakkini vere vere kullaniyorsun, aferin bebek;*
    Musmutlu bi hafta olsun bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz birer Wilma, birer Betty'yiz bebişim haklısın, o magara adamlarını torpuleyip bu hallere getiren de bizleriz:) afferim bize, kim tutar olum bizii ^,^
      Zara cantayı anasından dogduguna pişman ediyorum bu aralar heeheh:))
      sana da sahane bi haftasonu dilerim şimdiden bitanecik kelebegim^,^

      Sil
  12. Nası güzel koymuşsun noktayı mağaza alt raflarıyla:)))
    Sen buldun bu lafı da dimi? :))
    Ağzına sağlık valla şeker, muaahh:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bu lafı gecen gün radyoda duymuştum, hemen attım hafızaya, ilk fırsatta da kullandım:))

      Sil
  13. Bloğunuzu yeni keşfettim resimler çok güzel çekenin ellerine sağlık çok güzel bir post olmuş.Çanta ve pantalon çok şık çok güzel durmuş.Benimde çevremde karnı burnunda çok var kızdığım havalı havalı gezmeleri marifetmiş gibi böbürlenmeleri haaa birde ayyy senin hiç istiyenin yokmu zaman geçiyor demelerine uyuz oluyorum 30 yaşında olupta bekar olmak suç sanki..Şuda bir gerçekki mağlasef kadının en büyük düşmanı bazen yine kadın.Takibindeyim çok güzel bir blog keşfetmekte geç kaldım benim blogum yok senin gibi güzel yazıları takip edip yorum yazmak çok keyifli..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba gülteeen:) hoşgeldin öncelikle:) sen dolmuşsun belliki, gel otur şöyle bi soluklan hele:D agzı olan konusur kimseyi susturamazsın, sen memnunsan halinden gerisi tırt, öyle düşün:))
      teşekkür ederim güzel yorumun icin, herzaman beklerim:)

      Sil
  14. Kesinlikte hamilelerimizin etkisi var, onları gördükçe Zeyna gibi hissediyorum ben de kendimi :) Bu sabah bizim arı mayanın yanına çıktım misal, ışıl ışıl parlıyordu <3
    Pantolonuna bayıldım şekerim, ayrıca bırak proteini falan gayet fitsin bebeğim maşallah <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etrafımızı sarmış bu koca göbekli sevimli şeyler diimi çilegim:))

      Sil
  15. ah o çantalar minikkuşum aahhh... eşim her eline aldığında ne taşıyorsun bunda diyor... hiç anlam veremiyor.. ki var ya çantamı en minik boy yapıyorum ağırlık yine aynı :))) zaten kızlarla bir yere çıkmayayım bir de onların eşyaları offf var ya ne yükler taşıyoruz... sana da yine herzamanki gibi bayıldım...bir de şu fotoğraf çekilişini kaçırdım ona yanıyorum ben... bugün yarın derken bir baktım sen sonucu açıklamışsın :( elbet gelirdik Ankara'ya dimi :) sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy şimdi ben de çok üzüldüm bak:( ama olsuuun, sen Ankaraya gelecegin zaman haber ver, Erman abileri de müsaitse onların fotografını cekerizki biz seve seve ^,^

      Sil
  16. bazen bu kadar da güçlü olmasak diyorum,hayat zayıflar için daha kolay bence :)
    siyah deri ceket <333
    gülen suratını mıncırdığım canım arkadaşım,şahane bir haftan olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık senin de siyah bi deri ceketin olduguna göre kardes kardes yürüyebiliriz diimi fidom:) ama böyle kollarımızı birbirimizin omzuna atarak yürüycez, o şekil hehehe:)
      musmutlu bi haftasonu dilerim sana da şimdiden <3

      Sil
  17. zanottının sıklıgına bıteyım galıba o replık benımde hafızama kazınmıs,kadınlarımız hakkında ne denlı guzel seyler soylemıssın hey duy sesımısı kadır kıymet bılmeyen maganda türk erkekleri:)derı ceketıne ayrı bır hasta olrak wowwww canına dıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bu yorumlarını okurken güclük cekiyorum anlamakta:) böyle nokta virgül kullanmadan yazınca hangi kelimeyi hangi cümleye baglıycagımı bilemiyorum, karışık duygular icindeyim Cereeeen duy sesimi:P
      ama özetle yerim seni! <3

      Sil
    2. ya sımdı okudum ve güldüm annemde konusurken aynısını dıyor kızım bır vırgul koy nefes al kızımmmm dıye ısyanlarda, tamam tamam artık sana ultra ozenlı davranıcagım ama bu özenlede olmuyor kı :)

      Sil
    3. ahahaha annenin ellerinden öperim, kendisiyle aynı hissiyatta olmamız beni ziyadesiyle mutlu etti:)
      sen kafana göre yaz bebegim, noktalama isareti de neymiş:P ben anlarım seni:)

      Sil
  18. pantül çok güzelmiiişi hemen yerini not aldım gidip alıciim bizim işe süper gider :D neyse valla ben küçük çantaya geçtim zira büyüğünü doldur babam doldur benim boyutlarımda bir insan için taşıması zor oluyodu yaee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişim iyşallah vardır pantolondan:) cünkü ben onu yıllar yıllar önce almıştım ordan:)))
      sen cantanı zaten hep kocişine taşıt bence, allah korusun çıt diye kırılıverir kolların orta yerinden:D

      Sil
  19. deri ceket ve bot super!!

    bana da beklerim styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Ya ben Instagramına pantalonundan yola cıkarak Kaptan Magara adamını nasıl hatırladım neyle bagdastirdim neler olüyüüür! :))) Hayir pelerini de ekoseli degildi.. Du bakalım cozcem heralde:) Kaptan magara adamı geliyor anacııııımm:)
    O cantanın cüzelluu botun rengii ne kadar hos bi butun icinde olmuş Minikkuuuş

    Öperim:)
    chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negada da güzel bi yorum olmuş la bu:) öpsem mi sevsem mi kucaklasam mı bilemedigim bi durum:)
      ben her konuyu birbirinie baglayabilecek kadar sacma sapan düşünebilen bi yaratıgım, beni böyle sevin lüffen ^,^

      Sil
  21. Kadinlar ve alt raflarlar denklemine hohahhaaa diye bir kahkaha atinca birden noluyo deyip toparlayi verdim kendimi! Bootylerin rengi cok guzel, simdiye kadar kacdefa magazalarda bordo suetlere el atip vazgectigim icin yuuhh bana yuhh.

    xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ilk fırsatta bi bordo bot da sana alalım tatlım, herşeyle cok rahat giyebiliyosun, uyum sıkıntısı yok yani:)

      Sil
  22. Çok mu güzel olmuşsun ne? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım sana oyle gelmistir bence :D

      Sil
  23. Mağazadaki alt raflar lazfına çok güldüm ben yahu hahah :) Aynen öyle şekerim ne güzel yazmışsın her ne kadar bugünlerde küçük çantalar takmaya çalışsam, daha düzenli olmaya çalışsam da elim hep o kacaman at içine dünyayı cinsten çantalarıma gitmiyor değil. Neyse ama sende öyle bir çanta takmışsın, öyle güzel renkli ve modelli bir botla ve pantolonla tamamlamışsın ki ne desem bilemedim kısacası on numara beş yıldız olmuşsun kuzuu özlendiniz buarada haberiniz olsun <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doldur doldur kullan, cok rahat oluyolar ama diimi bebegim yaa, battal boy çöp poşeti gibi:P
      teşekkür ederim güzel yorumunu sevdigim ^,^ ben de özledim! ama bu aralar hep Ulusta çalışıyorum:( sonra da mal gibi eve dönüp çuval gibi yatıyorum:( toparlanır toparlanmaz aklımdasın;)

      Sil
  24. Pantolonuna, Giuseppe Zanotti botuna kurban...
    Bizim rafiyle her zamanki çanta muhabbetlerimizden ;

    -bi dk tutsana hayatım, ceketimi giyiiim...
    -Hayatım bunun içinde ne var, eşşek ölüsümü ?
    -!?!?
    Aradan bi saat geçer;
    -Hayatım ıslak mendilin var mı?
    Çantaya bakılır;
    -Ayyy, bitmiş aşkım
    -Islak mendilde yok, ne taşıyon sen bunun içinde? Kesin eşşek var, aç bakcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha cok benzer diyaloglar, niyeyse hic sasırmadım:P

      Sil
  25. Ben yakın zamanda böyle şahane bir bot gördüğümü hatırlamıyorumm! bayıldımm.. çok yakışmışlar birde sana.zannediyorum bir başkasına bu kadar yakıştırmazdım da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim yahuuuuu, teşekkür ederim ^.^

      Sil
  26. Bu ne güzellik allaaaasen!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canımmmmm daha neler, utanırım bak ^.^

      Sil
  27. ay sekerım kaptan magraa adamını okudum hemen anılar canlandı nerden geldı ıne aklına..heee bırde o sısko patttıslerden sende tasımaya hazır ol:))) yalnız gozluktennn gorunen esın ve sen sahensıznız kı ben cok sevdım yıne senı ve tarzını kocaman sarıldım kaıdnları ovmenden degıl oyle ıcımden geldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişko pattislerden taşımayı ben de cok istiyorum, ama biraz daha zamanı var, az daha beklesin bence o pattis :)
      ermanın gözlükten göründügünü tek farkeden biziz galiba kuzum:P dikkatini yerim:) öperim severim seni <3

      Sil
  28. Oto şahane papiler gözlükler çantayı hıc saymıyım;) gene harıkasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe çok teşekkürler jellycim ^.^

      Sil
  29. Zanotti ve cekete bayıldım minikkuşum yaa! Süper olmuşşş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu oldu ben, çok teşekkür ederim <3

      Sil
  30. Konulari ne guzel birbirine baglamissin yine, ne guzel dokturmussunuz kari koca, resimler de harika her zamanki gibi : ) Isil isilsin, gulusune bayiliyorum. Cantadasim benim : ) Ustundeki herseyi cok cok begendim, ozellikle o eski sal ve botlarda gozum kaldi, ama ceketde de kaldi : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çantadaşım farkettim ben de durumu:))
      teşekkür ederim begenmene cok sevindim ^.^

      Sil
  31. Bayıldım ben bu yazıya.. Ayrıca Kaptan Mağara Adamını iyi ki hatırlattın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu unutmak mümkün mü tatlım yaa:D elindeki sopasını ve o tüylü yuvarlak tipini kafadan cizebilirim o derece:P

      Sil
  32. Kaptan magara adami miii, supermis.. Aman haa bu yazini okuyan erkekler ona ozenmesinler plizzz..

    Deri ceket cok şık, kareli pantolonla ayrı bi farkli durmus..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk erkeklerinin özenmesine pek gerek yok bence, onlar dogal yapıları geregi birer magara adamı zaten:D
      teşekkür ederim ^.^

      Sil
  33. Eşimle sık sık en hızlı anahtar çekme yarışı yapıyoruz. Hallaç pamuğundan hallice çantama rağmen yine de ben çıkarıyorum anahtarı. Batının en hızlı anahtar çeken dişisiyle müşerref oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa ilginc bi fanteziniz varmış:P biz de kim agzını en cok yamultabilir yarışı yapıyoruz bazen, o geldi aklıma :P

      Sil
    2. Uzun koridorda çorap futbolu oynadığımızda oluyor. Tabi ben fasülyeden tekli kapı benim kalem,salonun çift kapısı ise eşimin kalesi..

      Sil
    3. ahaahah siz bildigin delisiniz o zaman, burdan bunu anlıyorum:P bunu da deneyelim biz, eylenceli olabilir:) biz corap futbolunu daha çok tızımla yapıyoruz, o patileriyle yakalıyo, pıt pıt ittiriyo corabı:P

      Sil
  34. Yahu nasıl güzel olmuş yine! Fotoğraflarının kalitesi beni benden alıyor haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, fotograflara gelen yorumları eşime iletiyorum ^,^

      Sil
  35. cnm çok güzel bir çekim olmuş öncelikle fotoğrafları çeken arkadaşı az da olsa gözlük camından görmekle birlikte tebrik etmek istiyorum. Harika bir kombin deri ceket modasının tavan yaptığı bir sezonda bordo botlarına ayrıca bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arada gözlükten aynalardan yansıması görünüyo, kimligini gizleme gibi bi kaygısı yok gerci ama benim fotografımı cekmekten ona fırsat kalmıyo heeheh:P
      begenmene sevindim, teşekkürler:)

      Sil
  36. açık ve net: çantanı bana verseneeeeeeeeeee :P

    YanıtlaSil
  37. Yanıtlar
    1. ahaaha farkettim:P direk konuya giriyosun:) tarzını sevdim ahahaah:)

      Sil
  38. Wow, love this look! Your scarf is amazing and that bag...my favorites! Glad I found your blog! I hope you are enjoying this holiday season! If you get a chance, I would love for you to stop by and check out my post on some Christmas style and one of my favorite LBDs! Have a great day!

    xo Grace
    http://www.wrinkledchiffon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks honey! you make me smile ^,^ I follow you back;)

      Sil
  39. oyyyy ne kadar güzel olmuşsun ve ne kadar güzel bir yazı olmus:) pantolonun ve deri ceketinde pek bir hoş. Çantanı yazmıyorum artık :PP heheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim güzel yüzlü annem ^,^ seni burda görünce pek bi mutlu oluyorum ben, teşekkür ederim bak yine mutlu oldum görüyo musun <333

      Sil
  40. tamam fotograflar hep guzel onu kabullendik ama o botlar? o pantolon? ancak sana yakisirdi bu kadar zaten! super :)

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. cok sekersin :)
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  42. Çok tatlısın ya :)) Aşırı eski şalına, pantolonuna hmmm aslında tüm kombine bayıldım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eneeeee bakın kim gelmiş dostlaaar:) aşırı eski şalımla seni sarar, kocaman kucaklarım tatlı kız cocugu ^.^

      Sil
  43. you rock this outfit!!! very cute leather jacket

    http://delightfulideas.com/
    xo lala

    YanıtlaSil
  44. Ve tanrı o güzel botları yarattı 😍 bayıldığımı belirtmeden geçemedim çok güzeller rengi ise mis

    YanıtlaSil
  45. Ve tanrı o güzel botları yarattı 😍 bayıldığımı belirtmeden geçemedim çok güzeller rengi ise mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, rengini ben de cok seviyorum:)

      Sil
  46. Bu tatlı botlara kız arkadaşım aşık oldu😁

    YanıtlaSil
  47. Ve tanrı o güzel botları yarattı 😍 bayıldığımı belirtmeden geçemedim çok güzeller rengi ise mis

    YanıtlaSil
  48. Aaaa eve gidip kaptan magara adami izlesem mi:) Cok da guzel baglanti kurmussun:)

    Botlari da sevdim. ayy hersey guzel bu blogda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben eski bolumlerden bikac tane izledim heheeh:D

      Sil
  49. Yanıtlar
    1. mihihih sensinki o ^,^ adına geçer bikere:)

      Sil
  50. Ah kuşuuum kaptan mağara adamını nerden hatırlıyorsun sen çok yaşa emi :ppp bir de anacııım diye bağırmasını yazmışsın ya 5 dk sesli güldüm. Çantalara gelince hani Çanakkale'de bir halk kahramanı vardır yüzlerce kiloluk topu taşıyan savaşta, işte biz kadınların çantası da o hesap kaldır kaldırabilirsen kütük gibi bir çanta her daim kolumuzda içerisinde yok yok :pp

    Bu fotoğraflar da kalbimden vurdu beni, ışık seline boğulmuş güzelliklerinin yanında deri ceketinle papilerinin bende uyandırdığı engellenemez kleptomani ruh haline ne demeli bilemiyorum :)) yıkılıyorsun yine bebeğim, saçlar bir ayrı güzel aah aah! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz aslında ankaraya gelseniz, ben size daha ne ışıklı yerler göstericem, ne fotograflar cekicez de gelmiyosunuz işte, sorun orda:)))) hiç demiyosunuzki bu kız bizi özlemiştir, belki saclarımızı okşamak yanaklarımızı sıkmak ister (olduğu kadarını yani:P), ama nerdeeeee..
      dipnot: yazar burda cok özledigini ve artık gelmeniz gerektigini anlatmaa calısmıs ve arada sinirlenmiştir bu sebeple:P

      Sil
  51. canını yediğimm güzel gülüşlümmm yaa çok seviyoruuummm ben seniii.... yazılarını tarzınıııı çok seviyoluuuumm kiiiii......kaptan mağara adamını azcık hatırlıyorum amaa benn.. şalına deri ceketine ve botlara aşık oldum............harikasın harikaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melegim benim, hepsi karsılıklı biliyosun diimi? henüz tanışmadan, şöyle bi sarılıp koklaşmadan ne çok sevdim ben de seni ^.^ tatlısın, sıcaksın, candansın, kendime cok benzettigim bi karakterin var belki de bu yüzden bukadar kanım kaynıyo sana :D
      öpçem gel buraya :*

      Sil
  52. muuuuuuuuuuuuuuuuuckkkk bendee öpçeem geloruuummmmm kiiiiiiiiiii.......

    YanıtlaSil
  53. Google'da kaptan mağara adamını ararken nerelere geldim ben böyle. :)
    Pisman miyim kesinlikle degil. :D

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^