2012/04/27

Aşırı doz bahar



Şaka maka, yalvara yakara, ıkına ıkına baharı saklandığı yerden çıkardık ya helal olsun bize. 
Biz burda güneş açsın diye elele tutuşup bahçede halay çekerken(bi çeşit yağmur duası gibi düşün), sen bahar, bütün o hafif esintiyi, o çiçekleri böcekleri, şeytan tüylerini, papatyaları topla gel. Bide bunlar yetmezmiş gibi o ağaçların en güzelini burnumun dibine koy. Biliyorum bi çıkarın var benden. Kesin bişey istiyceksin! 
Neyseki amaçsızca etrafta dolaşıp insanları rahatsız etmekten başka bi halta yaramayan etçil arıları da getirdin gelirken, hafifletici sebeplerin var.








  

"Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar" demiş ya hani Candan ablamız, hakkaten ne candan söyler o parçayı, ki kendisi aynı zamanda düğünümüzün pasta kesme şarkısıdır. 
Bunu neden anlattım, çünkü konumuz bahara bağlı olarak her evde gerçekleşen bahar temizliği, sonra o temizliğin vazgeçilmezlerinden biri olan cam silme seremonisi. Peki bu seremonide başrol oyuncusu kim? Tabiki cam bezi!
Evet konu giderek daralıyo. Nerdeeeeen nereye işte sevgili okur. 
Şimdi burdan konuyu iki ayrı soruya bağlıyorum.

Neden kullanılmayan atletler, hatta bazı kadınlarda don kullanıldığı da görülmekte, iki eşit parçaya bölünmek suretiyle cam silme görevini üstlenmiş? Bunu kim bulmuş, amacı neymiş, neden atlet?

Diğer aşırı merak ettiğim, hatta ilk gördüğüm zamanlarda saflığıma denk gelip anlayamadığım, tıpkı çocukluğumda "bir kadınla bir erkek aynı yastıkta yatarsa kadın hamile kalır"a inanışımdaki gibi bir şuursuzluk içine düştüğüm, ama baharın da gelmesiyle birlikte neredeyse her duvarda görmeye başladıktan sonra kafamda garip ampuller yakan ve sonunda bulduuuuuum! dedirten "koltuk tasarımı" adını kimin, hangi kafayla ve neyi neye benzeterek bulduğu!
Hadi bel fıtığı bile bi yerde amacını belli ediyo. Ama bunu anlamak mümkün değil. 
Sadece yazan amcanın el yazısından anlıyosun. Daha önce de o duvarlara adeta kartvizit gibi "bel fıtığı / tel: ..." yazan amca, çok belli. Demekki yönetim el değiştirmiş, 'kaldırın bu bel fıtığı yazılarını, artık döşeme sektörüne el atıyoruz, bundan sonra yeni sloganımız koltuk tasarımı yapılır ' demiş yönetici.
Ben de her sabah o duvarın önünden geçerken ermanı dürtüp 
"canım bak koltuklarımızın döşemesi de baya eskidi, püre de tırmaladı zaten, bak şurda numara yazıyo, bi arayıp sorsak fiyat alsak ya" demiyo muyum saf saf, kedi canımı benim!

Zaman kötü sevgili okuyan insan, kime koltuk tasarlatacağına çok dikkat et;)
Böyle de sosyal mesaj verir, öper, giderim.

Bluz&Ayakkabı: H&M / Jeans: Colin's / Çanta: Zara / 
Neon sarısı şey: Aslen H&M çocuk kemeri olup bileklik olarak kullanılmıştır. iyi günler.

62 yorum:

  1. Bu H&M sandaletlerine bayılıyorum seniiin !! Çok cicisin her zamanki gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bunları giymek için sabırsızlanıyodum yazın gelmesi konusunda:) teşekkür ederim cicim ^_^

      Sil
  2. ya sen hep böyle bıcır bıcırmıydın?eğer öyleysen sınıfta yanına oturmayarak hata etmişim:P ayakkabılarına bayıldım,kombin tam baharlık..sen zaten bahardan da güzelsin arkadaşım:) şu atletten bez meselesine gelince neyseki hiç öyle bir bezim olmadı:)bir bez markası (hatırlayamadım) böyle bez yapılacak lekeli çocuk thirtlerini toplayıp tertemiz yapıp ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyordu.çok beğenmiştim fikri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep böyleydim bebegim, sen farketmemişsin beni. çünkü o zamanlar siz ankaranın kurduydunuz, ben buralara yeni düşmüş samsunlu ezik bir kuzuydum, gözlerimi yeni açıyodum dünyaya heehhe:)) o yüzden esas yüzümü çok hissettirmemiş olabilirim sana:) ama geç olsun güç olmasın diimi:)
      bu arada ben de hiç atlatten bez kullanmadım, yıllardır annemin aldıgı mikrofiber bezle yaşıyorum mutlu mesut. ama o atletler t-shirtlerle az toz almadık cocukken :)))

      Sil
  3. super jeans ; ]

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. resim çekildiğiniz mekanların yerini bilsekte oralardan geçerken görsek. çok güzel yerler var... birde ayakkabıları çok sevimli buldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralar odtü kampüsü içerisindeki yeşillikli mekanlar, özel bi yer yok yani:) zaten odtüden başka çekecek mekan da yokki tatlım ankarada :)

      Sil
  5. bu ayakkabılarını bir daha ne zaman göreceğiz diye bekliyordum iyi oldu :) çiçeklerle de uydurmussun kendini, e yine bize görsel şölen düşer ^*^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim en sıkı en sevimli takipçim ^_^ sen yeterki görmek iste, ben hep giyerim bu papileri ayıpsın :) öperim ozaman bak, hiç ısrar etme :*

      Sil
  6. OMG bebeğimm!!bluzunun rengini çiçeklerden almış haline,sırt detayına,yırtık jeane,hepsinin ayakkabıyla ve doğayla uyumuna bi aşağı bi yukarı 5-10 kere baktım!! :) Erman bu işi biliyor karşimm,yine hayran olunası bir kuş ve hayran olunası fotoğraflar!! :)
    bi de camı o fanilalardan iyi silen başka bi bez yok,fiber bezler bile tırt yani :)
    son olarak da o neon kemeri bileklik olarak kullanarak şu anda kafamda değişik ampülleri yakmış olabilirsin,evet! :)
    çok güzelsin bebeğimm..hayran olunası!! :)
    <3333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitanem benim, dünyalar tatlısı arkadasım, hep böyle sever begenir beni. hep ermana teşekkür eder, iltifat eder:) aynen aksama ileticem kendisine de :) bu bluzu nasıl severek aldım var ya, eskimesin diye giymeye kıyamıyorum:)
      o faniladan bezlerle az toz almadık biz cocukken bebegim, bilirim çok iyi temizlerler;) ama yine de az biraz pamuk bırakabiliyo, o yüzden mikrofiber bez daha iyi:) imza: teknolocik kuş :P

      Sil
  7. Ooo bahar siZe ayakkabılarda bile level atlatmış:) fotograflar ne güzel. Aynı amcanın kompressor versiyonu da var. Sayıca fazla sektörde yer alıp geniş müşteri yelpazesine sahip olma cabasindalar ve gün geçtikçe daha çok yerde reklam veriyorlar:)ayrıca yalnız degilsin arkadasın abisi sayesinde öğrenmiştim ben de asıl is kolunun ne olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha cidden mi? bu sektörü ben uzun zamandır biliyorum bel fıtıgı münasebetiyle. ama farklı sloganlarla da yayıldıklarını bilmiyodum. ben de "koltuk tasarımı yapılır" yazısını görünce, saglık sektoründen sıkılıp döşemeye el attılar diye düşündüm, desene her yerdeler :P

      Sil
  8. ağaçlarla çiçeklerle aynı renk olmuş bluzunçne güseeel.ahan da bahsettiğim yırtılmış kot buydu işte.:)) ne tatlısın..:))) hadi ben tylhot içmeee gidom.öptüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşum hemen colinse ışınlan o zaman, orda buna benzer bişeyler de vardı, mutlaka bulursun bitane parçalanmış kot :P iyileşmişsin heralde şimdidye kadar, bak kac gün geçmiş aradan.. öperim bolca, tikat et kendine, hadi bakiyim :)

      Sil
  9. Çok güzel çok iç açıcı fotoğraflar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de :)

      Sil
  10. pembe çok ama çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni gidi pembeci seniii:) teşekkürler ^_^

      Sil
  11. bluzun, cicekler, renkler... aman allahim cok guzel hersey! bayildim ben bu postuna <3
    Yine cok cicisin, yine cok kaliteli kareler cikmis ortaya!
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek sonrası şişmiş mideyle çekilmiş olmasına ragmen begeniliyosa bu fotograflar, demekki gören gözlerde de bi güzellik var demektir. teşekürler seni küçük şey :)

      Sil
  12. way wayy wayyy diyorum kısss valla kapak kızı gibi olmuşsun:)))bayıdlım asimm ağacına bluzuna rengine ayakkabına zaten sen poz vermede çok usta birisin pozlarda yine şahane olmuş.allah ben sana ne deyim çocuk kemerini nerden akıl ettinde bileklik yaptınnn ya hayranım senin bu yaratıcılığına.aferin yıldızlı 100 sana.bide o atlet -olayııı valla enisinkiler bir an önce eskisede toz bezi yapsam diye gözüm açık bekliyorum.ya onlardan ii temizleyende yok ya kuzu .neyse seni pempe pembe öper ben kaçar.hoşçakal bebeiiimmmm:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapak kızı benzetmeni yerim lan senin! kapagımdan fırlar ısırırım bak:) kemer konusu anlık kararla oldu tatlı kuşum, baktım kemer olarak o gün kullanamıycam, ben de koluma taktım, bi ara da kolye olarak kullancam, o zaman da cok sasırcaksın hehe:))
      öperim kuzumu, yine gel tamam mı ^_^

      Sil
  13. canımm herşeyin renkler ayakkabıların süperr :)
    ben cam silerken artık bi bez kullanıyorum kurulama için cünkü clini keşfettim hahha reklam gibi oldu ama Clin içeriğindeki alkol sayesinde ovalamaya gerek kalmadan lekesiz temizlik ve uzun süreli parlaklık sağlarken, temizlik sonrasında da çok daha hızlı kurur diyodu üzerinde aldım gerçekden resmen geç batıyo ve ben yeni taşındıgım evde camdaki boya lekelerini bile ovmadan cıkardım :) şiddete tavsiye edilir hahaha tam reklam oldu Clin ile camlarda ovalamadan iz bırakmayan, göz kamaştıran parlaklık :D:D:D hahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahaha bu yorum artık reklamı da geçti, direk tanıtım katalogu gibi bi yorum oldu bence aahhaah:) Clin ile ovalamadan temizlik:P

      Sil
  14. iyi ki de gelmiş bahar! kar kış fotolarınıza bakmaya doyamıyordum ama bunları da özlemişim! :D
    az önce de aysun'u gördüm çok beğendim, o da saçlarını toplamıştı, sana da çoook yakışmış <333 bu h&m üstün pembesi de varmış demek :P ben de mercan rengini aldım bayıla bayıla giyiyorum.. :)
    güzel bi haftasonu diliyorum sana beybi öptüm kocaman :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel kuşum benim, toplayınca hem inanılmaz da rahat oluyo, sacımla basımla oynamadan bütün günü kafam rahat geçirebiliyorum:)
      demek sende de mercanı var, ben de gördüm onu ve cok begenmiştim. ama o renk bi bluzum oldugu icin ben lilasını aldım:) bigün birlikte giyelim o zaman istanbulda:)
      öptüm öptüm bissürü öptüm seni canım :*

      Sil
  15. Resimlerine bakip çok hevesleniyorum ^^ Bahari o kadar özledimki ! Burda hala kazak, montla geziyoruz ... :( Neyseki, resimlerin çok ho$, kombininde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerdesinki acep? o zaman seni de sıcak ülkemize alalım, kış gelince postalarız geldigin yere. muhtemelen burası soguyunca sizin oralar ısınıyodur :)) çok teşekkür ederim güzel yorum için:)

      Sil
  16. Bu ayakkabılara bayılıyoruum. Ayrıcaa çocuk kemeri fikrine bayıldığımı söylemeliyim


    http://seravgul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :) teşekkürler, yaratıcılıgıma saglık ozaaman :P

      Sil
  17. sanırım şuana kadarki en sevdiğim kombinin tam benlik olmuş pantolonun rengi kesimi yırtıkları harika ayakkabılar şahane!!! fotolar öyle içim açıldı walla süpersin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyçok teşekkür ederim kuzu yaaaa:) herbişeyi begenen gözlerini severim senin güzel kadın! o senin süperligin ayrıca da fotojenikligin;)

      Sil
  18. pembe ck yakısmıs kesınlıkle daha cok kullanmalısın ve toplu saclı kahkullu halın cok sempatık olmus. ayakkabıların da bır o kdr enteresan ve hos..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç toplama olayına sıcak bakmamı saglayan tek unsur sanırım kahküllerim, iyiki varlar:) vede teşekkür ederim bana bu konuda destek olup, daha sık sacımı toplamam konusunda gaz verdigin için:) öptüm de ayrıca :*

      Sil
  19. Asil bu fotolar asiri doz MinikKus olmus, pek guzel olmus;) Sac bi tatli, pembe bluz bi seker, fotolar bi havali! Yerim seni be;*

    (Koltuk tasarimi saflari klubu varsa, katilmak isterim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha gel benim saf arkadasım, kalbi temiz sevgi kelebegim:) aşırı doz minikkuş sevmek istersen ben buralardayım bak, havalar da giderek ısınıyo, deniz falan da var güzel yurdumda. ortada bi yerlerde falan buluşup hasretle kucaklşabiliriz. mesela çeşme gibi :))

      Sil
  20. bahar gibi olmuşsun çok beğendim seni ortamı ve tabiki ayakkabılarını :)
    elilicfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, çok öpücükler ve de gülücükler o zaman sana da :)

      Sil
  21. bayıldım sandaletlerine ve kotuna. kotun colin's olmasına ayrıca şaşırdım, yeni mi alındı acaba:))
    şahane fotoğraflar içim açıldı ohh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) evet yeni aldım, istanbuldan ankaraya dönerken colinsin outletinden aldım. şaşırtıcı derecede güzel modeller vardı, bakmanı öneririm;)

      Sil
  22. Minik Kuşum o pembe dalların altında çektirdiğin foto var ya, işte o kare bitirdi beni işte! :)) sizin oralar kışın ayrı güzel yazın ayrı güzel, kıskanmayayım diyorum ama öyle bir post yapıyorsun ki ne mümküüün! :pp canım benim, toplu saçlarının kattığı modern hava, pembiş wedge ve top inanılmaz yakışmış, bir de o neon bileklikle gözlükler yok mu, Minik Kuş Avrupa'dan bildiriyor tadında bir post :) öperim en kocamanından! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiç kıskanmana gerek yok bitanem, istanbul ankara toplasan 4 saat, atla gel buraya şu çiçekler solmadan dökülmeden, sana en güzel fotografları çekelim;) eminim sen buraya benden daha cok yakısacaksın;)
      begeni dolu yorumunu severim senin kalbi güzel kendi güzel insan:) öperimki ben daha çok!:P

      Sil
  23. ay ben buna dun baktım ama ancak yorum yazabiliyorum. bayıldım fotoğraflara. o japan kirazı ağacı mı dır nedir, o nasıl bir kare. sne de pembiş pembiş kahkullu saclarla pek yakışmısısn orlara:)) cok sevdim cok....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler aysunum prensesim.. senin havan, duruuşun herkesten bi başka, biz naçizane kendi çapımızda yapıyoz işte bişeyler:) begenmene cok sevindim :) öperim tatlı yanaklardan :*

      Sil
  24. yazdıklarınnn hakkında yorum yapmayacagım ama candan bızım ıcın soylemıs o sarkıyı :)) pembe nasıl yakısmıs o papıler bluz gozluj sen cantan... ne dıyım kı harıkaaasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler biricik kokoşum benim:) o senin harikalıgın bikere taam mı ^_^

      Sil
  25. You look gorgeous!!!!

    XO,
    L.
    WLL

    YanıtlaSil
  26. wauuww harikasınnn minikus:) renkler çook güzeeel kotun pırtıklıylı çok harika bir kombin oluşturmuşsun her detay çok başarılı. Saçlarrr iseeee süper ötesi bence hep böyle yapmalısınnnn bebek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlı kuş, trendy kuş:) saçlarımı bundan sora böyle görürsünüz sık sık, sıcaklar başlayıp vıcık vıcık terleme sürecine girmemiz yakındır nede olsa :)

      Sil
  27. Ben bunu da yeni görüyorum, noluyoo niye benim listemde çıkmıyor bu postlar?! Evet sen kesinlikle bir renk olsan pembe olurdun, hatta pembe pamuk şekeri olurdun, ambalajı sağdan soldan yırtılmış:))) Yummy yummy!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyomusun arada bana da bazı bloglarda o durum oluyo! günlerce post görmüyorum, sonra hepsi birden patır patır çıkıyo:) sen beni hala seviyosun galiba :)

      Sil
  28. ah o ayakkabılar..bulma şansım var mı ne de güzeller !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar geçen sene aldıgım papiler canım. bu sene benzeri bile yok H&Mde:( ama belki bigün outletini falan açarlarsa orda bulabilirsin ^_^

      Sil
  29. oha ya dıye baslayarak ardından hafıfce kıızm sen bır bloggersın edebınle yorum yap dıyerek ah zupper :) olmussunla baslayarak o renklerın mukemmel oldugunu yuzunun ne kadar sık oldugunu (buarada bu nasıl bır lafsa)yanı emınımkı guzel demek ıstemısımdır ben yurtdısında ıken zaten sız hep bulusun eventlar yapın bende ucaktan alıyım radyosyanı aman etkısı azalsın dıye gunde uc ogun muz yıyım olur mu olmaz :)canım cıdden ıcımı actı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha ben bu yorumdan pek bişi anlamadım ama sanırım güzel bişeyle söylemek istemişsin, ama çok radyasyona maruz kaldıgın için toparlayamamışsın belliki :P canını severim senin:)

      Sil
  30. ben de aynı kemeri alıp aynı şekilde kullanmıştım çok tatlı duruyor gerçekten. Blog'umu ziyaret edersen çok sevinirim bana ilham veren bloggerlardan birisin gerçekten.
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. Pembeler ıcınde fotograflarına bakmak ıcımı actı o çiçekli agaçlar harıka fon olmuş, bol pembelı kombınler ısstyoruz cok yakışıyor cunku hem sana hem bahara :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy bu ne güzel bi yorum olmuş yahuuu ^_^ pembe benim diger adım oldugu icin memnuniyetle giyerim, giyecegimdir:)

      Sil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^