2012/04/28

Minikkuş 1 yaşında



Havadan nem kapmakla, öpüşmekle yada hasta birinin bardağından su içmekle bulaşan bi hastalık değil bu.
Öyle kulak burun boğaz gibi belli bi bölgede de nüksetmiyo. Vücuduna bi girmeyegörsün, heryerini ele geçiriyo. Ayak parmaklarından tut saçına hatta saçının şekline kadar.
Biçok organın farklı amaçlarla çalışmaya başlıyo bu vesileyle. 

Güzel bir yemek önüne getirildiğinde, eller çatal bıçaktan önce cep telefonuna gidiyo. 
"Ay ben bunun önce bi fotoğrafını çekiyim, çok güzel görünüyoo".
Evet zaten herkes o an senin ne yediğini merak ediyo, ne kadar biberli olmuş ya da sosunun kıvamı tutmuş mu yorum yapmak için tetikte bekliyo. İlgili mecralarda fotoğraf paylaşımını yaptıktan sonra el çabukluğuyla yeme kısmına geçiyosun. Ama artık kafan rahat, bu ulvi görevi hakkıyla icra ettiğinden eminsin, ötesi var mı.
Hatta bunun bir değişik versiyonunda ise, yanındaki kişilerin yemeklerinin sunumu çok güzelse onlar da tabaklarına dokunamıyo. Önce bi posta onların tabaklarının da fotoğrafını çekiyosun, sonra yemeleri için izin veriyosun. Maksat herkesin siniri hoplasın, gönüller bir olsun filan.

Kalın oldugu için sadece evde pijamanın üstüne çekerek giydiğin çoraplarını artık açık ayakkabılarla falan giymeye başlıyosun mesela, yani demem o ki göz bi başka görüyo artık o çorapları. Beyin de diyoki, daha mühim işlerle uğraşmak bi kenarda dursun, "hemen o çorabı şu sandaletlerinle birlikte giy, valla güzel olcaksın". Düşün yani beyin bile feleğini şaşırıyo. Öyle bi hastalık allah mıhafaza ( bu lafı da babannem çok kullanır. muhafaza degil mıhafaza olcak yannız, o konuda hassasız :P )

Eskiden olsa birarada görmekten hiç hoşlanmayacağın renklere artık sanki birbirleri için yaratılmışlar gözüyle bakıyosun. "Ohaaa diyorum pembeyle kırmızı bu kadar mı yakışır" gibi. Renk algıların da değişiyo yani.

Mesela ilginç şekilli bi ağacın yanından geçerken normal koşullarda "vay bee doğada ne güzel şeyler var kıymetini bilemediğimiz" gibi yeşilci yaklaşımlar içine girmen gerekirken "ayyyy bu ağaç tam post yapmalık" derken buluyosun kendini. Eğer ordan sadece bu tip bir iç geçirişle yürüyüp geçebiliyosan ne mutlu sana. Hala iyileşme şansın var çünkü. 
Ama sen zaten yanında bu tip durumlar için bir fotoğraf makinesi bulunduruyosan ve yer gök demeden her ortamı kendi stüdyon olarak kullanabiliyosan bu hastalık bütün vücudunu sen farketmeden çoktaaaan sarmış demektir sayın okur. Çok dikkat et. Çünkü bununla bir ömür yaşaman gerekecek.

İşte ben tam da böyle bir hal içindeyim 1 senedir, hastayım.
Ama bu hastalığın her bir semptomu ayrı neşe veriyo bana. 
"Aaaaa sanırım biraz daha ilerledi hastalığım" diyerek seviniyorum falan. 

Blogal enfeksiyon kapmışım ve vücudumun her yerine yayılmış. Kurtulmam mümkün değilmiş. İlerde çocuklarıma torunlarıma bile bulaşabilirmiş. 
Olsun.
Ha bide 1 senedir beni yalnız bırakmayan, hastalığımın ilerlemesine vesile olan, bütün bıdıbıdılarımı dinleyen herkes uzun yıllar yanımda olsun:)


Bana göre en amaçsız, en sevimli, en sıkılıp mıncırılası yaşlardan biridir 1.
Minikkuşa ve hepimize kutlu olsun ♥

32 yorum:

  1. iyiki doğdun diyodum az daha ama olsun bi nevi doğum bu da :)),bloğunun 1.yaşının hepimize hayırlara vesile olmasını diler ,daha nice yaşlarda hep beraber olmak dileğiyle diyorum.evet düşük cümle kurdum.anladın sen onu :)) çok öptüm guşummm..

    YanıtlaSil
  2. Blogal enfeksiyon:))
    Bidibidilarinin vucut bulmus haliyle de tanistigim icin cok mutluyum. Cok seviyorum, hem MinikKus'u, hem Asiye'mi;)
    Iyi ki varlar be!

    YanıtlaSil
  3. süpper bir yazı olmuş bayıldım:D
    nice yaşlara minikkuş ben de 1imi görürüm umarım:D

    YanıtlaSil
  4. ahahaha :D en sevdiğim yazılarından biriydi bu!! :D ne güzel anlatmışsın her blogger ve çevresindekilerin muzdarip olduğu bu derdi :))
    en büyük derdimiz bu olsun gerçi, varsın iyileşmesin ben çok eğleniyorum :)))
    iyi ki varsın tatlım, blogosphere'e müthiş bir renk ve enerji katıyorsun, seni tanıdığıma çok mutluyum! <3
    öptüm kucakladım ve özledim :)

    YanıtlaSil
  5. Blogal enfeksiyon, çok doğru bi tespit.. "amaaan cnm sıkılırsa kapatırım ne var yani" diye başladıgım bloguma bugun takıntılıyım :)) herşeyin fotosunu çekiorum, artık arkadaşlar aile ve en çokta nişanlım beni bırakcak diye tırsıorum :) ne güzel olmussun demeye görsün, "aşkıiiim fotomu çekseneeeee" moduna giriyorum :) Herif dellenio :)
    yaw ben ne çok "bıdıbıdı" yapmışım :))) 1.senen kutlu olsun cnm. Daha nice bıdıbıdılarına ve mükemmel fotolara diorum.. ve kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Tebrikkk ederim, nice güzel güzel senelere birlikte! İnşallah kocaman bir aile oluruz :))

    YanıtlaSil
  7. Cok tatlı anlatmıssın :) Bunu eleştirel yaklasan insanlara tez zamanda okutmak lazım :)

    YanıtlaSil
  8. Nice yazmalara..Blogal enfeksiyon buna ise bayıldım..

    YanıtlaSil
  9. yemeklerın fotosunu cekme durumumu etrafımdakıler bır trlu anlayamasa da onları umursamıyorum cunku bende bu blogal enfeksyona kapıldım :)
    nıce senelere dıyelım o zmn :)

    YanıtlaSil
  10. Heheheh o kadar güzel anlatmışsın ki canım benim okurken bu enfeksiyonun ilerlemiş vakalarından birisi olarak kendi kendime dakikalarca güldüm :P hele son gezimizde her masaya yemek gelişinde "duruuuun çekeceğim" demekten ve doğal güzellikleri bir bir hafızaman kazıyıp bunun önünde güzel foto çıkar demekten ayrıca yorgun düştüm. Bu çok güzel bir hastalık bence. Yaşanan anları, kişinin kendisini ifade ettiği tarzını fotoğrafla ölümsüzleştirme.Seneler sonra dönüp bakınca fotoğraflı birer günlüğe sahip olmak çok daha mutluluk verecek hepimize. Dilerim daha nice seneler bu güzel blog devam eder tatlım, seni çok ama çok seven Giz Minik kuş'unun 1. yılını en içten dilekleriyle kutluyor, asla bu hastalıktan iyileşmemeni diliyor :))))

    YanıtlaSil
  11. harika bir tespit olmuş, blogal enfeksiyon :) nice nice yaşlar :)

    YanıtlaSil
  12. iyi ki yazıyorsun, iyi ki paylaşıyorsun, iyi ki varsın minikkus! İyi ki varsın ki yapmam gereken işlerin arasında senin post yaptığını görünce seviniyorum..Çok tesekkür valla :)

    YanıtlaSil
  13. yaaa iyiki sen buraya ben buraya gelmişizde seni tanımışım asiiimm sen benim ilk göz ağrılarmıdansın senin yerin bir başka o sempatikliğin mimiklerin afacan suratın şekermi şekersin.bu arada acayip güzel özetlemişsin bu blog denen sanal dünyayı.içine bir giren bir daha çıkamıyor.her ördüğünü karelemek istiyor.beğendiklerini başka şeylerle kombinliyor hayal dünyanı genişltiyor.a buda olurmuymuş dediğin şeyler sana cazip gelmeye başlıyor bide senin gibi böyle tıfıl hayvansever cıvıl cıvıl candan samimi güzel arkadaşlar ediniyosun .seni çok seviyorum ve çok öpüyorum.1.yılın hayırlı olsun nice nice yıllara kuşum diyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. Ya bizi toplu karantinaya mı alsalar:)) valla kocam diyo ki bari boynuna blogger diye kart as millet deli zannedecek. yemeği alttan ustten sağdan soldan cekerken ( diğer herkes gayet nezih yerken garipmiş, bakıyorlarmıs:) ay bana nasıl normal geliyor sanki kimse beni görmüyor kadar rahatım. bu hastalığın beyne sıcradığı anlamına geliyor sanırım:)
    ve genellikle yemeğim sağuyor. cek bitmiyorki ; instagrama koy. olduğun yeri foursquare'de check in. face te twitterda paylas. ooo iş bitmiyor. Bugun esra (sanslı anne) valla 3 kişi geziyor gibiyiz sen ben ve iphone dedi, kıskanıyorum:P
    ama halimizden memnunuz hatta hayatımız onlarsız ne boşmus di mi:)
    tatlım valla su blog olayında, tanıstığın bloggerlar yeni arkadaslar biliyorsun ki olayın en güzel artısı ve seni tanımak beni "en mutlu" edenlerden. iyi ki açmışsın iyi ki yazıttırıyorsun, insallah bu hastaığın hiç iyileşmez...
    cok opuyorum. Ermana da katkılarından ve sabrından dolayı tesekkuru borc bilirim, sağolsun varolsun:)

    YanıtlaSil
  15. Bol post'lu yillarrrr!!! Blogal enfeksiyonun hic geçmesin :)) 15 Mayıs'ta Ankaradayim mutlaka görüşelim :))

    YanıtlaSil
  16. Bol postlu, bol fotoğraflı yıllara:))

    YanıtlaSil
  17. Bir bloggerin kafasını anca başla blogger anlar ki onun icinde aynen bu yazidakilerden cirit atar hiç durmamacasina. Blogosphereden bir nefes çekmeyenlerce anlamlandırılamayan bu seylerin uzuuun yıllar bizimle olması dileğiyle, 1.yasin kutlu mutlu olsun Minikkus!

    YanıtlaSil
  18. evet,ben bu yazıyı okurken çok duygulandım,hassas bi dönemde miyim,yoksa bunu gerçek bir hastalık olarak algıladım da ona mı üzüldüm,yoksa seni özledim,bi hüzün mü çöktü içime bilmiyorum ama duygulandım işte..
    ilk defa bi hastalık için hiç geçmesin,artarak nüksettin,tüm hücrelerini sarsın diyorum bebeğimm :))
    iyi ki bu hastalığa yakalanmışsın iyi ki seni tanımışım..
    1.yaşınız kutlu olsun,hep mutlu olun,her karen enerji saçsın :)
    Bu blogda emeği geçen Erman beyimize,Püre hanımımıza,ODTÜ'ye de bir teşekkürü borç bilirim :)
    Birbirinizden hiç ayrılmayın :))
    Öperim kocemen kocemen :))
    <333

    YanıtlaSil
  19. Ne guzel anlatmis ne guzel dillendirmissin bir bloggerin yasadiklarini hissettiklerini minikkusum ve 1 yil once ne iyi yapmissinda seni tanimamiza sevmemize tum o bidibidilarina kahkahalarla gulmemize neden olan blogunu acmissin :)
    Nice yillarin olsun o sevimli yuzun hep bizimle olsun tatlim :))

    YanıtlaSil
  20. hayırlı olsun daha nice yıllara diyelim :) bu arada posttaki görsel de harika bayıldım, kuşlu herşeyi seviyorum zaten..

    YanıtlaSil
  21. iyiki yakalanmissin (yakalanmisiz) bu blogger hastaligina:) nice yillara...Cupcake tadinda olsun hep yazilarin:)

    YanıtlaSil
  22. Hahahaha süper bir yazı olmuş bu :) Hepsi bende de mevcut artık :) Her yeri stüdyom olarak görüyorum ve arada yolda yürürken sapıtıp, fotoğrafları çeken kardeşime "Ya bana turuncu bi fon lazım, ya da graffitili bir duvar lazım" gibi garip istekler yöneltiyorum :) Ben bir boyut daha mı ilerledim hastalıkta ne yaptım :))) Herşeye tam post yapmalık gözüyle bakıyorum, kediye kuşa bitkiye binaya :) Fotoğrafını çektikten sonra da işim bitiyor :) Bence hiç iyileşmeyelim :) Senin güzel ve eğlenceli yazıların blogosfere inanılmaz renk katıyor, enerjini çok seviyorum, iyi ki varsın :) Öpüyorum! Daha nice yaşlara!!! :) Bu arada aramızda 1.5 ay fark var, benim blog abla :)))

    YanıtlaSil
  23. hahahha enfes yazı bloggal enfeksıyon cok yaratıcı gercekten.mesela suan kzuum uyudu ben sabah 6 da kalkacagım ama bı bloguma post yazıyım ay yorum var mı dıye bakıyım heh bırde sevdıklerımı zıyaret edıyım demekten saat 24 olmus aaaaaaaaaaa....nıce senelere mıss gıbı postlara..not: ben yıllardır dehset foto hastasıydım ve herkes aayyyy yeter derdı blog ısı bu hastalıgımı kımseyı yormadı alıskınlardı cunku:))) ama sen hep hasta kal emı...bayılıyorum sana

    YanıtlaSil
  24. heyoooo happy birthday to your blogggggg honeyyyyyyyyyyyyy :)

    nice güzel postlar nice bol takipçiler dilerim canımmm

    YanıtlaSil
  25. MİNİKKUŞ BENİM FİDODAN SONRA TAKİP ETTİĞİM İLK BLOG. FİDO DA AİLEDEN OLUNCA ONU SAYMA ONU TAKİP ETMEK ALLAHIN EMRİ. BU SEBEPTEN KOMŞUM YAŞGÜNÜNÜ KUTLUYORUM ALLAH KLAVYENE ZEVAL VERMESİN SEN FİDO VE DANIŞMANIM OLMASA NASIL GEÇER HAFTAİÇİ...

    YanıtlaSil
  26. Bol postlu, hikaye tadına, esprili, güzel güzel kombinli daha nice postların olsun canım. Bu hastalık hiç geçmesin, hikayeler bitmesin. İyi ki doğmuş minikkuş nice mutlu yıllara çoook öptüm tatlım:)

    YanıtlaSil
  27. Saglikli,mutlu, masal tadinda,nice nice yillara minikkusum.. Daha seninle torun torba postlari paylasacagiz! ;) Iyi ki varsin tatlim ;)

    YanıtlaSil
  28. Ben seni tamda yaşını dolduracakken yüzyüze de görmüş oldum ya; sanki doğum yaptım ahahaha:)Acaba seni ben mi doğrudum yoksa karnımdaki ikimizin çocuğu mu Allahım bana senden başka etkileri de mi bulaştı bu hastalığın? acaba bebeme de geçer mi:P
    Neyse sanırım benim başka sorunlarım var:S
    Tam da 28 Nisanda İpek kadınlar gününde mi doğdu en sevdiğim blog benim? Ben demiştim İpek Blogger die:) Nice mutlu yaşlara hımm nasıl desem hep yaz ya çoluk çocuk torun torba yazın siz. Fotoğraflarda emeği geçen eşine de selamlar.
    Kıymalı samsun pidesi tadında arkadaşım benim:)İyi ki tanımışım ama biraz daha tanışmak için başka yerde mümkünse organizasyonun bana ait olmadığı bir ortamda buluşabilmek dileğiyle:)Öperim çokçok

    YanıtlaSil
  29. valla bu hastalık ole elem bırsey kı gecmıyor dedıgın gıbı antıtez bagısıklık ve turevlerıde etkı etmez ama ıyıkı bulasmıs kı senı aramızda bulmusuz :)

    YanıtlaSil
  30. blogunun dogum gunu kutlu olsun annesi :D

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^