2014/10/09

Başlık bulamadım yine.


Meraba sanki 3 yıldır yazmıyomuşum gibi özlediğim bloğum.
Meraba canım okur.
Belki hatırlarsın ben Minikkuş. Ela doğduktan sonra o ünvanını da kaybetmiş ve artık her anlamda miniklikten uzak olan, yalnızca kuş :)


En son yazdığım posta bakıyorum, kızım henüz ne bir yerlere tutunup ayağa kalkabiliyo, ne de kapı gıcırtısına kafasını ve poposunu sallayarak oynayabiliyo. Düşünki neler olmuş görüşmeyeli:)

Aylardır sadece instagramdan fotoğraf paylaşıyor olmam ve hatta onda da çoğu kez Ela'nın fotoğraflarını paylaşıyor olmamdan anlayacağınız üzere, yok efendim fotoğrafları belli bir sıraya göre diz, aman mutlaka cümlelerini özenle seç ve bişeyler anlat, yok tek tek fotoğrafların ışığını rengini ayarla gibi detaylar olmadan instagramda bodoslama fotoğraf paylaşmak çok daha cazip geldi. Açık konuşuyorum senin için de bi mahsuru yoksa sevgili okur :)
Bazılarınızın blogum olduğundan bile haberi yok, bu blogu şu an okuyo. 
Tamam kabul ediyorum. Hiç bir zaman yanında yedek ayakkabı ve elbise taşıyan bir blogger olmadım:) Zaten bu blogu da moda blogu olarak hiç görmedim, göstermedim.
İşte o yüzdendirki, dönüşümün muhteşem olmasını bekleyenler, karşılarında kalınca bir hırkanın içine Fatmagül elbisesi giymiş ve çorapları botunun içinden görünen bi kadınla karşılaşınca çok pis hayal kırıklığına uğrayacak. Hissediyorum :)
Abant'ın güzelliğine, kızımın ne kadar da büyüdüğüne ve büyüdükçe çubuğa taze sarılmış daha büyük bir pamuk şekerine dönüştüğüne odaklanın istiyorum <3
Aylardır her günümü onunla geçiriyor oluşuma, bitmeyen mesailerimden sebep yorgunluğuma ve uykusuzluğuma, onun ağzının kenarından akan bir damla salyanın bile ne kadar iyi geldiğini onu öpüşümden anlayın istiyorum <3
Yanında, yakınında annesi olanların ne kadar şanslı olduklarını bilmelerini ve onları el üstünde tutmalarını istiyorum! ve hiçbir kan bağın olmayan birilerine de canından çok sevdiğin evladını gözün kapalı güvenip bırakabileceğin bir dünyanın mümkün olduğuna inanmak istiyorum!
Hem dünyadaki en kutsal görevi yerine getirip, hem de işe ne zaman döneceğini kara kara düşünen taraf anneler olmasın!, "madem bu canlı bu kadar büyük bir görevi yerine getirdi, biz de ona 2 yıl annelik izni veriyoruz" diyen sistemler olsun istiyorum.
Yaz mevsimi 5 ay olsun, Ankara'ya deniz gelsin, ağaçlar kesilmesin, kızım yeşilin her tonuyla tanışabilsin istiyorum.
İçimden çok şey anlatmak geliyo da, sıkılıp gidersin, eeeeehhh yeter dersin diye çekiniyorum. 
Ben az söyliyim, sen çok anla olur mu? :)

dipnot: hiç o çoraplarla o botlar, o elbiseyle o saçlar, o arkadaki ağaçla o hırka olmuş mu :P







Öperiz, kucaklarız, ilk fırsatta yine geliriz. Valla bak ^.^

28 yorum:

  1. Bu nasıl bir güzelliktir...Maşallah yavrunuza...

    YanıtlaSil
  2. Çok özlemişim güzel yüzlülerim, bence ikiniz de bebek gibisiniz ve birbirinize ve arkadaki ağaca ve tek bi damla su birikintisine bile çok yakışıyosınuz❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. özlemişiz ama biz de yazılarını.. madem biraz daha yoksun instagramdan takibe gidiyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. ay cok seker! Ve sen harika görünüyorsun!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde blogları dolanırken neden yazmadığını düşünmüştüm doğrusu Ela çok tatlı olmuş :) Tekrar yaz bekliyoruz valla bak :)

    YanıtlaSil
  6. Başlık fıskiye olsun:) Zira hayatımda gördüğüm en minnoş fıskiye kızınızın başının üstünde:)) Maşallah maşallah:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. sen canımsın canım tatlı duygularım feda olsun sana kanım ahhahaha kimindi ki bu şarkı valla bak tam uydu iyi ki yapmışlar:) Çok özlemişim yazdıklarını çokkkk. Sen çorabı filan boş ver de o yüzdeki pürü pak ifade ne? elanın başının altından çıkıyor di mi tüm yorgunluklara rağmen yüzünden okunan bu huzur? hı? de canım bana istersen özelden yaz:D:D

    YanıtlaSil
  8. Canım arkadaşım. Valla süper bir annesin. Çok tatlisin. Sana Maşallah demek az kalıyomus gibi geliyor. Nazarlardan korusun Rabbim seni ve kızını. Beni bi görsen felaket kiloluyum:( 4 yılda 3 doğum yaptım çok yoruldum.senin yazılarında yeniden gençleşecegim inşallah. Herşey gönlünce olsun bitanem. Ahmet Efe, Yusuf Ege ve ben ikinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. fine look ;-)

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. O bot olmamış zaten canım.. Hiç olacak iş mi o ? Hele çorap.. Neyse daha fazla şey etmiyim ben.. Sonra şey edince adım şeye çıkıyo.. :p Alkışlarız, severiz, özleriz :)

    YanıtlaSil
  11. Anne - kız ikiniz de bir harikasınız :) Ve sen Asiyecim, tarzsın diyorum :))

    YanıtlaSil
  12. ayyyyy o son pusetli foto ne yaaaa allam benim için de koklayıp öpseneeee :))))

    YanıtlaSil
  13. Başlığı boş ver, bot çorap Fatmagül elbisesi de süper ama en süperi tabi ki Ela ve sen, özlemişim, hoş geldin:)

    YanıtlaSil
  14. Maşallah size ne tatlısınız :) stilin de bebişin de harika :)

    YanıtlaSil
  15. senin o gözlerinin içinin gülümsemesi bizi sevinderimeye yetti bile. Ela ne iyi geldi di mi size:) daha aşık daha anne daha canlı bakar oldun di mi hayata:) Kıyafete gelecek olursak zaten farklı ol, zaten copy paste olma sana da o yakışır:)
    seda

    YanıtlaSil
  16. Biz seni seviyoruz :) moda dediğin nedir allasen :)) Kızçenle nice güzel senelerde yaşayasın, torunlarını öpüp koklayan kutlu ninelerden olasın :)

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldin kuşum.Dediğin gibi artık minik olan kuş Ela olduğu için sana sadece kuşum diyorum:)
    Yazılarına her ara verişin bir merak, her geri dönüşün de süper tatlı duygular uyandırıyor bende bilesin<3
    Şimdi senden aldığım gazı yitirmeden ben de bloğa birşeyler karalasam ve keltoş tosbağamdaki gelişmeleri not etsem fena olmaz.
    Tabi öncelikle işten eve dönmem,kuzumu kucaklamam,özlem gidermem,ona yemeğini yedirmem,oyun oynamam,duş aldırmam ve uyutmam gerek:))
    Ben en iyisi ilk önce kendimi kopyalayayım;)
    heh bir de bakıcı meselesine kafanı çok takmamaya çalış kuşum.belki gözün kapalı güvenemiyorsun ama içinde bir yerde o insanın iyi ya da kötü olduğunu hissediyorsun. uımarım kötü tecrübeler yaşamayızz.aminnn

    YanıtlaSil
  18. Ben sizi nasıl neden takip ettim belmiyorum ama bir ara hamileyken yazınıza denk geldim birde şimdi ve bebek çok tatlı Allah analı babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil
  19. hem de nasıl olmuş, tarz olmuş tarz : ) ikinci fotoğrafa bittim, elanın kokusunu ben de duydum yani burdan : )
    ayşe

    YanıtlaSil
  20. Maşallah her ikinize de farklı bir görünüm ve edebiyat yaratmışsın

    YanıtlaSil
  21. maşallah rabbim evladını size bağışlasın çok tatlı nazar değmesin bebişe.bloggda yeniyim ve sizide sayfama davet ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel ne hoş bloğunuzu yeni fark ettim :) ne ciciymiş :)
    benim doğumdan sonra geriye çok ama çok daha fazla kilom kalmıştı , siz çok fit görünüyorsunuz maaşallah size kalan bu kiloları kızım 2 yaşına basıp emmeyi kesince yaklaşık 1.5 yılda verdim :) sonra 3/1 ini geri aldım :) o kalanı vermeye çalışsam da yemek bloğu olunca insanın zor oluyor, sevgiler ..
    bloğunu takibe aldığım sık sık uğramak isterim :)

    YanıtlaSil
  23. Saçlarınızın rengine ve kesimine bayıldım! <3 bebişi de öptüm, ısırdım.

    YanıtlaSil
  24. :) ne güzel bir karedir bir anne ve yavrusunu bulunduğu o muazzam kare ...

    YanıtlaSil
  25. Ela güle güle büyüsün

    YanıtlaSil
  26. Bebis cok tatli masallah ayrica tarzinizda cok hos :)

    YanıtlaSil
  27. anacım o bu degil de sen bence bi de nası gebe oncesi haline geri dondugunu anlatan bir post yap, geri kalan zaten on numara bes yıldız:)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^