2012/05/10

Balıkçı Azize


Balıklarım tazedir de alıp yiyip doysana
bir kilodan ne çıkar oooof oooof beyamca, üç beş kilo alsanaa, üç beş kilo alsana.
diye şarkısını söylerken ilk defa o iri gözleriyle beni etkilemişti balıkçı güzeli Azize. Kafasında bizim oralarda "papak" diye geçen balıkçı beresi, ayağında plastik yagmur botları, yüzünde hep kocaman bi gülümseme, bide ona deliler gibi aşık ve kendini müziğe adamış bir Şopen. Her klasik türk filminde olduğu gibi bu filmde de esas karakterlerden biri keşfedilir, meşhur edilir. Diğer itilmiş karakter ise hep onu uzaktan boynu bükük seyreder. Sen artık eski Azize değilsin, kirlendin, sen artık beeelli kişilerden oldun diyerekten Azize'ye çemkirir durur Şopen. 



Aslında bi istemem yan cebime durumları vardır içten içe. Ulan zaten gazinoda garsonluk yaparak üç kuruş para kazanıyoz, üç beş beste yaparak hayat mı geçer. Zengin bi karım olsa, o önden yürürken ben arkadan onun kürkünün eteklerini tutsam yere değmesin diye, arabasının kapısını açsam, otur diyince otursam kalk diyince kalksam, ayakları rap rap elleri şapşap diye hikayeyi burda bir çocuk tekerlemesine bağlar, bütün romantizmin içine ederim.

Bu arada üçlü koltuğa inek gibi yayılmış, önündeki sehpada çay ve tarçınlı kek eşliğinde bu filmi izlemenin keyfi bi başkadır. Onu söyliyim de izlemek isteyenler, bir nostalci olsun efendime söyliyim bir eski aşkları gözden geçirmek olsun düşünenler olursa sevap hanemize bikaç bişi eklensin, gönüller hoş olsun filan.
Bu vesileyle sizlere yepyeni fotoğraf makinemiz ve lensimizle çektiğimiz, balık ağı temalı fotoğraflarımı sunmak isterim. Lütfen şöyle buyrun, içerde kuruyemiş ve meyvesuyumuz da mevcut.










     





  

 

Cumalar güzeldir cumartesiden ötürü. E dolayısıyla perşembeler de cumayı hatırlattığı için kabul edilebilir seviyede sevilebilir. Bence öyle yani.

dipnot: yanıma ruj almayı unutup ölü gibi soluk görünen, hatta ruj sürse dahi üçüncü dakikasında yiyip bitiren ben, burdan yanından dudak nemlendiricisini eksik etmeyen bakımlı vede karizmatik erkek kardeşime selam eder, büyüklerin ellerinden öperim.
sonra yok efendim minikkuş niye ruj sürmüyosun filan durumları olmasın.

Örgü bluz: Mango (çoooook eskilerden)
Örgü elbise: Polo Garage
Ayakkabı: Flo
Çanta: Guess
Gözlük: RayBan folding

75 yorum:

  1. fotograflar bugün ayrı bi güzel,ayrı bi aydınlık diyeceeedim ki meğellim kameranız ve lensiniz yaratmış o farkı.pek şahane bebekim.bu arada akşama geliyosun di mi?bak çin yemeeee söyliycem,sen de yiin mi? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ebet kuşum, makinemiz de lensimiz de artık yeni ve daha güzel ^_^ sen de biyendiysen ben pek mutlu olduki şüyanda :)

      Sil
  2. senle ilgili yorum yapmıyorum, her seferinde aynı şeyi söylemek bana göre değil :) yok efendim çok tatlısın da, çok yakışmış da, aman çok şebeksin de, işte yüzünde negzel güller açıyo öyle de falan filan bildiğimiz şeyler ne de olsa :)

    ben arabaya takıldım çok fena, rengine hasta oldum, bittim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah yerim seni yaaa:) yazmamış gibi yapmışsın ama yine bissürü şey yazmışsın güzel güzel:) araba köpeen olsun bebegim, gel bindirelim:) ben de zaten oranın müdürüyüm:P

      Sil
    2. aboooovvvv, yettim o zaman!!! ankara'ya da ne zamandır gelmiyodum zati, böyle güzel bi bahane lazımdı :D öperim :)

      Sil
  3. hihihi tatli sey ! senin cekim yaptigin mekana bayilmakla birlikte yazini okumaktan gorsellere yeniden geri donup baktigimi belirtmeliyim :)) Cokta seker olmusuz.. Cooook eski bir parcayi ne guzel hale getirmissin.. Masallah Minnikkusuma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii negüzel yorum bu ^_^ begenerek okumana ve fotograflardan keyif almana pek çok sevindim:) hepimize maşallah <3

      Sil
  4. la dur yavaş, ben daha dünkü postu okuyamadım, evde yalnız kalıp kahvemi alıp sindire sindire okumak istiyorum. Şimdilik sadece fotolara baktım, ancak 2 posta da sindiriyorum postları, ruj hikaye bebeyim, çirkin kadınlar öyle şeylere ihtiyaç duyar (imza=bahadır)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaa bahadır ne güzel laf etmiş olum, hakkaten öyle! yannız ben rujsuz töbestagfurullah bi cirkin bi renksiz oluyom. gerçi ruj sürüyo muyum, hayır sürmüyorum hiç, o da ayrı bi konu:))

      Sil
  5. ya ben de nude ruj cok yakısmıs daha magazine cekime havası vermiş dicektim:))
    bu arada makine nedir boyeee, içim gitti cok kıskandım. para biriktirmeye başlasam iyi olur:P
    rekler ve ozellikle boyutlandırma nasıl güzel o papatyalı gokyuzu fotolarına aşık oldum. mekanlar da birbirinden güzel.
    orgu elbise ve bluz cok hos butunleşmişler. ellerine sağlık .. tebrik tebrik cok güzelsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaaa, nude havası vermiş gibi görünüyosa ordan, ve sen de begendiysen, bundan soğra ruj sürersem iki olsun hehe:)))
      makineyi yeniledi erman:) Canon 5D MarkII aldı, bide lensimiz de artık Canon 35mm f/1.4 :) şimdiden para biriktirmeye başla o zaman beybi:) sen cok daha güzel malzemeler cıkarırsın bu makinayla eminim;)
      öperim bide güzel yanaklardan pıtır pıtır :*

      Sil
  6. :):) Tanıdış geldi buralar bilaz bana ama? Tam da çıkaramadım sanki! Du bakiiiim :D Kızsııım Güzelsin, anladık. Maaşallah da dedik. Ancek o eller şapşap kısmına kadar iyi geldiydi be hikaye! Sevdim seni bir keree! Başkasını.. :D Evet CUMM'ayı da PEŞbermeyi de severik ayrı ayrı GerçekteEEeenN! :D E gene yaz sen. Ben okurum, tamam? Öptüm müydü küydü müydü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe azcık daha bakarsan bence tanıma ihtimalin yüksek oraları:P
      ben yazdıkça senin okumaların nekadan güzel, nekadan da keyifliymiş be migelim. o vakit yine görüşelim, buralarda olcem ben ^_^

      Sil
  7. resımler ne kdr basarılııı..dergı sayfalarına bakar gıbı olmsss. mekanlar da sahane orgu buluzunde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür eder, gözlerinden öperim:)

      Sil
  8. fotoğraflar, çekimler ve sen harikasınız ama ben en çok balıkçı azizeyle şopenden bahsetmene bayılddım:)filmi çok severim nasıl da mutlu oldum, hatırladım okurken..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa teşekkür ederim, azizeyi bilen ve begenen biri olarak ben de bana katılmana cok sevindim biliyo musun :)

      Sil
  9. Oooh ooh bey amca şarkısın söyleye söyleye okudum postunu! Asiye Azize olurmuş kocaman gözlerle onu da farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aferim benim bonibonuma:) şarkısınıda bilirmiş negüzel:) gözler biraz kocaman evet, sen benim bide kızkardeşimi görmelisin, onun bide kocaman gozlere ilaveten köfte dudakları varki Azizenin kopyasıdır:)

      Sil
  10. Bu fotoğraflara bayıldımm bayıldımmm..çok güzel! Burası neresi bir de onu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerrrr:)) burası ODTÜ kampüsünde uçak müzesi olarak tabir ettigimiz bizim blogumuzun ugrak yeri:)

      Sil
  11. şimdi havuçlu tarçınlı kek olsa da yesek.p Tez arası nasıl güzel oluyor sen post yapınca tarçınlı keki yemiş kadar oluyorum valla. Şu şaşırdığın fotoğrafta gözlerin ne güzel öyle! Arabadaki pozunsa rahatlıkla bir klipten alınmış diyebilirim :D Fakaat benim en favorim bankta oturup yere baktığın oldu! Öpücük!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin o sevimli yorumunu da seni de yerim çocuk:) klip çekiyoz işte biz de arada kendi çapımızda hehe:P banktaki pozumu babanneme gösterdim, "delimisin niye gittin de en dibine oturdun bankın?" gibi çok sofistike bi yaklaşımda bulundu :P

      Sil
  12. Asiyeee Ermannnnn Asişşş Ermannn Püreeee aloooo!!!
    Fotoğraflar muhteşemden de muhteşem, sen de renkler de gökyüzü, çim, arabalar, çiçekler de herşey pudralı gibi pürüzsüz ve extra güzel.
    Bu çılgın yatırıma kesinlikle değmiş, kararınıza sağlık:)
    Daha nicelerine kadehimi kaldırır kaçarım <3
    ps1:Favorim senin gevrek gülüşüne eşlik eden gökyüzü ve kır manzaralı fotoğraf.
    ps2:Saçlarının nefis olduğunu söyleyen olmuş muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaaha tepkiye bak:)
      bu çılgın yatırım şimdilik benim yüzümü güldürüyo, umarım sonradan acısı çıkmaz:)))) saçlarımın nefis oldugunu senden başka söyleyen olmayabilir bebekim, oldu teşekkürler ^_^

      Sil
  13. ahh bebişimmm o filmden sonra ben balık yemeye başlamıştım..hatta hiç unutmam üniversite birinci sınıfın bir pazartesi günü izlemiştim.ogün evin altında pazar kuruluyordu koşarak gittim 1 kilo hamsi alıp eve gelincede hayatımda ilk kez elleyerek kılçıklarını ayırmıştım :))
    resimlere fona kombinine bittim resmen yavrukurdum,öperim pek çok yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha hakkaten de insan iştaha geliyo balıkları izlerken diimi:)
      teşekkür eder ve de sarılarak çifter çifter öperim ki ben de seni :*

      Sil
  14. fotolar ayrı hoş,yazı ayrrı..
    sen yaz,hep yaz.
    sende yaz yaz yaz bi kenara ..
    yaz bütün sözlerimi..yanılırsam cık karsıma göster kendini.......böyle uzarrr gider :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanılırsam çık karşıma göster kendini diyosun:P yazarım tabi anacım, olayımız bu sonuçta hehe ^_^ allahtan yazıyorum haa, yoksa ermanın işi nanay bende bu çene varken :P

      Sil
  15. çok sexiii pozlar varr çok feci güzel kareler. acaba kıyafetinden mi yoksa duruşlardan mı yoksa yeni aldığın makinadan mı kaynaklı bilmiyorum ama eşin bu işi çok iyi biliyor. Yani iyiyi yansıtmayı;) maşallah miniğim maşallah öperim nasıl olsa artık balık kokusu dokunmuyor 4. aydan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel maşallahlı bi yorum olmuş bu yorum:) erman benimle birlikte bu işi bi hayli ilerletti, ben kobay oldum o da kameraman cevat kelle :)))
      bol bol balık ye bebişim, kızın da tontik bişi olsunki biz da onu yiyelim dogduktan sora ^_^

      Sil
  16. Saçlarına bayıldım, kareler de harika. Böyle Azize' ye can kurban diyorum o halde ve like ediyorum:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eehehehe saçlarım da sana bayılmış öyle dedi valla ben onnarın yalancısıyım:) keşke istedigimiz herşeyi layklayabilsek diimi yaaa ^_^ o vakit ben de sana teşekkürü bir borç bilirim:)

      Sil
  17. bayıldım yazına arkadaş, kilo mu aldın sen? yeni makineden mi yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 kilo almış olabilirim evet:P şşşş çaktırma aramızda ama:)
      tabi makinenin de etkisi oldukça büyük, çünkü artık geniş açılı bi objektiften görüyosunuz beni;)

      Sil
  18. Bi an dedim ki gözlerim iyileşti heralde astigmat falan kalmadı:-P İnsanın standartlarını yükseltmede number 1 sınız ya! alacağımız makinayı gözden geçireceğiz şimdi:)
    Yere, göke, çekene, pozverene, Mikaile, o müzeye... emeği geçen herkese ve herşeye sağlık:)
    Bey amca ile okumaya başlayıp güllerin içinden gülerek gülerek gel bana diyerek bitirdim(son fotodan esinlenerekten)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu esas senin bu mikemmelden de şahane yorumuna, onu yazan parmaklarına saglık bebek:) begendiysen ne mutlu bana ^_^
      öpmüş müydüm? öpiyimki eksik gedik kalmasın diimi *.*

      Sil
  19. yaa hep internette görüp negzel foto çektirio insanlar, fotoşok mu la bunlar yoksa dediğim fotoları an itibariyle sende gördüm ve çok kıskandım minikkuş!! alacağın olsun!! fotoşop diye kendimi kandırıyodum ben yıllardır.

    Hale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yine fotoşop diyebilirsin halecim, agresif kuşum:) o gördüklerinin cogu zaten ciddi ciddi fotoşop yapıyo ;) tabi benimkinde yok:) zaten fotoşoplansaydım yüzümdeki kafam kadar sivilcelerim de görünmezdi diimi :P

      Sil
  20. Bu muzenin tapusunu aldiginiza dair suphelerim var. Arabaya falan binmissin ya! Yoksa bekciyi kanka mi yaptiniz:P

    Oncelikle balikci Azize kafamda bi karisiklik yaratii, anlayamadim ne oluyor, o yuzden oraya dokundurmadan gidiyorum.

    Asil mevzu bence 5D MARK! Hoh, oha, huuu gibi tepkileri agzimdan duyamazsin ama yazarim! Yahu ne sahane bisi yapmis/almissiniz siz Manyasli cekirdek ailesi. Bol ilhamli, bol bokehli fotolariniz olsun emi;) Aman kazasiz belasiz! (Eklemeden gecemeyecegim, bizim makineden soguttunuz beni be!:P)

    Bi de, ruj olmadigini sen diyene kadar fark eden olur muydu bilmem. Ruj goruntusu veremiyor mu Mark;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında tapusunu almamıza az kaldı kelebegim:) fundayla paylaşacaz tapuyu kardeş payı:P
      5D MarkII kuzum, bunun bide 3ü var, o daha gelmedi yurduma:) siz de zamanı gelince degisir, digerini satar üstüne de bimiktar(:P) para koyup alırsınız kuzucum benim;) hem yurtdısında daha ucuz;) sizin makineyle bikere hayatın cok güzel şeyler çıkarıyo, biz memnunuz ^_^
      o vakit en rujsuz dudaklarımla öptüm seni şapur şupur :*

      Sil
  21. Kalemini sevdiğim hayat ağlarını hep delidolu örsün sana camı kapat koltukta uyuya kalmayın Erman hocayla .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah nasıl da takip edermiş beni de bilirmiş üstümüz açık uyuyakaldıgımızı cucumlan:P
      senin spiritüelligini, o hayata bakış açını yerim hulen! öpecem gel buraya *.*

      Sil
  22. 5. ve son kareye bayıldım şekerim, ayaklarının altındaki bitkiler çiçekler, perspektif süper olmuş tablo gibi! <3
    güzel cumalar ve tabii ki harika bi haftasonu dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çayır çimen temalı fotograflarımı sevmişsin anladıgım kadarıyla:) biz de en cok onları begenmiştik ermanla :) biraz geç oldu bu cevaplar icin ama sana da şimdiden iyi haftalar ahsenim taş bebegim <3

      Sil
  23. hahaha bılmısımmmm balıkcı agını aferın bana:))) ya pozlara bak o elbısyı kombınlemeye bak oraya yaz gelmıs bız serın serın oturuyoruza bak hay beee....bak o saclar o gulumseme o pozlar elbıse canta kombın fotoğraflar ay ne desem kı poffff supersın vallahı kelıme bulamadım ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi yaaa, dedim ya sana dogru tahmin diye o gün de :))) teşekkür ederimki o övgü dolu sözlerin icin, kuzununanası, cocuklarımın babası hehe :)

      Sil
  24. Senin fotoğraflarına bakarken dalıp gidiyorum.Öyle bir büyüsü varki sanki masal dinliyormuşum gibi bunlarda kareleri.Yeşil arabanın önündeki ve bankta oturan pozların olayın bittiği yerdir kuşumm.Öpüyorum koocaman seni:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları duymak ne güzel yahuuu ^_^ begenmene çok sevindim, ben hep buralardayımki, herzmaan görüşebiliriz yani :) öperim tabikisi akabinde de :)

      Sil
  25. hi!
    great outfit! i love every single item of it!
    you have a great blog, very inspiring
    kisses from france
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much dear! you are so kind ^_^

      Sil
  26. ne kadar güzel fotoğraflar ... çantayı pek beğendim :)

    YanıtlaSil
  27. Bence her şey tadında olmuş bu kıyafeti herkes taşıyamaz çanta, elbise gerçekten güzel, ayakkabılar onlara ayak uydurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz bolat arkadasım, sen öyle diyosan öyledir heralde:))

      Sil
  28. sen o arabanın ıcıne nasıl girdin ya bi ben mı yakalandım acaba
    cok pis gaza gelıyorum bı ben kaldım burda foto cekmeyen
    dizicem fotoları suyunu posasını cıkarcam valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe girerim tabi olum ne sandın, hatta bi sonraki level "arabayı kullanmak" bile olabilir kontagı cevirebilirsem :P

      Sil
  29. tatlılık abideliği:) Kedi anneciği olduğun iççin anneler gününü kutlarız Minikkuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi teşekkür ederim ^_^ ayy ilk kedi annesi günümü kutlayan sensin, o yüzden bidaha teşekkür etmezsem içimde kalabilir:)

      Sil
  30. Bu çantaya bayılıyorum iyi günlerde kullan :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum onu <3 teşekkür ederim:)

      Sil
  31. :)) on sevgi puanı yeni lens ve foti makinasına gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi teşekkür ederiz o zaman abisi:)

      Sil
  32. Çekimler süper olmuşşşşşşşşş burası neresii :///

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederiz:) burası odtü kampüsünde uçak müzesi;)

      Sil
  33. Ayakkabılarınıza bayılıyorum.
    Mümkünse fiyatını da öğrenip bayılabilir miyim?
    :)
    Blogunuz şahane...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha teşekkürler:) aslında o kadar da bayılmalık bi fiyatı yok, hatta oldukca uygun;)
      Flo'dan aldım, hala kaldıysa yetiş ve al derim, dünyadaki en rahat topuklu olabilirler zira:)

      Sil
  34. gorgeous photos! wish i could read this in english! love your dress!

    p.s. found your blog through instagram!

    xx heidi
    life full of loves

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. welcome to my world heidi:) you are so kind, thank you so much ^_^
      i wrote in turkish because my writing is so Turkish:( it couldnt be meaningful in English:(

      Sil
  35. Great photos!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    YanıtlaSil
  36. Ya ama bu fotoğraflar gitgide bir güzelleşiyor kıskanıyorum ama ben kendi kendine tripoduyla çekim yapan bir gariban olarak (ve evet Berlin'e de götürdüm ve heryere taşıdım tabii ki :) )
    yeni lens olayı mı sözkonusu? derinlik acaip görünüyor. Ne o, ne o? yaz bana ben de alıcam aynısından işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni fotograf makinesi ve lens olayı söz konusu hatta denizim:) Canon 5D Mark II ve Canon 35mm f/1.4 lens aldık:))) gel de birlikte de çekim yapalım bebişli filan ^_^

      Sil
  37. şu makina benden sonra alındı ya yazıklarım olsun,gelirken bu makinayı da getirmeyeni siteden içeri almıyorlar haberiniz olsun,ben şimdiden söyleyeyim de :))dibim düştü burda :))
    Asiş bi de bu haftasonu bi kuaföre gitsen de önleri uzun arkaları biraz daha kısa mı kestirsen acaba,zaten süper olan saçların daha süper olacak gibi bi his var içimde :)
    <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebegim tamamen tesadüf, senlen alakası yok yani ^_^ ama gelirken getirebilir miyim onu bilmiyorum, ermanın çekim programına baglı:) dügün dügün çekim yapıyo biliyosun:P
      kuzu benim bu saçlarla bile aram iyi degilken bide gidip arkaları iyice kestirirsem sonra da bi doktora görünmem gerekebilir:( hele birazçık uzasın, sonra arkaları kısalttırırım olar mı bebişkom ^_^ severim bak seni, o konuda bi netleşelim <3

      Sil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^