2015/01/26

Ela 1 Yaşında ❤️


Eveeeet.
Sağır sultana bile türlü çabalar sonucu duyurduğumuz doğumgünü partimizle, diğer bir deyişle Ela'nın hayatındaki en amaçsız yaş günüyle karşınızdayız:) Neyseki Ela'nın düğününden önce yetiştirebildim fotoğrafları:P



Ulan Asiş! O kadar uğraştın, mıncık mıncık ettin fon kartonlarını sırf yelpaze yapabilmek için. Ela'yı akşam uyuttuktan sonraki o çok değerli bikaç saatini sırf şu ıvır zıvırlarla heba ettin günlerce. Hiç bilmediğin halde şeker hamurlu kurabiye yapmaya kalktın elim değsin diyerekten (eli herşeye değdi:P). Kendi düğününde bunun binde biri kadar uğraşmamıştın oysaki. Bu kadar amaçsız bir yaşın doğumgünü, üstelik de doğumgünü çocuğu bunların hiçbirini hatırlamayacakken neden bu kadar önemliydi senin için? Evet senin için diyoruz, çünkü gördüğümüz kadarıyla eşin bütün bu süreç boyunca sana sadece yamuk yumuk kurabiyelerin süslenmesinde yardımcı oldu. Evet biz herşeyi biliyoruz:)
Diyebilirsiniz. Haklısınız da. Alt tarafı bir yaş, rakamla da 1. Hepsi bu!

Ama bugün sadece çoçosu bezli kızımın günü değil, Erman'la bizim de anne-baba oluşumuzun, iki kişilik dünyamızı üç kişi yaşamaya başlayışımızın ve dünyamızın o üçüncü tekil şahıs etrafında dönüşünün ilk yılıydı. O yüzden de, benim gözümde, düğünden bile anlamlı bir gündü ^.^
E bide insan "her şeyi ben yaparım, kimsenin yaptığı içime sinmez şimdi" kafasında olunca, gelsin yelpazeler, gitsin kurabiyeler, reçeller.
Evet, reçeller:) Gelen çocuklu misafirlerin ağızları tatlansın, henüz çocuğu olmayanlar ve bekarlar da ilerde bi çeşit ayvayı yiyeceklerini önce midelerinde hissetsinler diyerekten ayva reçelleri hazırladım hediyelik olarak :P Ah ben ve benim şu yersiz mizah anlayışım:))



Bir de tabi teşekkürlerim var;)

Taaa üç ay önceden, sanki gelinlik diktirecekmiş gibi heyecanla Ela'nın elbisesi için tüm detayları konuştuğum, her arayıp yeni birşey eklediğimde beni sabırla dinleyen ve hevesime ortak olan, Ela'ya sadece fotoğraflarda değil hafızalarda da asla unutamayacağımız güzellikte bir elbise hazırlayan Mama Latte Bonnet'e,

Her daim gülen güzel yüzüyle ve mekanının sıcaklığıyla bizi çok güzel ağırlayan, Scarpetta Cafe'nin hem şefi hem sahibesi Birsen'e ve bütün misafirlerin damağında kalıcı tatlar bırakacak kadar güzel ikramlar hazırlayan Damla'mıza,

Çizim ve baskı işlerine vakit ayıramadığımı bilip herşeyi en güzelinden hazırlayan, masamızı renklendiren ve gelen minik misafirlerimize Ela'yla aynı köyden olduklarını vurgulayan minik hizmetli önlükleri hazırlayan Selin Tasarım Atölyesi'ne,

Lezzetiyle midemizi, görüntüsüyle gözümüzü şenlendiren pasta yapma konusunda artık vazgeçilmezim olan Seval'ime,

Ela'yı özetleyen gördüğüm en sevimli anı panosunu tam da istediğim gibi hazırlayan güzel olduğu kadar becerikli arkadaşım Özlem'e,

Mis kokulu iğnelik yastıklarımız için Minel Ev'e,

O gün elimize ulaşamamış olsa da, Ela'nın elbisesinin birebir aynısını giymiş bir bez bebek hazırlayan Selda Hanıma ve bu hediyeyle Ela'mı çok mutlu eden Sedoş teyzesine (evet sana teyze diyoruz:P),

Uzaklardan atlayıp gelen canım kardeşlerime, eşlerine ve yer cücesi yeğenlerime ❤️

ve bu çok önemli(!) günümüzde üşenmeyip, amaaaaan bebek partisi mi olurmuş demeyip, bol çocuklu ve dolayısıyla tımarhaneden hallice bir ortamda gününü heba edeceğini bilerek gelen, bize eşlik eden herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. 
Eminim Ela da büyüyüp, fotoğraflarla bu özel gününü tekrar yaşadığı zaman hepinize tek tek teşekkür edecektir ^.^

Hazırsanız, eeeeehh dedirtecek kadar çok fotoğrafla sizi başbaşa bırakıyorum ve Ela'nın akşam yemeğini hazırlamak üzere (biz Erman'la genelde yumurta kırıp yiyoruz:P) mutfağa koşuyorum.
İlk kitabım diyebileceğim nitelikteki bu uzun postu okuduğun için sana da teşekkür ediyorum canım okur ❤️































Beni senin annen yaptığın için, hayatımı mis kokunla değiştirdiğin ve sevginle her gün başımı döndürdüğün için teşekkürlerin en büyüğü de sana gelsin tüy kafalı fransız köylüsü bebeğim ❤️

32 yorum:

  1. mutlu sağlıklı yılları olsun insallah :) bizim Ela kuzusununda 2 ay kaldı dogum gunune bende ki paniği gören kızımı evlendiriyorum sanıyor :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ay hersey cok güzel siz cok güzelsiniz ela aynı babası, Melisin o göbüş nedir :) halası oldugun o minik yaksııklı adamın kılıgı nedir? Dirensu, Mavi ve Mira da biblo olarak mı partiye katılmış oldu :) sen çok yaşa e mi Asiş, hep yaz, Erman da hep fotolasın! İyi ki doğmuş benim tüy kafa sarı şekerim!

    YanıtlaSil
  3. Son fotoğraf enn güzeli! Çok güzel bi ailesiniz yerim sizi bak! Kendi de adı da çok güzel olan müthiş beybiyi de öperim!

    YanıtlaSil
  4. muhteşem olmuş maşallah size ve tüy kafalıya :)

    YanıtlaSil
  5. son fotografta resmen ıcım acıldı gulumsemesı ıcıme dogdu ıyı kı dogmus mınnak patates kafalı :) gulen yuzu akans alyası hıc bıtmesın teyzesının bırıcıgı sevıyorum senı elaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. sweet :0:***

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Oy oyhh bakmaya doyamadım ki fotolara, sen bide çok foto diyosun. Hani çok foto nerede?
    Bayıldım her detayına, özellikle çemberlerine;) musmutlu sağlıklı güzel birsürü yılınız olsun birlikte minikkuşum:) ozaman müsadenle iki hafta sonraki doğum günümüzde kullanmak üzere ben de senden aldığım ilhamla dilek kartlarımızı hazırliyim, olur mu;)
    Öpüyorum o sarı tüy kafalı minikkuşu ben<3

    YanıtlaSil
  8. Nasi bi sulu gozlu olduysam anne olduktan sonra... ben senin elaya hamileligini bilen o beyaz elbise ile galiba hava mualefetindendi evde yapilan hamile cekimlerini bayila bayila izleyen... ela gelince de oh kavussunlar darisi basima smyrna ya kavusmaya demistim... amaan kucaamda benim kurtluda durmuyo ama sen anladin yazdiklarimi anneligin cok yakistigi kadin ilk yilin kutlu olsun Ela kuzumla sevgilinle niceee uzun yaslar gor anneliginle ... biz de sahit olalim

    YanıtlaSil
  9. Belki bu günün farkında değil ama sevildiginin farkında sarı kafa.

    YanıtlaSil
  10. sen ne tatlı annesin kızım ya. Her detayın harika. Ayva reçeli fikrine de bayıldım. Çok yaratıcı gerçekten.

    YanıtlaSil
  11. What an adorable event!
    All the kids look so cute :)

    YanıtlaSil
  12. Ben fotoğraflara bakmaya doyamadım, face den ig den paylaştığın 1er 1er fotoğrafların yerine doluuu fotoya bakacağımız postu sabırsızlıkla bekledim,
    şimdiden 2.yaş için heyecanlandık bilesin :)

    YanıtlaSil
  13. Her detay bir kere zaten muhteşem..
    Ama bu fransız köylüsü teman beni benden aldı ba yııııl dım!
    Ve ayva olayı şahane hahaa :) hiç yemek istemiyorum reçel haricinde o ayvayı hohoo :))

    YanıtlaSil
  14. Çok çok güzel, puantiye sevdalısı biri olarak temaya bayıldım, nice mutlu sağlıklı yaşları olsun..

    YanıtlaSil
  15. Resmen elimde büyümüş bir anneligin var tipki benim senin elinde buyudugum gibi ne ozel bir donemde tanistik seninle keske daha oncesi olsaydi dedigim oluyor ya ama su ozel yıllardan sonra olsun istemezdim.dusunsene bir sari kafayi yasina getirmek kolay mi? Ki hakkiyla başardık birbirimize sahit ola ola:) o gun her gun oldugu gibi cok guzeldiniz.asiri onemli bir gun deli misin?:) iyi ki dogmussunuz kompil seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  16. Yaa seni de yazılarını da cok seviyorum ki. Bu arada biz de hefiyelik olarak ayva receli düşündük ama hic boyle esprili bi anlam aklima gelmemişti:) fransiz koylusu bebisimi öperim♥ cansu

    YanıtlaSil
  17. Yaaa benim peki hem gozlerimin folup hem de agzımın kulaklarında okumama ne demeli bu postu! Gercekten o kadar dogru ifade etmişsin ki dusuncelerini, ilk "aile" olarak kutladıgınz dogumgunu olarak bence de dugunden cok daha onemli bir organizasyon olmus. Daha bugun esimin kuzenlerinin 70'li yilların sonunda cekilmiş dogumgunu fotolarına bakıp bakıp saatler gulustuk simdi de bu fotograflara ilerde Ela'nin esiyle bakıp neler konusacagını dusunerek baktım desem ne kadar psikopat bi arkadasım var demezsin dimi minikkusum:) Seni oyle benimsedim ki biliyorsun ben de aileden sayılırım artık dimi:p
    Nice saglıklı ve musmutlu yıllarınız olsun bu tuy kafali Fransız koylusu 41bin kere masallahlık guzellikte olan kızınızla:)

    YanıtlaSil
  18. Nice mutlu yılları olsun inşallah!

    YanıtlaSil
  19. Mutlu yıllar tatlı köylü.
    Fakat; Sen Fransız köylüsü olamayacak kadar temiz ve mis kokulusun.
    Fransız köylüsü, burjuvası, toprak sahibi yaşamı, savaşı üzerine öyle çok okumuş, bundan daha gereksiz bi konuyu okursa sosyolojik kalkınmayı ve sınıf değişimini anlayamayacak bundan mütevellit yaşamı da anlamsız olacak bi insan olarak :) Ela'nın Fransız köylüsüne benzetilmesini hazmedemiyorum. napiyimm
    Fransız köylüsü pis'tir, cahildir, özensizdir. Şapkalıdır evet ama şapkası da pistir :)
    O nedenle Ela'cım, O sarı tüylü kafası ile, dünyanın en gösterişli müzikalinin başrolü olabilir ancak o kostümünü giyince :)

    YanıtlaSil
  20. İçim ısındı be!
    Nasıl mutlu oldum nasıl huzurla doldum anlatamam.
    Ela gerçekten çok güzel olmuş. Elbisesine bayıldım.
    Gerçekten her ayrıntısı düşünülmüş bir doğum günü. Her yaşı böyle olsun inşallah Ela'nın. Mutlu yıllar prenses :)

    YanıtlaSil
  21. yahu bunlar ne zaman doğuyor da büyüyorlar çok şaşkınıım :) daha dün gibi bebek beklediğini duyurman. şimdi kız gelinlik kız olmuş :) köylü güzeli... harika bir parti olmuş belli. tebrik ediyorum emeklerin için. bir de o ayva reçelinden ben de alabilir miyim ehehehhe :):)

    YanıtlaSil
  22. Nice güzel yaşlara, bahtı açık olsun :) mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  23. Gercekten ben hayatimda boyle guzel bir bebek gormedim masallah.okadar tatliki farkli bir guzelligi var cast ajansina mutlaka kaydettirin.cok seviyorum elosumu ig a sirf onun icin ara ara girdigim dogrudur. Harika bir parti olmus muhtesem hatta.kiziniz bir peri onu benim yerime cok opun.nice guzel partilere...

    YanıtlaSil
  24. Allah hayırlı ömür versin güzelliğime..

    YanıtlaSil
  25. Ne güzel!ne renkli bir dogumgunu!Nicelerini guzelliklerle kutlayin insallah ve emin olun bu telas bu heyecan hic bitmeden süruyor gecen sene Nil icin aylar oncesinden herseyimi kendim hazirlayip yaptigim 1 yas dogumgunu partisinin heyecanini bu sene de yasiyorum!esim aylar oncesinden basladigim hazirliklara anlam veremezken,annem Nilin dugununde senin neler yapacagini dusunemiyorum diyor :)

    YanıtlaSil
  26. Maşallah çok tatlı bir kızınız var. Bayıldım instagramdaki fotoğraflarınıza :)

    Ben de sizleri sayfama beklerim. :)

    www.misstanbulazzi.com
    Youtube ve Instagram : misstanbulazzi

    YanıtlaSil
  27. Yaaa yerim Nasıl tatlı öyle:) ayrıca 1.yaş doğumgününde bu kadar Mutlu olan Bebek görmemiştim(genelde hep ağlıyorlar) ve o diğer kızlarındaki tatlılığı... Hep Mutlu yaşları olsun!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Geç bir mail ama ne yapayım sizi geç buldum. İnstagramdam takip ediyorum sizi aslında yeni . Ela nın doğum günü yazısını çok beğendim hele ki fotoğraflar harika. Elanın elbisesi ise mükemmel çok beğendim. Çok güzel kareler çekilmiş , hepsi çok güzeldi. Nice sağlıklı yaşlar olsun Elamıza
    İnstagram adresim ozumebruli
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Maşallah çok güzel bir doğum günü olmuş. Kızınızın daha nice mutlu yaşları olsun

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel bir doğum günü partisi olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel 1 yaş doğum günü partisi olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  32. hey maşallah, Allah bağışlasın.. memleket güzeli mübarek yaa :) doğum günleri kutlu olsun.. nice senelere..

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^