2011/07/03

Haftasonu üretkenliği

Malzemeler:
1. Plaj elbisesi olmaktan başka bir işe yaramayan uzun t-shirt
2. Uzun zamandır giyilmeyen ve askıda yalnızlıga terk edilmiş beyaz bir gömlek

Yapılacaklar:
1. Gömlegin kolları kıvrımlı olacak şekilde kesilecek.
2. T-shirt kesilerek crop-top yapılacak.
3. T-shirt'ten artan parçalarla gömlege yeni bir yaka yapılacak.

Bakalım bu haftasonu kendim için ne yapmışım?



Gömleğin kollarını yarım yuvarlak halinde kestim. Giyince pek daha güzel anlaşılıyor.

 

Tunik seklindeki t-shirt ü keserek salaş kısa t-shirt haline getirdim.
Artan kumaşlarla ise gömleğime desenli bir yaka yaptım.
Dipnot: dikiş makinemdeki teknik problem sebebiyle dikiş işlemini naçizane elimle yaptım :)


Hem yazın giyilebilecek, hem de kışın özellikle düz renk kazaklar içinde yakasıyla "ben burdayım" diyecek bir gömleğim oldu artık. 


Cep telefonuyla çekip hemen sizlerle paylaşmak istedim. En yakın zamanda güzel bir kombin yapıp size sunucam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^