2012/08/09

Üşenmeye bile üşenmek adeta..








   
  




Hani bazen evi süpürürken süpürgenin kablosu diğer odaya yetişmez yada tam koltuğun ucuna kadar gelirsin, o son noktayı da almaya çalışırsın, süpürgenin hortumunu sündüre sündüre uzatırsın da yine de yetişmez, ille de kabloyu söküp yakın bi prize takman gerekir ya.
Yada bazen televizyon izlemek için oturursun koltuğa ve kumandanın diğer koltukta olduğunu farkedersin, kalkıp onu almak yerine oturup o en sevmediğin diziyi izlersin ya. Hatta "biri içeri girse, şu kumandayı bana uzatsa da ben de kanalı değiştirebilsem" diye dilek tutarsın ya içinden.
Bazen de sırf banyodan sonra hiç olmadığı kadar kabaran ve seni ele geçirecekmiş kadar büyüyen saçların yüzünden sudan kaçarsın ya köşe bucak. Bunun diğer versiyonu da denize girerken ne yardan ne serden geçemediği için saçını toplayıp kafasını ıslatmadan denize girmeye çalışan kadın modelidir.
Bide yatmadan önce makyajını temizlemeye üşenip, daha biraz önce dirilmiş bi ceset gibi sevgiline günaydın demek zorunda kalmak var tabi.

Şu son zamanlarda o kadar çok şeye üşeniyorumki, bozkır havası mı çarptı, Eymir gölü (gölümsü desek daha doğru olabilir) dışında başka su bilmeyen bünye susuzluktan mı bu hale geldi nedir, yazmaya bile üşeniyorum arkadaş. Hatta şu an yazmaya üşendiğim bissürü üşengeçliğimi yazmadım bile.
Azcık da siz anlatın ben dinliyim, çok yoruldum bak şu an.

Oldu o zaman müsait bi zamanda yine görüşelim.

Elbise: Ben çizdim, Ertan abi dikti(terzilerin en fıkralardan çıkıp gelmişi)
Kemer: Mango
Ayakkabı: ALDO
Çanta: Nine West

94 yorum:

  1. Elbise icin hoh demek istiyoruum!
    O nasil guzel bi taftaliktir oyle, piril piril bir kumastir, incecik beldir. Ah pardon sonuncusu elbiselik degil:D
    Eger ki bu elbise sahanelik olmasaydi, eger ki bu fotolar ODTU'mun camlari arasinda olmasaydi, eger ki sen yine bicirim olmasaydin, niye kis renklerine burundun diyecektim:)) Ama sevdim iste, gonul sevince renk menk dinlemiyor!
    Benim de gece gece nasil bir geyik yapma potansiyelim varmis, ortaya cikmis oldu:P
    Opuyore seni Miniminikuus;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geyigini de severim, seni de yerim kelebenk <3 elbisemi sevdin miii, tam senlik, ince bellilere çok yakışcak bi elbise:) gelince sana da diktiririz kuşum :*

      Sil
  2. Ahaha, usengeclikle ilgili bir sey yazacaktim. Once unutkanlik bas gosterdi. Sonra kapattigim pencereyi bi daha tiklayip acmaya usendim. Sirf uzerime yapismasin diye, azmettim, ikinci yorumu yazdim. Usengeclik hadi kis kis!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha üşenmemiş 2. yorumu bile yazmışsın yaaa:) bence sen iyisin ya, maşallahın var. esas benden kışkışlasak iyi olur o üşengeçliği :/

      Sil
  3. Kusum elbise harika olmus tasarimina saglik:) terzi de basariliymis. Benim de cok iyi usenme hikayelerim var, tembellik icine islemis galiba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, evet benim de cok icime sindi, sagolsun ertan abi cuk diye oturttu üstüme:) hangimiz tembel degilizki bebişim :P

      Sil
  4. sabahları uyanmaya bi üşeniyorum ki sorma gitsin minito. hayır sabahın köründe yataktan kalktığım yetmiyomuş gibi git çişini yap, yüzünü yıka, üstünü değiştir, ayakkabıları giy çık. ohooooo bu ne be!!! üşenmeyim de ne yapayım yani şimdi, ha?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohooooo senin de benden aşşada kalır yanın yok yani, birbirimize tokuştursunlar bizi, belki kendimize geliriz :)

      Sil
  5. Becerikli arkadasım benim elbise pek güzel olmuş, emeğine, çabana, yaratıcılığına sağlık.
    Hem de en sevdiğim belden oturtmalı, altı döndürmelik kız cocuu elbisesi <3
    Bi de usenmeyip napcaksın ki, yapraklar kızarmaya basladı ve sonbahar geliyor, tamm üşenme mevsimi:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii kaderdaşım güzel arkadasım beyenmiş mi benim kız cocugu elbisemi ^_^ bence sana da diktirebiliriz istersen;)
      evet yaa yapraklar sararmasın kızarmasın, otursunlar oturdukları yerde, delirtmesinler beni. daha yaza doyamadım ben:(

      Sil
  6. Elbisenin kendisini canlı da görmüş biri olarak önce senin sonra çizgi film karakteri Ertan abi'nin ellerine sağlık,derim,bir elbise anca bu kadar cuk dikilip,bir bedene böyle cuk oturtulabilir. :) akabinde çantanı da çok beğendim ben minnakım <3
    Üşenme konusuna hiç girmeyeyim,girersem hiç çıkamazmışım gibi geliyor,çünkü son zamanlarda üşengeçlikte bir dünya markası olmakla beraber,üşeniyorum öyleyse varım gibi cümleler beynimi ele geçirmiş durumda.Tabi bunda bayıltıcı sıcakların nemle birleşip tüm bünyemizi ele geçirmesi de çok etkili.Sen bile yazmaya üşendiysen vardır bunda bişeyler,artık bu ay mıdır,mars mıdır,yıldız mıdır bilemem.
    Öperim en hakikisinden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha üşengeçlikte dünya markası mısın sen? ulen cumartesi dahil çalışan bi insan olmana ragmen bi ton şeyi sıkıştırıyosun o kıç kadar pazar gününe, çalışkanın önce gidenisin sen bebeyim, haksızlık ediyosun markana:))
      hakiki öpçükler bana ait, gel bakiyim sen şöyleeee :*

      Sil
  7. Çok güzel olmuşsun... Bir üşengeç de burada var... Güzel olduğunu söylemiş miydim? Bu çılgın terzi nerede? Sanırım iyisinden bir terzi bulamazsam kafamı duvara vurucam...
    Bu arada sonbahar geldi gibi oldu bu fotoğrafları görünce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüffff malesef sonbahar geliyo gibi, yani ankarada öyle en azından.. her yer sararmaya basladı, ben daha yaza doyamamışken:(
      ankaradaysan adresini veriyim sana terzinin?

      Sil
  8. Ya tam da postun başındayken dedim ki "Bu kuşa söyliyim bu stayla etek çok yakışmış" sonra bi baktım ki yok ben tasarladımlar ettimler falan filan. Yuh demek istiyorum minittuş! Onun dışında tüm hislerine aynen katılıyorum. Tabi ben bu hisse katılınca ütüler de, çamaşırlar da vay ne iyi ettin katıldın demiyorlar, haince sıralarını bekliyorlar. Ve sonra ben bir saçmalama biçimi olarak gece 12 de ütü yapmaya başlıyorum, 2 de bitiriyorum ve ertesi sabah işe 35 dakika geç kalıyorum.
    Hayat zor hakkaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o ütü çamaşır olaylarına girersek yeminle ben de cıkamam icinden. o yüzden şöööyle bi kabaca üstünden geçtim anlatırken, detaya girip yaralarınızı deşmek istemedim :P

      Sil
  9. Ben de minikkusum bu ara daha az post yapiyo sanki die aklımdan geçiriyordum usengeclikten ötürü imiş desene ;) valla sıcaklardan gercekten herkes bı yayılmış sersemlemis halde bı tatil dönüşü sendromu eklenince böyle oluyo:( elbise şahane gözümden kaçmadı ancak bu kadar cuk oturur!terziye alkış sana da kocaman öpücüklerimi yolluyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla da billa da üşengeçlikten ötürü, yoksa benden ötürü degil. senden ötürü diyen kıza bagladım şu an resmen! :P
      ben tatile doyamadımki arkadasım, biraz daha tatil sarhoslugu yasamak, yayılmak, az daha üsengeclik yapmak istiyorum, olma mı ^_^

      Sil
  10. fine Dress ;))))

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Elbisen çok yakışmış kuşum, o halde sen hep çiz Ertan Abi' n hep diksin <33
    Bi de o incecik bele hep oturtmalı giy ki endamın göz önünde olsun bidenem:))
    Üşengeçliğe gelince, dün gece yatağa gitmeye üşenip koltukta uyumayı sabah 7 de uyanmayı örnek verebilir miyiz sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aslında böyle oturtmalı giymeyi seviyorum kuşum, ama hep böyle giyince de cok kız cocugu gibi olmasın diye arada yapıyorum işte:P
      aahaha o üşengeçlik örnegini bizim evde nerdeyse hergün uygulayan bi adam var, o yüzden şaşırmadım. örnegini kabul ediyorum niyanım :)

      Sil
  12. Daha bu sabah evde konusu oldu.8.30'da kaldırdım Ada'yı, ellerine kıyafetini verdim, çabuk giyin geç kalıyoruz dedim, nasıl acele ediyorum ama, bir yandan da hazırlanıyorum, işim bitti, hadi çocuklar çıkıyoruz dedim, bir baktım ki bizim kız pijamasını çıkarmış ama elbiseyi giymeyi üşendiği için çırılçıplak yatıyor koltukta. Bi gürlemişim haliyle, 10 saniyede hazırdı:))

    Sonrasındaki muhabbet:

    - Bahadır kızın yarım saattir orda çıplak yatıyor, giyinmemiş
    - Üşengeç tembel pislik, kime çekmiş acaba?
    - Tabi ki sana.
    - Reyhan sana sırf üşendiğin için 5 sene boyunca üniversitede yurttan kalkıp derse gitmediğini hatırlatmak isterim.
    - O konu ayrı, sen bir de beni alışverişte gör:))

    Yani demem o ki yazmaya gelince üşenirsin emme şimdi biri kalk Bodruma gidelim dese uzaya fırlatılan roket gibi kıçından ateşler çıkabilir. Zaman algısı gibi bişey mi bu acaba? Üşengeçlik algısı!(bu arada üşenmedim yazdım hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahha deli manyak kadın! :))) valla aynı annem gibi konuştun, o da böyle söylerdi. is yaptırmaya calısınca üşenirdik, "gezme olsa uçarak gidersiniz ama" derdi ahaahah:))
      o diil de annemi özledim nan ben :(

      Sil
  13. komedisin sen bebeim:))
    tüm anlattıklarına katılıyorum yaşadıklarımı yazmışsın sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hepimiz yaşıyoruz bunları, kimi sessizce dinliyo, kimi "ben deeee" diyo, ama eminim herkes yaşıyo bişekilde :))

      Sil
  14. çok hoş bir kombin olmuş

    hediye çekilişim
    http://www.pinkthingsel.com/2012/07/giveawaycacharel-parfumcappertone.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler SEL, senin bu cekilisler hic bitmiyo galiba :)

      Sil
  15. İtiraf ediyorum bugünün ceseti benim: dün gece makyajımı silmeden yatmışım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yooo lütfen rica ediyorum, o konuda elime su dökemezsin :)

      Sil
  16. Kıızsııım severim senin üşengeçliğini, bu bir
    O nasıl güzel bir elbise ve tam benim sevdiğim gibin giyinmişsin, kalemimsin! :D Ayakkaplardan albiseye hepsi benim sevdiğim tarz --> 10 puan verdim Bu da ikiii :D
    Ondan sonraaa (bundan sonrası da 3 - 4 - 5 olsun)
    bu aceleem vaaaar koşasııım yooook caaağ cub bab cub bab cubab (@FerhanŞensoy) modu genel bir moddur
    zaman zaman herkesin başına gelir
    makyajı temizlemeye üşenmek olsun dişi fırçalamaya üşenmek olsun kalkıp yerine yatmaya üşenmek olsun üşendiğimiz konulardır zaman zaman
    zaman zaman
    zaman zaman
    taaaa ne zaman :D
    hani iş olduğunu bilsen dünyaya gelmeyecekmişin de derler yer yer, yöre yöre
    O hesap ha gülüm :D

    O vakit öpenzirttt :D
    NOT: yerli malı yurdun malı; herkes onu kullanmalı! bebeyim, o asosdan kurtarıcam sizi! parayı yurtiçinde harcatacağım! Türk tekstiline katkı alacağım sizlerden! Öptüm müydü kü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cab cab cubab cab cubap :P hatırladıııııım:))))
      o vakit sen şu emzirme olaylarını bitirince haber et de gidip sana da diktirelim söyle bi aalbise bebeyim, madem senin tarzınmış ^_^
      en üşengeç halimle ve cumanın verdigi bir boşvermişlikle seni yine de kucaklayarak öpebilirim, o enerjim hep olcak :)
      bide haklısın zannımca, yani yerli malı da arada güzel oluyo, hep yurtdısı nereye kadar diimi a benim yurtçu kişiliğim migelim güneşin gadını :)

      Sil
  17. ODTU Gida:) Cok ozledim...

    YanıtlaSil
  18. yirim seni kızzz bu güzellik nedir söyle önce onu...
    üşengeçlikte hele sınırları zorlamaktan öteye gitmeye başladım bu ara...
    Öyle ki kumanda elimdeyken tuşuna basmaktan acizim yani...
    ama üşenmem ben öperim seni fıstığım... :* öptüm bile üşenmedim heheh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu benim ruh halim, kumandanın tuşuna basıp kanal değişmesini beklerken bile yoruluyorum bazenleri :P napacaz biz, nasıl hayatta kalacaz bu şekil a benim cerenim:)
      öperim bak ben de, üşengeçlik felan anlamam, o ayrı bu ayrı sonuçta :D

      Sil
  19. üşendiğimiz şeyler ne benzer, az önce elektrirk süpürgesini açmıştım, dediklerin cuk oturmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim en en gıcık oldugum, temizlikten nefret etme sebebim olan şeydir elektrik süpürgesi. ne olurdu sanki 10 metre yapsanız o kabloyu da bütün evi bi turda bitirsek! ama yooook, illa gıcık etcekler..:)

      Sil
  20. üşengeçliğin dibine vurmuş biri var karşında her yazdığını harfiyen yapan(makyaj temizleme kısmısı hariç) bir bünyeyim ben de :D napalım ama dediğin gibi sıcaklara falan verip sıyrılalım :D bu arada elbisen çok güzel de ben nedense kemer ve ayakkabıları çok daha fazla sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyaj temizleme kısmısını en azından yapabildigin ve cildine özen gösterdigin icin burdaki tüm arkadaslar adına seni tebrik etmek isterim hamide :) elbisem, kemerim ve papilerim adına da teşekkür eder, öpçüklere boğarım seni :)

      Sil
  21. vavvvvvv nekadar guzel bır cekım ne kadar yakısmıs sıze masallahhh valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hoşgeldin bide ^.^

      Sil
  22. yaa sen ne minnoşsuun:)
    aynen oyle aynen üsengeclikten dısarı cıkmıyorum hiicbisey yapmıyorum :(
    ve sana bir soru burası gıdadaki kestirme yol di mi?
    şuan gidip foto çekinesim geldi uu hemde kimse yokken giy cicileri çek fotoları :))

    bana da bekleriimmmmm :)
    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeet o kestirme yolun ta kendisi:) biz orayı daha sık kullancaz artık, ışığı çok güzel :)

      Sil
  23. bu aralak en cok yaptıgım sey hatta patronuma onu referans gosterdıgımı bıle soylememısım kafa gıdık aaa grace hanım yetmedı bı de tr de mı phd ye baslıyorsunuz dıye laf geldı aman annem cagırıyor bır dakıka dedıkten sonra gelısımı tam ıftara denk getırıyorum kızım asagıdan et al dıyor ıkı km uzaklıkta vucut calsımaya gıden kardesıme tel acıp annem acıl senı cagırıyor dıye sacma yalanlar uyduruyorum totoma daha da tota katma nıyetındeyım...elbısene bayıldım ben de bole seler ıstyrm ama dıktrıcek bır teyzem vardı o da torunla ugrasıyor sımdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin oruç başına vurmuş bebişim, bi sinirli, bi üşengeç, bi iyice delirmiş gördüm seni :P
      eger bigün türkiyede uzun soluklu (1 ay gibi:P) kalmayı düşünürsen ve es kaza yolun ankaraya düşerse haber et, seni terzime götüriyim, 3 günde diker, adrese teslim eder :)

      Sil
  24. birde şey var... yorgun bünye bir koltuğa kıvrılmıştır. Yatma saati gelir. O kanepden kalkıpta yatağını açıp yatmak ne zor gelir insana. 5 dak. 5 dak. derken sevgili gelir başında söylenir. sende azar işitmiş bir çocuk masumluğuyla sürünerek gidersin yatağına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çok tatlı anlatmışsın olayı. bizde cocuk masumluguyla degil de daha ziyade uykusundan uyandırılmış bir domuz ifadesiyle yataga geçiş şeklinde oluyo :))

      Sil
  25. Tam da kahve almaya üşendiğim anda senn postuna bakmam nedir peki :) buara genel bence bu üşengeçlik herkeste var, havalardandır diyelim kurtulalım. elbiseni ne güzel yaptuırmıssın, ben zara sandım biliyo musun, başarılı :) Dokusu rengi de çok güzel. Foto çektiğin mekanları çok beğendiğimi de söylemiş miydim? Öpüyorum tatlım (burdaki tatlım samimi tatlım, samimiyetsiz tatlımlardan değil haha) kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlııım, bebişiiiiiim yerim seni. ve biliyomusun ben de bu bebişimi tatlımı kime kullanıyosam sevdigimden, içten kullanıyorum. bigün görüşebilsek, o mekanlarda birlikte de fotograf cekebiliriz bence;) öperim sarılırım severim seni :*

      Sil
  26. Ankaranin pis sicagi beni de usengec yapti serin soguk yerlere gocesim var;) inan sicak olan salondaki koltuktan serin diger odadaki koltuga usenmekten gidemiyorum. Neyse ki senin durumun benimki kadar kotu degil. Usenmeden kumas secip elbise tasarlamissin. Cok da cici olmus Cupcake'im;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar gezdin tatil yaptın, azcık onun üşengecligini mamurlugunu yaşa zaten canım benim:) bu soguk koltuk arayışlarımızı kışın çok özliycez, tadını cıkarmak lazım;)

      Sil
  27. aynen yaaa şimdi kafamda bir ağırlık,yatıyorum erkenden yorgun uyanıyorum,bence havalar çok ağır minikkuş ondan sende öylesindir.yoksa arı gibi kızsın yani bilmiyor değiliz,bu postun fotoğrafları harika çok beğendim,elbise çok güzel,mangoda inanılmaz indirim var ama içine giresim gelmiyor,bişey kalmamıştır diye,senin bu seçimlerine bayılıyorum,bu aralar yine formdasın sporamı başladın?aldo ayakkabılar super zaten,başlıktanmıdır nedir daha yazacak gücüm yok,üşeniyorum.öptüm,hoşçakal
    "zeren"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekküler zerenim, elbiseyi begenmene sevindim zira kendisini diktirdim, mangodan degil:) mango kemer de taaaa 4 sene öncesinin:) bu aralar tam tersi formumu kaybettigim icin buhranlardayım aslında, ama senden bunları duymak bi cesit terapi etkisi yarattı:) teşekkürler :*

      Sil
  28. Kesinlikle hak veriyorum kuşum ben de yazdıklarına, hele de şu kumanda konusuna:) Elbisene çokk çok bayıldığımı da söylemem gerek ama, cuk otutmuş üzerine, şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlı zeynep güzel zeynep:) kumanda konusunda burdaki bütün arkadaslar hemfikiriz sanırım :P

      Sil
  29. Bi Yılmaz ÖZDİL okumaya doyamıyorum bi de sana.Hep yaz olur mu? Bu arada kombinler hep şahane hep zarif :)) Sevgiler Sevinç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi şımarsam mı şaşırsam mı bilemedim:) yani aslında sizlerle konuşamadıgım icin yazarak paylaşıyorum aklıma gelen herşeyi, ama yine de bi yazarla aynı cümle içinde adım geçecek kadar seviyosan yazdıklarımı, bu beni cumadan daha cok mutlu eder bugün:) çok teşekkür ederim begenin ve takibin için, ne zarif bi insanmışsın Sevinç :)

      Sil
  30. Yanıtlar
    1. ahaahha yok sana öyle gelmiş, rüzgar sesiydi o:)

      Sil
  31. Minikkuşum senin şu Ertan abi nerede acaba öğrenebilir miyim? Nicedir bir terzi aramakta olan şahsiyetim.. Elbise harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankarada mı yaşıyosun nurhayat? eger öyleyse bana mail at, detaylı bilgiyi sana mailde yaziyim;)

      Sil
  32. elbisene bayıldım. herkese bir ertan abi lazım gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe teşekkürler:) valla benim de ilk kez kalıcı bi terzim oldu, aman diyim ertan abi bi yerlere gitmesin :)

      Sil
  33. bnde bu sıcaklardan dolayı herseye usenır vazıyetteyım,dolaptan su ıcmeye usenıyorum o dereceyım. bır de Ertan abı sahane bır terzıymıs ama sende de ne cevherler varmıs sahane cızmıssın. tam senlık olmus kuşum. yıne pek zarıf ve pek guzelsın.:)muck

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel kız:) sıcaklar, hele de izmirin o nemli havasına eşlik eden sıcaklar nasıl can sıkıcıdır tahmin edebiliyorum. neyseki sen de sürekli soluğu çeşmede alıyosun!(burda hafif bi kıskanclık var, evet:D) bizim soluk alacak yerimiz bile yok :(

      Sil
  34. en sevdiğim modellerden biri belden kemerli elbisee. Kumaşın rengi de mükemmel, çok beğendim.
    Bu arada o kahverengi üzerinde çiçekler olan bileklik ne öyle yaaa, bakiim atsana buraya;))

    designbydg.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahaha atttım sana dogru bakabildin mi? kendisini alaçatıda takıcı bi teyzeden almıştım, kösele bileklik o, ilk kez gördüm ben de:) begenmene sevindim:)

      Sil
  35. Ah minikkuscum o elektrik supurgesi kablosu (supurge yaptigim ender vakitler bile olsa) beni de inanilmaz gicik ediyo ! 5 cm olsa isimi cozucem ama gel gor ki olmuyor olmuyor :P ama makyaj konusunda hic usengeclik yapmam.. aman sonra yaslaniriz, kirisiriz falan.. :P bir de o bulasik makinesi yerlesimi ve camasir asmasi ! Isten o ikisine de cok gicigim.. neyse soylensemde hersey yaparim, iyi bir ev kadiniyimdir.. en azindan kis donemi oyleyim :P tatlim benim, cok cici olmussun yine ! her zamanki gibi ve de resimler pozlar falan sanat eseri kivaminda.. yerim o pozlari ya ! operim operim.. opecegim insallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha aynı benim gibisin sen de. yerleştirmek ve asmak kısmından nefret ederim ben de:) ama bikere ben herşeyi geçtim, hiçbişey yapmasan bile tek başına alpicoyu yapmış olman seni affettirebilir bi sebep <333
      evet iyşallah öpcez birbirimizi ^_^

      Sil
  36. Bir elbise bir beli ancak bukadar ince gösterir diicem ama yok yok o belin kendisi incecik zaten ;) cok sevdimki ben seni böyle... ha bide elbiseden eliniz degmisken bakip bakip ici gidenlerde nasiplenebilseymis keske :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah teşekkür ederim, eskiden daha da inceydi bu bel, hey gidi. yine de ince görünebiliyosa ne mutlu bana :)

      Sil
  37. Canım kuşum, tam elbise harikaymış diyicektim ki, bir baktım senin eserinmiş, süperin yaa maşallah. Çok özledim bu arada ama az kaldı eylül 20 de ordayım, bu sefer kesin :)

    Öperim hasretle

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyyoooo 20 eylulde ben de burdayımki ^_^ göbüşünü sevicem yaşasııııın :) öptüm ben de güzel gözlü arkadasımı :*

      Sil
  38. stunning,love it,love it…the fashion is just so awesome,love the images…love your blog xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you sooo much dear! glad to hear that ^_^

      Sil
  39. Ahh bebeğimm o bel nasıl ince kopacak adetaa :) sana "sarılayım gel ince beline yarım minik kuuuş.." şarkısını armağan ediyorum :)) kafasını suya sokmadan yüzmeye çalışma betimlemesine koptum, ben de klor saçıma zarar vermesin diye o banu alkan stili ile yüzmeyi denedim birkaç kez baktım olmuyor cup daldırdım başımı suya :p elbisede e sevdiğim model kolsuz ve bu etek tarzı, inanılmaz yakışmış beldeki kemer ile wedgelerin uyumundan bahsetmiyorum bile ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahha senin banu alkan hallerini yerim ben tatlı kııııız ^_^ ayrıca da ince bel konusunda sizin elinize su bile dökemem ben bebeyim;)
      öperim ikinizi de saglı sollu :*

      Sil
  40. Elbisen çok şık herşeyiyle çok beğendim foto çekimleri de ayrıca çok başarılı sevgiler
    izleyici olmak için http://rosesapling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. bak canım o agzını burnunu ham yaparım ay allahm ya nerden aklına gelıyor bunlar haha ben cok usengecım ısten sonra tek yaptıgım kuzunmla oynamak ınan su ıcmeyı unutuyorum usenmekten :) sonraaa yıne bır bank bulmusun hahhaha:)) elbısen cok yakısmıs ben gıysem ucan balon gıbı olurdum hahahhaha :) sımdı o saclarını kıskanıyorum ya benımkı cok korkunc uzatıyorum ıyyy cok fena ööö :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman senin de saclarını kestirelim bebeyim, eminim sana da cok yakıscak ve minicik göstercektir seni iyice ^_^
      keşke benim de işten sonraki tek meşgalem kuzucukla oynamak olsa ne güzel <3

      Sil
  42. o kemer vintage gibi mangonun şu ana kadar yaptığı en güzel şey olabilir en yakın zamanda gidip bakmalı :)ben her konuda üşengecim zaten ama sen yapma etme güzel yazılarından bizi mahrum bırakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de katılıyorum size kızlar, mangoda gördügüm en güzel kemerdi bu, bikac sene önce almıştım, hala da böylesini görmedim hehe:) bi gidin outletlere bakın tabi, belki vardır bi yerlerde;)
      seviyorum sizi tatlı tız cocukları <3

      Sil
  43. Üşengeçlik girdap gibi sanki, seni içine bir alıyor ve bir daha bırakmıyor. Şu sıralar ben de öyleyim, bir şeyler bekliyorum, bir kurtarıcı.. :)
    Kombin çok güzel olmuş. Ancak ben o incecik bele ve ayakkabılara ayrı bir bayıldım. :)
    Sevgiler çokça!
    benhali.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, resmen bizi icine çeken girdap gibi:) güzel benzetme:) içine giren de çıkamıyo, öyle de fena bişey:)
      teşekkürler güzel yorumun için, sevgiler öpücükler kucaklar :)

      Sil
  44. ne hoş bir çanta tabi sen de çok hoşsun:) karadeniz kızları hep hoşdur ki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler adsız:) sanırım sen de bir karadenizlisin:) sıcakkanlıyız ya, ondan hoşuz galiba ^_^

      Sil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^